Dat zou dan wel heel mooi zijn inderdaad Daphne! Mocht ik het morgen vergeten: alvast van harte gefeliciteerd met jullie 5-jarige huwelijk! @babygirl: vandaag NOD spannend! wanneer wil jij gan testen als je ongi niet komt? je hebt gelijk hoor, ik moet ook blij zijn, weet ook niet wat het is. Ik zal wel een overdreven zelfbescherming hebben deze keer ofzo..(had ik de vorige keer helemaal niet) Misschien teveel gelezen over miskramen op deze site?
Dan snap ik hoor Wannabemama! Als ik zwanger zou zijn zou ik me ook heel erg onzeker voelen. Als ik vandaag niet ongi wordt ga ik morgenochtend testen. Spannend dus. Maar ik heb zo sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben, raar hé! Dus ik denk echt dat ik het vandaag gewoon wordt.
Hallo dames, Helaas voor mij geen beebie deze maand, rode duivel is er weer. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wel ballen, maar ja kan er niks aan veranderen. DaphneenEstelle@ blijf voor je duimen dat het bij jou wegblijft en dat je een mooie positieve test hebt vrijdag WannabeMama@ je hebt een mooie test, je hoeft niet elke dag misselijk te zijn om zwanger te zijn, mischien heb je gewoon een goeie dag, zonder veel symptomen.
@Jellybean: balen meis, heel veel succes voor de volgende ronde. Misschien als troost vanavond een lekker roseetje op het terras of in de tuin drinken, nu mag het weer even (als je ervan houdt natuurlijk)
@WannabeMama: ben niet zo'n drinker, ben meer een vreeter, heb wel vanochtend een lekker bak koffie gedronken. Maar vandaag toch mischien een baco nemen.
@ Jellybean: jammer meid! Het was je gegund, maar op naar de nieuwe ronde, het is nie anders. Het is voor een aantal hier nog erg spannend zeg! Voor mij is het morgen ook De Dag Van De Waarheid.... Bah ik word er zenuwachtig van. De laatste keer dat ik zwanger was (wat eindigde in een MK bij 6,5 wkn) testte ik op mn NOD negatief en 5 dagen later positief. Ik heb ook al een keer op NOD heel licht positief getest, wat later negatief bleek te zijn. Jullie snappen dat, wat de uitslag ook is, een test morgen mij nog niet heel veel vertrouwen geeft. Zit nu te twijfelen of ik niet nog wat langer moet wachten met testen (alsof ik dat kan ) Meiden, het wordt weer spannend hier. Ging er vandaag nog iemand testen? Heb het lijstje even niet in mn hoofd.
Nou meiden, vanochtend voelde ik wat lopen dacht meteen yep ongi heeft zich doorgezet maar nu komt het: was maar klein beetje en tampon ingedaan, deze zat niet fijn dus nieuwe ingedaan en daarna hele dag aan zwembad gelegen. rond 17.00 uur weer nieuwe ingedaan en tot heden heb ik maar 3 x een tampon gezien die halfvol bloed zat. Heel weinig dus. Normaal met plassen loopt het er altijd ermee uit maar totaal niets (1x klein beetje) moet constant naar de wc en dan is het beetje urine meer ook niet. Hbe ook maar 2 x bloed gezien met wegvegen en verder niets normaal blijft bij mij zodra ongi doorbreekt bloed doorlopen dat 3/4 dagen lang maar nu?? ziet er ook anders uit meer rozig/rood en klein beetje bruin erdoor. Snap het echt allemaal niet meer Wel nog steeds last van steken liezen, krampjes, (ook in de rug) en voornamelijk duizelig. pff kan alleen maar afwachten nu @ daphne: spannend en alvast gefeliciteerd met jullie jubileum @ jellybean: balen zeg @ babygirl: Spannend!! @ emjee: ooh ook spannend voor jou zeg! snap heel goed dat het moeilijk is niet te kunnen testen
Hey dames ben ik ook weer effe. Bij mij is het ook heel raar. Weet niet wat ik ervan moet denken. Ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar heb met afvegen 2 x een veegje bloed gehad (sorry voor de details). Verder NIKS!! Iemand dit ooit gehad? Bumba.
@ Veronique en Bumba, Hebben jullie al getest? Ik hoop dat het raak is en dat het oud bloed is!!! xxx
Bij mij was het geen oud bloed. Maar superweinig. Heb ik nog nooit gehad. En ik vraag mij af of dit mijn ongie was?
Weet iemand hoe ik dat 1 dag overtijd onder mijn banner kan veranderen? Daphne wat knap dat je zo lang kan wachten. Veronique ik duim nog voor je hoor. Dames kom op met die positieve testen....
Hallo allemaal, Ik kon het vanmorgen niet laten en heb getest... Ik kan het nog niet geloven maar zag binnen een minuut al een 2e duidelijke streep tevoorschijn komen! Wij zijn dus ZWANGER!! Stond vanmorgen te trillen op mijn benen. Nu hopen dat het goed blijft gaan. Blijf natuurlijk met mijn duimen draaien voor jullie!! @ Veronique, hoe is het bij jou? xxx
Ja echt geweldig! Nu jij nog!! Blijf duimen draaien hoor voor je! Die banner.. ik snap er niks van, als het goed is heb ik hem goed ingesteld, zou dat dan later komen ofzo?
Net heel verhaal getypt, was het opeens weg... @Ecila: Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Joehoe!!! kan het even niet meer terugvinden, was gister je NOD? @Bumba & Veronique: wat een onzekerheid, leef met jullie mee @Daphne: nog steeds zoveel geduld, knap hoor! Ik geloof dat ik minder geduld heb voor jouw test dan jij zelf Gefeliciteerd met jullie jubileum! Ik kon het vanaochtend weer niet laten, heb een kv test gedaan en streepje was weer ietsje dikker dan de vorige keer, maar helaas nog niet zo dik als controlestreep. Misschien volgende week, dan ga ik me ook opgeven voor MvM. Lig wel al weer twee dagen om 22 uur in bed, word al weer even saai als tijdens vorige zwangerschap .
Ecilia, jeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!! Goed zeg!!! Van harte gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van hoor!!! Wannebe, spannend allemaal... Denk dat je er vanuit kunt gaan dat je lekker zwanger bent hoor, de streep staat er niet voor niks. Toen ik zwanger was van Damiën, duurde het ook een hele tijd voor die streep echt vet positief was! Daphne, bikkel!!! Ik ben zoooooooooo nieuwsgierig!!! GE-VEEL-ICITEERD met jullie trouwdag!!!!!!!!!
Hoi! Ik had eigenlijk morgen mijn NOD. Kon het ook niet laten om te wachten hi hi. Ik heb de banner inderdaad verwijderd en de nieuwe er in geplakt. Nu geeft hij aan dat ik toe ben aan een nieuwe banner...
Daphne, heb met mijn zwangerschap ook meegedaan aan MvM en het valt eigenlijk best mee. Je krijgt elke week 8 bussen waar wat konserveermiddel in zit. Elke dag moet je zoveel mogelijk urine opvangen in een kan en dit overgieten in die bus. Het heeft een beetje een "ziekenhuisachtig" geurtje en dat was met mijn misselijkheid het enige dat mij wat tegenstond. Maar verder... Je hoeft het alleen maar op te vangen als je er aan denkt of als je thuisbent, dus hoeft niks mee te slepen. Vond het altijd een prettig idee dat je anderen ermee helpt. Jouw HCG hormoon uit de urine wordt dan weer gebruikt om medicijnen te maken voor meiden met bijv. PCO, die geen eisprong hebben.... En je krijgt ook nog eens hele leuke kadootjes
Hee meiden, Wat een ontwikkelingen hier! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ook helemaal geen krampen meer en heb veel moeite met naar de wc gaan. Vanmorgen een test gedaan, helaas negatief. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken! Nu hebben we allemaal zo lang gewacht, zitten we nog in onzekerheid. Liefs Yvonne