Ik heb al in tijden niet zulke zere boobys gehad en de laatste keer dat ik zoveel last had was toen ik zwanger raakte. Maar helaas voor de rest voel ik niks. Nou ja, af en toe een beetje misselijkheid en draaierig, maar niet echt zo heftig dat het me zou laten denken dat ik zwanger ben. Moet eerlijk zeggen dat ik nu van plan ben om langs de kruidvat te gaan als ik klaar ben met werken. Kan helaas niet wachten.
snap ik, zo ook niet kunnen wachten! Maar laat je nog niet ontmoedigen als de test nega is. Kan dan nog alle kanten uit natuurlijk! Succes zo en laat je het weten?!
Ja ik laat het zeker weten, alleen wordt het helaas morgen ochtend omdat ik de internet thuis nog niet heb geinstalleerd. Als ik erbij voeg dat ik slecht heb geslapen omdat ik een paar keer wakker werd van de pijn aan mijn borsten, dan zul je waarschijnlijk denken dat ik gek ben. Ik slaap vaak op mijn buik, maar dat kan ik de laatste dagen nauwelijks doen, omdat ik dan pijn aan mijn borsten heb.
@Jellybean: OOh meid, wat spannend! Ik leef met je mee, ik durf ook niet meer op de signalen af te gaan omdat ik zo ontzettend bang ben voor de teleurstelling. Maar hee, zul je zien dat je zwanger bent, juist nu je het niet verwacht! Ik hoop dat je inmiddels met een positieve test in je handen zit (en dat wij tot morgen in spanning zitten......). @ Esje: vervelend die vermoeidheid! Ik moet ook een beetje omschakelen na de vakantie, vanmiddag had ik het op het werk om 16 uur echt helemaal gehad. Maar goed, het went wel weer. Stiekum hoop ik natuurlijk dat het een zwangerschapssymptoom is Ik denk dat ik zaterdag ga testen. Mijn NOD zou ook zondag kunnen zijn en eigenlijk gezien het vermoeden dat mijn eisprong heel laat was zou ik nog later willen testen. Maar zaterdag organiseren vrienden een wijnproefmiddag, en dan moet ik eigenlijk wel even weten of ik daar heen kan
Goeie morgen allemaal, Gisteren na mijn werk nog heel snel naar de KV, 2 voor 5 euro. Ik had al ergens gelezen dat deze goedkope testjes veel gevoeliger zijn dan de duurdere, dus dit keer maar voor de goedkope gegaan. 4 druppeltjes urine en tot mijn grote verbazing, 2 duidelijke strepen. Jaaaaaaaaaaaaaa, ik ben zwanger. Ik voel me ongeloofelijk gelukkig en het voelt goed. Hoe gek het ook mag klinken het voelt goed. Ben wel bang, want heb 3 maanden terug een MK gehad, maar het voelt goed. We hebben niet eens tijd gehad gisteren om het te laten inzinken, want een stel vrienden kwamen langs, de jongen is electricien dus hij kwam onze lampen hangen. Maar juist die ene maand dat wij nauwelijks hebben geklust (stress en geen tijd), raak ik zwanger. Ik heb geen idee wanneer het is gebeurd. I am so happy.
meid als je dan toch al test, waarom dan niet meteen met een zwangerschapstest. Ik vrees dat door die posi ovu-test de teleurstelling dan toch nog groter kan zijn. als je nu negatief test met een zwangerschapstest dan heb je weer voor niks hoop gehad. klinkt hard maar is wel de realiteit.
goed voor je meid, sorry van mijn vorig bericht. ben heel blij voor je dat je zwanger bent en het hoe en wanneer doet er nu niet meer toe toch, je bent gewoon zwanger GEFELICITEERD
Je hebt gelijk, maar eigenlijk dacht ik deze maand niet zwanger te zijn en...................................toch wel.
Dank je. Ben nog net naar de nieuwe huisarts geweest om me in te laten schrijven, dan kan hij mij doorverwijzen naar het ziekenhuis in Zoetermeer.
@Jellybean: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Je hoort het toch wel heel vaak hè, dat wanneer je er helemaal niet mee bezig bent , dat het dan raak is. Ik denk dat ik ook maar moet gaan verhuizen
Wat een super leuk bericht deze ochtend JELLYBEAN!!!!!! Van harte gefeliciteerd! Haha, inderdaad wanneer je het het minst verwacht gebeurd het toch! Snap dat je ergens dubbele gevoelens hebt na die mk, maar wat Yaraah ook al zeg: gewoon van genieten! Zijn die zere boobs toch niet voor niks !
Hahahaha, na alle ellende toch iets heel leuks. Hij zei nog net tegen me dat hij niet had verwacht dat het zo snel raak zou zijn, maar hij is super blij. Boobys zijn inderdaad gevoelig, maar nu weet ik tenminste waarom.
Goedemorgen allemaal! En jellybean, is het al een beetje tot je doorgedrongen allemaal? @wannebemama: Is de vermoeidheid al wat minder? @ daphne: denk dat het allemaal bij je eisprong hoorde. Heb precies dezelfde symptonen gehad rond die tijd. @ hier: ik voel af en toe wat steekjes onder in het midden. En kriebelig gevoel gehad. Kan natuurlijk van alles zijn, maar voelde dat vorige maand ook zo. Urine ruikt ook weer sterker, maar misschien zijn dat wel symptonen die elke maand terug komen. Haha, tik volgens mij weer percies hetzelfde als in het begin van deze forum! Wil trouwens nog even zeggen dat ik best wel een beetje gehecht ben geraakt aan onze gesprekken hier. Een paar keer per dag is dit mijn ontspanningsmomentje hier en kan ik dingen delen die ik (naast bob) met verder niemand nog bespreek, omdat bijna niemand er van weet natuurlijk! Dus even voor julie allemaal: Bedankt dat jullie er zijn! (soort van virituele Merci, haha)
Hallo Esje, Jouw ook bedankt, want net zoals jij voel ik ook precies hetzelfde wat de gesprekken betreft. Doorgedrongen weet ik niet. We gingen gisteren lampen kopen voor de slaapkamers en voor het eerst zei ik tegen me vriend: met de 2de kamer moeten we voorlopig niet veel doen, want over een paar maanden moeten we die daadwerkelijk inrichten. Voelde vreemd om te zeggen. Ik ben wel super moe en wil vroeg naar bed. Vanacht toen mijn vriend in bed kroop streelde hij effetjes mijn buik, moest wel effe van huilen. Gelukkig de enige symptomen die ik heb zijn vermoeidheid, zere boobys en kan mijn tong niet poetsen (kokhalzen). Heel af en toe heb ik last van etensgeuren.
Hey daphne: ik denk dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Ik had mijn ei zondag/maandag en gisteren begonnen de steken enzo. Kom net terug van toilet en moest zelfs overgeven????!!! Voel me vandaag alsof ik gister flink gedronken heb (wat ik niet heb gedaan). Alle overheersende geuren staan me tegen vandaag. Zou dat kunnen al zo vroeg? of misschien wordt ik wel gewoon ziek Vandaag is mijn vader jarig (had eigenlijk gehoopt deze dag een echofoto te mogen geven, maar dat liep natuurlijk allemaal anders) en ik weet dat we ossehaas gaan eten. Moet ik me nu al druk maken over het feit dat ie wat rood gebakken is? Ook gek natuurlijk want ik weet niet eens of ik wel zwanger ben natuurlijk. Zo dubbel soms allemaal!
Ik ben wel super moe en wil vroeg naar bed. Vanacht toen mijn vriend in bed kroop streelde hij effetjes mijn buik, moest wel effe van huilen. Krijg ik zelfs tranen in mijn ogen van!
Hey Esje, toen ik zwanger raakte in mei was ik al 2 dagen later super misselijk en kon echt bepaalde etensgeuren niet verdragen. Dit keer heb ik dat deel van misselijkheid gelukkig niet. Dus wat jij je afvraagt, dat kan. Ik zal voor je duimen, nog een paar dagen en dan weet je het zeker. Zoals Dapne zegt, je hoeft je niet zo zeer zorgen te maken over rauw vlees in deze stadium. Ik ben nu wel geneigd om alles te vermijden wat ik kan, hihihihihihihi. Heb trouwens op 16 oktober mijn eerste echo. Ga volgende week wel al naar de HA want moet een nieuwe diabetesverpleegkundige krijgen die mij tijdens de zwangerschap gaat begeleiden.