...trouwen willen wij niet maar als ik dit zie Op je knieën - Nieuws | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl [New Articles]
dan zou ik het al helemaal niet meer willen!!! oh wacht...we zijn al getrouwd.. Maareuh...erg romantisch enzo maar uiteindelijk....met al die mensen etc...durf je dan nog nee te zeggen??
geweldig!!!!! maar zoiets zou mijn vent echt nooit doen! Maar we zijn ook al een poosje getrouwd dus dat zou ook wel raar zijn.
Dan moet je deze eens kijken, die gaat nog veel verder haha http://www.youtube.com/watch?v=eJWlavnM6b0
OMG wat gaaf! beide filmpjes. Wat ontzettend romantisch. Ik hou er wel van Denk dat de heren ook wel vrij zeker waren dat ze ja zouden zeggen anders maak je er vast niet zo'n spektakel van
ooh vreselijk en dan moet je ook gelijk gaan trouwen met zo'n lelijke jurk maar het gebaar is wel lief
hahaha ja die jurk is niet echt de mooiste. Ik denk alleen dat je dat op dat moment niet echt door hebt Die klap komt achteraf pas haha
die 1e zou ik echt wel heeel gaaf vinden!! maar dat zou never nooit gebeuren hahaa... die 2e daarintegen, wat vernederend het begin... maar daarna wel weer heel mooi!