Ik ben nu al 2 dagen ziek. Gisteren de hele dag geslapen en overgegeven. Weinig gegeten en wat ik at, kwam er meteen weer uit. De kleine heeft gisteren overdag gewoon gegeten bij me zoals hij normaal ook doet. Maar vannacht was het een drama. Hij kwam iedere anderhalf á 2 uur. Heel erg vermoeiend, en zeker als je zelf zo ziek bent. Maar ik had dus het idee dat hij gewoon echt honger had. Mijn borsten voelden ook erg leeg. Vandaag voel ik me wel wat beter, hou mijn eten ook weer aardig binnen, en probeer dus zoveel mogelijk te eten. Ook leg ik de kleine vaker aan dan normaal, om het allemaal wat op gang te krijgen, maar mn borsten voelen nog steeds erg leeg aan. En ik ben bang dat ik vannacht weer zo'n nacht tegemoed ga. En daar zit ik niet op te wachten. Iemand tips wat ik kan doen? Waneer zou het allemaal weer normaal zijn met de BV? Want nu zie ik het een beetje somber in.
Voldoende drinken is volgens mij het belangrijkste. Ik ben ook een week goed ziek geweest en niks gegeten maar wel veel gedronken. Mijn voeding is gelukkig prima op peil gebleven. Maar wel vervelend voor je. Hoop dat je voeding weer snel op het oude niveau is.
Ja, ik probeer heel veel te drinken. Water, thee en vruchtensap, om toch ook wat vitaminen binnen te krijgen. Ik vind het toch wel wat dat na 2 dagen goed ziek zijn de productie al zo is gekelderd...
Heb ik ook gehad. Tussen kerst en oud en nieuw was ik ziek, diarree en niet eten met als gevolg haast geen melk meer. Had me er al bijna bij neergelegd dat we de negen maanden borstvoeding niet zouden halen, maar nadat ik me weer beter voelde kwam de bv ook weer opgang. Gelukkig had Olaf ook geduld, mijn Toeschietreflex was ook slecht, duurde zeker een minuut voordat het opgang kwam, maar ventje wist het er wel uit te krijgen. Nu gaat het weer als vanouds. Dus door bijten en geef niet op, het is tijdelijk. Probeer genoeg rust te nemen, drink goed, en laat je even verwennen, kindje naast je...dan moet je snel weer opknappen... Dat je bortsen leeg voelen hoeft niet te betekenen dat het ook zo is. Ik zie dat je kindje ondertussen 7 maanden is en toen werd bij mij de bv stabieler ( behalve toen ik ziek was dus) en voelen ze eigenlijk nooit meer echt vol aan terwijl Olaf geheel verzadigd naar me kan liggen kijken als hij heeft gedronken...met een fikse boer als toegift natuurlijk hihi...
Toen Famke 2 maanden oud was, ben ik ook 2 dagen ziek geweest, dwz overgeven en helemaal niets binnen kunnen houden. Pffff.... BV geven was toen echt geen pretje (heb zelfs moeten overgeven tijdens de BV, haha). Mijn productie was ook heel erg teruggelopen. Ik heb zo veel mogelijk proberen te drinken en verder aangelegd, aangelegd en nog eens aangelegd. Toen ik niet meer ziek was, ging mijn productie eigenlijk heel snel weer omhoog, zonder dat ik er al te veel moeite voor hoefde te doen. (volgens mij binnen 2 a 3 dagen) Zoals Laika ook al aangaf, zal dat bij jou nog makkelijker zijn, omdat je al zo lang voedt. Maar goed, het is wel rot en ik begrijp heel erg dat je tegen de nachten opziet. Is het trouwens vannacht meegevallen? Beterschap! Marla