wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi Meiden...

Wij hebben een zoontje van bijna 1 jaar en nu willen we een beetje weer gaan beginnen voor een 2e. Het lijkt me leuk om met meiden te gaan kletsen die ook voor een 2e kindje gaan zodat we lekker erover kunnen kletsen. Ik hoop van jullie te horen!

2. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Jep, hier gaan we ook voor nummertje 2. Spiraal werd verwijderd de week na Myrthe's eerste verjaardag en we zitten nu in ronde 3! Al voelt eht al een half jaar aan!

Lijkt me leuk een kleuter en een baby in huis. Als ik ze nu bezig zie met haar popjes... ach was het maar al zover.

Alvast succes gewenst
    Kitty

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier nog eentje. Mijn eerste kindje is bijna 1. Wij zijn al ff bezig (9 maanden ongeveer) voor de volgende.
    Ben nu bezig met temperaturen en ovutesten, omdat ik hele lange cyclussen heb. Gelukkig worden ze nu wel korter.
    Vind het wel spannend hoor. Een tweede. Zou mooi zijn als dat ons gegunt zou zijn.

4. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi Meiden...

Leuk wat reacties!
    Kitty....had jij ook last van bloedverlies na het verwijderen van je mirena? Ik namelijk wel! Bij mij is hij er nog maar een week uit en ik vroeg het me af.
    Vera...Wat leuk jullie kindje ook bijna een jaar en bezig voor de 2e! Dat hadden jullie dan al wel snel bedacht zo te lezen omdat jullie al 9 maanden bezig zijn, het gaat dus niet zo makkelijk bij jullie zoals ik begrijp? Dat is wel jammer.
    Bij onze eerste ging het vrij snel.

Groetjes "trotse mama"

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ja, is wel leuk om ff te kletsen toch. Grappig dat we toevallig alledrie een kindje van 1 hebben. Wat dat betreft dezelfde situatie.
    Wij hebben altijd al geweten dat we meer kinderen willen. Zelfs nog meer dan twee, maar goed.... daar durf ik nu niet eens aan te denken.

6. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hoi Meiden..,

Ik ben even weg geweest.
    Wij gaan ook voor nr 2.
    Heb 2 maanden geleden een mk gehad.
    Kan niet wachten om weer zwanger te zijn.! Heerlijk

Groetjes Joki

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Mijn zoontje is nu 13 maanden en wij gaan ook voor nummer 2, dit is al de 9e ronde :( Waren er dus ook al weer snel bij....
    Bij de eerste was het na 3 maanden raak.
    Je hoopt toch dat het bij een tweede dan ook redelijk snel zal gaan.

8. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Bij ons duurde het ruim een jaar voordat ik zwanger was.
    Ik hoop dat het nu sneller raak is.
    Ik was wel meteen zwanger toen we voor nr 2 gingen.
    Helaas eindigde dat in een mk.
    Nu alweer 3e ronde..

9. veertje

veertje Fanatiek lid

Wij gaan ook voor een 2de,
    We zijn nu net ronde 3 in gegaan.
    Bij Stijn hebben we er 16 rondes over gedaan dus ik hoop dat het dit keer niet zolang hoeft te duren maar dat is nog even afwachten :D

10. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi Meiden...

Joki..Wat erg zeg van die mk, hoelang was je zwanger?

Nynke...Ja zo zie je maar dat dat niks zegt als het bij de 1e snel lukte. Ik wacht het nu ook maar af. Bij ons zoontje was het binnen 3 maanden raak.

Nu eerst maar afwachten tot mn bloeding gestopt is. Na het verwijderen van mijn spiraal kreeg ik een bloeding, vraag me af of dat normaal is? Ervaringen hiermee?

Zijn jullie getrouwd? Ik wel.
    Doeiiiiii

11. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Wat leuk zeg steeds meer reacties! Zit ik en berichtje te typen is er alweer iemand bij! Hoop dat we gezellig met elkaar kunnen kletsen hierover!

Veertje...dat is niet niks zeg! Zijn jullie ook in het ziekenhuis ervoor geweest of dat nog niet?

12. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @trotse mama, wij zijn ook getrouwd.
    Ik was bijna 6 weken zwanger. Heel gek, was nog niet klaar voor een 2e. In 1 x zwanger en voor je eraan gewend bent is het weg.
    Ik was al naar dubbele kinderwagens aan het kijken...
    Hopelijk kan mijn zoektocht binnenkort verder gaan..
    Ik heb geen ervaring met een spiraal.

13. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Joki...Dat lijkt me echt verschrikkelijk, je wist dus al wel dat je zwanger was maar het was heel pril nog 6 weken, wij wisten het ook al bij 4/5 weken we hadden heel vroeg een echo bij ons zoontje omdat we niet wisten hoever ik was, was na mn pilstop niet meer ongesteld geworden namelijk.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?Wat een vragen he?

14. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Meiden ik ga even lekker voor de buis hangen met mn mannetje, spreek jullie hopelijk morgen weer!

15. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    wij gaan ook voor onze tweede kindje

onze kleine jongen is nu bijna 2 1/2 jaar

en wij als met ronde acht bezig

ps misschien een dome vraag (ik heb nooit met me eerste gehad?
    maar als je een ei sprong hebt
    krijg je dan slijmerig witte afscheiding?

gr sandra

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi meiden,

Wij gaan ook voor een 2de. Zoals mijn banner al zegt is ons ukkie 16 maanden oud. We zijn inmiddels in ronde 7 aan beland. Bij Silvester was het na 8 rondes raak, dus erg spannend nu! Ik heb in augustus de mirena spiraal laten verwijderen en 2 dagen daarna ben ik ook gaan bloeden. Ik heb even de oude agende ervor open geslagen en het duurde toen 8 dagen (terwijl ik normaal maar 2 a 3 dagen ongesteld ben).

Succes allemaal meiden, dat we maar snel een 2de ukkie in onze buiken mogen dragen!

-x-
    Qwizzle.

17. veertje

veertje Fanatiek lid

@trotsemama27,Wij zijn er niet mee naar een dokter geweest, toen we een jaar bezig waren hebben we er wel aangedacht maar hadden zoiets van dan zijn we er helemaal veel mee bezig dus we hadden we afgesproken met elkaar dat we het nog een half jaar zelf zouden proberen en als het dan niet raak was dan naar de huisarts gaan maar gelukkig was dat niet nodig :D
    Ik ben trouwens niet getrouwd, ben wel al 5 jaar heel erg gelukkig samen met mijn mannetje :D en ben 28 lentes jong.

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik ben ook getrouwd en 28 jaar.

19. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi Meiden...

Ik ben zelf 27 jaar.

Gelukkig dus het is normaal dat je een bloeding krijg na het verwijderen van de mirena, het kwam bij mij dus ook niet gelijk. Nu maar afwachten wanneer het ophoudt met bloeden!

Ben wel benieuwd hoe het straks zal gaan met 2 kindjes. Maar eerst maar eens zwanger zien te worden, want dat moet je ook altijd maar weer afwachten het is toch een wondertje vind ik hoor!

Doegggg

20. Hoi,

Ik ben Marijke. Ik heb samen met mijn vriend Remco een zoontje van 10 maanden.

Ik heb vorige week de laatste pil ingenomen, dus afgelopen week ongesteld geweest.

En ja,, wij gaan ook voor een tweede kindje.

groetjes, Marijke

Deel Deze Pagina