Oooooooooooooooooooooh ben super misselijk vandaag, maar heb ook heel slecht geslapen. Neus sloeg gisteren dicht, loop al een week met een verkoudheid. Bahhhhhhhh. Zit op mijn werk, maar wil slapen, snurkkkkkkkkkkkkkkkk We gaan al volgende week zaterdag weg, eerst 2,5 weken naar Curacao en dan 5 dagjes NY. Heerlijk, hoop dat ik dan minder moe ben. @daphne: stiekem tempen!! hahahahaha, maar ik snap je wel volkomen, geen druk op de mannetje zetten Ik mis hier een aantal mensen, waar is Esje? Al een poosje niks van d'r gehoord, zou ze met vakantie zijn? Wannabemama had het druk met haar nieuwe job, dus kan me voorstellen dat ze geen tijd heeft. En Veronique is ook al een poosje niet geweest. Maar er zijn meer dames die spoorloos zijn verdwenen. Ik vind dit verslavend, vind het leuk om al jullie verhalen te lezen.
mmm ik heb dus ook gister veel kramp gehad leek bijna oop weeen!!!! Dacht dat ik ongesteld ging worden...vreemd!!
Dag dames, ik neem even afscheid van zwangerschapspagina heb ik besloten. Ik zit helemaal niet lekker in mijn vel en het lijkt me beter om me even ergens anders op te richten. Ik merk dat ik er anders te veel mee bezig ben en het vliegt me af en toe aan. Ik heb last van paniekerigheid en voel me helemaal niet happy. Ik ga het even rustig aan doen en meld me pas weer (denk ik) als er veranderingen zijn (zwangerschap???). Het is voor mij even niet zo gezond om er de hele tijd mee bezig te zijn. Voor de dames die zwanger zijn is het een heerlijk forum waar je je lekker op je zwangerschap kan focussen, maar als je niet zwanger raakt is het (mijn ervaring) des te meer frustratie. Ik wens jullie al het beste van de wereld en hoop dat we elkaar weer spreken in de toekomst. De zwangeren: heel veel geluk en gezondheid. Geniet ervan. De (nog) niet zwangeren: Toitoitoi, ik duim voor jullie en help jullie hopen. Veel liefs van Minke
Beste Minke, Je moet zeker doen wat je denkt dat beter voor je is. Ik wens je veel sterkte en hoop binnenkort te lezen dat je zwanger bent. Een super knuffel voor je Judite
Lieve Minke, Wat ontzettend naar voor je dat je zo slecht in je vel zit. En wat lief van je dat je nog even afscheid komt nemen! (Hoop dat je nog wel even de reacties komt lezen?) Ik snap je beslissing, soms vliegt het mij inderdaad ook weleens aan. Dit is eigenlijk ook het enige topic dat ik nog lees op het forum. Ik wens je alle geluk en hoop dat we binnenkort goed nieuws van je mogen horen. Hopelijk voel je je snel weer wat beter! xEmjee
Lieve minke, Ik vind het jammer, maar ik snap het wel. Net wat emjee zegt ook bij mij begint het weer dat ik er teveel mee bezig ben. Dus snap je beslissinh heel goed (wou dat ik het kon). Ik hoop je ook snel zwanger hier terug te zien. Veel succes.
Jellybean lekker naar curacau heerlijk. ( heb je nog ruimte in je koffer?) hahaha. Woont je familie daar nog? Je kwam er toch vandaan? Daphne ik hoef deze maand niet te testen hoor. Ik ben niet zwanger. Het is wel raar want ondanks dat ik dit weet voel je van alles. Mijn lichaam doet dus standaard raar en meestal denk je dan dat het kwaaltjes zijn. Maar nu weet ik dat dat niet zo is. Snappie hem nog. Enne stiekum temparaturen? Emjee jij bent er voorlopig weer even van af van die tandartsbezoeken. Ik moet eingelijk ook, maar stel het altijd een beetje uit. Christy voor jou wordt het spannend nu. Wat zegt je gevoel? Sammy en cindy misschien een innesteling? Ik weet eingelijk niet hoe het voeld een innesteling. Heb het zelf niet gevoeld. Hier eingelijk niets bijzonders. Vanmorgen met mijn mannetje naar ballorig geweest en nu ben ik aan mn website bezig maar het lukt niet erg. Zeker niet als je op zp zit .
beste minke, Wat naar dat je je zo voelt, maar ik snap je heel goed! Als het je teveel word moet je ermee stoppen! Succes meid! Dames, ik heb sinds een uurtje een soort geirriteerd gevoel/schraal gevoel rodn mijn schaamstreek... ook verlies ik wat vocht...wat zou dat kunnen zijn? Heb al een week geen sex gehad...
Wendy misschien wat slijm? Waneer is je nod? Daphne moest erg lachen om je verhaal. En daar komt ook nog eens bij dat ze man zijn. Ik moet toch ook wel zeggen dat ik de dames waar het erg lang bij duurd wel heel goed snap. Kom je er een beetje uit? Ik ga weer aan de ov testjes. Vind het wel makkelijk.
Ik zit met een vraagje Ik ben zondag ongesteld geworden, 2 dagen ( ben altijd tussen de 2 en 4 dagen) nu heb ik de eerste dag roze slijm gehad en de tweede dag wel wat rood bloed met stolseltjes. Nu vandaag dus 3 dagen na het stoppen begint er bruin slijm te lopen. Dit heb ik nog nooit gehad. Dacht ook wel een beetje zwanger te zijn maar ja das dus niet waar, en heb ook ineens zere borsten nu dus na de ongesteld heid zo vreemd. Heeft iemand een idee
Goedemorgen! Jellybean, eerlijk gezegd moest ik zelf ook even stiekem denken aan een innesteling... maar ja, dat is misschien ook wel wishfull thinking... Als ik ga googlen, lees ik heel vaak dat het niet zoveel voorkomt dat je het voelt... maar dat geloof ik niet echt... Als vrouw ken je je eigen lichaam het beste toch? Oooh, heerlijk die vakantie!!! NY is ook zo ontzettend gaaf! Wil er heel graag nog een keertje naartoe!!! Minke, meis wat naar dat je niet zo lekker in je velletje zit! Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor! Even je gedachten niet bij zwp! Ik hoop dat we je snel terugzien hier en dat je dan heerlijk zwanger bent! Nou, hier gisteren bij m'n ha om een bloedtest gevraagd voor dinsdag, omdat ik woensdag m'n hystero krijg... Doet 'ie dat dus niet. Hij zegt dat ik pas een bloedtest kan doen als ik overtijd ben... Nou ja zeg... Dat is toch niet zo??? Nu moet ik dinsdag thuis gaan testen en als de test negatief is, moet ik gewoon naar hoofddorp toe en beslist dr E wat we gaan doen... Ik onderga echt die hystero niet als ik niet weet of ik wel of niet zwanger ben Zucht... de timing is echt slecht...
Bumba, ik weet het niet... Maar goed, we zullen toch die kant op moeten karren denk ik. Het lijkt me alleen zo lullig als we daar anderhalf uur voor gereisd hebben en hij zegt doodleuk straks dat ik dan maar een nieuwe afspraak moet maken (of niet natuurlijk ). Nou ja, we zien het wel....
Vanmorgen negatief getest. Ik ben wel teleurgesteld hoor! Ik heb zoveel kwaaltjes gehad. Maar daar let ik nu maar niet meer op. Dat zegt schijnbaar helemaal niets. Liefs Sammy
Bumba, Heb niet veel slijm verloren, eergister wel wat maar niet tijdens die schraligheid/gevoeligheid. Mijn nod is 4 nov
Ik heb getest met de zwangerschapstest van Sensitest. En dan kan je al vier dagen voor je NOD testen. 18 of 19 oktober mijn ovulatie gehad. Ik heb ovutesten gebruikt en getemp.
Het is weer rustig hier zeg. Ik heb eigenlijk ook niet zoveel te melden. Sinds gister weer aan de ovutestjes begonnen. Tot op heden zijn ze spierwit en dat komt goed uit, want ik ben niks niet fit. Had ik een paar weekjes terug last van me keel, nu heb ik mn holtes verstopt zitten. Bah. Dit wordt een kwakkelwinter ben ik bang, maar ja, als het maar geen griep wordt. Jullie nog nieuws?