wat was dat zielig zeg ... ze heeft gehuild tot ik de auto starte... hopelijk word ze niet ziek.. bij cb zeiden ze dat ik gewoon pcm 120 kon geven vanaf 39 graden koorts.
O, ik vond het ook zo vreselijk! Die blik in zijn ogen toen ie geprikt werd en toen moest ie er nog één Hier nu 3 keer geweest en 3 keer met koorts geëindigd. Gelukkig reageert hij daar nauwelijks op. We houden het gewoon in de gaten en als t boven de 39 komt, dan pcm. Daaronder af en toe een lekker koel washandje. Veel succes
Ik heb sowieso een paracetamol gegeven, nog niet eens toen ze koorts had maar gewoon jengelig en echt niet lekker was. Elke keer had ze er last van. Maar ze worden ook al ingeënt tegen Hep B en ik vond die prik zelf ook niet fijn, dus kan me best voorstellen dat zij daar ook last van hebben. Vaak de volgende dag ging het al een stuk beter, maar de dag zelf was ze echt niet lekker. Wel veel slapen ook, met de paracetamol dan
Hoe is het nu met je meisje DA? Hier heeft ze er amper last van gehad, veel geslapen, en 's avonds lichte verhoging, maar na een nachtje lekker slapen was alles weer voorbij in de morgen. Zielig is het heel erg voor die kleintjes. Succes komt vast goed!
Gisteravond had ze wat verhoging 38.3 . Ze heeft veel geslapen. Vanmorgen 37.6. Ze huilt niet meer of minder dan normaal en drinkt verder gewoon goed. Dus t is meegevallen hoor, gelukkig!