Welke regenlaarsjes hebben jullie voor jullie dreumes. Ik had erg leuke maat ook prima, maar krijg ze met geen mogelijkheid meer aan, helaas. Terwijl ze niet te klein zijn. Jullie tips/adviezen?
Van de intratuin, geen idee wat voor merk. Het eerste paar was lekker blauw met knalgroene zool en t paar wat hij nu draagt is grijs met oranje zool. Kostte dacht ik 12 of 13 euro. Blijven lang mooi. Geen idee of de schacht breder is als bij andere laarzen,heb geen vergelijkingsmateriaal. Vroeger deed ik zelf weleens een boterhamzakje om mijn sok om makkelijker in een laars te glijden...misschien een tip
Zoontje heeft een hoge wreef en daardoor altijd moeite met het vinden van passende schoenen. Maar het gaat hier ook goed met de laarzen van Tuinland (Intratuin). Ik koop meestal wel 1 maat groter dan zijn gewone schoenen.
Wij hebben bergstein. Zitten erg fijn doordat ze ook heel flexibel en zacht zijn, i.t.t.ander laarsjes.
hier eerst dunlop(van de welkoop) en nu celavi. Celavi is vergelijkbaar met bergstein qua soepelheid/breedte vind ik.
Ja Scapino heb ik dus maar krijg ze echt niet meer aan. Goede tip het boterham zakje, maar ga toch nieuwe kopen. Veel Hema en Welkoop reacties, ik ga eens op zoek! Dank jullie voor de tips en adviezen!