Wat veel bij te lezen weer. Jammer Tania! Maar hee, het is nog niet begonnen toch? Nog een kleine kans dat...... Hier nog steeds de "menstruatiepijn", maar nog geen ongesteldheid te bekennen en meestal komt dat wel binnen 1 of 2 dagen na de krampjes als ik ongesteld wordt. Dussssss.....ik zit hier behoorlijk te zenuwpezen. Ook wat steekjes in mn liezen. Oooooh, het is al bijna donderdag gelukkig!
Emjee: voor jou ook spannend! steken in liezen zijn vaak een goed teken! of jij hebt er altijd last van als je ongi moet worden?
Tania, wat balen joh! Dat is bij mij ook zo. Ik voel mijn ongi al weer aankomen. Mag ik vragen waarvoor je naar de gyne moet?
Babygirl, ik moet naar de gyn omdat ik nog niet zwanger ben. Ik ben in april een keertje naar het ziekenhuis geweest omdat ik heel erg buikpijn had rond m'n eisprong. Dat had ik al een keer eerder gehad en kon toen ook nog amper lopen. De dokter dacht dat het misschien een cyste was dus moest ik een inwendige echo laten maken. Er bleek niks bijzonders te zijn dus het was echt pijn door m'n eisprong denken ze. Ik moest toen wel terug komen als ik na 2-3 maanden nog niet zwanger was. Ik ben dus in juli terug gegaag en nu gaan ze verder onderzoeken. Ik moest vooral zo snel terug komen omdat ze m'n cyclus onregelmatig en lang vinden (in vind het zelf nog wel enigzins meevallen). Maar ze dacht in eerste instantie aan pco. Alleen dan hadden ze daar dan op de inwendige echo al iets van moeten zien. Maar goed, ze gaan nu dus verder onderzoeken. Ik heb op dag 21 en 3 van mn cyclus bloedgeprikt om te kijken of er eisprong is geweest en daar krijg ik de volgende keer de uitslag van in ieder geval.
Dat is wel spannend! Maar wel fijn dat je onder behandeling bent en dat je in de gaten gehouden wordt. Ik wil ook heel graag weten of bij mij alles goed is. Die pijn tijdens mijn eisprong is bij mij soms ook heel erg. Dan heb ik 4 a 5 dagen achter elkaar krampen, de hele dag door. Ik ben na mijn miskraam niet meer op controle geweest, maar ik wil nu dat er echt naar gekeken wordt. Ik heb een aantal weken geleden al gebeld voor een afspraak, maar volgende de receptioniste was ik niet meer onder behandeling en moest ik het maar via de huisarts proberen. Ik werd schandalig behandeld. Ik zei zelfs tegen de receptioniste: u hebt zeker nooit zoiets meegemaakt? Maar goed. Nu ga ik voor volgende week een afspraak maken bij de huisarts zodat ze me kan doorverwijzen. Ik wil alleen zekerheid.
nou hier is het ook over Heb net bruin slijmverlies gehad ongi komt er dus aan denk ik heb nog nooit dit gehad maar eens moet de eerste keer zijn balen! Komt ook nog niet eens goed uit ga morgen zwemmen met de kleine
Dat is ook raar. Wat een onaardig mens zeg! Bij mij waren ze juist heel aardig. Toen ik daar was voor die buikpijn zei ze meteen dat ik niet meer naar de huisarts hoefde als ik niet zwanger werd maar dat ik meteen langs mocht komen na een paar maandjes. Ik zie dat we even lang bezig zijn om zwanger te worden. Ik kan me voorstellen dat je graag wil weten of alles goed is. Heb je een aardige huisarts?
@ veronique; echt balen zeg! Maar ik zou toch ook even langs de huisarts gaan, of wil je dat niet? ivm je testen? @ Tania; mijn gynaecoloog was ook heel vriendelijk en aardig. Zij zei inderdaad tegen mij dat ik altijd binnen mocht lopen. Ook bij een eventuele volgende zwangerschap zou ik dan al bij 6 a 7 weken een echo kunnen krijgen. Blijkbaar is de receptioniste niet op de hoogte. Volgens haar was de behandeling afgesloten. Raar hé. Maar ik heb inderdaad een super vriendelijke huisarts. Een vrouwelijke. Ze is heel begripvol en weet van aanpakken. Jij bent ook al een tijdje bezig. Je wordt er zo onzeker van en gaat zo aan je lichaam twijfelen, heb jij dat ook? Weet je al wat ze gaan onderzoeken als je je afspraak hebt?
Ja ik ga ook heel erg twijfelen of er niet iets mis is. Mijn moeder is 5 jaar bezig geweest voordat ik geboren werd dus dat helpt ook niet echt mee. M'n man slikt nu een paar maanden een hoge dosis medicijnen en heeft een ontsteking in z'n buik dus dat speelt ook nog mee. Want dat kan natuurlijk weer invloed hebben op de kwaliteit van de zaadjes. Ik weet nog niet wat ze gaan doen volgende keer. Ik denk dat dat afhangt van de uitslag van m'n bloedonderzoek. Met tempen kan ik wel duidelijk m'n ei eruit halen dus ik hoop dat dat ook aan de uitslag te zien is. Wel raar dat die receptioniste datd an niet weet. Voel je je ook mooi lullig als je belt. Kun je niet op een andere dag nog een keertje bellen? Dan zit er misschien een andere en dan kun je gewoon uitleggen dat de gyn dat tegen je gezegd heeft. Ik vind het wel "eng" dat de grens van een jaar nu aangebroken is. Dat is toch iets waarvan ik gehoopt had dat we daar niet zouden komen.
Ik wacht even af. Ik lees nu overal dat bruinverlies oud bloed is en dat er toch dames zijn die dat hadden en zwanger bleken te zijn. Bruinverlies kan komen doordat de baarmoeder goed doorbloed is. Het is dus nog steeds 50/50 kans dat het wel raak is. Ik wacht eventjes af had maar beetje in inlegkruisje en nu totaal niets meer Heb wel steeds meer klachten terug aan krijgen: steken in liezen, moe,moe,moe, duizelig, lichte krampjes, krampen in de rug en vooral steken in mijn borsten nog nooit zo heftig gehad @babygirl: belachelijk als ze je zo afschepen zeg! je hebt van die mensen @tania: toch hoop ik voor je dat je snel zwanger mag zijn. vind het altijd zo sneu als het niet lukt en je de medische molen in moet
@ Tania, je inderdaad die grens! Ik ken het gevoel. Toen wij net begonnen met zwanger "worden" was ik er ook nog helemaal niet mee bezig. Maar nu juist heel erg. Bij mijn moeder hetzelfde, heeft ook 3 jaar geduurd. @ Veronique; inderdaad even afwachten of het doorzet meid! Probeer het nog even vol te houden!
Ha Veronique! Blijf hoop houden hoor! Wanneer ga je weer testen? Ik ben echt super benieuwd! Bij mijn zwakken de kwaaltjes een beetje af heb ik het idee. Mijn borsten doen ook geen pijn meer... Wel nog af en toe steken achter mijn schaambeen en zeurderige liezen. Ik moet nog wachten tot zaterdag. Denk dat ik vrijdag ga testen...
Hoi Daphneestelle, Ik ken dat gevoel. Eigenlijk zou ik morgen al willen testen, die onzekerheid is gewoon zo vervelend. Slaap super slecht, als ik wakker word, lig ik alleen maar te malen. Wanneer is eigenlijk jouw NOD? Je had toch al een keertje getest? Heb je eigenlijk dat lijstje nog met wie er deze week allemaal NOD hebben?
Goedemorgen! @Tania en Babygirl: wat onwijs k*t dat het allemaal zo lang duurt. Zal extra voor jullie duimen @Daphne: fijn dat je ongi nog steeds niet te bekennen is! Goed dat je wacht met testen hoor! Ik heb respect voor je geduld! @Veronique: kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent van dat bruinverlies, maar je hoort het inderdaad vaker bij een vroege zwangerschap. ga je nog een keer testen? @Ecila:voor jou is het ook spannend! Denk wel dat het beste is om te wachten met testen op je NOD, maar goed is makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk! Ik heb vanochtend met CB digitaal met indicator getest en die gaf zwanger aan, vanaf bevruchting 1-2 weken. Dit zou betekenen dat het misschien nog niet mijn NOD is. En dat het nog 50/50 is. Vandaag ook helemaal niet misselijk meer. Ik weet het niet, maar heb niet echt een goed gevoel, weet ook niet wat het is... Word een beetje moe van mezelf zo!
Kan het me helemaal voorstellen dat je meer zekerheid wilt hebben. Volhouden! Die pijn die je trouwens in een ander topic beschrijft hbe ik deze cyclus ook al de hele tijd, nu ook nog soms... Normaal heb ik die pijn, alleen dan veel heftiger, tijdens mijn eisprong, maar die heb ik nu niet gevoeld omdat de pijn constant was maar niet heftig.
Ik zeg... gefeliciteerd! Ook al is het voor je gevoel nog niet helemaal ok.. de test geen ZWANGER aan, SUPER voor je! Voor mij inderdaad nog spannend... laten deze dagen maar snel voorbij vliegen hi hi
Hee meiden, Ik ben heel benieuwd naar de testers vandaag! Vandaag is mijn NOD. Geen ongi te bekennen. De krampen in mijn buik zijn er ook niet meer. Heel vreemd. Ik denk dat het vandaag wel zal komen.
@ Wannabemama; ik denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat je zwanger bent! Ik snap dat je het zelf nog niet helemaal kan geloven of twijfels hebt! Maar je hebt nu al een paar positieve testen in handen gehad! Een heerlijk gevoel toch? @ Veronique; hoe gaat het vandaag met je? @ Ecila; wij moeten nog even wachten! Nog even spannend! @ Daphne; wanneer wil je gaan testen?