ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee balen meid.
    Je mag even zwelgen in zelfmedelijden hoor.
    Maar niet te lang he?

2. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer even.

@Jellybean: ja, de tijd dat je alleen werkte om de opvang te betalen is gelukkig voorbij. Jullie krijgen het vast wel geregeld inderdaad!

@Daphne: symptomen brengen je al weer aardig in de war zie ik, haha. Voor jou is er nog hoop deze week!

@Bumba: goed geregeld zo met de opvang! Aan de ene kant zou ik ook wel minder willen werken, maar dan zou ik dit werk niet meer kunnen doen en financieel is 3 dagen precies mooi. Ik zou het ook niet erg vinden een stapje terug te moeten doen, maar financieel liever niet natuurlijk.

Zo, ik had het net even helemaal gehad. Kwam thuis na vermoeiende dag werken, bleek dat ik gister een foutje had gemaakt met de boodschappen, waardoor we nu niet snel een maaltijd op tafel hadden, zoonlief was niet in zn hum en brulde om al-les en wilde dus ook niet naar bed, niet tandenpoetsen, geen pyjama aan. En dan ook nog mijn beginnende ongi. Een fatale combi :$
    Maar net een kopje koffie gehad en even relaxen. Ik zwelg nog even door tot morgenochtend als jullie het niet erg vinden. Vanochtend werden er bij de overburen roze slingers buiten gehangen (hielp ook niet echt voor mn humeur)

Zo. Einde klaagzang, morgen kijk ik er vast alweer anders tegenaan :)

3. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee oke tot morgen ochtend dan he?
    Hahaha.
    Hier van de week ook al roze 2 keer zelfs.
    Wel leuk maar snap wat je bedoeld.

En kwa werk ik heb echt MEGA ingeleverd financieel.
    Maar.....ik doe het zo weer.
    Het hoeft niet altijd duur te zijn toch??
    En mijn zoon heeft ook merk kleerdjes enzo aan.
    Je moet alleen je wegen weten.

Emjee had je nog besteld op die website?

4. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallohooo....helemaal niemand vandaag hier?

@Bumba: nee, ik had niet besteld op die site omdat in de maat die ik moest hebben niet zoveel meer was. Maar tips blijven altijd welkom! Ach, er zijn inderdaad veel dingen belangrijker dan geld, maar ja je hypotheek moet je er helaas nog steeds mee betalen ;) Ik vind het nu gewoon fijn dat we niet heel erg hoeven op te letten, maar als het zou moeten zouden we met minder ook wel rond komen.

@Daphne: nog geen bloed te bekennen?

Hier is de ongesteldheid echt doorgezet, afgelopen nacht echt ontzettende krampen (ik werd er wakker van...). Maar, om het even van de positieve kant te bekijken, wel een hele nette cyclus van 28 dagen :)

5. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superleuk die Barbapappa!!! Respect hoor dat je dat allemaal zelf maakt! Is dit voor thuis of voor op kdv?

Ik ben zelf 26 dec. jarig ons zoontje is 5 januari jarig. Altijd zo'n drukke tijd, we zaten gister al even op de kalender te kijken wanneer we het dit jaar nou weer moesten vieren allemaal :( Maar ja, je hebt soms van die luxeproblemen...

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @Daphne: oh cakjes zien er leuk en lekker uit, dus het is zeker niet hooggegrepen. Je mag binnenkort testen..... spannend.

@emjee: jammer van de ongi, maar wel goed van de normale cyclus. Binnenkort weer lekker klussen en je ding doen

Bij ons is ook precies hetzelfde, wij hebben een hoge levensstandaard, we zijn allebei van de merk spullen, veel horloges, veel schoenen en veel kleren. Nou weten we ook wel dat het minder moet gaan worden, vooral omdat het niet alleen ons kindje geld kost, maar hij moet ook alimentatie voor de andere betalen. Dus ja.
    Lukt ons wel.

Ben een beetje verkouden en super moe. Gelukkig is de verkoudheid niet super erg, maar wel vervelend.
    Gisteren ben ik naar de gyno geweest, grappig genoeg had hij nog niet eens gezien dat ik zwanger was, pfffffffffffffffff. Voor die gasten ben je echt een nummertje.
    Volgende week donderdag mag ik weer bij hem, hij wilt zelf naar de kleine kijken, dus krijg ik weer een echo, joepieeeeeeee.
    Hij heeft ook gelijk gezegd dat ik vaker echo's zou hebben, want gezien mijn bouw zal ik de baby minder voelen en dan is het belangrijk dat we hem/haar toch goed in de gaten houden.
    Ik blij...............:p

7. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey Daphne, waarom de keuze voor barbapapa, wel grappig, je hoort het niet vaak. Iedereen doet prinses, mega mandy, dora enz enz.
    Ik ben echt van de simpele soort, denk dat de kamer van mijn baby heel rustig en simpel zal zijn.

Ik ben op 2 juni jarig, mijn vriend 2 juli en ik ben uitgerekend op 25 mei. Dus we zijn allemaal zomer mensjes, geweldig.

Ik heb best wel veel overgewicht, dus de gyno denkt dat ik de kleine minder snel zal voelen dan een dame van normaal postuur. Dat zal ik zelf moeten meemaken.
    Voorlopig merkt echt niemand dat ik zwanger ben, vind het trouwens niet erg, het is ons klein geheimpje, heel erg leuk, hihihihihi. Volgens mij weten er tot nu toe alleen 7 mensen van mijn zwangerschap. Oke dan heb ik jullie allemaal niet meegerekend, maar jullie weten wat ik bedoel :p.
    De rest zullen we pas begin december vertelen als we terug zijn van vakantie.

8. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee balen dat je ongie heeft doorgezet.
    Wel een mooie cyclus.
    En weer een nieuwe ronde.

Daphne wanneer ga je testen?
    Wat knap dat je er zo rustig onder bent.

Jellybean extra echos zijn altijd leuk.
    Vind eingelijk dat een verloskundige er wel wat meer mogen doen.
    Hier doen ze dan niet.
    1 met 12 weken en 1 met 20 weken.
    En dan niet meer.

All dames hoop niet dat het verkeerd is opgevat hoor over dat werken.
    Als iemand veel werkte was ik het wel, maar nu geniet ik.
    Ik heb juist respect voor mamma's die veel werken hoe ze het allemaal doen enzo.
    Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Ik ga aan de strijk.
    Blegh!

9. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne superleuk die cakejes.
    Hoe heb je dat gedaan?
    Met vormpjes ofzo?

10. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daphne: Woei! De spanning stijgt dus toch een beetje? Is ook hartstikke logisch. Het is toch elke keer weer spannend, ook al reken je nergens op.

@Jellybean: Mooi toch, die extra echo's! In de zomer jarig zijn is echt beter! Kan je tenminste in de tuin zitten. Ons huis is niet supergroot en het is altijd weer passen en meten in de winter, helemaal nu er in de vriendenkring steeds meer kids bijkomen.

@Bumba: Dat werken is niet verkeerd opgevat hoor! Iedereen maakt voor zichzelf de beste keuze denk ik, en die keuze is afhankelijk van de situatie waar je in zit. Lekker gestreken??? :p

Oef, ik ga de kachel hier eens even een paar graadjes omhoog doen, heb het koud! En ik ben trouwens echt sjaggie van de ongi, bah bah. Met de pil was het toch veel minder heftig en ook veel korter. Je zou er bijna weer aan gaan beginnen ;)

11. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne het wordt toch nog spannend hier.
    Misschien is juist de maand waarin je geen kwaaltjes enzo hebt wel bingo.
    Je weet maar nooit.
    Superleuk hoor die cakejes.
    Ik heb zo'n site waar je alles kan bestellen maar ik stel het steeds uit (bang dat het niet lukt)
    Krijgen we ook een foto van de taart te zien tegen die tijd?
    Ben wel benieuwd.

Emjee als je ongie bent MAG je chaggie zijn.
    Niet zo leuk voor je omgeving maar die zullen er even aan moeten geloven.
    En alees is weggestreken totdat.....wij vrouwen weer opnieuw kunnen beginnen hahaha.

Hier maar weer aan de klus.
    Ik ga wel weer steeds meer denken hoelang zal het nu weer duren?
    En komt er bij ons wel een tweede?
    Soms wou ik dat ik even in een glazen bol kon kijken.
    Pfffff!

12. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Mn duimen draaien voor je.
    Duim, duim, duim.
    Haha.

Voor ons is deze ronde niks geworden halaas.
    Hoef ik ook niet zenuwachtig te zijn de twee wacht weken.

13. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey Bumba, hoezo wordt het niks, volgens je banner moet je nu aan het klussen zijn. Dus pc uitzetten en klussen meid.

Daphne, het is gewoon zo, hoe meer je leest, hoe onrustiger je wordt. Maar ja, het is zo moeilijk om er niet over na te denken, vooral de laatste dagen. Wanneer zou je willen testen?

Emjee, ik zou weer aan de pil gaan puur door de vele haren die ik nu heb wat ik voorheen niet had. Moet echt eens gaan kijken waar ik mijn scheerapparaatje heb gezet na de verhuizing. :p

Het was vandaag onderweg zo mistig, super eng vind ik dat, maar tja moet toch gaan werken. Kan geen mistdag nemen, hihihihihihi.

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne het heerst heel erg.
    Mijn halve familie is nu ziek.
    1 dag spugen en diaree volgende dag je weer kip lekker voelen.
    Meestal worden wij erin over geslagen dus dat hoop ik nu ook maar.

Jellybean hahaha.
    Aan de klus dat zal moeilijk gaan in mn eentje.
    Manlief komt echt vanavond pas thuis.

All Ik denk dat mijn ei gisteren is geweest.
    Ik heb woensdagavond om 22.00 uur een positieve test gehad dus waarschijnlijk heeft vanavond klussen geen zin meer toch?
    WAT DENKEN JULLIE???
    Na een pos test spring hij toch binnen 12 tot 36 uur heb ik gehoord.

15. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Haha dat is grappig.
    Ja ze gaat steeds meer zelf doen nu he.
    Wel een leuke leeftijd nu.

Mijn zoontje is hard aan het oefenen met lopen.
    Hij moet er zelf steeds om lachen.
    Heel grappig om te zien.

16. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hahahahaha, leuk Daphne, echt leuk die kleine. Kan echt niet wachten op de mijne.
    Vind het geweldig als ze gaan praten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik kleine beebys niks vind. Slapen, eten, poepen en heel af en toe glimlachen. Maar als ze wat steviger zijn dan worden ze helemaal geweldig voor mij.

Jammer Bumba, inderdaad klussen in je eentje gaat niet echt lukken. Maar zoals Daphne zegt gewoon effe proberen vanavond je weet maar nooit. Ik heb ook eerlijk gezegd weinig ervaring met ovu-testen.
    En het leren lopen, lijkt me ook geweldig. Geniet ervan, want binnenkort rent hij rond.

17. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: wie nie waagt wie nie wint!!! Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Ga ervoor! Wat doe je achter je computer, huphup aan de klus! :p

@Jellybean: ik heb hetzelfde als Daphne: beebies van een ander zijn niks aan, maar ooh ooh ooh, als ie van jezelf is, is het een heeeeeeeeeel ander verhaal, haha. Nog steeds vind ik andere kinderen soms viezig met snottebellen, maar mn eigen zoontje vind ik natuurlijk helemaal niet viezig :)

@Daphne: Bah bah, verkouden. Sinds onze zoon er is, is het hier ook schering en inslag. We hebben het eerste jaar echt heel vaak buikgriep en verkoudheden gehad. Hij is er nu gelukkig overheen en niet zo gek vaak meer ziek en wij dus ook niet. En inderdaad elke leeftijd heeft zijn charmes, ze leren zoveel bij waar je steeds zo trots op bent!

Ben inmiddels al minder sjaggie, maar heb wel hetzelfde als Bumba. Soms vraag ik me af of het ons nog wel gegund is een 2e. Mijn buurvrouw heeft ook nooit een 2e kunnen krijgen (ze is nu 41 en nu wil ze niet meer), maar bij hun heeft de 1e ook heel erg lang op zich laten wachten. En dan denk ik weer, misschien was nummer 1 bij ons ook wel een enorme toevalstreffer. Pfff en zo kan ik mezelf helemaal down denken. Maar goed, die gedachtes helpen me in elk geval niet, dus moet ze van me af zetten, vind ik wel moeilijk. Dussssss morgen maar weer sjoppen om de gedachten te verzetten ;):$;).

18. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne balen.
    Wel regelmatige cyclus nu dat is lekker.
    Op naar de volgende ronde.

Moet wel zeggen dat ik het leuk vind aan de hand van je foto te weten wie er achter de berichtjes zit.
    En even naar je kleine meid gespiekt.
    Mooi meisje hoor.

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Wat is het trouwens stil hier.
    Zitten jullie alleen op zp op het werk?

20. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: Ja, ik vond het hier ook al zo stilletjes.... Ik zit op mn werk juist niet op het forum, maar er blijft gelukkig genoeg tijd over.

@Daphne: Ongi weer doorgezet :( Das minder, maar ja op naar de volgende ronde. Temperaturen lijkt me best ingewikkeld, bovendien ben je er dan echt elke dag mee bezig, dat wil ik eigenlijk niet (niet dat ik er nu niet bijna elke dag mee bezig ben trouwens.....).

Ik moet nog beslissen of ik deze maand weer ga ovutesten. Denk dat ik toch nog één keer probeer met die dure testen. Het zou zo mooi zijn als het in 2009 nog lukt!

Ga zo naar de bieb. Zoon begon er vanochtend toen ie wakker werd al over: gaan we boekjes uitzoeken???????? Maar maandagochtend is de bieb niet open, dus ik moest hem de hele ochtend nog vermaken :p gelukkig kreeg ik nog bezoek.

Deel Deze Pagina