Ik hoop dat die lieveheersbeestjes van jullie idd geluk brengen! Bumba, balen dat je ziek was! Maar het gaat alweer wat beter dus? Daphne, gestopt met wijn drinken?! Nou, ik ben er sinds deze maand mee gestopt overal op te letten, want ik ben er zat van dat ik al bijna een jaar overal op let, voor niks...(niet dat ik zoveel drink hoor en roken doe ik sowieso niet). En ja, als je stopt met koffie drinken kan je inderdaad hoofdpijn krijgen, moet je langzaam van afkicken Wij zijn er ook wel uit, om de griepprik wel te doen. Ik hoorde van iemand die hier in het ziekenhuis werkt dat er toch veel kindjes aan de beademing komen (meer dan bij gewone griep) en dit geeft blijvende schade. En tja dat vaccin....geen enkele griepprik is op de lange termijn getest en daar hoor je al jaren nooit iemand over. Diep van binnen denk ik ook nog steeds, is het wel nodig? Hij is gezond en zou zo'n griep toch aan moeten kunnen. Maar ja, je zou het jezelf toch nooit vergeven als je kind in het ziekenhuis terecht komt. Dat is eigenlijk de belangrijkste reden, waarom ik het wel ga doen. Stom misschien eigenlijk...
Hallo, Hier ben ik! Alles goed hoor. Mannetje knapt ook al aardig op. Ohh mijn kleine man is wakker even uit bed halen.....
Hoi dames heb afgelopen maandag nacht mijn eitje gehad. (volgends banner iets later, maar heb ovu testjes gebruikt dus) maar nu heb ik al heel de dag aan de rechterkant van die trekkende steekjes heeel erg lafjes hoor, en dan weer soort van plopjes in me buik heel vreemd. zegt het jullie wat? hebben jullie nog symptonen? liefss
Joehoe, hier ben ik! Moest werken vandaag en ga straks lekker uit eten Verder weinig te melden. Deze keer kan ik er redelijk nuchter tegen aan kijken. Terugkijkend op de afgelopen maanden weet ik gewoon dat alle mogelijke symptomen niks hoeven te betekenen. Dus ik ben relaxt (maar voor hoe lang ) Nu even omkleden, doe doei!
Emjee veel plezier. Zeemeermin het kan van alles zijn. Zwangerschap of valse symtomen. Ik hoop natuurlijk het eerste voor je. Succes met wachten.
Meiden dit is een van de redenen waarom ik twijfel. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/39435-mogelijk-ernstige-bijwerkingen-vaccin-mexicaanse-griep.html
Hey meiden, lang niet hier geweest Hoe gaat het met jullie? Iemand nog ondertussen zwanger geworden? Ik weet niet meer welke pagina ik gebleven was zijn er ondertussen nu zoveel Liefs,
Goodmorning allemaal, @Daphne: hahahaha, je hebt er al 2 Ik zie het probleem ook niet @Bumba: ik denk dat het een beetje kiezen uit 2 kwaden is. Niet vaccineren geeft risico's, wel vaccineren ook. Gister werd er een collega op mijn werk gebeld door het kdv dat haar kind helemaal onder de bulten zat en die had de dag ervoor de prik gehad. Zij meteen de huisarts gebeld, maar die gaf aan dat zolang er geen koorts was, het niet door de prik kon komen. Maar ja, het blijft wel toevallig natuurlijk en is dit het begin van iets ergers . Wat mij over de streep heeft getrokken is dat ik van verschillende kennissen uit het medische circuit heb gehoord dat het echt verstandig is om het wel te doen. @Veronique: hoi! Hoe is het met jou? UIt eten gister was erg gezellig, maar echt veel te veel gegeten, poeh hee. Had er vannacht gewoon een beetje last van. Wij gaan vanmiddag natuurlijk naar Sinterklaas kijken! Als het regent voor de tv en anders even de stad in. Gezellie. Fijn weekend allemaal!
Ha Dames, Ik moest erg lachen daphne. Twee kinderen haha. Die heb ik eingelijk ook maar dan wil ik een derde. Je wil altijd meer he? Maar die mannen veranderen nooit. Emjee leuk hoor uit eten. En ja sinterklaas....mamma heeft er nu al zin in. Mijn kasten staan al vol cadeaus. Was bij de klantenavond van intertoys dus tja.... Heb maar even een winkelwagentje gehaald om het allemaal mee te krijgen. En die mex gr prik is ook een topic over hier op het form. 1 voor mamma's van wie hun kindje het heeft. En 1 voor wel of niet vaccineren. Ik vind het toch wel heel wat dat een wereld organisatie zoiets meld. Waar doe je goed aan? wendy heb je nog getest? Veronique leuk weer wat van je te horen. Jij al zwanger?
Hallo allemaal, Jeetje, moest effe doorlezen, zo te zien veel onzekerheid deze maand. Zal voor iedereen hard duimen vanuit Curacao. Zaterdag aangekomen, super warm, gelijk ziek de volgende dag. Ben nu weer wat beter, gisteren voor het eerst wezen zwemmen. Heerlijk, kon eigenlijk niet wachten, maar tja moest wel oppassen met die griep. Het is wel super weer en ik geniet van de rust. Lekker vroeg naar bed (behalve gisteren) en lekker vroeg op, wat dingetjes doen en dan weer een dutje doen. Ach dit is me een lekker leven. Mijn ouders en zijn ouders waren super blij met het goed nieuws. Was echt een leuke verrasing. De vrijdag voor we vertrokken hebben we de nekplooi meeting gehad + uitslag bloedonderzoek. Alles bleek goed te zijn volgens de echoscopiste. Kleine was weer een stuk gegroeid en we mochten voor het eerst naar het hartje luisteren. Super gaaf. Kan niet wachten tot de volgende echo, maar voorlopig gewoon rustig doen hier. Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Jellybean bedoel je dat jullie ouders het nog niet wisten van de zwangerschap? Lekker rustigaan doen en genieten daar. Dus de griep heerst ook op curacao? Veel plezier nog. Hoe lang blijven jullie nog?
Hey Jellybean! Ik ben jaloers! Lekker op Curacao, wij hier al een paar dagen in de regen....Maar het is je van harte gegund hoor! @Bumba: alle sintcadeaus al in huis dus?! Ik heb ook al een paar keer mn slag geslagen. Eigenlijk koop ik voor mn zoontje nooit zelf iets voor Sinterklaas. Hij krijgt al zoveel van de opa's en oma's, op het kdv en van mijn werk en mn mans werk, dat het een beetje teveel wordt. Maar 5 jan. is meneertje alweer jarig, dus dan heb ik voor dan gewoon de cadeaus alvast binnen. Heb gister nog een superleuke knikkerbaan gekocht bij de Hema! Ook niet duur trouwens (12,50 en er was nog op alles 15% korting). Ik begin al een heel klein beetje zenuwachtig te worden voor komende week...zou het wel, zou het niet
Ik heb zelfs alles voor de kerst al. Nog een paar kleine dingetjes halen. Ik heb alles in 1 keer gekocht vanwege 15 %korting. Dat scheelde echt heel veel. Ik zal duimen voor WEL !!!!!!!
@bumba, sorry ben even een weekend niet op t forum geweest ik was zaterdag jarig en heb een hele dag visite gehad errrrrrug gezellie! Mijn nichtje bleef slapen met mijn zus en me zwager dus het feestje stopte vannochtend pas! Ik heb niet getest, maar merk nog niks wat op mijn aankomende ongi lijkt, alleen ben ik heeeeeeeeeeeeeel moe, hoofdpijn en verstopt.. ook heb ik nogsteeds die afscheiding...was vandaag zelf echt dikkig en spierwit... Ik heb wel sinds 2 avonden flinke pijn in mijn buik wat niet lijkt op mijn aankomende ongi maar meer alsof ik spierpijn heb... Hoe ist met jou?
@ daphne, dank je! Had gelukkig lekker veel afleiding Maar hoop dat me ongi snel komt!! Spannend!! ga je op je NOD testen?
hahaha dat je dat vol houd je bent er gewoon niet zo mee bezig denk ik? Leuk dat je meissie jarig is zaterdag!! Alvast gefeliciteerd ( anders vergeet ik het waarschijnlijk) hoe oud word ze? liefs
@Daphne: vind het knap dat jullie zo kunnen denken! Misschien komt het omdat in mijn naaste omgeving iedereen maar hupsakee zwanger wordt van de 2e/3e, dat ik dat niet kan. Tuurlijk zijn we al enorm gezegend met zoonlief, maar het verlangen naar nog een kindje is bij ons wel ontzettend groot. Ik durf er niet eens aan te denken dat het misschien bij één blijft, hoewel dat natuurlijk wel kan gebeuren (zoals ik er nu over denk, ga ik namelijk absoluut niet het medische circuit in, dat is dan wel weer anders omdat het de 2e is). Nu is mijn gezin nog niet compleet en heb het gevoel dat ons leven stilstaat nu de 2e niet lukt. Ik denk alleen maar in: als straks de 2e er is dan.....doe we dit of dat. We zijn bijv. op zoek naar een andere auto.Tsja, met 2 kinderen kies je toch voor een praktische auto, terwijl je met 1 kind van bijna 3 niet perse meer een hele grote kofferbak nodig hebt. Ik probeer het wel los te laten, heb de laatste maand ook sterk het gevoel: hoe dan ook, we moeten door met ons leven en gelukkig zijn met wat we hebben! Maar dat valt nog niet mee, moet ik zeggen. Jeminee, wat een klaagzang lijkt het zo. Wel lekker om het even van me af te kunnen schrijven En ja, ik ben ook heel blij dat er in dit topic geen meiden zitten die je bij wijze van spreken al feliciteren als je 1 ochtend misselijk bent geweest (wat ik in andere topics wel tegenkom). Ik werd vanochtend wakker met een ongigevoel, dus ben weer op mijn hoede
Emjee AMEN!!! Ik had het kunnen schrijven. En ook ik ben erg blij met mijn mannetje. Maar ook voor dat mannetje zou ik een brusje wel erg leuk vinden. Wij zitten echt in hetzelfde schuitje. Daphne leuk he die verjaardagen voorbereiden. Maak je wel een foto van de taart. Wendy nog nieuws? Hier weer lekker ongie vrij. Heerlijk. Heb vandaag extra gewerkt voor een keer is het leuk maar moet niet te vaak zijn. Meiden fijne avond.
Spannend hier voor sommige. Daphne leuk om te lezen wat je allemaal van plan bent met estelle dr verjaardag. Ben benieuwd hoe je taart eruit ziet. Enne spannend zeg! Zijn dit andere klachten dan anders? Cindy jij ook op het wachtbankje? Emjee en wendy hoe is het bij jullie? Al goed nieuws?