Daar ben ik weer. Ik zit er vooral op mijn werk op deze pagina. In het weekend heb ik of geen tijd of geen zin om achter de pc te zitten. Zit al 40 per week achter eentje, vind het meer dan genoeg. @Daphne: balen van die ongi, maar wel prettig dat het een regelmatige cyclus is. Het zou inderdaad leuk zijn als het nu lukt want dan heb je een zomer kindje. Trouwens leuke foto's heb je geplaatst. Estelle is een mooi poppetje. @Emjee: dat geldt ook voor jou, jarig zijn in de zomer is altijd veel leuker. Dus binnenkort lekker klussen. Leuke boekjes uitgekozen? Wel leuk dat hij er al zelf omvraagt. @bumba: en heb je nog geklust, al was het voor de gezelligheid? Ik heb een lekker druk weekend gehad. Zaterdag boodschappen gedaan bij de Makro, echt zo'n winkel waar je niet naar toe moet, hahahaha Onwijs veel leuke dingen en lekker eten, dus veel ingeslagen. S'avonds kinderfeestje gehad. Zodag bezoek gehad, lekker gekookt, domino gespeeld, lekker gebabbeld. Ben nu echt al gewend aan het feit dat ze niet weten dat ik zwanger ben, is echt een geheim, hahahahaha.
Trouwens dames, tot wanneer moet je foliumzuur slikken? De ene zegt 3 maanden en op de pot heb ik 8 weken gelezen. Moet wel aanstaande donderdag naar de gyno, dus zal het daar ook vragen, maar dacht dat jullie het mischien ook weten.
Hahahahaha Ik heb juist de laatste maand heel veel haarverlies. Bij ons zeggen dat de kind jou schoonheid wegzuigt hahahahahaha
precies heb ik toendertijd ook zo gedaan...de rest van de zwangerschap heb ik ook eigenlijk niks meer geslikt...
Hey dames, Ik heb gister ook hetzelfde gehad. Ik had op 20 oktober mijn ovaluatie en heb de 3 dagen erna geklust (op de dag zelf wou meneer niet..) Gisternacht werd ik ineens ziek wakker, had koorts, heb de halve nacht in de wc doorgebracht om te spugen en had hele erge diarreeen hele heftige hoofdpijn. Vandaag heb ik nergens last van, een beetje diarree nogsteeds maar meer niet.. Vandaag heb ik geen bloed verloren maar een soort (melkachtig)slijm... Is dit een innesteling geweest? 6-11 is mijn NOD.. duurt nog zo lang groetjes
mm heb je niet meer voor je ovulatie geklust. Zo lang blijft een eitje niet in leven volgens mij, dit is 24 uur...
ik heb 2 dagen voor mijn ovaluatie geklus...Heb nu ook enorme krampen in mijn onderrug. geen gevoelige borsten en ook geen steken in mijn onderbuik. Wel misselijkheid maar vrij hoog .. in mijn keel zeg maar..
mm ik had gsiter hetzelfde, hadden 2 dagen ervoor gevreeën, gister eisprong, voor de zekerheid nog maar eens gevreeën.....Nu maar hopen dat we op het juiste moment hebben gevreeën!!!!! spannend he??!!
ja ontzettend spannend! Ik las een aantal pagina's terug dat je ook een ovaluatie test kan gebruiken voor je zwangerschap. Net getest en hij gaf 2 streepjes aan, het 2de streepje was wel licht... wat moet ik daarvan denken? Zal ik vandaag een test kopen of heeft dat geen zin?
mmm geen ervaring mee eigenlijk.....tja nu wil je toch gaan testen of niet??!! als je gaat testen zou ik de kruidvat test van 2 voor 5 euro gebruiken!! Het beste is natuurlijk dat je tot je nod wacht maar denk dat je daar niet meer op kan wachten of wel??!! Het zou eigenlijk wel heel erg vroeg zijn om nu al te testen...
ja ik wil dolgraag testen ook omdat ik me zo raar voel juist. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook heel erg vermoeid ben en ook echt alles lust... Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, als hij niks aangeeft het niet opgeef omdat het zo lang voor mij NOD is. Maar ik herken de pijn in mijn rug wel als menstruatiepijn...De testen van de KV ken ik inderdaad! Ga ze straks gelijk halen! Ben erg benieuwt, dit hoeft niet perse met ochtendurine toch?
het zou erg snel zijn hoor om zwangerschapkwaaltjes te kunnen voelen!!! Ook ben je noh niet zo lang geleden gestopt met de pil dus het kan alle kanten op, eigenlijk zou je gewoon op je nod moeten wachten maar ja wachten doe je toch niet hahaha...ben eens benieuwd..laat iets weten!!! In principe zou het beter zijn met ochtendurine ook omdat je hcg niet erg hoog kan zijn nu als er een bevruchting zou hebben plaatsgevonden want je eitje zou zich net hebben ingenesteld, tja heb je het geduld zou ik tot morgenvroeg wachten!!!
Het is wel beter om te testen met je ochtenduine. Ik zou dan even wachten tot morgenochtend. Mijn nod is 1 november en heb nu sinds een dag of 2 rugpijn zelfs mijn stuitje doet zeer. De pijn is wel uit te houden. Ik heb mijn eisprong 18 of 19 oktober gehad. Ik heb normaal wel rugpijn zo'n 1 a 2 dagen voor mijn menstruatie maar geen week. Ik heb ook lichte steekjes en krampjes in mijn buik en mijn borsten zijn wat voller. Maar niet gevoelig. Maar voor mijn menstruatie zijn mijn borsten altijd wat voller. Dus kan ik denk ik weinig van zeggen. Wanneer is jou nod? Groetjes, Sammy
tja al die klachtjes kunnen een aankomende ongi zijn e dat is nu zo irritant he, je kunt er vast van overtuigd zijn dat je zwanger bent maar het kan net zo goed je lichaam zijn die ongesteld gaat worden.....lastig he vrouw zijn grrr
ja behoorlijk lastig om vrouw te zijn haha. Dan wacht ik inderdaad tot morgenochtend, even kijken wat hij aangeeft... ik zal erop voorbereid zijn dat er nog geen streepje staat.. aangezien de innestelling ( als die al gebeurd is) gister is gebeurd. Mijn NOD is 6-11
precies het duurt zo`n 5 tot 7 dagen!!! Als je nog langer kunt wachten zou ik dat doen hoor!!! Geen testjes kopen kom je ook niet in de verleiding, het zou zonde zijn als je nu negatief test alleen maar omdat je te vroeg teste, niet? Daarbij kan je lichaam je goed voor de gek houden helaas...
ja daar heb je ook wel weer een punt.. misschien moet ik toch even wachten! Ik zit nu de 7de dag na mijn evt innestelling... dus t zou kunnen kloppen...ben echt zoo benieuwt!