Heb net ook ff op die site gekeken, maar wordt er ook niet veel wijzer van. @ daphne: tjee, dat ontspriralen brengt wat met zich mee zeg! Nooit geweten. Fijn voor je dat er een forum over is. @ Jellybean: Al enig idee wat het was? toch eisprong? Ik heb lekker lopen klussen (niet op de manier die we hier bedoelen ) de afgelopen dagen. Heb zelf een kast gebouwd in mijn slaapkamer en moet zeggen dat ik best trots op het resultaat ben. Lekkere afleiding ook! Ga nu alle kleding indelen en hopen dat ik het dan eindelijk een beetje netjes kan houden, kan qua kleding een behoorlijke rommelkont zijn Hoorde trouwens bij de vk vorige week dat mijn linkereierstok het werk gaat doen deze maand, dus waarschijnlijk als ik links steekjes voel moet ik flink aan de slag gaan. Ben benieuwd, want vraag me altijd al af of ik de eiersprong wel voel of dat het wat anders is.
Hoi Esje, Ik heb helemaal geen idee wat het is geweest, maar volgens die site als het mijn eisprong was dan zou ik meer nattigheid moeten voelen en ik ben super droog. En zou mijn schede-ingang open moet zijn en dat is het ook niet. Joh ik wacht rustig op mijn ongi af deze maand en volgende maand ga ik al na einde van mijn ongi met ovu testen beginnen. Het zal me een vermogen kosten, maar dan kan ik de pijn vergelijken met een ovu-test. En ja logisch, klussen, hahahahaha. Ik loop ook al een paar dagen te klussen en dat helpt inderdaad. Denk dan minder aan dit soort dingen, maar helemaal weg is het niet. Wel goed van die kast. Ik heb ook een nieuwe kast gekocht, maar die komen ze volgende week in elkaar zetten. We durven het niet. Het is een 2,5 meter lange kasten met spiegeldeuren (schuifdeuren). In ieder geval succes met het spotten van je ovu.
Hé dames, ben ik weer. Ik was even een paar daagjes vrij, naar het vaste land (woon op een waddeneiland). Dan heb ik dus even geen internet helaas... Ik ben ook altijd maar twee dagen echt ongesteld. Daarna nog één dag oud bloed zeg maar. Van de ei-sprong heb ik echt de ballen verstand. heb dat nooit begrepen helemaal en voel hem ook niet volgens mij. Ik kan ook niet zeggen dat ik daar echt op let. Ovulatietesten werken bij mij ook niet, of ik doe iets niet goed ofzo. Het streepje is nog nooit donkerder of net zo donker geweest als de contolelijn. Esje, goed van je dat je er weer helemaal voor gaat. Kan me voorstellen dat je weer even moet omschakelen, blijft toch heel pijnlijk denk ik. Ik moet weer aan het werk. Kijk vanavond wel weer even. Tot dan!
@Jellybean: vrouwenlichamen zijn echt raadsels he? Maar wel wonderen, want jeetje want kunnen onze lichamen veel (aan). @Esje: Goed dat je zo goed geklust hebt, en gedachten even op iets anders en een mooie kast. Goed hoor! @Minke: Lekker een paar daagjes vrij gehad dus. Nog wat leuks gedaan? @Hier: ook een paar daagjes vrij. Lekker van mijn zoontje genoten, naar kinderboederij, speeltuin enzo. Verder heel misselijk en moe, maar mag natuurlijk niet klagen. Of nog heel even als jullie het niet erg vinden: voel me namelijk echt een oud wijf, zooo moe! Geen stralende zwangere dus, maar dat komt hopelijk nog! Nog maar 3 weekjes tot echo, spannend, spannend!
Daphne, wat zijn we allemaal lekker bezig he? herken dat verhaal met speelgoed wel, haha. Wat leuk een barbapapakamer! Wij gaan aan Kyra haar nieuwe kamer beginnen wanneer ik zwanger ben. Dan laat ik haar kamer van nu als babykamer (wel met hier en daar wat veranderingen, maar de basis is vrij neutraal in beachstyle). Wat bedoel je eigenlijk precies met spotting? (sorry, misschien heb ik het gemist hier) @wannebemama: wat kunnen de hormonen je flink toetakelen he?! Probeer toch je rust te nemen hoor! Je lichaam geeft het duidelijk aan. Sterkte en dat deze drie weken maar snel voorbij mogen gaan! @ Minke: Wat heerlijk op een waddeneiland! Heb zelf een tijd op Texel gewerkt en kom wel eens op Terschelling. (woon in Den helder) Echt een heel verschil met de grijzere stad hier.. @ jellybean: Ja, ben benieuwd of ik het zal merken. dacht vanmorgen even wat te voelen (heel licht) misschien het begin??? Mag best iets later van mij, want Bob komt vanavond weer terug uit het buitenland en ben bang dat ik dan te laat zou zijn??!! Mooi hoor zo'n kast met spiegelschuifdeuren. Heb ik ook, maar dan een stuk van de muur afgebouwd en zelf als kast ingedeeld. Tis alleen veel poetsen als die kleine met haar vingertjes de spiegels bewonderd haha! Heb gister een fietsje voor Kyra gekocht. Ze wordt volgende maand 2 en ben alvast wat kado's voor haar verjaardag en sinterklaas aan het inslaan. Dan merk ik het straks wat minder in mijn porto..haha. Kruidvat heeft trouwens ook vaak hele leuke aanbiedingen. Heb nu zo'n wc potje in het rose met geluidjes. Ze vind het helemaal geweldig. Bumba, hoe gaat het met jou?
Heb begrepen dat ze als advies om de dag "klussen" geven om zwanger te worden. Maar hou me er zelf ook niet altijd aan. Wordt anders zo "gepland"! Mijn motto is: niet geschoten is altijd mis en beter teveel dan teweinig! haha
Haha, soldaatjes op de wacht.... tis in iedergeval lekker duidelijk omschreven! Nou ja, komt mooi uit zo, want Bob is 3 dagen weggeweest en komt vanavond weer thuis en volgens de banner is mijn ei over 2 dagen(als het hem nu niet is wat ik vanmorgen even dacht) Dus leuk weekend voor de boeg!
Hey dames, Ben ik ook weer even. Esje dat heb je mooi uitgekiend inderdaad. Mannetje zal zo'''n thuiskomst ook wel erg leuk vinden. En lief dat je naar me vroeg. Estelle jij krijgt het druk deze maand. Pooeee elke dag!!! In het begin vind ik dat nog leuk maar hoelang hou je dat vol??? Maar ja als het maar zin heeft he?? Wannebemamma voel je je nog goed? En lekker he van je kleintje genieten. Jellybean kan het geen innesteling zijn? Dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik het las? Zal je net zien met je hoofd niet bij het zwanger worden en tada......zwanger! Ik hoop het voor je. Met mij gaat het goed. Ga maandag even lekker een midweekje weg. Heerlijk van mijn mannen genieten. Moet alleen wel ongie worden net in die week. Weet alleen niet wanner. Maar we zullen het zien. Kom dit weekend nog wel even spieken hier. Doeg bumba
Hier de link naar het artikel: Elsevier.nl - Gezin - Goede seks vergroot kans zwangerschap Succes met het opzoeken van je pyjama, zit vast heerlijk
En om het dan nog makkelijker te maken moet je zorgen dat je vent tijdens jouw ongi ook een keer zaadlozing heeft Daar gaat de SMEP methode dan weer vanuit. Hoe bedoel je spontaan, hihi
Ik blijf erbij dat ik het maar gewoon aan het "lot" overlaat. Heb nu mazzel, maar zal het zeker niet laten als het een dagje niet verstandig is. Moet er wel lol aan blijven beleven natuurlijk Heb een lekker dineertje voor vanavond gekookt en een lekkere cava in huis gehaald. Tis weer WEEKEND! Weet niet hoe jullie het vinden, maar wij zijn weer helemaal blij met gooise vrouwen op de buis! Heerlijk die vrijdagavonden. Iedereen een fijn weekend en Bumba & Wannebemama geniet van jullie daagjes weg!
Hoi meiden, Hoe is het hier? Vandaag teruggekomen van een heerlijke vakantie. Koud hier in vergelijking met Zuid-Frankrijk, brrrrrr. Even niet zoveel aan het zwanger worden gedacht, lekker mn wijntjes gedronken, was zelfs mn foliumzuurtabletjes vergeten mee te nemen.......... oeps. Vanaf nu zal ik weer bijlezen en weer op jullie reageren hoor. Zitten we met de nog-niet-zwangeren nog een beetje bij elkaar met de NOD's?
@DaphneenEstelle: Ooh Beziers, daar zijn wij 2 jaar terug geweest, erg mooi daar ook. We zaten nu meer richting Italie, vlakbij Cannes, erg fijn. @Minke: wauw, jij woont op een waddeneiland! Lijkt me ook heerlijk. Mijn Nod is zaterdag de 19e of zondag de 20e sept., weet het niet meer helemaal met die onregelmatige cycli. Alle was is inmiddels weggewerkt, vanavond lekker op de bank hangen voor de tv. Fijn weekend allemaal!
Hey dames, Wat is het stil hier. Dacht even bijlezen maar ik ben snel klaar hihihi. Nou morgen dus lekker midweekje weg. Ik heb er zin in. Nog geen ongie hier. Maar ik weet zeker dat ik niet zwanger ben . Helaas....! Dus wij gaan voor de volgende ronde. Even ego mijn computer is zo traag op het moment bah. Dus dames tot vrijdag. Toedeloe!!!
Geniet ervan Bumba! En hoop voor je dat je vrijdag toch goed nieuws hebt! Zal je net zien als je denkt niet zwanger te zijn.
Iedereen een goed weekend gehad? Mijn banner loopt precies goed deze maand. Gaf gister mijn eisprong aan en inderdaad! Voelde het aan de linkerkant en nu nog steeds. Grappig, want dan klopt het toch met wat ik de vorige maanden ook voelde (had alleen nooit zo door of dat echt om de eisprong ging). Voor de NOD lijst is mijn dag 27 september. Leuk zo'n lijst weer trouwens. Ga weer even wat doen. Kom straks nog wel kijken hier.
Goeie morgen dames, Daar ben ik weer na drie dagen vol bloed, zweet en tranen. Was echt vergeten hoe vermoeiend verhuizen kan zijn. Moet nog zoveel uitpakken. Verschrikkelijk. Heb net bijgelezen en moest zeker lachen....................elke dag, om de dag, om de 3 dagen, jeetje wat een gedoe, hahahahaha Ik kan echt niet tegen al dat verplichte gedoe, maar deze maand willen we het met Smeppen proberen, maar dan moeten we eerst ervoor zorgen dat we geen ruzie hebben. Moeilijk!!!!!!!!!!!!! Wat een gedoe. We slaan er ons doorheen. Mijn NOD is ook aanstaande zaterdag 19 september. Moet wel zeggen dat ik nog steeds een hele zere booby heb en sinds zaterdag doet de andere ook zeer. Gisteren zag ik op de ene tepel, kleine witte dingetjes, begin eigenlijk te denken dat ik een onstekking heb op mijn rechter booby. @Daphne: het voorbeeld die jij gaf bij het rijden op een rotonde, dat het je toen zeer deed, dat heb ik dus ook. Aangezien ik weet hoe mijn lichaam me kan bedriegen let ik verder niet op de andere symptomen zoals: Etensgeur werd me een beetje teveel van het weekend Werd plotseling een beetje draaierig En kan met moeite mijn tong poetsen. Ik ga er toch vanuit dat ik aanstaande zaterdag of zelfs eerder gewoon netjes ongesteld wordt.
Hey iedereen hier ben ik terug !! Ik heb 2September mijn maandstonden gehad tot 6september... dan hebben we de 10ste september seks had en de 12ste ook... mijn vraag is nu zat ik in mn bervruchtbare periode? Laat zo snel mogelijk iets weten dank u
Lekker Bumba, een midweekje weg! Hoop dat je het leuk hebt. Jellybean, verhuizen is een van de meest stressvolle gebeurtenissen (op zwanger worden na ) Nee serieus, ik heb een keer een lijstje gezien waarbij dat op nummer 1 of 2 stond. Dus logisch dat je even helemaal op bent. Hopelijk brengt de nieuwe plek jullie veel geluk! Esje, lijkt me handig dat je je eisprong voelt! Ik heb er nog nooit iets van gemerkt geloof ik. Daphne: wij hadden een mobilehome gehuurd, bevalt ons erg goed. Jeetje, ja wat een theorieën... ik moet zeggen dat wij het rond de eisprong netjes om de dag hebben gedaan, kan helaas niet zeggen dat het me dan niet bezig houdt, en dus "plan" ik het wel een beetje . Maar nu had ik gister ineens iets dat op cervixslijm leek Ooh nee, het zal toch niet dat ik afgelopen weekend pas mn eisprong had, of nog later??? Hebben jullie weleens laat in je cyclus iets gehad dat op cervixslijm leek?
Lavinia: ligt eraan hoe lang je cyclus normaalgesproken duurt. Als het meestal 4 weken is, is je eisprong 14 dagen na 2 sept. Dus rond 16 sept. Maar je weet nooit precies wanneer de eisprong plaatsvindt dus het blijft een beetje gokken. Succes!