ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Esje: Wat een week, eerst VK en dan de begrafenis. Sterkte meis!

@Minke: chips, popcorn, heerlijk allemaal! Ongi en zwanger zijn altijd een goed excuus he? Ik had vanmiddag bijna frietjes gegeten als lunch, maar kon me nog net inhouden. Had me namelijk voorgenomen om deze zwangerschap geen 22 kilo aan te komen... Net wel milka chocolade met biscuit gegeten, oeps...

@Daphne: Heb echt met je te doen, wat een onduidelijkheid. Hoop dat de ongi snel doorzet en jullie verder kunnen! (of dat je een superlaat ei hebt gehad en alsnog zwanger blijkt te zijn, duim, duim)

@hier: moe en misselijk, dus voel me behoorlijk zwanger gelukkig. Ik ga pas over drie weken naar de vk, maar gelukkig over 4 weken 'al' de termijnecho. Spannend...

2. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    @Daphne: Wat irritant zeg, niet weten waar je aan toe bent... Maarreh, die zwangerschapssymptomen, daar had ik toen maar al te graag last van gehad. Ik had helemaal nergens last van en was daardoor zo onzeker. Ik had er zo'n slecht gevoel bij, en kreeg uiteindelijk ook gelijk. Ik hoop niet dat ik -mocht ik ooit weer zwnger raken- dat ik dan weer niets voel, dan wordt ik denk ik gek die eerste 12 weken...;)

@WannabeMama: Ohhhhhhhhwwww...! Die milka met biscuit is zoooooooo lekker.... In Oostenrijk neem ik altijd zo'n hele grote mee. En dan neem ik me voor om die thuis pas aan te breken maar meestal is ie al op voordat we thuis zijn...:)

@Esje: Hoe gaat het nu met je? Ben je de schrik alweer wat te boven?

@Lavinia: Wanneer ga je testen? Ben erg benieuwd..!

@Lydia: Tja, da's lastig, zit je ook nog met een tijdsdruk. Hoe lang moet ie heen? Zou wel fantastisch zijn als je de klus van te voren nog klaart, hihi! Heeft hij ook een heel leuk vooruitzicht!

Zeg, ik ben eigenlijk niet zo heel goe dop de hoogte, maarreh hoe zit het hier allemaal? Iedereen voor de eerste op Daphne na? Jij bent al aardig lang bezig toch? Jaar of 8 als ik het me goed herinner? Gelukkig al weg gezegend met een dochter. Hoe lang is de rest bezig met klussen? Of wordt ik nu heel persoonlijk... Je hoeft niets te zeggen hoor, vroeg het me gewoon af.

xx

3. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Zoals jullie misschien al in de gaten hadden ben ik goed blond... Ik dacht, laat ik eens de banners checken, ahum. Ik zie nu dat WannabeMama en Bumba ook al een kleinje hebben, sorry hoor.... Zucht, ik ben gewoon niet beter ;)...

4. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Minke ik heb een heel lief mannetje van nu net 1 jaar.
    Ik heb ruim twee jaar geklust om hem te krijgen zeg maar.

Nu ga ik mijn tweede maand in en ik hoop dat het weer niet zo lang duurd.
    Daar ben ik wel een beetje bang voor.

Daphne geen bloed houd moed toch?

Lavina ik duim voor je hoor.
    Wanneer ga je testen?

Groetjes bumba

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoihoi,

@ minke : ik ben wel voor de 1e bezig ;) hihi

mijn vriend moet voor 4 maanden en 3 weken naar afghanistan ! en moet er nog niet aan denken !! het idee alleen al ..
    daarom willen we ook graag van te voren zwanger worden dat hoop ik echt maar ja .. eerst zien he.. ik hoop t wel !! ;) hopen mag altijd he !

dit is ook pas ronde 2 dus zijn ook pas net bezig.. maar ja nog 3 pogingen tot hij moet gaan .. en anders weer daarna verder klussen ! :)

@ allemaal ;) : ik wil ook wel graag symphtomen ! hihi 't is voor een goed heel goed doel !

nou tot snel allemaal

x

6. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    @minke: ja, gaat weer wat beter hoor. Ik heb trouwens ook al een kleine (heb dat niet vermeld bij mijn banner volgens mij). Bij Kyra (dochter van bijna 2 nu) ging het ontzettend vlot. Toen was ik binnen een maand zwanger, was er toen ook nog niet echt mee bezig, omdat ik verwacht had dat het veel langer zou duren. Zit nu in maand 4 met klussen (na 3 x ongi zwanger maar je weet hoe dat verliep :()

@ Lydia: hoop ook dat het voor jullie "raak" is voor hij weggaat. Maar laat je niet hierdoor te veel beinvloeden he? Ze zeggen wel eens, wanneer je er het minst mee bezig bent gebeurd het (al denk ik dat een ieder hier er natuurlijk continu mee bezig is, anders waren we hier niet :) haha)

@ wannebemama: Even nieuwsgierig...zijn je symptonen van deze zwangerschap een beetje gelijk aan de vorige? of voel je nu meer? Nog ff doorzetten, na de 1e termijn knap je vast weer helemaal op!

@ Lavinia: spannend hoor! Vind je het trouwens niet leuk om een banner te plaatsen? Succes met testen en laat je het weten?!

@ daphne: mag echt lang duren bij jou he? vind het echt sneu voor je. Klussen wil wel eens helpen bij het opgang zetten van de menstruatie. Misschien heb je er wat aan???

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Dames ik heb een vraag:

Ik ben 22 julie ongie geworden en heb een cyclus van 26 of 28 dagen.
    Nu heb ik op 17 augustus een beetje bloed gehad en daarna begon op donderdag 20 augustus mijn ongie echt zeg maar.
    De dinsdag en woensdag niks geen druppel.
    Vanaf wanneer moet ik dan rekenen voor mijn banner en dus ei sprong.
    Dan heb ik nu nog een kans toch.

Deze vraag omdat ik nu buikpijn heb en hiervoor niet.

Bumba

8. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    jeetje Bumba, 2 jaar? das ook een hele tijd. Hoop voor je dat het nu sneller zal zijn!

Ik ben op dit moment bezig met een nieuw bankstel uit te zoeken. Hele klus en heel veel soorten pfffff... maar het houd mijn gedachten wel lekker bezig, haha!

9. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    das een lastige, ik zou denken vanaf donderdag?? Bedoel je met buikpijn je (eventuele) eisprong?

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Het leek wel een eeuwigheid esje.
    En je gaat zo aan jezelf twijfelen.
    En de meest gekke dingen doen.
    Maar ik heb een mooi mannetje voor terug.

Gaat het een beetje met je?

bumba

11. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    ja daar bedoel ik mijn eisprong mee.
    als ik vanaf donderdag reken is het mijn ei sprong.

Bumba

12. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Wel spannend! dan heb je NU dus nog kans. In dat geval een hele fijne avond nog :)

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Haha omdat ik niet weet wanneer mijn ei sprong is heb ik al een drukke week als je begrijpt wat ik bedoel.

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey meiden, sorry voor late reactie had geen internet meer mijn zoontje had de usb stick stuk gemaakt moest al die tijd wachten ( en dan zp als verslaving hebben :$ ;))
    Had niet gedacht dat deze topic zo actief zou blijven wat leuk :D
    Hier is het helaas toch nog mis gegaan :( maar we blijven positief alleen wacht ik nu eventjes tot nov/dec vanwege aantal andere dingen. Maar zal deze topic blijven volgen. Ik heb nu helaas niet alles meer kunnen bijhouden (zal ik deze week ff doen) aan degene die allemaal zwanger zijn: Gefeliciteerd!

15. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    awel normaal vrijdag ga ik testen

16. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    Normaal ga ik vrijdag testen

17. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    bumba normaal vrijdag ga ik testen maar misschien al vroeger ik ga zien

18. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    @Elsje: normaal ga ik vrijdag testen ja hoor zal het zeker laten weten

19. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Hallo dames.

ik kwam hier ook even kijken. ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad. Had een super positieve ovutest. En wel binnen een 30 sec. Normaal moet ik echt 5 min wachten voordat je iets ziet. Ik super blij naar me man gerent. eindelijk een eisprong die echt duidelijk was. gebruik nu al een half jaar clomid maar had nog nooit z'n duidelijke positieve test gehad. Nu voel ik me alleen niet zo lekker. steeds moe en heel veel moeten plassen maar er komt niets. echt heel vervelend. ook heb ik echt last van me borsten. ging gisteren met een van de kinderen van me werk stoeien en die kwam er verongeluk tegen aan nou dacht dat ik door de grond kon zakken. nu zitten we dus met het volgende. as vrijdag krijgen we ons nieuwe huisje en moeten schilderen en zo. nu hoorde ik dat je als je zwanger bent je niet in verf lucht mag staan. misschien dat ik dan maar met me schoonmoeder ga schoonmaken zodat ik daar geen last van heb. maar is het zo

20. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    Hey iedereen !!!

Hier ben ik dan terug !!
    heb al van daar juist zeer in mijne rug !!
    en nu heb ik mijn maandstonden !!
    pff das weer al wachten
    misschien is het geluk ni voor ons weg gelegd !!
    :x:x:x:x

Deel Deze Pagina