Jeej, best veel horrorverhalen! Justme, heftig hoor! Wat we er allemaal wel niet voor over moeten hebben... Alle bloedwaarden waren goed, het bloed was niet verdikt en er waren geen ontstekingswaarden. Met de echo zagen we wat vocht bij mn darmen, niet heel veel en de gyn vond het niet zorgelijk. Hij zag wel dat mn eierstokken iets vergroot waren en dat mn darmen erg geprikkeld waren en helemaal vol daar komt dus de pijn van en de misselijkheid want het ligt compleet stil. Ben wat dat betreft altijd al gevoelig, maar nooit geweten dat dit zo'n pijn kan geven. Brrr..maar vezels thee en olijfolie helpen nog niet. Iemand nog tips? Morgen terugplaatsing
We moeten er idd veel voor over hebben maar hoe cliché ook, het is het me echt waard geweest! Die kleine frummel in mn buik maakt het allemaal goed. Heel veel plezier vandaag met het ophalen van jullie emmietje! Hopelijk een plakkerd
Oef dat is inderdaad een rotgevoel. Gelukkig niks echt ernstigs. ik had de laatste poging last van obstipatie door de utrogestanbolletjes. Dat kan de bel ook stilleggen, maar dat was na een dag of 5 over. Succes vandaag met de TP!
Gaat vandaag alweer een stuk beter, kan weer rechtop lopen. Ze hebben een morula teruggeplaatst, dus meer dan 8 cellig. Ik weet niet of dit goed of slecht is. Ze zei wel dat ze het liefst 8 cellig zien. Van de 11 bevruchtingen zijn er helaas geen cryos over. Dus dit kleintje moet m gewoon worden.
Thanx! Ik lees wel veel dat een te snel delende emmy vaak ook niet goed is omdat het zn energie te snel verbruikt. Ben wel blij maar ook beetje bezorgd.
Dankjewel!! Lief van je, we zijn blij maar ik vind het ergens ook heel erg eng. Kan het nog niet echt geloven. Op naar de echo!