ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Minke tuurlijk ben en blijf je welkom hier.
    Wat een rotsituatie zeg.
    Ik weet niet zo goed wat ik "zeggen " moet.
    Ik weet voor een deel hoe je je voeld.
    En ook je man.
    Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je je zo voeld en je je gedachten er niet vanaf kan zetten.
    Het enige wat ik kan en je wil zeggen is heel veel sterkte en blijf wel praten met elkaar.
    Hoe moeilijk ook.

Dikke knuffel.

2. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee KLUSSEEEEEEEEEEEEEE!!!
    Hihi veel plezier.

Jellybean je suiker goed in de gaten houden hoor.
    Voor jou maar ook voor je beepje.

Daphne jij ook flink aan de klus??
    Veel plezier.

Esje hoe is het met je?
    Meld je even......
    we zijn benieuwd hoe het met je is en of dat het doorgezet heeft.

Even ego.

Heb vandaag voor het eerst in 4 weken weer een paar uurtjes gewerkt.
    En ben helemaal kapot!!

Bahh.

3. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jellybean: ooh gelukkig dat de gyn nog positief is! Dat geeft toch weer wat rust lijkt me. Wanneer mocht je ook alweer voor een echo?

@Minke: fijn weer wat van je te horen! Egoberichtjes mogen hier hoor, lekker je ervaringen delen. Als het te erg wordt, hoor je dat wel ;) Maar ICSI dus? Ben eerlijkgezegd niet zo op de hoogte van de verschillen, maar begrijp uit jouw verhaal dat dit de meest ingrijpende vorm is. Als je daarmee meer kans hebt, is het misschien beter dan eerst weer aanmodderen met methodes waarmee je minder kans hebt? Maar je schrikt natuurlijk wel, als je het hoort. Nu wachten tot februari dus. Misschien gunt de natuur jullie in de tussentijd nog een wondertje?!?!?
    En voor wat betreft dat je niet meer in dit forum past.....volgens mij zijn we geen van allen meer bezig met het oorspronkelijke onderwerp, hahaha.

Mijn ovutest van vanavond is weer minder donker dan die van gister dus ik ga ervan uit dat mn ei gister of vandaag was. Vanavond maar weer klussen en dan hebben we er in elk geval alles aan gedaan. Het zou dan wel op de 14e of 15e dag zijn, dus dat is eigenlijk meer regelmatig dan ik had gedacht. Eigenlijk baal ik daarvan, omdat ik hoopte dat we steeds op de verkeerde momenten hadden geklust en dat het daarom nog niet raak is, maar ja..... daar lijkt het dus niet op.

Waar is de rest? De site lag er gister ook een tijdje uit hè, misschien is dat het.

Fijne avond allemaal!

4. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee we duimen voor je dat het raak is.
    Je hebt je best gedaan.

Daphne een beetje geduld naar mij toe blazen.
    Haha doe maar een heleboel.....
    Is net mijn sterkste kant geduld ( not)

Jellybean is het bloeden gestopt?
    Voel je je verder goed.

Wannabemamma waar ben je?

Bumba

5. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Ik heb net een boek besteld; open zenuw. Allemaal verhalen van stellen waarbij zwanger worden niet vanzelfsprekend is. Lijkt me goed om te lezen, misschien ook voor mijn omgeving.

Waar zijn wannabemama en Esje???????

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Minke wel uitkijken hoor met dat soort dingen.
    Natuurlijk kan het geen kwaad om te lezen over je situatie maar onthou ook dat vaak alleen de minder leuke dingen worden verteld he.

Bumba

7. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Hé Bumba,

ja ik ga oppassen, lief van je. Ik weet er alleen zo weinig van en heb wel echt behoefte om er meer van te weten.

Wat is het hier tragisch rustig zeg... Iedereen op vakantie ofzo??? Hier op mijn eilandje in de Noordzee keert de rust toe. Straks nog herfstvakantie en dan is het echt even uitgestorven hier, heerlijk rustig dus.

Moet vanavond op een verjaardag waar ik geen zin in heb; mijn overbuurvrouw wordt 50... Bah...

xx

8. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Trouwens, maak me een beetje zorgen om WannabeMama en Esje... Is al heel lang geleden dat we wat gehoord hebben. Zou alles wel goed zijn? :(:(:(

9. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad, wat een rust hier!

Minke, kan me voorstellen dat je meer wilt lezen. Maar inderdaad, wat Bumba zegt, laat je niet teveel beïnvloeden. Das wel heel moeilijk natuurlijk. Maar misschien is het wel heel fijn je te kunnen herkennen in sommige verhalen en te lezen hoe anderen ermee omgaan. Ooh ja, en veel plezier op de verjaardag, hahaha.

Bumba, nog steeds geduldig geweest???

Ik was er vrij zeker van dat ik mn ei had opgespoord, maar nu ik de 5 testjes naast elkaar legde, waren de laatste 3 vrijwel gelijk en weet ik ineens ookniet zo zeker meer of ze wel net zo donker zijn als de controle streep. Hè bah, de onzekerheid slaat alweer toe...daar gaan we weer :p

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    #650 bumba, 9 okt 2009
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
    Halloooooooo waar is iedereen??

Emjee hier het zelfde.
    Ik was er zo zeker van dat ik na dat weekendje mijn ei sprong heb gehad maar nu.
    Ik ben niet zo braaf geweest.
    Heb al getest veeeeeeel te vroeg natuurlijk.
    Hoe is het met jou??

Minke ik kan het me heel goed voorstellen hoor.
    Bedoelde het goed.
    Eingelijk om je een beetje te waarschuwen.
    Wij hebben dat toen ook gedaan en ik werd niet vrolijk van al die horrorverhalen.
    Dus vandaar.

Esje waar ben je?

Wannebemamma waar ben je?

Daphne ook nog niet geweest vandaag.
    Druk met klusse denk ik.
    Hihi.

Effe ego.

Ik had straks met plassen 3 stipjes rood.
    Het waren echt stipjes en je moest goed kijken maar dan denk ik gelijk dat het niet raak is.
    Terwijl ik zoveel kwaaltjes heb. Bah!!
    Die onzekerheid he?
    En als ik niet zwanger ben waar komen die klachten dan vandaan, want ze zijn er echt.

11. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Hallo allemaal!!

Hier ben ik eindelijk weer. Wat heb ik deze forum en jullie gemist zeg! Mijn computer was gecrashed en heb ruim een week zonder moeten doen :(

Ik ga morgen alles op mijn gemak even terug lezen hier en dan zal ik mijn week kort samenvatten. Moet nu weg, maar wilde toch even snel een bericht achter laten :)

Tot morgen!

12. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Goedenmorgen,

Nou hier is het einde oefening!
    Ben ongesteld geworden gisteren. Bahhh!
    Ik snap er niets meer van en baal verschrikkelijk.
    Ik had op maandag een positieve ovulatietest.
    Snappen jullie het nog?

Sorry even ego.

Bumba

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Esje gelukkig niks ernstigs.
    We hadden je al gemist.
    Hoe is het met je?
    Heeft je ongesteldheid nog door gezet of zit je nog in onzekerheid?

Daphne joeoeoe MELDPLICHT!!!!!
    hAHAHA hoe is het met jou?

Wannebemamma ook jij wordt gemist.
    Even melden.....

Haha geef iedereen even meldplicht hier.
    Voor mij was het erg vroeg vandaag.
    Denk dat hij een tandje gaat krijgen dan zijn we altijd een uurtje vroeger wakker.
    Dus heb al aardig wat gedaan.
    Mannetje heb ik maar weer even op bed gelegd en die slaapt.
    En als hij wakker wordt gaan we lekker even naar ballorig.
    Vind hij helemaal geweldig.(en pappa ook)hihihi

Fijne zondag.

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    huh had mn banner veranderd maar hij wil niet.

15. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: Shit, wat balen zeg! Hoeveel dagen is het nu na je positieve ovutest?

Zoals gezegd snap ik ook niks meer van mijn ovutesten, voor de zekerheid zijn we gewoon nog even doorgegaan met om de dag, moet eerlijk zeggen dat op een gegeven moment de lol er wel af is.....:) dus heel lang zullen we dat niet meer volhouden. Volgende keer toch maar de testen met de smileys kopen, even wat duidelijker.

@Esje: Ha, daar ben je weer! Maar nu weten we nog niet hoe het met je gaat???? Hopelijk doe je snel weer een berichtje.

Afgelopen week weer 2 zwangeren in mijn naaste omgeving erbij....bah, wil er niet verdrietig om zijn, maar ben het toch. Ben ook steeds bang dat mensen aan mij zien dat ik niet echt blij reageer. Want ik ben echt wel blij voor hun, maar mijn eigen verdriet komt dan weer boven. Vind het echt moeilijk om dan positief te blijven hoor.

Nou, weer een regenachtig dagje, misschien dat wij ook maar eens richting Ballorig oid vertrekken vanmiddag. Goede tip Bumba :)

16. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Hi meiden,
    Sorry even niet alles teruggelezen. Alles gaat op zich goed hier. Maar ben echt zo moe dat ik hier niet meer zo vaak kom helaas. Mis jullie wel hoor. Ben net aan een nieuwe drukke baan begonnen met veel reistijd. Met alle moeheid en misselijkheid niet heel ideaal. Hoop dat ik me over een paar weken (of liever dagen natuurlijk) beter voel en hier weer mee kan klesten.

@Bumba: balen van ongi, maar veel succes met nwe ronde

@Minke: sterkte meid met alles

17. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Zo hehe, eindelijk even een moment gevonden om alles terug te lezen.

Mijn ongi van toen heeft inderdaad doorgezet, maar vreemd genoeg voelde ik twee dagen na mijn laatste dag ongi mijn eisprong. Omdat het mij erg onlogisch leek en de zeurende pijn twee dagen aanhield ben ik toch maar even langs de huisarts gegaan. Die begreep er ook niets van, maar mijn vermoeden was juist en het was wel mijn eisprong. Op dit moment is het dus een vreselijk zooitje ongeregeld van binnen en weet ik zelfs niet wanneer ik een volgende ongi mag verwachten. Laat de banner tot die tijd maar even weg.

Afgelopen week niet kunnen klussen tijdens mijn ei, want Bob zit helaas weer in het buitenland. Nu maar wachten op de volgende ongi en dan kan ik ook weer voor de volgende ronde gaan.

Zijn jullie mannen/vriend ook wel eens van huis? en valt het dan niet op dat er van alles mis of stuk gaat? Ben in iedergeval blij dat mijn pc het weer doet nu! :) Kwam er wel achter hoe verslavend deze site is, haha!

18. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee ik had op 28 september een positieve ovu test.
    Dus dat is....effe rekenen13 dagen.
    Dag 12 had ik wat roze veegjes en de dag daarna zette het door.
    Het is wel weer heel weinig.(sorry voor de details)

Esje wat raar bij jou.
    Had je huisarts helemaal geen idee?
    Dat kan toch niet 2 dagen na je ongie een eisprong.
    Hoe weet hij zo zeker dat het een ei was?
    Is er een echo gemaakt o.i.d.

Wannebemamma gelukkig jij bent ook terecht.hihi
    Balen dat je zo misselijk bent.
    Als het goed is is het bijna over (hoop ik voor je)

Ohh emjee ik weet wat je voeld.
    Je bent wel blij voor een ander maar je wil zelf ook zo graag.

Ik denk ook steeds hoelang zal het deze keer duren?

Ballorig was erg leuk vandaag.
    zo het onweert hier niet normaal.

19. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esje: Ooh jee, je cyclus van slag! Wel heel raar ja dat je eisprong zo snel is geweest, of heb je dat al vaker meegemaakt? En dan je mannetje in het buitenland....al eens aan gedacht om wat in te vriezen ;) Zou je dan nu ook een hele korte cyclus hebben?
    Mijn man is bijna altijd thuis, denk dat hij zo'n 3x per jaar weg is voor zijn werk, dus dat valt heel erg mee.

@Bumba: de ovulatietest heeft dan wel zijn werk goed gedaan toch? Als je 13 dagen later ongi wordt, moet dat wel ongeveer kloppen. Dat je op dat moment klust is blijkbaar jammergenoeg nog geen garantie dat het dan ook raak is....

@Daphne: nou, 2 zwangeren in mijn omgeving (was dat maar waar).....2 nieuwe ja, want het aantal zwangeren is...even tellen.... 8 op dit moment in mn naaste omgeving. Tjsa dat krijg je op deze leeftijd. Maar ik moet me van me zelf richten op de dingen die ik wel heb en daar dankbaar voor zijn. Moeilijk moeilijk. Maar superbedankt voor je virtuele knuffel!!! Je krijgt er eentje van me terug!

@hier: vandaag lekker een dagje thuis met zoonlief. Weinig plannen, behalve even iets nieuws halen voor in de vensterbank, want op die planten die ik heb, ben ik ineens zo uitgekeken! Wat staat er bij jullie in de vensterbank???

20. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens....Jellybean?! Waar ben je? Ik maak me een beetje zorgen hoor.

Deel Deze Pagina