ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lavinia

lavinia Lid

22 aug 2009
    37
    0
    0
    Winkelmedewerker
    Leeuwarden
    Hey,,,

Is dat normaal ik heb 2September men maandstonden had tot 6 September en nu 26September heb ik die weer kan dat of is er iets anders aan de hand ? of moet ik mij geen zorgen make?

Laat iets weten want ben ongerust

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hi Lavina,

Heb je normaal een goeie cyclus?
    Mischien is je cyclus een beetje in de war.
    Deze maand heb je dus een cyclus gehad van 24 dagen, als dat normaal 28 is, dan is je NOD alleen maar 4 dagen eerder.
    Volgens mij kan dat geen kwaad.

3. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    @Lavinia, volgens mij kan dat geen kwaad hoor, zou er niet te veel over nadenken als ik jou was. Gewoon denken; hoe korter je cyclus, hoe meer kansen per jaar;)! Toch?

@Emjee: geen idee, maar wat ik erover gelezen heb zal het wel IUI worden ofzo. De gyn zei wel dat we direct aan de slag zouden, dus dat geeft hoop. Hoef nu in ieder geval niet meer net als jullie te flippen iedere maand, haha! De kans dat ik zwanger raak is niet zo groot.

Jullie hebben het over de ovu testen, mijn gyn had daar geen god woord voor over. Was allemaal troep zei hij...? Nou ja, als het werkt dan werkt het denk ik dan, maar ik werd er helemaal zenuwachtig en gek van in ieder geval.

En,,, toevallig, hier ook een spier verrekt... Wordt er helemaal gek van...:x

@Jellybean; ik snap die onzekerheid zo goed. Ik had dat ook tijdens mijn zwangerschap. Kan me voorstellen dat het na een mk nog veel erger is. Probeer toch maar te genieten en blij te zijn met het verschijnsel 'nergens last van'. En die ene van de 2 mijloen deed het in januari idd, dus helemaal hopeloos is het nog niet gelukkig. Ik hoop dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.

4. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    heeee dames hoe is het hier!
    hier gaat het wel
    2 sep ongi gehad
    ongeveer cyclus van 30 dagen
    nu bruinverlies gehad

5. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minke: ooh, daar verschillen de meningen dus ook weer over, die ovutesten.... een gyn van een collega van mij was er juist wel enthousiast over :( Nou ja, ik wil het in elk geval geprobeerd hebben.

Wel fijn voor jullie dat je gyn meteen actie wil ondernemen!

@Lavinia: een cyclus van 24 dagen lijkt me inderdaad niet direct iets om je zorgen over te maken. Waarschijnlijk is je eisprong deze maand wat eerder geweest.

@Missdevil: bij jou heeft de ongi zich ook weer aangediend dus. Balen elke keer weer hè.

Ik plof zo lekker op de bank, vanavond weer boer zoekt vrouw, zo leuk vind ik dat.

6. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    @ lavinia
    dat denk ikd us ook :p
    @ emjee
    dat is het rare ik heb helemaal geen ongi krampen meer.
    meetsal heb ik dat echt wel
    ik heb nergens last van !

ik wil antwoorden pff

7. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Missdevil: ooh, das wel irritant ja. Je hoort weleens dat mensen bruinverlies hebben en dan toch zwanger blijken te zijn. Bij mij is het helaas altijd uitgelopen op ongi. Heb je al getest dan eigenlijk?

8. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    2 dagen geleden naga ..

9. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    he meis
    gewoon ff afwachten zowiezo tot dinsdag.. !

slaapse

10. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Morgen dames,

Ik ben moe, super moe, het liefst blijf ik de hele dag in bed liggen.
    Verder heb ik veel moeite om mijn suikerspiegel s'ochtends onder controle te houden, gelukkig heb ik deze week afspraak met de diabetesverpleegkundige.

@Esje: al getest?

@Daphne: jammer van die ongi, maar in ieder geval loopt je cyclus nu wel goed en dat is ook belangrijk

11. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    @daphneenestelle
    geen dank hoor..
    het is moeilijk op te wachten ik wete het
    ik wil je niet bang maken ofzo
    maar ik had dat gisteren ook bruin verlies
    en vandaag vet ongesteld geworden :mad::mad:

12. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @daphne: dat bedoel ik juist, alleen ik weet ook als geen ander dat wachten niet leuk is en geduld hebben is irritant, maar ja, helaas hebben wij weinig zeggenschap in this matter

@minke: ik hoop dat je toch een goed weekend hebt gehad, hoe gaat het met de verrekte spier?

13. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Denk het :(
    Ja joh, dat is zo, hihihihi

Waar maak jij je banner?

Moet zeggen dat ik wel blij van mijn banner wordt, het nadert 6 weken.
    Gisteren zaten we op een feestje en ze hadden groente salade met van die witte kas erin (kom nu niet op het naam, die ene van de Lidl), mijn vriend zei stiekempjes tegen mij: pas je op met die kaas? Hi zat aan de whisky coke en vroeg voor de gein of ik wat wilde drinken, ik zei: oh ja geef maar. Toen zei hij: je gaat mijn kind toch niet al dronken maken? hahahaha
    Het is eigenlijk leuk dat wij een geheimpje heben, gewoon iets van ons tweeen.
    Moet zeggen dat sinds we weten dat ik zwanger ben, dat de rust in huis is hersteld. Voel me gelukkig en ik zie dat hij rustig is.

14. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Jaa, en gisteren zat hij met de kleine van een vriendin te spelen en toen wist ook weer waarom ik altijd het idee heb gehad dat hij een goeie vader wordt.
    Het is een lieverd met kinderen.

15. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    @Daphne: jammer van de duivels, maar..wel een mooie korte cyclus deze keer dus, dat is in ieder geval positief!

@Missdevil: ook balen meid

@Jellybean: leuk he zo'n geheimpje? Moet zeggen dat het bij ons deze keer niet zo goed lukt, zodra ik niet drink weten mensen het. Wel jammer, bij een eerste zijn ze daar minder op bedacht..

@Esje: hoe is het?

Hier vandaag weer niet zo'n goede dag, vanochtend alles weer eruit gegooid en nu heel moe. Daphne, jij zei iets over drie puur mama pillen. Hielpen die echt? En waar koop je die gewoon bij de drogist of bij natuurwinkel?

16. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Wannabemama: ik drink al jaren niet, heel af en toe een liquertje of zo, maar niks bijzonders, dus daaraan zullen ze het niet merken.
    Het enige waar ze het eventueel aan zouden kunnen merken is mijn eetpatroon, die heb ik wel aangepast vanwege mijn suiker.
    Ik moet nu er voor zorgen, vooral de eerste 3 maanden, dat mijn suiker tussen de 4 en 8 blijft.
    Op die manier wordt de ontwikkeling van de organen van de baby niet verstoord.

17. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hahahaha, das een goeie
    En toen moest je toch maar zeggen wat de reden was.

Nou ja, ik moet sowieso ervoor zorgen (ten bate van de baby) om mijn suikerspiegel onder controle te houden.
    Dus het worden voor mij 9 hele zware maanden, hihihihihihi
    Zonder veel chocola, cola en chippies, hihihihihihhiii

18. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Hier ben ik even snel, ben de hele dag druk geweest en moet zo weer weg. heb even vlug mijn ogen over deze forum laten gaan, maar ga het toch maar vanavond op mijn gemak even lezen ( beste pagina's bijgekomen)

Even kort: mijn ongi is er nog niet :) wel de krampen :( dus kan nog alle kanten uit. Heb me voorgenomen woensdag te testen, want heb voor morgen geen test in huis.

sorry voor het gehaaste bericht, maar ik kom later even op iedereen terug!

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Aahhh ik word gemist :D

Hey dames, snel een berichtje van mijn kant ;)
    Het is hier erg druk! maar verder wel alles goed!
    Ik probeer hier steeds te komen en bij te houden maar lukt gewoon niet :) Vind het leuk dat jullie door kletsen :p

Aan iedereen die zwanger zijn: Gefeliciteerd! en voor de anderen hoop ik dat het ook snel raak mag zijn!

@ Minke(zeg ik het goed??): meid , balen zeg wens je veel sterkte en hopelijk raak je toch snel zwanger!

20. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey veroniQue welcome back

Dames, ik lag gisteren om 9 uur in mijn bedje. Helaas niet al te goed geslapen. Ben vandaag super misselijk, heerlijk :D
    Heb al een cup E, maar heb nu echt het idee dat mijn borsten nog voller worden, heel grappig is dat.

Deel Deze Pagina