Hallo ik ben nieuw op deze site en zit met een vraag...mijn man en ik hebben vorige maand besloten om toch voor een 2 kindje te gaan na heel lang twijfelen en heb inmiddels al een zoontje van bijna 7 nu was de 1ste dag van mijn mentruatie na het stoppen van de pil op 11 maart ik weet van 9 jaar geleden dat ik geen regelmatige cyclus heb het meest voorkomende was toen 43 dg nu kreeg ik op dag 43 een beetje bruin rozige afscheiding en ik dacht ok jammer nieuwe maand nieuwe kansen maar het zet helemaal niet door heb geen tampon of maandverband nodig geen bloed niks het zijn echt maar heel af en toe kleine sliertjes bruin met afvegen en niet eens elke x als ik naar het toilet ben geweest nu heb ik zoiets van zet gewoon door of blijf gewoon helemaal weg ben eigelijk te schijterig om te testen want heb over mijn zoontje ook 19 mnd gedaan komt iemand dit bekend voor??
ik denk ook dat het ontpillen is. alles moet weer op gang komen. zelf heb ik het ook gehad. steeds wat bruinverlies omde paar weken en uiteindelijk na 106 dagen voor het eerst echt ongesteld geworden. als het bij de 1e zo lang heeft geduurd, dan zou ik bij de 2e niet al te lang wachten om naar de ha te gaan. ben je bij je 1e ook naar de ha of ziekenhuis geweest?
Hoi hoi ja bij de eerste heb ik de hele molen moeten doorstaan alle onderzoeken waren goed zelfs clomid geslikt vond ik persoonlijk echt vreselijk kreeg er opvliegers van enz .. Gestopt na maand of 6 en uiteindelijk gewoon zwanger geraakt zonder iets!!maar wat ik nu heb gehad heb ik nog nooit eerder gehad we wachten maar weer af probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar wil zo graag heb jij nu trouwens wel weer regelmatiger je menstruatie of ook nog niet?