ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Goeie morgen allemaal,

Hier alles oke, ben nu bijna pijn vrij, maar heb het super druk op mijn werk. Dingetjes afronden voor ik op vakantie ga.

@Bumba: soms gebeuren de dingen "when you least expect it". Ik ben bijvoorbeeld zwanger geraakt en nog steeds weet ik niet wanneer dat precies is gebeurt, heb wel een vermoeden, maar zeker zullen we er nooit van zijn. In die periode door al de ruzie en verhuizing hebben wij nauwelijks gevreeën. So who knows. Normaal ben je toch best wel regelmatig? Ik zou zeggen wacht tot het weekend en als er geen ongi is, dan toch een testje doen.

@Christy: dus toch het zeker voor het onzekere genomen, vind het heel goed van de arts. Wanneer is je nod? Sowieso heb je al eerder geschreven dat jij laat posi test toch?
    Het zou wel super zijn voor jullie. Ik duim, duim, duim.

@Wendy: bij jou blijft het spannend. Wel leuk dat je voor dat werk heb gekozen. Ik wil graag een kleine, maar denk niet dat ik op kleintjes van anderen zou willen passen, niet elke dag.

@Emjee: nou meid, stel dat het eergisteren was, dan heb je in ieder geval geklust en nu vandaag weer. Ik werd ook niet wijzer van die ovu testen, heb ze volgens mij 1 ronde gebruikt.

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @Daphne: je hebt een vent die romanitsche avondje plant:) (poppetje moet groen zijn) Ben stinkend jaloers op je.
    De mijn weet niet eens wat romantisch zijn betekend.
    We gaan aanstaande zaterdag weg.
    Kan niet wachten, maar heb nog niet ingepakt. Heb er gewoon geen zin in. Wil dit keer weg zonder in te pakken, hahahahaha :D, gaat zeker niet lukken.

Trouwens je moet zoals ik doen, gewoon geen pyjama aan, hahahahaha :D, dan ben je verzekerd van gescore.

3. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hahaha, zullen we het topic wijzigen: Tips en trucs om je man tot activiteit aan te zetten :D Ik doe mee, gnagnagna!!!
    Rogier zegt ook wel eens dat 'ie geen zin heeft, maar soms maak ik zin voor 'm ;) Een enkele keer kan ik me compleet uitleven, maar gebeurt er nog niks, niet in z'n hoofd, niet ergens anders :p

Jellybean, ooh ben echt jaloers op je! Heerlijk op vakantie!!! Hoe lang gaan jullie ook alweer???? Met wie vliegen jullie? Vind zelf een intercontinentale vlucht veeeeeeeeeeeel beter dan eentje naar bijv. Griekenland! Super hoor, echt heel veel plezier!!!

Daphne, vind het tempen ook best heel moeilijk... Het kan bij jou maar zo zijn dat deze lage temp gewoon bij je hoort... Als 'ie stijgt, gaat íe richting je ei toe volgens mij en na die tijd kan 'ie ff een dip krijgen geloof ik... Cremige afscheiding geeft volgens mij ook niet altijd "onvruchtbaar" aan... Niet iedereen heeft namelijk altijd vruchtbaar slijm... Zucht... was 't allemaal maar makkelijker he!

4. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: je maakt het wel heel spannend hoor!!! Zou er dan toch nog een kansje zijn? Het stomme van die ovutesten is dat ze me tot nu toe alleen nog maar in verwarring hebben gebracht, maar ik durf het ook niet aan om ze niet meer te gebruiken :( Stom gedoe...

@Wendy: Leuk hoor gastouder, je moet er wel tegen kunnen zoveel kids bijelkaar. Persoonlijk zou het niks voor mij zijn, maar gelukkig heeft ieder zijn eigen kwaliteiten :D

@Christy: aha, afspraak is niet doorgegaan. Nu dus nog afwachten. Wel fijn dat de arst meedenkt.

@Jellybean: Heerlijk zeg een vakantie in het vooruitzicht, even lekker bijkomen!

@Daphne: Die mannen...ze zijn onbegrijpelijk, maar voor sex meestal wel te porren ;) Missie geslaagd dus, hahaha. En vanavond een romantisch avondje, wat wil een vrouw nog meer?!

Hier begint zo langzamerhand ook het afwachten weer...maar heb een leuk weekend voor de boeg. Zaterdag lekker uit eten met vrienden en zoon uitbesteed bij opa en oma tot zondagochtend :)
    Nu eerst in huis eens wat doen, want het is hier een enorme bende! heb namelijk ma-di-woe gewerkt in plaats van di-wo-vrij. Dat betekent wel dat ik nu al weekend heb,JEEJ!

5. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne wat leuk dat hij voor je kookt.
    Weet je al wat er op het menu staat?
    Oesters haha geintje.
    Ben benieuwd wat het tempen gaat doen na je ei.
    Veel plezier iig.

Jellybean lekker op vakantie heerlijk.
    Hoe lang ga je?
    Ga je naar familie of heb je een hotel of iets gehuurd?
    Fijne vakantie alvast.

Emjee fijn dat het eitje wacht tot manlief er weer is.
    Toch nog een goeie kans.
    Zal je net zien deze maand raak.

yutlbuybu vvvvvv (berichtje van zoonlief)

Wendy hoeveel kindje mag je dan maximaal hebben op 1 gastouder?
    Vind het wel veel.

Christy iig duidelijkheid wat het ziekenhuis betreft nu nog....
    Heb je al meer klachten?
    Wanneer is je nod?

Hoop dat ik niemand vergeten ben.

Hier nog geen ongie.
    Ik zal het wel worden hoor maar ik vraag me af na een pos ovutest springt je eitje toch binnen 12 tot 36 uur?
    Dan had ik toch al ongie moeten zijn?
    Of heb ik een traag ei????

6. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Jeetje Bumba, wat een gedoe zeg! Ik kan me voorstellen dat je nu gewoon dan ongi wil worden... Had je maandag de 19e een positieve ovutest??? Stel dat 'ie laat sprong, dus 36 uur later, da's dan woensdag... Tel er 14 dagen bij op dan had je gisteren ongi moeten worden... Maar misschien is het deze maand 16 dagen??? Weet het anders ook niet hoor, sorry!!!
    Begin hier inmiddels last te krijgen van winderigheid en boeren...Blehgh...

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Ik dacht ook uiterlijk woensdag.
    Nou ja zal wel vanavond worden denk ik.
    Blegghh!!!
    Helemaal geen zin om ongesteld te zijn.

8. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Christy 16 dagen??
    Je wordt na je ei toch altyd op dag 14 ongesteld?

9. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Nee, dat kan ik me voorstellen dat je daar geen zin in hebt... Vind het ook altijd zo'n gedoe... Maar aan de andere kant is het wel een nieuw begin, toch??
    Volgens mij kan je Luteale fase (schrijf ik dat goed) 14-16 duren... ALS je een eisprong hebt gehad, dan komt je ongi altijd binnen die termijn... Geloof ik ;)

10. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumba, ik vind het wel spannend worden bij jou hoor. Misschien kloppen die ovutesten gewoon niet en heb je op een ander moment je ei gehad??? Aan de andere kant, je lichaam zit ingewikkeld in elkaar ongi kan best eens wat langer op zich laten wachten natuurlijk. Oei oei, ik heb toch een beetje hoop voor je (of heb je de hele maand geen sex gehad?)

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @daphne, is vanaf volgend jaar.En daar begin ik binnekort aan :D

En ik mag 6 kindjes per dag hebben :)

12. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Haha emjee dat hou ik niet vol hoor!!
    Ik voel mijn eisprong ook.
    Maar iedere keer denk ik nu ooh daar komt mijn ongie maar steeds niks.
    Heb wel wat lage rugpijn maar verder niks.
    Ook geen afscheiding en dat heb ik normaal wel.
    En pijn in mijn boobs.
    Maar ook dat heb ik bij mijn ongie.

Ach ja we wachten het af.

Wendy wel veel hoor 6 kindjes.

13. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: tja...je weet het niet, haha. Ga je er binnenkort nog een testje aan wagen?

@Daphne: Oooooh das nou echt een mannending hè. Dat ze gewoon niet doorhebben dat dat niet zo gezellig is als ze een uur aan de foon gaan zitten. Maar lekker gegeten dus! Ook belangrijk.
    Mijn lief belt niet vaak met zn moeder, maar als ie haar aan de lijn heeft, kan dat letterlijk uren duren :$ En dan vooral in de woonkamer gaan zitten, waar ik een tv-programma probeer te volgen :x.
    Alles went behalve een vent :p

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja 6 kindjes kom ik ook van terug. Het liefst wil ik per dag 3 kindjes onder de 4 ( hoef ik ook niet naar de school om ze op te halen) en ik vin dhet ook leuker...

Gister is het halve huis gesloopt door de 2 jongens die erbij zaten vanaf 3 uur,( en dan heb ik een aparte kamer om te spelen) gelukkig kwam vaders de jongens snel ophalen, denk ook niet dat dat voor herhaling vatbaar is. De 3 meiden zijn super en luisteren errrrrg goed naar me! Echt lieverds, dus dat vind ik ook niet zo erg :)

BTW 3 dagen na nod, nog geen voortekenen van ongesteldheid, wel hoofdpijn en nogsteeds die afscheiding..

15. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Wendy TESTEN!!!!
    Of denk je dat het ontpillen is?

Daphne romantische hoor zo'n man.
    Eerst lekker koken en dan....een uur bellen mmmm.
    Gelukkig bend mijn man nooit.
    Al helemaal niet met zijn moeder.
    Wanneer heb je je ei gevoeld dan?
    Kan hoor hoor vroege tekenen van zwangerschap.
    Ik heb het zelf ook gehad 4 dagen na mijn eisprong begonnen de klachten.
    Dus mijn duimen draaien voor je.

Emjee hoe is het bij jou meid?

Jellybean druk aan het inpakken?
    Het zal toch een keer moeten.
    Heerlijk hoor vakantie.

16. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daphne: ahaa, daar gaan we weer :p zo spannend elke keer weer. Je hoort wel vaker over wat lichtroze afscheiding door een innesteling. Ik heb dat zelf nooit gehad, maar het kan volgens mij wel ja.

Hier alles rustig, mn lief is gisteravond laat thuisgekomen dus was er geen sprake van enige actie :( Maar ik denk ook niet dat het nog geholpen had hoor. Want de ovutest was gister al helemaal wit en vandaag weer. Dus met een beetje goede hoop hebben we begin van de week al op de juiste momenten actie ondernomen ;).

Verder wat kleine steekjes hier en daar, maar al mijn kwalen hebben de vorige maanden ook nergens toe geleid, dus *spreekt zichzelf even streng toe* we laten ons niet gek maken!!! (eens kijken hoe lang ik dat deze keer volhou, hihi :p)

Nu even naar buiten met zoon, heeft net zo'n anderhelf uur filmpjes zitten te kijken :)

17. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Wat is het stil hier.
    Waar is iedereen met dit weer.

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ bumba Ik heb echt werkelijk geen idee of het ontpillen kan zijn! Ik voel echt helemaal niks. Gister was mijn hoofdpijn zo erg dat ik toch paracetemol heb genomen en nu voor het eerst sinds een week is mijn hoofdpijn weg ( kwam altijd s avonds dus even afwachten maar) Verder heb ik nogsteeds afscheiding... verder echt nergens last meer van, ook niet van ongesteldheid. Ben bang dat ik te vroeg test aangezien ik mijn cyclus niet ken...

Hoe is t verder met jou, ook al 4 dagen overtijd zie ik?

19. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vandaag druk aan het klussen...euhm...echt klussen dus....een muurtje sauzen ed. Manlief probeert ondertussen een nieuwe kledingkast voor zoon in elkaar te zetten, wat met enig gevloek gepaard gaat...
    Nu even een broodje eten. Zoon is al bij opa en oma dus we kunnen ons eigen gang gaan, eind van de middag de stad in en vanavond uit eten met vrienden. Heerlijk!

Dus Bumba. Dat ben ik allemaal aan het doen met dit weer. Tevreden? ;)

20. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee haha ja voor dat soort klussen is het mooi weer.
    Zeker als je kleine man bij oma is.
    Dan kan je even doorgaan.

Wendy tja wat zal ik zeggen hier weinig te melden.
    Snap er niets van.
    Heb getest negatief, dus ik snap het niet meer.
    Ik heb dit nog nooit gehad zo lang overtijd.
    Toen ik zwanger was maar toen had ik al langgggg getest.hihi

Hoe is het bij jou daphne?

Jellybean je leest dit niet meer denk ik maar....FIJNE VAKANTIE!!!!

Deel Deze Pagina