Ik voel alsof ik op een kruispunt ben aangekomen en weet niet of ik naar links of naar rechts moet. Dus ben maar op de grond gaan zitten en huilen. Praten met hem gaat op dit moment niet. Ben zo teleurgesteld en zoooooooooooooo ontzettend verdrietig. Ben allang blij als het morgen een ander dag is en ik me beter voel, want vandaag is het echt niks.
@Jellybean: sjemig......wat heftig zeg. Kan me voorstellen dat je een K**dag hebt. Wat erg dat je vriend vader wordt terwijl dat samen met jou had moeten gebeuren. Ik heb respect voor je, dat je het nog een kans geeft (of het overweegt in elk geval). Weet natuurlijk helemaal niet hoe jullie relatie verder is, maar ik had hem denk ik per direct m'n huis uit gegooid. Maar ik vind het heel knap dat je geen overhaaste beslissing neemt hoor. En het is heel anders voor een buitenstaander zoals ik natuurlijk dan voor jou als je er midden in zit. Ik zou zeggen: gooi al je frustraties er hier lekker uit, misschien lucht dat in elk geval een beetje op. @Esje: Al durven testen???????
Jellybean, wat verschrikkelijk *** voor je. Hoop dat het jullie lukt er op een goede manier uit te komen, apart of samen. Sterkte meid.
Emjee, nee heb nog niet getest. Door dit benauwde weer lijk ik zoveel te zweten dat ik niet eens naar toilet hoef. Wacht het nog even af. Anders morgenochtend maar.
Bedankt voor jullie lieve woorden. Het helpt me zeker om het met anderen erover te hebben. We hebben al samen een hoop ellende overleefd, maar dit........???? Hiervan ben ik dus niet zeker.
Nou ik heb getest hoor. negatief had ik nou maar gewoon gewacht. Zaterdag nog maar eens proberen (als het dan nog nodig is)
Jammer Esje, maar wie weet hoe het zaterdag is. Jellybean: lekker komen klagen als je er zin in hebt hoor! Fijne avond iedereen!
@Esje: Ooh nee, wat balen! Nog langer wachten.....ik wacht met je mee, ik denk dat ik er zaterdag ook weer een testje tegenaan gooi als het nog nodig is. Tot nu toe nog steeds geen bloed gezien hier....maar verder ook geen symptomen. Misschien schopt dit benauwde weer ook onze hormonen wel op hol? Het begint hier nu te regenen trouwens, lekker straks de ramen open.
Lieve Jellybean, wat een toestand, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Ik (denk dat ik) weet hoe je je voelt. Wij zijn al vanaf juni 2006 bezig en hebben in januari een mk gehad met 11,5 week. Net als je denkt dat alles helemaal goed komt en je je geluk niet opkunt... Wij hebben, mede door de niet vervulde kinderwens, vorig jaar een diepe dip gehad en toen wist ik ook even helemaal niet meer of ik het allemaal nog wel wilde. Je gaat er allebei zo anders mee om, en het verdriet van het niet zwanger zijn kan echt een kloof veroorzaken. Gelukkig zijn wij er weer helemaal bij met zijn tweetjes, maar helaas nog steeds niet met zijn drietjes... Ik ga in september weer naar de fa, dat geeft me wel rust. Na een mk is het niet meer dan normaal dat je er een tijd even helemaal doorheen zit hoor, volgens mij heeft iedereen dat. Heel veel sterkte en succes en ik hoop dat alles voor jou op zijn pootjes terecht komt. xx
@Esje en Emjee: morgen D-Day...spannend...duim, duim..duim @daphne: en heb je al getest, of nog steeds geen zin? Ben benieuwd @Minke: heftig allemaal, gelukkig dat jullie er samen en sterker uit zijn gekomen. Hier gaat het niet helemaal goed geloof ik. Had net echte ongi krampen. Is nu wel over, maar ben echt bang dat mijn gevoel klopt, alhoewel ik hoop dat mijn intuitie me in de steek laat natuurlijk. Pfff...heb zin om weer onder de wol te kruipen, maar zit helaas op mijn werk.
Misschien is het bandenpijn,wannebemama? Ik kon het niet laten om net te testen (dacht bij mezelf, ja maaar nu is het ochtend) maar was zo negatief als wat. Zelfs bij heel goed kijken geen licht streepje. De bobbeltjes op mijn tepels worden ook minder dus zal bij mij niet meer lang duren voor mijn ongi denk ik Heb me er nu al een beetje op ingesteld dat ik geen augustusmama word. @ jellybean: hoe voel je je vandaag?
@ Jellybean! K krijg bijna tranen in mijn ogen bij het lezen van jouw verhaal! Wat verschrikkelijk wat er gebeurd is in jou relatie, maar het ergste, dat hij bij een ander een kind krijgt. Gaat hij dat kind erkennen of niet? Ik vind het echt vreselijk om te horen en heb er eigenlijk geen woorden voor. In iedere relatie gebeuren er soms dingen, zijn er soms ruzies en kun je er wel eens op sommige momenten niet uitkomen met elkaar. Maar een misstap begaan en dan ook een kind bij een ander verwekken terwijl dat zelf je grote wens is, is echt vreselijk! Ik snap heel goed dat je er kapot van bent! En kies je ervoor om verder te gaan met deze relatie, blijf dat samen praten! Dat is zo belangrijk! Niemand kan je vertellen wat je moet doen, en ik hoop dat je voor jezelf de goede keuze kan maken! Veel sterkte meid!!
Nee, ik denk het niet, heb tijdens mijn vorige zwangerschap wel bandenpijn gehad, dat zit meer aan de zijkant. Ik ben ook niet meer misselijk (eigenlijk maar 1 ochtend geweest). Maar goed ik moet er ook niet teveel over nadenken en gewoon afwachten, zit toch niks anders op. Jee, wat jammer van de test Esje. Weet je zeker wanneer je ei is geweest en ben je regelmatig? Of kan het dat het misschien nog te vroeg is?
@ esje en emjee: Hier ook nog geen bloed te bekennen. Mijn test was gister ook zo negatief als wat! Snap er niks meer van. Ben er de hele dag verdrietig om geweest! Werd ik maar gewoon ongesteld want zwanger ben ik niet, dat voel ik! @veronique: Hoe is het met jou? @ wannebemama: Ongikrampen had ik ook heel erg toen ik zwanger was. Vooral de eerste weken. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar probeer toch rustig te blijven. @ Daphne: Spannend! Nog even afwachten. Ik hoop dat ik even niemand vergeten ben!
Het zou nog kunnen dat mijn ei inderdaad later is geweest. De laatste keer ongi was ook niet volgens schema.
Hoi meiden! Jullie houden de spanning er wel op zeg Ik blijf nog steeds heel hard duimen draaien voor jullie!! Liefs
@babygirl: het gevoel niet zwanger te zijn had ik ook, dus wie weet! Ben nog niet helemaal gerustgesteld dat jij ze ook had aangezien de zwangerschap is geeindigd in een miskraam. Hoop echt voor je dat het nu raak is en goed blijft gaan! En ik wacht gewoon netjes af! ben er wel rustig onder omdat het vanaf het begin al raar voelt allemaal. @Ecila: hoe gaat het mij jou? @esje: er is nog hoop dus, hoop het voor je meid!
Met mij gaat het goed. De verschijnselen zijn nog aanwezig. Iets meer misselijk ( lijkt wel of ik heel de dag een kater heb ) en moe, vooral mijn benen zijn heel snel moe. Maar ben zo blij.. dat dat eigenlijk allemaal niks voorsteld! Probeer te genieten van het wondertje in je buik. Ik heb de onzekerheid natuurlijk ook. Iedere keer als ik naar de wc moet ben ik bang. Maar blijf mezelf voorhouden dat dat gevoel niet mag overheersen. Stress is niet goed voor onze beeb! Liefs!
@ wannebemama: maar dat het bij mij toen een miskraam is geworden heeft daar niets mee te maken. Op het forum kun je lezen dat veel meiden daar last van hebben de eerste weken van de zwangerschap!