Ziek na Morning afterpil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Marloes86, 5 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloes86

Marloes86 Niet meer actief

Vorige week vrijdag (28-8) Morning after pil genomen, dit was op dag 11 van mijn cyclus. Afgelopen woensdag (2-9) "ongesteld" geworden. Sindsdien ook erg misselijk, hoofdpijn en diarree... Zijn dit nog late bijwerkingen van de Morning after pil? Zou nl erg vroege symptomen van een evt zwangerschap zijn. Aangezien ik nu (normaal gesproken zonder Morning after pil) op dag 19 van de cyclus zou zitten. Iemand die ook zo ziek was na het slikken van die pil?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Aangezien je ongesteld geworden bent na het slikken van de morning-afterpil, denk ik niet dat je zwanger kunt zijn. Zwangerschapssymptomen kunnen het zeker niet zijn, omdat je ten tijde van je opgewekte ongesteldheid rond je eisprong zou zitten. Zo vroeg kun je onmogelijk zwangerschapskwaaltjes hebben. Tevens reset de pil je lichaam, dus volgens mij kun je nu niet doortellen, maar zit je weer aan het begin van een nieuwe cyclus. Je zou nu op cyclusdag 5 zitten en niet op dag 19.

De morning-afterpil heeft inderdaad wel bijwerkingen.

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Na die pil was mijn cyclus ook flink in de war. Veel doorbraakbloedingen etc. Maar als je em op tijd hebt ingenomen is de kans vrij klein dat je zwanger bent. Ik denk gewoon bijwerkingen.

4. mady

mady Nieuw lid

4 sep 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Marloes. Ik zit ong zelfde situatie alleen een weekje verder.. moet volgens mijn cyclus morgen mijn menstruatie krijgen (had ook al een topic geopend ) heb alleen maar 2 dagen gevloeid.. daarna gevoelige pijnlijke en jeukende borsten/ tepels trekkende krampig gevoel onder in links.. zit nu dus te wachten op.. hopelijk morgen dus en anders waren misschien die 2 dagen toch een soort menstruatie en moet ik Vandaar uit gaan tellen maar dan test ik toch voor zekerheid 5 dagen na morgen..
    Hopelijk jij ook snel weer je regels op orde
    Liefs

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Heb hem ook wel genomen een aantal keer.. en ik had ook menstruatie daarop volgend waarvan ik bang werd dat het geen menstruatie was..
    Is alle keren wel menstruatie gebleken bij mij...

Deel Deze Pagina