Onze zoon zit op peutergym, en mag uiteraard trakteren als zijn brusje geboren is. Het mag niet iets met muisjes zijn, en ik wil het graag van te voren kunnen voorbereiden, zodat zoon en vriend het zo mee kunnen nemen naar de gym om uit te delen. Heeft er iemand leuke ideetjes?
Er zijn zoveel leuke dingen, gewoon teveel om op te noemen. Ik had voor de peuterspeelzaal lange vingers gedoopt in roze glazuur (glacee) en hier toen roze/glitter taartversiersels opgedaan Kijk voor ideeen eens op: Traktatie Leuke gezonde traktatie zelf maken voor verjaardag, geboorte of ander feestje
Een roze of blauwe spek in cellofaan verpakt met een roze of blauwe strikje/slingertje erom. Eventueel daar nog een roze of blauwe ballon opplakken
Ik had cakejes gemaakt (kleintjes) en in de diepvries gestopt. Dag ervoor eruit halen en glazuur erover, blauw of roze.
chocolade verwarmen en er lange vingers in dopen. Als de chocolade nog warm is doop je de lange vinger in smarties, discodip etc. Je kunt het goed van tevoren maken.
Heb voor m'n dochter voor de speelzaal een mini-babypopje met een zakje met een paar witte en blauwe spekbollen. Met een kaartje eraan met naam en geb.datum.