ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik de weg kwijt ben wat slijm en ovulatie, want de laatste maand heb ik 2 keer gehad dat ik dacht aan het ovuleren te zijn.
    1 heel erg vroeg en de andere laat. Bij de eerste was er slijm en bij de 2de droog als wat.
    Dus ik weet het echt niet meer, vandaar dat ik ovutesten ga gebruiken.

Moet wel eerlijk toegeven dat ik naar aanleiding van mijn booby pijn sterk geneigd ben om te testen. Ik heb al zeker meer dan een week booby pijn. Maar ben nog veels te vroeg voor een test denk ik.

Help me denken aub:
    stel dat mijn ovu op de 28ste was (heel erg vroeg trouwens, 10de dag van mijn cyclus), een week later booby pijn en op de 7de (20ste dag van mijn cyclus) hele heftige steken onder.
    Stel dat het dan de innesteling was (kan innesteling 10 dagen later optreden?).
    Zou ik al nu kunnen testen?

Zat net op een andere forum te lezen over ovulatietesten die net voor de NOD positief zijn, dat het mogelijke zwangerschap aangeven. Weet een van jullie dit?

Ik weet het, ik heb een hoop vragen gesteld :)

2. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hey dames,

Nog even snel.
    Ik ben ongesteld geworden!!
    Wist ik eingelijk al.
    Dus de obs ingepakt want ik ga mijn midweekje niet laten verpesten.hihi

Doeg tot vrijdag.

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Kon me niet inhouden, moest toch naar de bank, dus liep langs de kruidvat.
    Heb ovulatietesten gekocht en net eentje gedaan.
    Controle streep is er, niet echt donker, maar die is er wel
    De andere is er ook, maar veel vager.

Nou ga er dus nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben en dat ik gewoon een ontstekking heb aan mijn booby.

4. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Tjee, wist niet dat er zoveel symptonen voor je eisprong waren, maar als ik erover nadenk kloppen er wel veel! Vooral die energie klopt bij mij! Gister veel te veel gepoetst voor mijn doen op zondag (meestal lekker luierdagje).

Jellybean: Eerlijk gezegd geloof ik niet zo in die testen die het eerder aangeven, maar das persoonlijk hoor! Bij mij werkte het niet en ik was toen wel degelijk zwanger (2x).

5. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Bumba, wat vervelend tijdens je vakantie. Sowieso vervelend om weer ongi te worden natuurlijk. Maar ben het ook met Daphne eens, weet je wel waar je aan toe bent! Evengoed een fijne vakantie meid!

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Nee geloof er inderdaad ook niet in, was toch bij de bank, dus dan maar uitproberen voor de gein.
    Wacht netjes af op mijn duiveltjes.

@Bumba: hele fijne week

7. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Het verbaasd me echt elke keer hoeveel vrouwen proberen zwanger te worden en waarbij het lang duurt voordat het lukt.
    Voor ik op deze forum kwam kijken wist ik echt niet hoe moeilijk velen van ons het hebben.
    Ik heb echt bewondering voor degenen die IVF en ik weet niet wat allemaal proberen. Ik denk zelf dat niet aan te kunnen.

8. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ja, ik moet zeggen dat deze forum inderdaad zijn voor- en nadelen heeft.
    Ik ken ook mensen die net 5x IVF hebben geprobeerd en ik weet niet hoeveel IUI's, zonder geluk. Erger nog de artsen kunnen niet eens zeggen waarom het niet lukt.

Verschrikkelijk.

9. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh nee! Als ik de symptomen van de eisprong lees, denk ik echt dat 'ie afgelopen weekend pas was (een week te laat), ook gezien het slijm. Dat betekent dat we helemaal op het verkeerde moment sex hebben gehad :( Maar die pijnlijke tepels heb ik nog steeds.... Heb ook 3 kasten opgeruimd dit weekend (of zou dat heeeeeeeele vroege nesteldrang zijn?;)) Oooooh, ik maak mezelf alweer helemaal gek.

Balen Bumba dat je ongi bent geworden, was wel te verwachten maar toch is het altijd weer een tegenvaller hè.

10. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @Emjee: volledig herkenbaar
    Heb deze maand niet eens gericht geklust en toch nu 5 dagen voor mijn NOD maak ik me gek
    maar dat komt vooral door die zere boobys die ik al zeker 2 weken heb

Dames heb net 2 yummies gegeten, voel alsof ze ergens bij het begin van mijn maag zijn blijven hangen. Weet echt niet waarom ik mezelf dit aan doe.

11. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    Hey heb een vraagje !!

Misschien een beetje genant maar ik en mn vriend hebben vandaag seks had alle eigelijk alleen het voorspel en ik heb beetje gebloed eerst was dat rood rood en dan een tijdje nadien licht roze!! hij is zelfs niet in mij geweest omdat hij schrik had dat het erger ging worden!!

Weten jullie wat het zou kunnen zijn

12. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    Hey heb een vraagje !!

Misschien een beetje genant maar ik en mn vriend hebben vandaag seks had alle eigelijk alleen het voorspel en ik heb beetje gebloed eerst was dat rood rood en dan een tijdje nadien licht roze!! hij is zelfs niet in mij geweest omdat hij schrik had dat het erger ging worden!!

Weten jullie wat het zou kunnen zijn

13. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hallo dames,

nou hier even een (ego-)update:

wij zijn vandaag weer naar de fa geweest. Moesten v.t.voren zaad inleveren. Konden we niet thuis 'produceren' (grappig he dat ze dat zo noemen) ivm de overtocht van de boot, dat duurt te lang, dus moesten we naar een 'productiekamer', hihi. Mijn man erheen en ik wachten op de gang met een chick-lit boek, haha! (als mensen eens wisten waar ik op zat te wachten;)) Daarna een afspraak met de fa, ik weer huilen natuurlijk... Kan er niks aan doen. Die man is zo aardig en vriendelijk en ja hoor, daar ga ik weer. Thuis valt t reuze mee, maar als ik eenmaal op die stoel zit bij hem ga ik eraan.

Als het zaad (volgende week donderdag krijgen we uitslag) goed is moet ik voor dat baarmoeder onderzoek. Als het zaad niet goed is moet het nog een keer ingeleverd worden. Als het dan weer niet goed is beginnen ze met inseminatie. Op zich wel een helder verhaal dus. Hij denkt echter dat er niks loos is, aangezien we het ook al eens bij de ha ingeleverd hebben en daar waren ze goed actief. Als er uit mijn baarmoederonderzoek ook niks naar voren komt moet ik aan de hormonen en gaan ze ook insemineren (blijf het een raar woord vinden). Bedoelen ze met dat insemineren nou icsi of is dat weer wat anders? Dus ik ben heel benieuwd naar de strijders van mijn man.

Na het bezoekje (wat helemaal niet zo deprimerend was) zat ik er even helemaal doorheen. Moest zo verschrikkelijk huilen en was helemaal naar. Zou dat van de stress kunnen komen? :( Was best zenuwachtig denk ik. Ben van te voren 5x naar de wc geweest, en ik moest ook nog! Meestal komt er dan niks, haha.

Wat ik ook nog even kwijt wil: waarom doen ze die fertiliteitspoli naast de gewone gynaecologie? Je moet eerst met je megakinderwens langs al die zwangere gelukkige buikjes die daar zitten te wachten op een leuk echootje (gaan we dan maar vanuit) en dan pas kom je bij de fa. Niet erg slim dacht ik zo. En natuurlijk kwamen we weer allemaal bekenden tegen, die bij de gynaecoloog zaten. Ook een collega met zijn vrouw, waarvan helemaal niet bekend is dat ze zwanger is, dus dat nieuws zal wel gauw volgen.

Sorry voor het ellenlange verhaal, moest even mijn ei kwijt bij jullie...

Ik ga nu even updaten hoe het met jullie is! Tot zo!

En oh ja, ik heb ook mijn ei, vandaag hoop ik. (met een beetje pech gister). Dus ik duim voor allemaal tegelijk raak deze keer!!!:p

14. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Oke, ben weer op de hoogte,

Lavinia: Geen idee... Misschien een gesprongen vaatje? Iets te ruig geweets misschien? Anders weet ik het ook niet.

@Daphne: Oeps, nee klopt niet hoor, de 28ste september komt meer in de buurt. Ik heb per ongeluk geteld va mijn bezoek aan de fa... Excuus...

@Bumba: wat %&())&^$$## zeg, maar laat je mini-vakantie er niet door verpesten. Geniet ervan!

@de dames die het over symptomen hebben: wist niet dat er zoveel waren. ik wist wel van dat slijm, daar had de fa het trouwens ook nog over. Verder heb ik va mijn ei zere borsten en dat houdt niet eerder weer op dan dat ik ongi ben...

xx

15. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik net een hele lap tekst getypt, wil ik het plaatsen, WEG reactie!:x ik moest opnieuw inloggen :x

Morgen weer een poging.

Even snel: Minke spannend die onderzoeken! En huilen is heel normaal hoor in dat soort situaties.

16. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Goeie morgen allemaal,

Gisteren een vrije dag gehad, nou vrij is een groot woord.
    Mijn garderobekast is gisteren geleverd en in elkaar gezet. Dus kon mijn kleren weer opbergen. Ben helaas nog niet klaar, want die vent van me heeft te veel kleren.

Verder werd mijn bankstel, dressoir, eetkamertafel en tv kast ook geleverd en gemonteerd.
    Alle service opgeborgen en keuken ziet er weer gezellig uit.

Huisje ziet er nu veel beter uit.

@Minke: meid wat we allemaal niet moeten meemaken voor een klein wondertje. Gewoon huilen als je daar behoefte aan hebt.

@lavina: moet je ongi gaan worden? dat heb ik soms als ik binnenkort ongi moet worden, dan vloeit het al wat

Ik heb nog steeds last van mijn booby's en gisteren bij het opstaan voelde ik echt zo'n vlag misselijkheid.
    Maar denk dat ik gewoon binnenkort ongi ga worden. Voel het nooit zo van tevoren, maar denk niet dat het deze maand raak was.
    Als ik een cyclus aanhou van 28 dagen (wat ik voorheen had), dan zou ik vandaag kunnen testen, maar de laaste maanden had ik een cyclus van 31 dagen, dus dan pas zaterdag.

Zoals jullie kunnen lezen toch weer heel erg onzeker.

17. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Oh minke het is wat al die onderzoeken. En inderdaad belachelijk dat je eerst lagns de zwangeren komt. Heb er al vaker klachten over gehoord. Huilen mag hoor, is heel normaal als je in zoveel onzekerheid zit. Lucht maar lekker je hart uit hier! Ik duim voor je!

@ Jellybean: dat onzekere gevoel, wat vervelend he? maar ergens toch ook weer heel spannend, of niet?! Aangezien je een langere cyclus had zou ik ook nog wachten met testen ( tenminste dat zeg ik nu wel braaf, maar de vorige keer kon ik ook niet wachten).
    Schiet lekker op in je huisje zo te lezen, leuk!

@ lavinia: ik zou het ook niet weten

@ daphne: Is dit de eerste keer na het verwijderen van je spiraal dat je je ei voelt?

@ emjee: ja lekker irri is dat als je tekst verdwijnt he? Kan je alles weer opnieuw tikken. Ben benieuwd naar je verhaal vandaag.

@ hier: Ik was mijn bed niet uit te branden vanmorgen! Die energie die ik een paar dagen had lijkt wel omgeslagen te zijn in een mega-vermoeidheid!

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey Esje, het schiet inderdaad lekker op in het huisje, ben super blij daarmee.
    Heb nu wel super rugklachten door het helpen sjouwen, maar daar is helaas nu niks aan te doen.

Ik zal rustig wachten tot na het weekend, ik verwacht wel gewoon zaterdag ongesteld te worden, als dat niet het geval is dan test ik wel begin volgende week.
    Hoop alleen dat de booby pijn snel voorbij is.
    Vroeger had ik dit niet. De eerste keer dat ik dit zo voelde was toen ik zwanger was en gelijk na de MK geen last meer. En nu deze maand weer, maar vorige keer had ik meer sypmtomen en nu niet, vandaar mijn twijfel.

19. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Dames moet snel iets opbiechten.
    Heb net weer zo'n ovulatietest gedaan. Heb 4 uur gewacht met plassen en nu waren de test streep en controle streep bijna hetzelfde kleur.
    Heb het met die van eergisteren vergelijken en deze is nu vele malen feller.
    Wil mezelf niet gek maken, maar het lukt me niet.
    Ben eigenlijk bang dat het een grote teleurstelling wordt.

20. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Jellybean ik hoop het zo voor je! Heb zelf geen ervaring met die testen, maar hoop dat je over een paar dagen ook een positieve zwangerschapstest in je handen hebt!

Deel Deze Pagina