Babygirl jammer dat je ongesteld geworden bent. Is altijd balen zo'n dag. Daphne jou geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Minke dat is fijn dat je daarheen kan. Doen ze er dan wat aan om het korter te maken je cyclus. Medicijnen of zo. Lavina welkom. Je kan inderdaad zwanger zijn. Zaadjes blijven wel een paar dagen leven. Was het niet de bedoeling om zwanger te worden? Bumba
Dank je wel voor jullie lieve reacties! @ minke: ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap. Totaal niet verwacht, we waren er ook nog helemaal niet mee bezig. Bij mij helaas ook een mk geworden. @ Bumba: ja is heel erg balen zo'n dag. Maar we gaan weer verder. Het is alleen zo moeilijk om de moed erin te blijven houden. @ emjee: ja die krampen heb ik ook van de ongi. Echt niet leuk! @ Daphne: als je niet ongi wordt zou ik inderdaad ook even wachten. Probeer het volgende week dan gewoon nog eens. Het is ook niet leuk om iedere keer door een nega test telleurgesteld te worden. @ lavinia: ik zou even je NOD afwachten. Als je zwanger wilt worden kun je zoveel dingen voelen, maar je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden. Nog heel even geduld voor jou. @ veronique: hoe is het met jou?
Goede morgen! @ babygirl: jammer hoor! Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden he?! @ Daphne: Inderdaad. Je geduld wordt echt op de proef gesteld. Ik duim voor je. @ minke: fijne vakantie! @ emjee: Is de ongi al doorgezet bij jou? of bleef het licht? @ Lavinia: ik zou ook even wachten tot je NOD en daarna testen. ben je kortgeleden gestopt met de pil? kunnen ook daar verschijnselen van zijn.
Bij mij nog geen ongi!!! Maar ook geen positieve test Ik heb gister voor het laatst getest en als er morgen nog niks is test ik nog maar een keer. Hoop zo dat mijn cyclus langer is en er gewoonweg nog te weinig hcg is. En anders wil ik wel gewoon ongi worden, want die onzekerheid is ook niks :x
hallo meiden! in dit topic ben ik nieuw! ik had afgelopen zaterdag mijn eisprong, zondag veel slijmverlies. vanmorgen vroeg werd ik wakker met buikpijn, dus ik naar wc. weer veel slijm, maar 1 veeg bloed.. het was nog erg vroeg dus vroeg me af of ik al ongi moet worden, maar dat duurt nog even. daarna was het weer weg. in 2 uur tijd nog nooit zoveel naar wc geweest!!! pijn in onderbuik blijft en heb een soort brandend gevoel aan vagina .. herkent iemand dit?! zijn meer dan jaar bezig, dus misschien hoop ik wel teveel!! xxx elisa
wel ik zou nog even willen wachten voor te zien of het weer geen vals alarm is maar gisteren zat er in mijn urine witte plekken. ja das al een tijdje da ik gestopt ben met mijn pil.
Goedemorgen, Hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad ondanks alle onwelkome ongi's. heb even bijgelezen. @Bumba: Wat rot van je ongi meid. Zijn jullie eigenlijk al lang bezig? @Jellybean: je klinkt gelukkig redelijk positief, goed hoor! Ik hoop dat je (of jullie) er sterker uitkomen in ieder geval @Esje: Heb je al nieuws? Ben zo benieuwd! @Emjee, wat balen van je ongi. Geniet maar extra van de lekkere wijntjes en kazen in Frankrijk! @Daphne: pfff je houd de spanning er wel in zeg! Vervelnd die onzekerheid. Ga je volgend weekend weer testen? @Babygirl: ook al ongi geworden, echt rot. Gaan jullie het een beetje aankijken of misschien naar de ha of gyn. Sterkte en hoop dat deze ronde het gaat worden! @Lavinia: welkom! En ik zou niet teveel aan de symptomen denken en wachten op de test, helaas is een vrouwenlichaam heel goed in ons voor de gek houden! Ik heb zaterdag echt een dikke KV test gedaan, daar was ik erg blij mee! Gisteravond me weer aangemeld bij de VK en MvM. En het aan mijn ouders verteld, dus begint nu echt realistischer te worden, jippie!!
Goeie morgen allemaal, Alle nieuwe meiden bij deze topic, welkom. WannabeMama: dat is super leuk nieuws en nu gewoon genieten van het feit dat je zwanger bent, kan me voorstellen dat het een super lekker gevoel is DaphneenEstelle: meid ben je niet geneigd om een bloedtest te laten doen, ik heb zo´n hekel aan onzekerheid, vind dat je heel goed hiermee kunt omgaan Voor de dames die helaas ongi zijn geworden: ik vind het super jammer, maar we gaan gewoon vrolijk verder toch? Ik heb een lekker rustig weekend gehad. De laatste voorlopig. Aanstaande vrijdag gaan we tekenen voor de nieuwe huis, dus hard klussen, niet voor baby, maar in de woning . We hopen al op 5 september te kunnen verhuizen en dan de rest van de dingen te doen als we daar al zitten. Baby gaat deze maand dus naar een laag pitje.
Hallo meiden!! Ik heb eigenlijk een vraagje ik heb 22 aug toen ik wou opstaan uit de stoel een giga puinscheut gehad in de buurt van me rechter eierstok en dat trok door naar beneden toen trok het weer wag. Kan dit een innestelling zijn geweest (ik heb geen bloed verloren) En mijn tweede vraag is dat mogelijk 10 dagen na eisprong??? Want als dat zo is dan is het logische dat ik nog niet posi test toch?? Liefs Vonnie
Dit gevoel herken ik helemaal en ik noem het voor me zelf "bad moments". Ik gun het iedereen om zwanger te zijn, maar af en toe vraag ik me af hoe oneerlijk het allemaal kan zijn. Ik denk zeker dat iedereen die al langer bezig is met zwanger worden af en toe hiermee te maken heeft, het maakt ons volgens mij ook niet een minder goed mens.
Hallo Vonnie, Sommige vrouwen voelen de innesteling, maar de meerderheid niet. Ik heb al eerder gezocht naar wijsheid over de wanneer de innesteling plaatsvind en heb van 3 a 12 dagen na eisprong kunnen vinden. Vind het heel uiteen, dus moeilijk in te schatten. Weet je precies wanneer je eisprong is geweest? Ik zie dat je al overtijd bent, zou het ongi pijn kunnen zijn?
Hallo meiden!! Ik heb eigenlijk een vraagje ik heb 22 aug toen ik wou opstaan uit de stoel een giga puinscheut gehad in de buurt van me rechter eierstok en dat trok door naar beneden toen trok het weer wag. Kan dit een innestelling zijn geweest (ik heb geen bloed verloren) En mijn tweede vraag is dat mogelijk 10 dagen na eisprong??? Want als dat zo is dan is het logische dat ik nog niet posi test toch?? Liefs Vonnie
@ elisa83: welkom. Zou misschien innesteling kunnen zijn? normaal is dit 4 a 5 dagen na de eisprong (dacht ik) maar misschien al eerder? Spannend en zeker na 6 jaar. Hoop voor jullie dat het raak is. @ Vonnie : Welkom! Ja als het innestelling is zou je pas over onegveer twee weken kunnen testen. Maar je had eigenlijk nu dus je ongi moeten hebben? Heb je al een test gedaan? @ wannebemama: Leuk dat je nu een officieel zwanger gevoel hebt! Het is je van harte gegund. Genier ervan (maar zo te lezen doe je dat al ) @ jellybean: Heel veel succes vrijdag (alvast voor ik het vergeet) en hoop dat de Nieuwe sleutel tevens veel goeds brengt voor een nieuwe (soort van) start voor jou/jullie. @ daphne: Haha ja nu wel verleidelijk met 2 testen he? @ lavina: Die witte vlekken heb ik ook! Ook geen idee of het er allemaal bij hoort of niet. Bij mijn eerste had ik dat niet, dus durf niet te hopen of een zwangersymptoon.
Verder hier nog geen ongi. Gister weer een test gedaan (zou eigenlijk wachten tot vandaag, maar kon het niet laten) Was weer negatief. Met gevolg dat ik voor vanmorgen geen test meer had Ik heb ook geen ongikrampen meer en begin weer hoop te krijgen. Het zal toch niet zo zijn dat ik gewoonweg een maand over sla? Weet iemand wat meer over die witte vlekjes in de urine? (Lijkt bijna wel op vruchtwater haha, maar das onmogelijk) Liefs Esmeralda
Jellybean, Ik heb een test gedaan maar die zegt niet zwanger. En ongi pijn dacht ik 4 dagen geleden gehad te hebben normaal gesproken als ik dat heb word ik altijd de dag erna ongi maar in dit geval dus niet. En heb ik ook van die rare symptomen duizelig veel moe en met vlagen misselijk vooral na het eten niet bij alles maar sommige dingen. Ik vind het zo raar allemaal. Liefs Vonnie
@ vonnie30: voor mijn MK had ik ook heel veel last van boeren, maar vorige maand had ik dat probleem ook, maar was niet zwanger ik vind het moeilijk te peilen probeer nog 2 dagen te wachten en doe dan nog een testje, men zegt dat de hormonen zich dan horen te verdubbelen en dan zou je het eventueel met een KV test kunnen ontdekken
@ Daphne: nee we gaan alleen verven, en de vloer boven vervangen. we zouden de douche verbouwen, maar toen we ontdekten dat ik zwanger was hebben dat effe stopgezet, na de MK hebben we het eigenlijk niet meer over gehad en nu met dat hele gedoe even min dus nu laten we het toch maar zo