ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Esje: @#$@%@^@ Wat naar meid. Sterkte. Moet je nog nagekeken worden of hoeft dat niet? Hoop dat het allemaal snel over is en dat jullie (indien je dat wilt natuurlijk) door kunt naar de volgende ronde. Succes.

@Minke: Fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad. Lijkt me heerlijk op t water. Waar hebben jullie gevaren? Inderdaad jammer dat je op de waddeneilanden niet mee kunt doen met MvM, maar dat is jou niet kwalijk te nemen toch?

@hier: zo blij dat het weekend is! Net MvM geweest en flessen lijken wel iets minder te stinken dan de vorige keer. Vanmiddag shoppen voor manlief en verder lekker niksen, lekker geen verplichtingen, heerlijk!

2. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Wat is het stil hier.
    Waar is iedereen.
    Ik dacht ik lees even bij maar dat duurde maar twee seconden hahahaha.

Dames nog getest vandaag??

Bumba

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    esje, heel veel sterkte meid!

4. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden.

Vrijdag bracht al slecht nieuws voor ons, maar wat er later die nacht gebeurde is niet te bevatten. Om onze gedachten op wat anders te zetten zijn Bob en ik die avond uit eten gegaan en daarna naar goeie vrienden gegaan. Bleek dat hun zoontje van 7 maanden niet zo lekker was en ze waren die middag al bij de dokter geweest en naar huis gestuurd met een zetpil en de woorden : het zijn vast zijn tandjes!. Ze zijn later toch met hem naar het ziekenhuis gegaan en vanaf dat moment leek alles onwerkelijk. Aangekomen daar bleek hij een hersenvliesontsteking te hebben en 3,5 uur later kon niemand nog wat voor hem doen. Die lieve kleine jongen is overleden die nacht en we leken met zijn allen wel in een nachtmerrie te zitten. Het is nog steeds zo onwerkelijk allemaal. Om onze vrienden zo te zien doet nog het meeste pijn. Ik kan niet eens voorstellen hoe hun zich moeten voelen. Verschrikkelijk gewoon.

Dames, ik moest dit even kwijt. En niet om jullie bang te maken, maar (voor de gene met kinderen) als je het niet vertrouwd wees dan niet bang om aan de bel te trekken!

Wij zitten nog een beetje in een roes hier, dus na het weekend zal ik even terug lezen hier.

liefs Esje

5. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    hey heb mij al een paar dagen niet zo lekker gevoeld nu heb ik altijd pijn aan mijn borsten en de rechter kant van mijn buikje!! en gisteren we hadden gaan eten bij mijn vriend zijn mama om twee uur en om zes uur had ik terug al honger !!
    vrijdag doe ik een test en dan weet ik meer

groetjes

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jee esje !

pff lees net je verhaal en de tranen springen in mijn ogen !!! wat erg ! :$:$
    dokters kunnen zo laks zijn ! , pff je zou daar maar zitten met je mannetje van 7 maanden .. en denken even voor de zekerheid naar de dokter toch maar en dan dit !!

pff ...

x

7. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Gad, dames,

esje, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik weet wat het is, ik heb zelf ook hersenvliesontsteking gehad, en je kunt het een arts echt niet kwalijk nemen. De eerste signalen zijn zo vaag, het kan echt van alles zijn. Het is voor mij nu 9 jaar geleden, ik was 18 en alleen met vrienden op vakantie in Frankrijk. Heel heftig dus allemaal. Bij mij was het ook niet duidelijk wat er aan de hand was en zei de arts dat het waarschijnlijk een zonnesteek was. Pas toen er een meisje kwa te overlijden een paar uur later in dezelfde streek gingen er bij de arts alarmbellen af. Anders was ik er ook niet meer geweest... Bij baby's is het zooooo moeilijk om dit te constateren, je kunt als volwassene aangeven wat er aan de hand is, al is dat soms al niet eens genoeg. Schuif het dus niet op de artsen, want het is echt geen laksheid. Maar inderdaad, trek wel aan de bel en als je het niet vertrouwd, ga dan gewoon naar de EH, daar mogen ze je nooit weigeren! Betast de nek, die is erg overgevoelig op dat moment. Krijg je een vreemde reactie, dan zou ik in actie komen...

Verder heb ik hier last van bruine troepjes... Duivels zullen wel onderweg zijn denk ik. Alhoewel ik dat ook had tijdens mijn zwangerschap, maarja, we weten allemaal hoe die afliep...:(

Oja, @Wannabemama: mijn vakantie was heerlijk, in Friesland rondgedobberd, even lekker tot rust gekomen. We hebben erg mooi weer gehad. Lekker uit eten geweest iedere avond (decadent) en heerlijk in het zonnetje gezeten!

Esje, sterkte ermee. xx

8. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Jeetje Esje, wat verschrikkelijk. Pff, bij zo iets verdwijnen al je eigen zorgen. Wat erg voor jullie vrienden. Heb er geen woorden voor, sterkte.

Minke: heftig ook wat je in Frankrijk hebt meegemaakt, godzijdank dat het goed geeindigd is. Over 6 dagen je NOD, spannend! Hier ook wel een beetje bruinige troepjes (alhoewel misschien eerder donkergeel) weet niet of ik me daar nu zorgen over moet maken, maar wacht maar gewoon af, meer zit er niet op! Excuses voor mijn smakelijke verhaal...

9. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    @WannabeMama: smakelijk kun je het niet maken he? Haha! Ik weet ook niet zo goed hoe je het anders moet omschrijven... Bruine troep wordt het dan maar ;)

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    OOhh Esje wat een verhaal.
    Kippenvel gewoon.
    Sterkte ermee.

Bumba

11. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Dag dames,

nou hier zijn de duivels op komen dagen, alleen echt veel te vroeg. Ik heb mijn twijfels of het wel een gewone ongi is, voel me heel anders en zag het totaal niet aankomen. Er komen eigenlijk ook alleen 'proppen' bloed uit. Zou ik een vroege miskraam hebben?:( Moest echt nog niet ongi worden...

@WannabeMama: Ik denk dat je als ouder wel aanvoelt of het goed zit of niet (alhoewel ik daar natuurlijk geen ervaring in heb). Esje schrijft ook dat het niet goed voelde bij die kennissen, en dan zou ik altijd aan de bel trekken. Maar nogmaals, bij hersenvliesontsteking ben je wel echt heeeeeel erg ziek hoor, alleen pijn in je nek en hoofdpijn is echt niet voldoende. Maar je kunt beter één keer te vaak checken dan één keer te weinig.

xx

12. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Minke: he rot duivels, wat jammer. Zou het niet kunnen dat je cyclus korter is geworden, dat zou op zich niet vervelend zijn toch. En wat betreft een vmk, dat zal je nooit weten helaas, hoop dat het je lukt daar niet teveel aan te denken.

en ik denk dat je laatste opmerking voor Estelle was ;)

13. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Owja, excuus!:p Sorry hoor... Wil het idd eigenlijk ook niet weten, maar het voelt zo raar. Ik test ook nooit heel vroeg, omdat ik bang ben dat ik dan weer net te veel informatie krijg. Dat is niet goed voor mij, ik wil niet alles weten wat er in mijn lijf omgaat op dit gebied.;)

Nou, heb mijn banner maar aangepast, alleen hij is nog niet up to date geloof ik...

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Minke balen zeg.
    Hoeveel dagen moest je dan nog voor je ongie?

Aan de chocolade dat helpt (heb ik ook gedaan hihi).

Bumba.

15. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Bumba: Tja, de lions zijn al op, maar ik heb nog wel wat kitkatjes in huis;)! Ik neem altijd maar het gemiddelde, meestal zit ik zo rond de 32 dagen. Nu is het nog maar dag 27. Maar ja, alles is mogelijk natuurlijk. Ik schrok er alleen wel van.

(Popcorn helpt ook hoor, met extra zout!!! Of knakworstjes, of chips, of of of...)

16. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    hee jongens ik krijg honger van jullie! :)

@Daphne, wat fijn voor je dat je eindelijk ongi wordt! Op naar een nwe ronde met nieuwe kansen! Was je nou inderdaad aan de etos zwanger worden pillen gegaan? Hoor wel veel goede dingen over die pillen (hoewel het natuurlijk geen wonderpillen zijn, maar toch)

@Minke: dat de popcorn moge smaken en succes voor de volgende ronde!

Heeft iemand trouwens nog wat van Veronique gezien (=gelezen) was benieuwd hoe het allemaal bij haar is afgelopen.

17. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Nou, mokka gaat er bij mij ook wel in ja! Trouwens, jullie hebben het over die Etos Zwanger worden pillen, maar daar ben ik ook mee begonnen vorige periode. Zou mij nongi daarom zich nu ineens op tijd (of eigenlijk een dag te vroeg) aandienen? Dat het nu eindelijk een beetje op regel komt door die pillen zeg maar? Was ik helemaal vergeten eigenlijk... Stom. Nouja, dan werken ze dus wel, haha!

(oh, enneh, de popcorn bewaar ik voor vanavond, vanmiddag waren de cheetos de klos, hihi!):D

@Daphne: Voor jou is het zeker fijn dat er wat aan zit te komen. Ik ben morgen ook wel weer gelukkig hoor, ik had het alleen helemaal nog niet verwacht. Misschien dan toch wonderpilletjes die Etos ZW;)!

xx

18. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Jee, had even wat bij te lezen zeg!

@ minke: wat heftig dat jij dat ook hebt meegemaakt toen je 18 was. En dan nog wel zonder je ouders in een vreemd land. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Balen dat je ongi er is (en al helemaal als je van vmk uitgaat). zou heel goed kunnen dat het eerder is door die pillen denk ik.

@ daphne: gelukkig weet je eindelijk waar je aan toe bent en kan je "fris" de volgende ronde in. Blijft jou cyclus nu zo lang?

@ wannebemama: jij mag binnekort je eerste bezoek aan de vk brengen toch? en merk je al wat van je zwangerschap?

@ lydia: bedankt voor al je medeleven. Hoe gaat het met jou?

Ik mag woensdag nog even langs de vk voor een echo. Ze gaat dan kijken of "alles schoon is" en of ik door kan voor de volgende ronde. Was niet bepaald de afspraak waar we op hoopten, maar heb het al aardig een plekje gegeven.

Donderdag wordt de kleine jongen van onze vrienden begraven. Zal een moeilijke dag worden en het begin van het echte rouwen voor zijn ouders.

Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd naar veronique.

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej @ esje!

ja schrok echt van 't verhaal , was al aan t meelezen dat je zwanger was enz.. en toen t mis ging schrok ik al en dan ook nog van dat kleine mannetje!.. :$

met mij gaat t wel goed :) ronde 2 en volop oefenen want hebben nog maar 3 kansen ;) voor mijn vriend naar afganistan moet en hoop dat we voor de tijd zwanger zijn.. anders gaan er weer 5 maanden overheen ..

maar goed... komt goed hoop ik ! :)

& dat snoepen , dat lijk ik ook wel meer te doen ineens :( !! haha niet de bedoeling .. vanaf volgende week ga ik eindelijk na 1,5 jaar weer 2x in de week sporten :D

x lydia

20. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    ey iedereen !! heb nog altijd mijn maandstonden niet dus als ik ze morgen niet heb dan zal ik ze niet krijgen en dan is het goed nieuws!! nog even afwachten dus!!

Deel Deze Pagina