hey sorry dak ier terug ben heb een vraag heb nu mn regels had :x maar ik ben zo een soort klonter verloren wat zou da kunnen zijn ? tog ni het vruchtje ? Laat aub iets weten
@ natjuh: het ligt eraan op wat voor basis de verf is, maar als je niet goed wordt van de lucht zou ik het gewoon laten. Ik hoop natuurlijk voor je dat het "raak" is, maar hou er een beetje rekening mee dat je lichaam je soms goed voor de gek kan houden (om een grotere teleurstelling te voorkomen straks). Succes en ook met de verhuizing straks! @ lavinia: wat jammer! ben je al lang bezig dan? (sorry weet het ff niet meer) Soms kan het ontpillen ook best lang duren. Je kan trouwens in een keer reageren op een stukje tekst. We kunnen het dan allemaal lezen. (ik moest het in begin ook nog allemaal uitvogelen hoor ) @ daphne: nou hehe, eindelijk! Kan je met een schone lei beginnen! Zet m op! @ bumba: ja haha, snap wat je bedoeld. @ veronique: wat een verschrikkelijk nieuws! Dan ben je blij en dan dit . Als je behoefte hebt om te praten zijn wij er allemaal voor je. Ik heb het deze maand ook meegemaakt en leef erg met je mee! Mag jij ook naar de vk voor een echo om te chekken?
Hier was het vanmorgen feest (ahum ahum) Kyra heeft ontdekt dat ze had gepoept in haar luier en heeft toen leukweg haarzelf en haar hele bed ondergesmeerd!! Ergens moet ik er wel om lachen (ze weet natuurlijk nog niet wat ze ermee aanmoet), maar ik ben wel eens beter wakker geworden haha. Ik ga om 14.00 uur naar de vk. Zie er wel een beetje tegenop, maar ook wel weer prettig om te weten dat ik straks weer geod door kan gaan.
@esje ja weet niet wat voor verf het is. maar zal zeker opletten dat ik als ik niet goed wordt van de lucht ik weg ga. het scheelt een schilder komt alles verven hoef het niet zelf te doen. ja ik weet maar al te goed dat je lichaam je voor de gek kan houden zijn ook al 21 maanden bezig. is en blijft gewoon afwachten moet deze maand toch terug komen bij de gyn en gaan dan als we nog niet zwanger zijn verder kijken wat we dan onze opties zijn
Dames, een hele goeie morgen. @esje: ik heb geen woorden om uit te leggen hoe ik me net voelde toen ik jou verhaal van vrijdag las. Vond het al super k.t dat het bij jou mis ging, heb in juni precies hetzelfde meegemaakt en ik had zo'n verschrikkelijk verdriet ervan. Maar het verlies van een geboren kind lijkt mij zeer zeker 10.000 keer erger. Zowel mijn broer als mijn zus hebben het meegemaakt met hun jongste kinderen, maar gelukkig waren ze bij allebei op tijd. Heb wel gezien hoeveel verdriet ze hadden alleen met het idee dat ze mischien hun kindjes kwijt zouden raken. Sterkte. Met mij gaat het goed. Ben een paar dagen vrij geweest. Vrijdag getekend, verf en andere nodige dingen gekocht. De mannen hebben zaterdag en zondag geverfd, nu alleen nog de slaapkamers verven en dan mag ik gaan schoonmaken. Van het weekend komt onze schilder dus weer en als het goed is rond hij het dan af. Al zeg ik het zelf, huisje ziet er heel mooi geschilderd en de kleuren zijn super. Gisteren naar Ikea geweest voor kleine dingetjes, de nieuwe meubels heb ik wel ergens anders gekocht, maar voor de kleine dingetjes gaan we naar de geel/blauwe keten, hihihihihihihi. Met ons gaat het dus oke. Wil in mijn huisje zitten, chillen en dan kijken hoe het verder gaat. Merk aan mezelf dat ik af en toe heel erg geirriteerd ben en het komt door de hele situatie. Heb nu besloten dat ik het een plekje moet geven en niet constant boos te zijn. Het is gebeurd en ik kan het nu niet veranderen. Dus dat..............
Hey alleemaal een vraagje..............zoals de meesten voel ik eens per maand zo'n aanhoudende steek onder links. Dat zou dan mijn eisprong moeten zijn. Wanneer voel je de steek eigenlijk, net voor de eisprong? of is dat dan de eisprong? Ik voelde de steken vorige week donderdag en vrijdag, terwijl ik volgens de calculator hier mijn eisprong pas deze week zou moeten hebben. Snap er af en toe helemaal niks van. Ben er deze maand eigenlijk niet mee bezig, maar wil wel weten wat die steken betekenen??? Ben ik nog op tijd op moment dat ik steken voel of is het dan al gebeurd en dus ben ik te laat met klussen? Wie weet dit?
Hi Daphne, ik moet zeggen dat hij nu heel veel geduld toont en als hij merkt dat ik zo'n snauw moment heb dan blijft hij best wel rustig. Heel af en toe merk ik dat hij zijn geduld een heel klein beetje verliest, maar herstelt wel heel snel. Gelukkig heeft hij begrip. Het wordt in ieder geval een heel mooi huisje, hihihihihihi.
Hey meiden! Ik kon het niet laten even in te loggen op mn vakantie, even checken hoe mn cyclus nou ook alweer precies liep Er is hier wifi op de camping, dus das wel handig (en veel te verleidelijk). Helaas lees ik een aantal nare dingen terug (zal als ik terug ben alles nog even goed bijlezen) maar voor degenen bij wie het mis is gegaan: ik wens jullie heel veel sterkte. Want ook al is het vroeg in de zwangerschap, het doet heel erg veel pijn!!! Spreek jullie later allemaal weer! Succes met de vruchtbare dagen!!!
@Elsje : Ja we zijn al lang bezig hoor bijna een jaar en nog altijd niks :s maar heb zo een soort klonter verloren ma da was egt ni groot en da zag echt ROOD weet niet wat het zou kunnen zijn misschen weten jullie het ?
Goeie morgen dames, @lavina: ik verlies altijd klonters bij mijn ongi, dus toen ik een MK had heb ik niet veel anders gezien @daphne: heb je getest gisteren?
Goedemorgen allemaal! @Veronique: Wat onwijs rot wat er gebeurd is, Sterkte meis @Jellybean, wat fijn dat jullie huisje al bijna af is! Nieuw huis, nieuwe kansen! Wbt het voelen van eisprong, ik geloof dat ik wel eens gelezen heb dat hij dan binnen 48 uur 'popt'. Voor de zekerheid zou ik de dag dat hem voelt en drie dagen erna (net als bij positieve ovu test) klussen. @Daphne: he he, eindelijk de ongi. Je geduld is op de proef gesteld zeg! @Esje: wat een verhaal van die poep. ben zo bang dat dat hier ook nog een keer gaat gebeuren. Wat een rotzooi moet het geweest zijn. Sterkte vandaag bij de begrafenis. @Emjee: wat leuk dat je even komt checken op je vakantie, geniet er lekker van!
Hey Daphne, Nu weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je de hele situatie beter in de gaten houden. Voel jij normaal je eisprong? Anders zou ik zeggen, gebruik ovulatietesten en dan ervan uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Ik heb volgens mij deze maand mijn eisprong heel vroeg gehad. Heb vorige week donderdag + vrijdag steken gevoeld. Heb toevallig vrijdag avond geklust, maar weet niet of ik nog op tijd was of niet. Mischien weet jij dit: als je steken voelt moet je er dan vanuit gaan dat de eisprong net is geweest en dat je binnen de 24 uur moet klussen? Of komt de ei een paar uur later? Het gekke is ik heb 2 dagen de steken gevoeld, weet dus niet wanneer deze is vrijgekomen. Wat een gedoe. Ik ga er gewoon vanuit dat ik te laat was.
Goedemorgen meiden! Ik lees mee met jullie hoor!!!! Jellybean, dus jullie kunnen lekker aan de klus met jullie huis! Ik denk dat je aardig het recht hebt om af en toe van je af te snauwen hoor! Inderdaad, als het andersom was geweest, was het voor hem net zo goed moeilijk! Blijven praten hoor!!! Knuf! Vind dat zelf met die eisprong ook allemaal heel verwarrend. Ik voel 'm ook, maar kan er geen peil op trekken of 'ie dan al gesprongen is. Als ik internet er op raadpleeg, word ik ook niet wijzer. De één krijgt de pijn voordat het eitje springt, de ander WANNEER hij spring en nog weer anderen krijgen de pijn NA het springen... GRRRR! Daphne, pfff... lastig zo hoor... Ik weet eigenlijk niet of 28 dagen dan wel goed is om aan te houden. Volgens mij zeggen "ze" dat je je langste cyclus beter kan aanhouden... Ach... gewoon om de dag KNUFFELEN Zit je wat dat betreft goed hahahahah! Veronique, wat erg dat het toch niet goed is gegaan! Had het je erg gegund meis.... Hoe gaat het nu met je??? Emjee, geniet van je vakantie!!! Hmm, hier gisteravond ons niet echt aan de afspraak gehouden. We zouden zeg maar geen gemeenschap hebben (wat klinkt dat ouderwets, haha) omdat we niet het "risico" wilden lopen dat ik net een innesteling zou hebben als ik geopereerd wordt... Nu gebeurde het gisteravond toch "plotseling"... Hihihi, we waren zo overmand door lust dat we niet konden stoppen... 'T was wel voor het zingen de kerk uit, maar ja... erg betrouwbaar is dat natuurlijk ook niet.... Vind het zooooooooooooooooooooo stom
@WannabeMama: heb al gegoogled, maar niet echt duidelijke uitleg gevonden, ach ja, volgende maand ga ik toch met ovulatietesten proberen, kijken hoe het loopt. @Chirsty: tegen lust moet je niet vechten, hahahaha . Dat doe ik tenminste niet. Mischien is dat ook de reden waarom ik nog niet zwanger ben. Wij klussen als we zin in hebben en letten niet echt op de ovulatie, pas de laatste maanden ben ik daarmee begonnen en komende maand ga ik het echt met ovulatietesten doen, kijken of het dan goed lukt.
Hahahahaha, gelukkig heb ik dat probleem niet. Ik drink nauwelijks tot niks. Waar ik wel op moet letten is mijn suikergehalte. En ja, bij onthouding wordt behoefte alleen maar groter, gek is dat eigenlijk, hihihihihihi
Ik heb suikerziekte. Al zeker 8 jaar. Vorig jaar februari ben ik overgestapt op insuline wegens de kinderwens. Gelukkig kreeg ik het al snel onder controle en probeer het zo te houden.
@Jellybean: Gelukkig dat je je suikerziekte nu onder controle hebt, maar lijkt me zwaar er constant mee bezig te moeten zijn. @Daphne: hier ook een Bourgondier Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik de wijntjes gecompenseerd met extra koek en chips. Ben dan ook 22 kg aangekomen. Nu ook het goede voornemen om dat niet meer te doen. Maar lukt niet zo heel erg...eten helpt tegen de misselijkheid, en chips helemaal! Wij hebben trouwens ook om de dag geklust de ronde dat ik zwanger werd, dus bij ons hiep het!
@WannabeMama: vanaf wanneer heb je om de dag geklust? @Daphne: ik gebruikte gewoon pilletjes voor de suiker, maar die kunnen schadelijk zijn voor de beebje, dus moest wel overstappen op insuline. Ik denk wel dat als dit allemaal achter de rug is dat ik gewoon weer op pilletjes overstap. Jeetje ik ben al 2 dagen semi misselijk. Kan het niet uitstaan. Sinds de MK heb ik constant last van mijn maag. De HA heeft gezegd dat het met de hormonen te maken heeft, maar jeetje dat het zolang duurt, wordt echt gek.
Als het zo slecht gaat dat je verplicht bent om over te stappen op insuline is het wel eindstation. In mijn geval was op eigen verzoek omdat ik beebie wil. Na de beebie gaan ze controleren of ik terug kan op pilletjes, niks is zeker, maar wel mogelijk.
Hi ladies, zie dat er aardig wat afgekwebbelt is vandaag. Ik moest werken, dus ben er nu pas weer. Wij klussen ook om de dag, maar bij ons heeft het niet gewerkt tot nu toe. De enige maand waarvan ik geen idee heb hoe ik het allemaal gedaan heb, ben ik zwanger geraakt... Zucht, zoooo frustrerend. :x Jullie hebben het over het bourgondische leven, ik doe daar vrolijk aan mee. Ben dol op lekker eten, maar mijn probleem is juist dat ik heel slecht aankom... Met als gevolg dat ik mezelf veel te mager vind. Ben ook altijd bang dat ik misschien daarom niet zwanger raak ofzo. Te zwaar werkt tegen je, maar te licht volgens mij ook. Ben weleens bij de dietiste geweest, maar die zei, meid, wees blij! Dus daar had ik ook nix aan... @Jellybean: Ik heb sinds mijn mk steeds een 'bijna-blaasontsteking-gevoel'. Heb al tig keer urine heengebracht, maar was bijna iedere keer loos alarm. Wel zeggen ze iedere keer dat er oud bloed in mijn urine zit, zou dat nou nog steeds van de mk (maart) kunnen komen??? Lijkt me zo sterk. @Christy: Spannend, een operatie voor de boeg. Heel veel succes. Moet je ook een nacht blijven of mag je direct weer naar huis? @Daphne: Haha, een eigen alcoholpolitie! Bij ons is dat andersom en zegt mijn man dat ik juist moet relaxen en af en toe best eens een wijntje mag. Maarja, ben ook helemaal geen drinker, dus dat wordt nix met mij. Laat t met liefde staan. Hij neemt zijn biertjes daarentegen wel, en dan ben ik af en toe de politie, hihi!