Ziek naar werk?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Sunshine88, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine88

    Sunshine88 Actief lid

    3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa het is ecth verschrikkelijk als ik binnen kom lopen groet ze me niet terwijl ze wel aan me collega's vraagt hoe het gaat en of alles goed gaat maar ik word gewoon zwaar genegeerd en waarom? Omdat ik ziek ben? Ik denk dat zij denkt dat ik mijn zwangerschap gebruik om in de ziektewet te zitten ofzo, als dat zo is dan spoort ze echt niet.

    Had vandaag hele dag kramp en ben gewoon gegaan en ook de hele dag last van me rug dus als dit morgen nog is meld ik me gewoon weer ziek. Al durf ik het niet, maar goed mijn gezondheid en die van de baby gaan voor!
     
  2. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    sunshine gewoon doen hoor meid..!!! je hebt verder niks met hun te maken hoor! denk aan jezelf.. laat je n iet chanteren hoor!
     
  3. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    En heb je je ziekgemeld??
     
  4. Antsy

    Antsy Actief lid

    8 okt 2007
    103
    0
    0
    Hoe goed je jezelf ook wilt houden en bewijzen dat je echt je best doet...volgens mij zien ze dat niet. Meld je ziek en kom daar voorlopig niet terug... misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar ik vind het echt asociaal hoe ze daar met jou omgaan.
     
  5. Sunshine88

    Sunshine88 Actief lid

    3 aug 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me ziek gemeld, heb echt last van krampen slaap er 's nachts gewoon slecht door met de hele dag barstende hoofdpijn als gevolg.

    Soms denk ik laat ik me die 2 uurtjes groot houden maar als ik me echt slecht voel gaat dat wel heel erg moeilijk. Laat ze maar, ziek is ziek en anders moet ze me maar nogmaals naar een arbo arts sturen.
     
  6. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    precies!!!!
     

Deel Deze Pagina