ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Daphne, tuurlijk ben ik positief! Moet ook wel want anders kunnen we beter niet meer voor een brusje voor Damiën gaan denk ik. Al is het af en toe wel moeilijk hoor. Denk dat het even weer tranen met tuiten zal zijn als ik wel ongesteld word ;)

Het is idd errug leuk om met moeders of vaders over je kids te kletsen. Nu moet ik zeggen dat de meesten hier wel of kids of kleinkids hebben dus we lachen ons allemaal rot om de capriolen van die kleine bengeltjes!

Pffff, wachten duurt echt lang he.... Vanaaf maar eens de zolder ofzo opruimen, misschien dat dan die testen kan laten liggen :D Oh ja, mag trouwens eerst even genieten van een kappersbezoekje! M'n schoonzusje is kapster en die komt om 17.15 uur om ons alle 3 te knippen. Damiën moet echt weer een stukkie eraf want die zit steeds aan z'n krullen te trekken, irriteert hem aan z'n oren volgens mij 8) Rogier een kortere coupe en ik weer in model met wat bijwerken van m'n donkere uitgroei :D

Fijne aaf allemaal!!!

2. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Vanochtend zat ik op mn werk en dacht, gatsie het lijkt wel of ik ongesteld moet worden. Toen moest ik ineens denken aan de innestelingsdatum van 11 aug die ik laatst had berekend uit nieuwsgierigheid. He verrek, das vandaag!

Heb inderdaad dat trekkerige gevoel dat jullie ook beschrijven en voel me gewoon heel raar. Maar ja, kan dat echt zo snel? Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik in de eerste weken volgens mij helemaal noppes. Maar misschien lette ik er toen ook veel minder op.

Ik word gek van mn lichaam!!! Testen voor NOD heb ik geen goede ervaringen mee, dus ik wacht echt nog tot 20 aug. Pfffffffffffffff, duurt nog lang.

Waar zoeken jullie je afleiding om er niet steeds aan te denken?

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hoi Emjee,

Je kunt het zeker merken :) Ook ik voelde bij mijn zoontje helemaal niets! Was door de pil heen en op mijn verjaardag kwam ik er pas achter dat ik allang ongi had moeten worden die dag getest en posi. Bij mijn vmk wist ik de eisprong maar ook geen innesteling gevoeld wel bloede ik wat en vond dat vreemd bleek idd dat ik zwanger was (helaas uitgelopen in vmk) en nu dit heb ik gewoon nog nooit meegemaakt :(
    Ik voel normaal nooit iets (behalve eisprong af en toe eens en dan niet zo heftig als de laatste keer) Hopen dat we allemaal posi mogen testen zou echt heel leuk zijn !!

Ook hier gaan de dagen bij mij erg langzaam pff en maar constant eraan denken zou het?

4. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik ken jullie gevoelens! Echt erg om er constant aan te moeten denken.
    Ik heb vandaag overdag alleen de pijn in mijn onderbuik gevoeld. Rugpijn was alleen vanmorgen even. Verder nergens meer last van. Ook niet van misselijkheid!

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey babygirl: grappig ook ik heb vandaag nergens meer last van op de dezelfde klachten als jou na en duizelig erbij. Vind het niet echt pijn doen ofzo maar eerder dat je gewoon iets voelt daar onder in je buik niet? Ben wel blij dat de misselijkheid over is :) jij ook? Ik heb nu sinds vanavond last van steekjes in liezen ook weet iets nieuws :(

6. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ja lichte steekjes heb ik ook. In mijn rechterlies en precies in het midden van mijn baarmoeder. Vreemd he!
    Volgens mij zitten we onszelf gewoon helemaal gek te maken! Dit is de eerste keer in de afgelopen maanden dat ik er zo mee bezig ben! Heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was. Vreemd toch? En ik geloof niet in dromen, ze zeggen toch altijd: "dromen zijn bedrog".

7. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hallo allemaal!

Ik heb vandaag wel weer vlagen van misselijkheid gehad. Nu heb ik giga zeurderige pijn in mijn rechterlies/ onderbuik. Ook voel ik soms steken net achter mijn schaambot en steken aan de zijkant bij mijn linker en rechterborst.

Zou mijn lichaam me weer voor de gek houden?

xxx

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

of we denken dat we de symptomen hebben en het daardoor voelen of we zijn echt zwanger :D in ieder geval geloof ik niet zo dat het raak is dan ben ik echt verbaasd :$:p

Babygirl: nou soms zijn dromen echt geloof me maar ;) Wie weet betekend jou droom dat je idd zwanger bent.

9. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    We zullen zien! We moeten allemaal nog ongeveer 10 dagen wachten! Ben heel benieuwd.!

10. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk zeg, te lezen dat er meer mensen zijn zoals ik :)

Wel fijn, want ik wil mn mannetje er niet mee lastig vallen (1 teleurgestelde straks is wel genoeg :p)

De steekjes heb ik ook, maar daar laat ik me niet meer door van de wijs brengen. Ooh nee, die hebben me al eerder valse hoop gegeven. Maar dat ongesteldheidsgevoel.... dat zet me toch wel aan het denken.

Hoop alleen niet dat ik nu ineens een hele korte cyclus ga hebben :(

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hoi Daphne: Ik zit in zelfde situatie als jij nu. De nicht van mijn vriend was precies 5 weken eerder bevallen dan mijn zoontje. Komen ze 2 weken terug: We zijn 12 weken zwanger! Nu zou het helemaal leuk zijn als het deze maand raak is voor ons. :p Dan zit er weer zo kort verschil op elkaar.

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Daphne: Ja zou zeker leuk zijn! Helaas zien we elkaar niet zo vaak genoeg druk druk :) maar blijft wel altijd leuk :D
    Haha opa en oma gaan het idd druk krijgen met al die boefjes :p
    Joshuah heeft wel een nichtje net geen jaar ouder maar die 2 zijn echt dol op elkaar :) (zien elkaar vaak)

13. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Hee meiden!!

Nog last van kwaaltjes?
    De krampen zijn er bij mij nog steeds. Echt heel raar. En de misselijkheid wordt erger. Denk dat ik toch een griepje heb of zo. Heb ook al last van dunne ontlasting (Bah!).

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Babygirl: Gelukkig hier nog steeds geen misselijkheid te bekennen was 2 dagen geleden echt te erg :( Nog steeds last van krampjes (nu richting onderrug) hoofdpijn, duizelig en al week dunne ontlasting maar ook sinds gisteravond last van jeukende en stekende borsten. Tjee die kunnen jeuken zeg :$ kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik altijd week voor nod last heb van jeukende borsten :( Jij er geen last van?

Ach ja ik ga er maar gewoon vanuit dat ik die 2 dagen griep had en volgende week ongi word ;)

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh ja het is nog maar 1 weekje! :D

Wat duurt wachtten lang zeg :p

16. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Nou mijn tepels zijn super gevoelig. En gisteravond had ik steken in mijn borsten. Mijn dat gevoel in mijn onderbuik is zo raar. Dat lijkt de misselijkheid te veroorzaken. Als ik iets eet is het even weg, daarna komt het weer. Maar het lijkt super veel op zware menstruatie krampen, heel vreemd. Hoofdpijn en duizeligheid heb ik geen last van. Dus ik ga er nu ook maar vanuit dat ik gewoon een griepje heb, en volgende week gewoon ongesteld moet worden. Dat is het minste wat we kunnen doen. Ik denk ook dat het erg vroeg is om al iets te voelen denk je niet? Bij mijn vorige zwangerschap, die overigens uitliep op een miskraam, voelde ik helemaal niets. Pas toen ik getest had, toen ik al 6 weken zwanger bleek, ging ik dingen voelen. Heel raar.

17. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Misschien een stomme vraag, maar hoe is jullie afscheiding? Normaal heb ik na mijn eisprong heel veel afscheiding, nu helemaal niets. Mijn vagina lijkt wel droog!

18. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Ha meiden!

Bij mij is de misselijkheid vandaag wat afgenomen lijkt wel. Wel heb ik nog steeds zeurderig gevoel rechtsonder in mijn buik wat trekt naar mijn lies. Verder voel ik nog weinig vreemds aan mijn borsten. Maar die afscheiding inderdaad... is mega weinig en bijna doorzichtig... heel vreemd!

Weet trouwens iemand hoe je je baarmoeder kan voelen? Lees wel eens ergens dat mensen steken hebben in hun baarmoeder... nu heb ik ook wel steken bij mijn schaambot zou dat dan mijn baarmoeder kunnen zijn? ( is dit een hele stomme vraag? )

Laten we er met z'n allen maar vanuit gaan dat het de ongi is... kan het alleen maar meevallen ;)

Hopen mag altijd toch? hihi

19. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Bij mij precies hetzelfde! Mijn tepelringen lijken/zijn (mijn man zag het ook) ook veel groter. Ik denk ook dat het te vroeg is om iets te voelen, maar toch is er die gedachte dat het wel eens "raak"zou kunnen zijn. Moet ook nog 8 dagen wachten. duurt een eeuwigheid dan he?
    We wachten het maar af...

20. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, hier staan de sluizen open hoor... heb veel redelijk dikke afscheiding. Maar of dat nou een goed of slecht teken is...? Who knows.

Mijn tepels zijn echter helemaal niet gevoelig en dat is het enige dat ik nog weet van de vorige keer, dat ik het daar als eerste aan merkte. Dus ik ben me alweer aan het voorbereiden op het ergste :(

Deel Deze Pagina