ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    #321 Emjee, 24 aug 2009
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
    @Esje: jeetje, jij maakt het wel heel spannend zeg. Alweer getest vandaag?

@Daphne: ook al zo spannend, ik weet niet hoe dat zit met een spiraal, maar je lichaam zal toch altijd weer even moeten resetten. Hoop natuurlijk dat je gewoon hartstikke zwanger bent!

@Wanabemama: Ooh wat fijn voor je, zo'n vette positieve test! Het lukt vast wel er nu meer van te genieten.

@ Jellybean: Succes met je nieuwe huis, even wat afleiding van de zwangerworden- en andere perikelen. Hoop dat het allemaal goed gaat komen.

@Vonnie: ik kan je niet echt veel wijzer maken. Die steken had ik toen ik zwanger was, maar helaas ook al een aantal keer toen ik daarna gewoon ongesteld werd. Nog even afwachten voor jou dus.

Wij zijn hier druk aan het inpakken voor onze vakantie, we gaan woensdag weg. Heb er zin in! Ook even weg uit de omgeving van zwangere en/of net bevallen vrienden en familie. Ik weet dat ik er op vakantie ook ongetwijfeld mee geconfronteerd ga worden, maar met die mensen hoef ik tenminste geen "verplicht" gesprek aan te gaan. Ik heb mezelf voorgenomen echt te gaan genieten van samenzijn met vriend en zoonlief. Lekker alleen met ons drietjes :) en het mooie weer.

Ik spreek jullie dus waarschijnlijk even niet (maar log vast nog wel een paar keer in op vakantie :p) en wens jullie alvast veel succes de vruchtbare dagen 8)

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @ Emjee: ik wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan en wie weet verras je ons volgende maand met heel goed nieuws

3. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Ik heb net een digitale test van CB gedaan en kreeg eindelijk waar voor mijn geld en geduld! Ik ben zwanger!!:)

Sta zelfs nu nog een beetje te trillen en kijk steeds op het venster of het er nog echt staat.

Ga nu weer. Ben nog even te hyper om stil te blijven zitten.

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    GEFELICITEERD esje
    Dit is super goed nieuws aan het einde van een zware dag

Kan me heel goed voorstellen dat je nog staat te shaken.

Leuk, super leuk voor jou.

5. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hoi Esje!

Wat een goed nieuws! Nu proberen er van te genieten!!
    Ben super blij voor je.

Liefs

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hey dames,

Ben ik ook weer effe.

Daphne dat zou erg jammer zijn.
    Hebben die dames dezelfde klachten als jij hebt?
    Wanneer heb je je spiraal eruit laten halen dan?

Esje GEFELICITEERD!!!!!!

Emjee hele fijne vakantie en misschien kom je wel met een verrassing terug.

Wannebemamma dit was mijn eerste maand.
    Maar bij mijn zoontje hebben we er 2 jaar over gedaan.
    Daar ben ik eingelijk bang voor.
    Maar we zien het wel.

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Escila GEFELICITEERD !!!

Moest even terug lezen.

8. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Jaaaaaaaaaaa Esje, gefeliciteerd meid! Helemaal top! Lekker van genieten!

Daphne, oh, dat zou wel enorm balen zijn dan... Misschien moet alleen je eerste cyclus weer even op orde komen? Een spiraal (hoe weinig hormonen dan ook) is natuurlijk niet lichaamseigen he... kan me wel megagoed voorstellen dat je gewoon wilt weten waar je aan toe bent! Vind het altijd zo balen dat ons vrouwenlichaam zo complex is :( Ik duim nog steeds voor een positieve test hoor!!!!!!!

Bumba, kan me voorstellen dat die angst er dan nu ook in zit... Maar dat hoeft natuurlijk niet he!

Ben hier deze loze maand maar eens aan het temperaturen gegaan... Wil het gewoon eens even in de gaten houden of ik netjes een eisprong krijg en zo... Omdat er toch niet "geklust" mag worden, heb ik in ieder geval nog iets te doen zo rondom m'n cyclus ;)

9. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Emjee: weet niet of ik het al gezegd had, maar fijne vakantie gewenst, lekker genieten!

@Esje: joeeeehoeeeeeeeee gefeliciteerd!!! Wat een onwijs goed nieuws. is het vandaag al wat realistischer voor je? Ben heel blij voor jullie!

@Daphne: kan me wel voorstellen dat je lichaam moet ontspiralen. jee, wat een onzekerheid. je kan natuurlijk ook zwanger zijn of nog worden en dat je een hele late eisprong hebt gehad of nog gaat krijgen. Voor de zekerheid vrolijk doorklussen? Succes, ik ga voor je duimen dat je gewoon vrijdag al een positieve test in handen hebt.

@Bumba: jee, 2 jaar is wel heel lang inderdaad. Is het toen uiteindelijk 'vanzelf' gegaan? Nu in ieder geval weer klusseizoen voor jullie, veel plezier!

@Christy: Lekker in de weer met de thermometer dus! Operatie zit er al bijna aan te komen, spannend. Moet je lang opgenomen worden?

10. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hallo dames,

Ik heb voor me zelf besloten dat ik de maand van september de baby wens op een lag pitje zet.
    Reden hiervoor is het verhuizen, er valt zoveel te regelen en te doen, alhoewel ik ben een zeer georganiseerd mens, dus alles loopt zoals gepland.
    Maar toch........ik dacht effe niet.

Helaas vind ik het wel moeilijk om los te laten. Kom elke keer hier kijken, denk aan de eisprong enz enz.
    Raar is dat he, we hebben dan een fervent wens en wat er ook gebeurd in je leven blijft dat wens staan.
    Vraag me soms af of ik wel zwanger zou raken als ik minder mee bezig was.

Ach ja, ik zie het wel.
    Nu moet ik me concentreren op verwijderen van behang en laminaat. Uitkiezen van mooie kleuren verf. Inpakken, oude spullen wegdoen, nieuwe spullen kopen, gordijnen enz enz :p
    Weet niet wat moeilijker is, verhuizen of baby's maken ;)

11. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Wannabe, inderdaad, over 2 weekjes zit het er alweer op! Het is een dagopname, dus als ze "alleen" hoeven te fixen waar ik voor kom, zit ik 's avonds weer lekker thuis op de bank. Moet zeggen dat het nu allemaal wel wat spannend wordt hoor... Het begint nu te malen of "de rest" nog wel goed is. Ben ik nog verklevingsvrij verder? Hoe ernstig is de verstopping in mijn linker eileider? Is die te erg verstopt, wat doen ze dan? Halen ze hem weg? Hahaha, hoe gek kun je jezelf maken he :D

12. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Daphne, volgens mij is het niet op de poli, maar op de "normale" OK bij de dagverpleging... In het Spaarne vinden daar de operaties volgens mij wel in gezamelijke OK plaats, maar na de uitslaapkamer heb je een aparte kamer voor de "dag-mensjes" :D
    De "gewone" hysteroscopiën die ik niet onder narcose heb gehad, vinden wel plaats op de poli.
    Gaat inderdaad onder algehele narcose. Mocht ook met een ruggenprik, maar die wil ik absoluut niet, griezel griezel! :)

Gnagna, hahahah.... moest erg lachen om je moods zonder de hormonen... Maar ik ga hier wel helemaal in mee... bij mij onderdrukte de pil ook altijd een bepaald gevoel.... Helemaal puur natuur is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter voor de geslachtsdrift :D En tja, daar moeten we het toch echt van hebben toch, hahaha!

13. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Dames bedankt, nou snap ik de verandering in mijn sex leven sinds het stoppen met de pil, hahahahahhaa

Moet wel toevoegen dat het ook nadelige werking heeft, zoals veel meer haar, moet nu mijn benen zeker 1 keer per week doen, terwijl ik vroeger met 1 keer per maand al genoeg had.
    En volgens mijn vriend heb ik nu een snor..........hahahahahaha, geen leuke grap zeg ik tegen hem elke dag.

14. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Jellybean, hahahahaahahahah :D DAT WORDT HARSEN :D

15. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ja daar heb ik ook al aan gedacht.
    Het is toch niet normaal, dit probleem had ik met het slikken van de pil niet.
    Zoals ik al zei, voor- en nadelen.
    hihihihihihii

Maar ik denk dat op moment dat ik mijn zo gewenste beeby in m'n armen heb, dat ik al die ellendige haren zal vergeten.

16. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Volgens mij kan het wel kloppen dat je meer haargroei krijgt hoor... Ik heb namelijk al vaker gehoord dat sommige vrouwen/meisjes juist AAN de pil gaan vanwege overtollige haargroei... Dat zou kunnen verklaren waarom jij juist meer haargroei krijgt bij het stoppen met de pil...

Ik denk ook dat je het dan wel weer vergeten bent, maar ja, eerlijk is eerlijk, ondertussen blijft het vervelend toch? Ik HAAT die haren... Dat gescheer steeds, blehg! Ik wou dat ik alles kon laten weglaseren...;)

17. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Nou als je het niet erg vind, zou ik vooral daar........ geen laser willen hebben en vooral niet nu, hihihihihihihihi

Maar ja, dat ik ook al eerder gehoord en mijn gyno die vroeg dat ook gelijk. Ik was al zeker 1 jaar gestopt met de pil toen ik dit ging merken.
    De gyno had als uitleg dat de pil nu echt was uitgewerkt, waardoor de hormonen niet meer onder controle waren.
    Ben sindsdien ook veel gevoeliger.

18. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Ja, dat klopt van die haren. Merk ik ook! Dacht eerst dat het aan de warme zomer lag (dan heb je ook sneller je haren terug op je benen), maar komt nauurlijk ook door stoppen met de pil.

Iedereen trouwens bedankt voor de felicitaties! ben nog steeds in de wolken en besef het nu steeds meer dat het "echt" zo is!

19. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    hey iedereen

heb gisteren een test gedaan...
    eerste streepje zag je super goed en het tweede zag je heel lichtjes je moest het in het licht houden voor het goed te kunnen zien
    volgende week vrijdag doe ik nog eens een test en terwijl ga ik naar de gyne

groetjes
    lavinia

20. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey Lavinia, niet slecht.
    Afgelopen mei raakte ik ook zwanger en bij de eerste test zag je een hele vage streep en 2 dagen later had ik een mooie streep.
    Helaas ging de zwangerschap wel mis bij mij.

Maar vage streep is mijns inziens een goed teken.

Succes.

Deel Deze Pagina