ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hallo ladies,

Daphne het is aangekomen hoor !
    hahahaha.
    Als het zo makkelijk ging.

Ik vind juist dat er voor meisjes zo veel te koop is en voor jongens moet je echt meer je best doen.
    Ik hou van een beetje stoer dus kom vaak uit bij bijv noppies of name it.
    Maar als ik dan zie wat je betaald voor een prenatal merk broek dan koop ik liever name it.
    Ben ik minder kwijt en heb er twee voor.

En trouwen ja dat is duur heel duur.
    Maar ook dat is niet echt heel nodig.
    Daar zit een winstmarge op van 300 %.
    Inkoop is peanuts.

Bumba

2. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Nou, de dure schoenen is weer een verhaal apart. Ik wilde ze vanochtend aandoen, blijkt er een scheurtje/sneetje in het leer te zitten! M'n vriend is er vanmiddag mee terug te gaan en ze hadden geen ander paar meer, dus de zoektocht kan weer opnieuw beginnen, hahaha.

@Bumba: name it is inderdaad een leuk merk! Met schoenen vind ik voor jongens meestal ook wel redelijk wat keus, maar met kleren?! Voor meisjes echt 3x zoveel keus. Bij een winkeltje hier hadden ze van het zomer zelfs helemaal geen jongenszomerjassen "want die lopen niet". Nja zeg....

@Jellybean: balen dat je zo moe bent, maar ja, je weet waarvoor je het doet uiteindelijk.

@Daphne: leuk een taartenbeurs! Het lijkt mij ook wel leuk om daarmee bezig te zijn, maar ik ken mezelf, als het er op aan komt, koop ik die taart altijd gewoon weer in de winkel :p

@Esje: en? is je ongi al echt doorgebroken. Als het dan komt, wil je het ook zo snel mogelijk weer achter de rug hebben.

Hier is het verder kalm, wacht de vruchtbare periode af. Zondag beginnen met testen en ik twijfel of ik niet al morgen moet beginnen, want mn borsten beginnen al wat zwaarder aan te voelen. Nou ja, ik zie het wel.

Doei doei

3. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee dat is echt belachelijk geen jongens jassen.
    Jij hebt ook een zoontje toch?
    Kijk eens op www.ikenmijnkind.nl
    Allemaal name it in de aanbieding!!
    Haha ik heb al geshopt.

Bumba

4. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Bumba, heb al even snel gekeken, ziet er goed uit! Straks ga ik er even rustig voor zitten.

Vriendje is op pad vanmiddag en vanavond, zoon voor de televisie, en ik lekker internetten :)

5. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hallo,

Waar is iedereen het is zo stil hier?

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Goeie morgen dames,

Rustig weekendje gehad. Geen zin in computeren, maar er is hier ook niet veel gebeurd.

Hoe is het met iedereen?

Ik heb veel uitgerust, maar nu zou ik het liefst toch in mijn bedje willen liggen. Strakies hebben we crematie, dit zijn echt van die mindere dingen, maar kunnen helaas niet vermeden worden.

Dikke knuffel voor iedereen.

7. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Oh trouwens wel iets engs meegemaakt gisteren.
    We hebben gevreeën gisteren, trouwens moet wel erbij vertellen dat we allebei een beetje bang zijn dat er iets verkeerds loopt tijdens sex.
    Maar ja, al een paar weken geen sex, dus nu moest het wel. Helaas had ik daarna bij het afvegen wat bloed.
    Zoooooooooooooooo, ik nog banger geworden, heb het niet eens tegen me vriend verteld.
    Gelukkig was het alleen bij dat afvegen.
    Is dit normaal?

8. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Wat bedoel je met beter doorbloed?

Moet eerlijk toegeven dat het me niet zou verbazen als ik een adertje heb gesprongen. We hebben al een paar weken geen sex gehad, dus jaaaaaaaaaa :D.
    Maak me niet echt druk nu, want heb verder geen pijn gevoeld en geen druppel bloed verder gezien.
    Maar gisteren schrok ik wel effe.

9. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jellybean: het kan inderdaad met die betere doorbloeding te maken hebben. Zolang het niet meer gaat bloeden is er niks aan de hand.
    Ik heb hetzelfde gehad en bij mij liep het uiteindelijk helaas wel op een miskraam uit... ik wil je niet bang maken, maar ik wil ook niet meteen roepen: ooh niks aan de hand. Dan nog zou het niks met de sex te maken hebben hoor, daar kan het wel tegen zij de vk destijds tegen mij :D Het schijnt wel heel vaak voor te komen en dat het gewoon allemaal goed gaat. Ik duim voor je!

@Daphne: ooh bah, niks aan inderdaad als het zo verschrikkelijk druk is op zo'n beurs. En voor jullie is de nieuwe ronde ook officieel geopend ;)

Hier heb ik gisteravond de eerste ovulatietest gedaan. Er kwam een licht streepje, wat wil zeggen dat ie nog niet positief is. Het verbaast me niet, want ik denk eigenlijk dat mijn ei altijd later is dan dag 14. Ik hoop maar dat ik genoeg testen heb om hem op te sporen.... het geeft wel rust dat ik nu denk, we hoeven nog niet persé want mn ei is nog niet gearriveerd. Vanavond weer een testje en zien of de streep al wat donkerder is, hope so.

10. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hi Emjee, ja vorige keer bij mij ook, eenmaal het begon te bloeden dan bleef het ook bloeden, toen wist ik ook gelijk dat het mis was en we hadden toen niet gevreeën.

Bij mij gebeurt het wel vaker dat als ik een paar dagen geen sex heb gehad dat ik een beetje bloed. Gyno heeft ooit gechecked, maar vond niks bijzonders, behalve dat de binnenwanden wat lager bij mij zaten, verder niks. Maar volgens hem kon het mischien daardoor komen, dat ik af en toe bloed.
    Mijn vriend vond het in het begin helemaal niks, nu maakt hij een grap over het feit dat ie mischien een te grote voor mij heeft, ja ja.

Maar ja, al ben ik gewend om bloed te zien, toch schrok ik effe gisteren, het is nu wel anders.

Meid succes met het opsporen van je eitje.

11. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jellybean: ooh, dat verandert de zaak! Als het bij jou normaal is dat je wat bloedt, dan zal het nu ook wel niets betekenen! Kan me wel voorstellen je er in deze situatie weer van schrikt. Jakkie. Maar na je toelichting lijkt het me niks om je zorgen over te maken :)

Bij mij bloedde het trouwens niet meteen door. Pas na een dag of 3 begon het weer. Toen wist ik genoeg helaas...

12. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Oh, nee die van mij die bloedde gewoon gelijk door en 3 dagen later test gedaan en die was al super negatief.
    Het ging toen ook allemaal zo snel, ik was er net achter gekomen dat ik zwanger was en toen ging het ook gelijk mis.

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hallo dames,

Kwam even kijken of er nog nieuws was van esje.
    Ze dacht ongie te worden.
    Dus ben benieuwd of het heeft doorgezet.
    esje en?

Jellybean is normaal hoor dat het een beetje bloed heb ik ook gehad.
    Snap wel dat je bang was.

Daphne succes met klussen.
    Om de dag is het beste he.
    Hihi.

Emjee en??
    Nog geshopt??

Lavina hoe is het met jou?

Hier nog wel hoop.
    Pijnlijke borsten (aan de zijkant) had ik ook met mijn vorige zwangerschap.
    Vlagen van misselijkheid.
    Van dat weeige gevoel zeg maar.
    Allemaal steekje in mijn buik.
    En zoooooo koud BBBRRRRRRRRRRRRRRR!!

Bumba.

14. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Halloooooooo,

Plechtigheid was heel mooi. Mijn vriend kraakte wel aan het einde. Hij had zich de hele week hard gehouden, maar aan het einde kon hij dat niet meer.
    Beter zo dan dat hij die gevoelens gaat op zitten kroppen en hem later helemaal frustreren.

Met mij gaat het oke.
    Had vandaag problemen op de toiletje en heb volgens mij een beetje te hard geforceerd. Sinds dien veeg ik weer af en toe rozig af.
    Vind dit helemaal niet leuk, dus ga zo de gyno bellen.
    Moet pas volgende week bij hem zijn, maar heb nu effe geen geduld.

De mensen die het weten en aan wie ik het heb gevraagd zeggen dat het normaal is. Maar ja dames jullie snappen wel dat ik na een MK niks normaals vind.
    Heb geen pijn of zo, behalve mijn darmen, ze moeten me echt iets geven hiervoor.

15. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @daphne: alvast heel veel succes bij de fysio

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Ooh ik wil testen !!!!!!
    Maar het is veel te vroeg.....
    Wordt gek van me zelf.

Niet voor nu hoor maar hefft hier iemand goede ervaringen met die 2 voor 5 testen van de kruitvat?
    Hoor dat veel mensen daarmee testen.

17. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik heb ermee getest.
    Goedkoop en goed, hihihihii

Succes meid, ik duim voor je.

18. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: oooh jee, hou vol hoor! Niet te vroeg gaan testen, komt alleen maar ellende van. Ik hoor ook goede verhalen over die goedkope Kruidvat testen. Heb ze ook al een keer geprobeerd, helaas negatief, maar dat lag niet aan de test :p Succes met wachten!

@Jellybean: ooh meis, wat naar dat je nu weer roze verlies hebt. Hopelijk kan je snel bij de gyn terecht voor duidelijkheid!

@Daphne: Een romantisch weekendje tegemoet dus ;) Succes bij de fysio. Is een brace niet wat voor jou? Heeft een vriendin van mij ook. Zodra ze last krijgt doet ze dat ding om, zodat ze hem niet verder belast.

Ik mis een aantal meiden hier, Joehoe Esje, Joehoe Minke?! Hoe gaat het met jullie?

Ik ga straks weer even een testje doen. Die van gister was alweer wat donkerder dan eergister, dus we gaan de goede kant op! Ondertussen nemen we geen risico en doen netjes om de dag :D

19. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Wat is het hier toch rustig.

Heb gisteren de gyno gesproken en hij vond dat het niet iets was waar ik bang voor moest zijn. S'middags was het gelukkig gestopt en vandaag heb ik nog niks gespot.
    Alleen vandaag ben ik super moe, heb s'nachts een hypo gehad, dus moest effe op om wat te eten, dan duurt het toch wel effe voor ik weer in slaap ben gevallen. Mijn oogjes vallen hier bijna dicht en moet helaas zeker nog 5 uurtje werken.

@bumba: bij jou stijgt de spanning, wanneer ben je van plan om te testen?

@Emjee: klussen meid, klussen

@daphne: hoe gaat het met jou?

20. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hallo allemaal,

daar ben ik dan weer...

Wij zijn gisteren bij de fa geweest om te bespreken wat nu te doen. Dat was heftiger dan ik gedacht had, het wordt waarschijnlijk ICSI. Ik dacht zelf aan IUI, dat is veel minder ingrijpend. Maar volgens de fa is de kans dat we op die manier zwanger raken erg klein, en via IVF ook. Dus, dan maar ICSI, we hebben geen keuze.

Morgen nog één keer zaadonderzoek, dan bewerken ze het zoals ze dat doen als ze het gaan gebruiken voor een bevruchting. de uitslag daarvan bepaald wat de volgende stap is, maar hij dacht dus ICSI. Dan komen we op de wachtlijst en wordt het waarschijnlijk februari 2010. Dat valt dus wel mee, maar het was wel even slikken.

Dat ik zwanger geweest ben was eigenlijk een wondertje, de kans dat dat weer gebeurd is erg klein. Ik weet even niet zo goed hoe ik me nu moet voelen, het valt me best zwaar. Mijn man vond het ook heel erg en voelt zich erg 'nutteloos'. Dat snap ik ook wel, zo voelde ik me ook na de mk, alsof je lichaam niet functioneert ofzo.

Ik ben er de hele dag mee bezig en kan me slecht concentreren. Ik moet echt even omschakelen, nooit gedacht dat het zo ver zou komen, daar denk je ook niet bij na, toch?

Einde ego-bericht...

Jellybean; da's supernormaal hoor, dat je iets bloed verliest na het vrijen. Maak je maar geen zorgen. Het is daar allemaal zogoed doorbloed nu, zoals de anderen ook al zeiden. Maar een bezoekje voor geruststelling kan natuurlijk geen kwaad. Wat vervelend, die suiker erbij, is wel echt een extra zorg voor jou he?

Daphne: Gaat het al weer wat beter met je pols? Hoop zo dat het bij jou en Emjee straks raak is. Ben ook erg benieuwd naar Esje. Maar die schittert net als ik door afwezigheid begrijp ik... :(

Bumba; stel het testen zo lang mogelijk uit. Des te donkerder het lijntje is, des te minder twijfel je hebt. Kost ook alleen maar geld, te vroeg testen, ;)! Zou wel fantastisch zijn zeg!

Is alles verder oke met de rest? Vind het erg gezellig te kletsen met jullie hier. Ik weet wel dat ik nu misschien eigenlijk op een ander forum hoor, maar als jullie het niet erg vinden blijf ik hier even hangen...

Deel Deze Pagina