Hallo, Mijn dochtertje wordt in april jarig en ik ben nu een beetje aan het kijken naar leuke cadeau'tjes voor haar. Er zijn zoveel leuke dingen om te kopen, maar ze heeft ook al veel. Eerst wilde ik een wasmachine en strijkplankje voor haar kopen en nog wat kleine dingetjes. Maar ik vraag me af of ze daar mee gaat spelen. Ze speelt heel graag met auto's en duplo diertjes. Ze houdt van freubelen met bijvoorbeeld mini steck pins. Ze heeft al heel veel zoals een keukentje, fietsje, bedje voor de pop. Ik zat ook aan een badje te denken voor de pop. Hebben jullie leuke tips voor haar? Wat hebben jullie je dochtertje gegeven op haar derde verjaardag? Alvast bedankt. Ik ben benieuwd naar jullie tips
Wij hebben toen een huis van Little Pony gegeven. Maar een kassa en een winkelwagentje is ook leuk. Met een tafeltje kun je zo een winkeltje 'bouwen'.
Wij hebben het playmobil prinsessen kasteel gegeven. bol.com | Playmobil Prinsessenkasteel - 5142, Playmobil | Speelgoed
Mijn dochter kreeg een 12 inch fiets en een waterbaan (waterplay). Mijn dochter is geen poppenkind en speelt liever met jongensspeelgoed. Even brainstormen: step, rolschaatsen, graafmachine, strijkkralen, een groter zwembad (omdat ze nu misschien te groot is voor die van vorig jaar?), krasblok, nagellak, leerklok, krijt/verfbord (je hebt nu ook krijtbordfolie wat je gewoon op een deur kan plakken), portomonee (gebruikt mijn dochter op rommelmarkten), nieuwe schoenen, walky talky, radio met cd's. Zit er iets bij? ik vind zelf de website van www.lobbes.nl erg leuk.