@Lavinia: streep is een streep! gefeliciteerd! Maar snap je onzekerheid hoor, ik wilde eerst ook een dikke streep zien! @Jellybean: al druk aan het klussen? leuk een nieuw huis, je hebt vast al helemaal zin er te gaan wonen! @pilgebruik: inderdaad echt fijn van stoppen met de pil dat je libido ineens omhoog schiet! Die haargroei is inderdaad minder, maar daar is wat aan te doen, aan libido niet helaas . @Esje: Geniet lekker van je roze wolk @daphne: al nieuws? @hier: gister te laat naar bed gegaan en wordt meteen gestraft, moe en misselijk. Kreeg net al van iemand te horen dat ik er slecht uitzie, dat helpt ook niet
Goedemorgen allemaal, Ik weet eerlijk gezegd niet meer zo goed hoe ik me moet voelen. Mijn man vroeg gister of ik niet nog een test moest doen (voor de zekerheid) voor ik de Vk zou bellen voor een afspraak. Ik deed de test en verbaasde me enorm toen er stond: niet zwanger! We hebben meteen een paar testen bijgehaald en deze waren allemaal negatief. Vanmorgen weer een test en weer negatief. Ik snap er helemaal niks meer van. Geen ongi, 1x postitief en daarna negatief????? De hcg moet toch meer worden ipv minder? Ik weet dat mijn lichaam bij mijn eerste zwangerschap te weinig zwangerschapshormoon aanmaakte, maar na die positieve test toen, was de volgende ook positief. Zo toch maar even de HA bellen.
Daphne, morgen testen, spannend!!! Ik ga voor je duimen! Dat 'er slecht uitzien' (vind het zelf best meevallen) is ook een beetje mijn eigen schuld, had namelijk geen zin om me op t emaken vanochtend en tsja, daar wordt het niet beter van natuurlijk Vicieuze cirkel....
@ lavinia: spannend hoor. licht streepje lijkt mij meer dan genoeg. @ daphne: Heel veel succes morgen! duim voor je!
@esje: je had de digi test gedaan toch? Dus er was ook geen twijfel of er wel of niet een streepje was ofzo..
ja het was zo'n digitale zwanger. dus kan er alleen maar zwanger of niet zwanger in staan. Daarna nog twee digitale (kost een vermogen trouwens!) met niet zwanger en twee van kv zonder tweede streepje.
@Esje: dit is zeker niet leuk Luister ik heb geen hoge pet van die digi dingen van CB, zijn super duur, maar in mei nadat ik zo'n vaag streepje had met zo'n KV test, heb ik zo'n verpakking gekocht van 3. De eerste gaf mooi aan: Zwanger De volgende dag zou ik naar de HA gaan, dus besloot om voor de afspraak nog een test te doen en ja hoor het gaf Niet Zwanger aan. Ik huilen, stress, bla bla bla. Toch naar de ha gegaan en deze maakte gelijk afspraak voor me bij de gyno (heb suikerziekte, dus moet gelijk begeleiding hebben). Toen ik thuis kwam, kon ik het niet laten en weer de 3de test gedaan, deze gaf weer Zwanger aan. Bij de gyno bleek ik ook zwanger te zijn, maar nou weten we ook hoe dat is achteraf afgelopen. Maar oke, wat ik bedoel is, ik vertrouw die digi dingen niet, want heb meer mensen hierover gehoord. Laat nu idd een bloedtest doen.
@Daphne: voor de zekerheid maar aan de klus dan! En nee, het is nog geen morgen @esje: heb je je Ha al gebeld? Leef met je mee meid.
Nou is het al vrijdag? hihihihihihi Sorry, dit is heel ander iets, wil mijn huisje............. Maar Daphne jij kunt ook net zo goed langs de ha, bloedtest laten doen, het kost inderdaad niks.
Ik heb de ha gebeld. Mag morgen komen. Ik ga morgenchtend evengoed nog een testje doen. (als die positief is mocht ik afbellen) Probeer er verder vandaag niet teveel over na te denken al is dat best lastig. Hoop dat ik mijn banner mag laten zoals tie is.... @ daphne: weet je al wat je gaat doen? naar de ha?
@Esje: Hoop dat je veel dingen hebt die je kunnen afleiden vandaag. Als de ha een bloedtest gaat doen krijg je dan meteen de uitslag, of moet je dan ook nog wachten? Ik hoop van niet.
Esje ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent. Daphne wat een geduld. Knap hoor. Voor degene die het vroegen ik ben "vanzelf" zwanger geworden. Nou ja....ik heb er hard voor gewerkt hoor hahaha. Daar weten jullie alles van. En juist in de maand zwanger geworden dat je het niet verwacht. Ik ga naar bed weltrusten!
Dames goeie morgen, @esje24 en DaphneenEstelle: zijn jullie al bij de ha geweest Ik heb gisteren en vanochten een discussie met mijn vriend gehad, omdat hij tegen mij heeft durven zeggen dat ik niet zwanger ben omdat ik teveel ruzie met hem maak. En dat hij vond dat we de baby effe on the hold moesten zetten totdat alles rustig is. Ja ja, voor hem makkelijk, hij wordt begin volgend jaar toch papa. Hij durfde te menen dat de geboorte van zijn kind, geluk zal brengen bij ons allemaal. Dacht het niet. De moeder van dat kind heeft al gezegd dat hij het kind alleen bij haar mag komen bezoeken, dus ik krijg de baby nooit te zien, hoe wordt ik dan gelukkig van iets wat ik zelf niet heb en ook niet van een ander zie???????? Heb hem uitgelegd dat ik bang ben dat hij het geen prioriteit meer vind om mij zwanger te maken, want hij wordt toch al vader. Na een felle discussie heeft hij gezegd dat zijn idee om met mij een kindje te maken nooit is veranderd en dat ik geen gekke idee in mijn hoofd moet halen. Dat hij het mischien niet elke dag tegen me zegt, maar dat hij nog steeds een kindje met me wilt, maar dat ik rustig moet worden en niet elke dag ruzie moet maken. Heb dan tegen hem gezegd dat ik allang naar dit soort geruststellende woorden zoek.
@Jellybean: Oef, gelukkig dat de discussie van uiteindelijk nog goed eindigde. Kan me voorstellen dat jullie wel een beetje onder spanning leven met deze omstandigheden. Geen ervaring hiermee, kan alleen maar sterkte wensen. Kan me voorstellen dt je vriend zich schuldig voelt en dat als jij dan een beetje bozig bent hij zo reageerd. Hoop dat het nieuwe huis een beetje afleiding biedt!
We zullen het zien. Verheug me wel op mijn huisje, meer ruimte en een super keuken. Af en toe moet ik uitblazen, ben blij dat ik het hier kan doen.