ja tenmiste.....ik weet niet of er een eisprong is geweest of moet komen...heb alleen een raar gevoel in mijn baarmoeder ik weet het niet!!! Ben duizelig voel me niet 100% zeg maar... Heb vorige week steken gehad...dan zou mijn ei vroeger zijn geweest dan de calculator aangeeft wat natuurlijk erg goed kan zijn..heb meer honger. Ik weet het zijn maar speculaties maar ik voel me niet zoals altijd zeg maar!!!
he daphne!! Ja het is weer begonnen....voel me wel anders dan normaal moet ik zeggen maar ja hoeft ook weer niets te betekenen helaas...jij nu afwachten of je ongi wordt?
Hallo allemaal, even een vraagje. Ik zit net als jullie ook in de zenuwen. Afgelopen zondagnacht wakker geworden van behoorlijke buikpijn en smorgens had ik redelijk wat bloedverlies bij het afvegen. Ik dacht dat ik ongesteld moest worden en heb contact opgenomen met mn gyn om met een volgende ronde clomid te beginnen. mijn cyclus (die ik normaal niet heb) zou dan 25 dagen zijn. volgens mijn gyn was dat niet erg. Nu is mijn vraag, de buikpijn en bloeding is ongeveer 3 a 4 dagen na mijn vermoedelijke eisprong. eigenlijk moet ik denk ik nog een weekje tot mijn nod........ Al mijn buikpijnklachten zijn bijna weg en de bloeding is ook gestopt. Alleen dus die maandag ochtend bloedverlies.......zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn en wanneer zou ik dan kunnen testen? iemand hier ervaring mee liefs Nenna
he dat zou goed kunnen hoor een innesteling..testen gewoon op je nod dan toch? Spannend hoor meid...succes!!
@BUmba: Ha, ongi weer lekker voorbij! Ja, zo'n dag extra werken...het vakt mij ook altijd tegen. Je hele ritme is ook meteen in de war hè. @Daphne: Ooh meid, wat is het spannend bij jou! Twee daagjes wachten nog? En ik ben ook heel benieuwd naar je taartjes! Ik heb in januari een verjaardag te vieren, dus als je het recept hier even wilt plaatsen Mn eigen verjaardag sla ik liever over, maar ik ben ook altijd zenuwachtig voor zoons verjaardag hoor, hahaha. @Nenna: idd gewoon testen op je nod lijkt me. Het zou je innesteling kunnen zijn geweest. @ Cindy: oeh, voor jou ook erg spannend dus! Nog even geduld hebben helaas. Hier begint de spanning ook hoog op te lopen Allerlei kwalen, waaronder veel afscheiding, maar ja dat heb ik ook steeds voor mn ongi, dus dat zegt niks. Als het lukt (en nodig is) wacht ik tot donderdag met testen, want dan hoef ik niet te werken, toch wat relaxter. Brrrrr, gelukkig moet ik morgen werken, denk ik er teminste niet de hele dag aan. Nu lekker koppie koffie, fijne avond allemaal.
Nenna als je bij de gyn loopt heeft hij er dan niets over gezegd? Hij weet hoe jou cyclus is toch? Het zou kunnen heb er geen ervaring mee. Sorry. Daphne SPANNEND!!!!! Emjee ben benieuwd. Ben je altijd regelmatig? Cindy misschien wel innesteling?
@ emjee: die afscheiding, was die bij jou ook zo'n creme/zalvige afscheiding? of is dat normaal voor je ongesteld wordt. Ik ben namelijk door prikpil gebruik al een aantal jaren niet meer ongesteld geweest en dit was denk ik mijn eerste "normale" cyclus weer.(zonder pil enz.) natuurlijk wel met clomid. Ik moet als ik over één week nog niet ongesteld ben geworden contact opnemen met de gyn... Als ik het volhoud wil ik de dag daarvoor testen. Ik weet dus eigenlijk ook niet hoe lang mijn cyclus is want ik werd gewoon niet meer ongesteld. Wat kun je gek worden van je lichaam af en toe:x:x Ik heb van die gevoelige testen via internet gekocht, volgens mij kun je daar 4 dagen voor je nod mee testen. Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wanneer ik zou moeten gaan testen... Ben ook wel weer een beetje bang om te testen hoor......bang voor een negatieve test. Ik heb alle verhalen niet helemaal terug gelezen, maar ik wens iedereen een positieve test toe en veel succes Ik denk dat ik een positieve test op mijn verlanglijstje voor sinterklaas zet
@ Bumba:ben na de prikpil een aantal maanden aan de pil geweest, hiermee werd ik niet ongesteld, toen ik ermee stopte omdat we voor een derde wilden gaan bleef dit nog steeds uit. ben nu 11 maanden verder en wordt zonder hulp van zware pillen enz. niet ongesteld. Dit was dan ook de eerste keer dat mijn baarmoederslijmvlies zich door de clomid weer opbouwde en ik op dag 17 een eitje had van 20mm. Na bloedprikken zeiden ze dat ik geen eisprong had gehad(dag21) de dag erna kreeg ik ineens veel draderig slijm(sorry) en pijn rechts in mijn buik waar het eitje zat van 20mm. Ik denk dus dat ik wel een eisprong heb gehad alleen later dan het bloedprikken. (4 dagen later dus die buikpijn en dat bloedverlies) dit heb ik aan mijn gyn voorgelegd en die zei dat ik gewoon moest afwachten.......maar dat is zo moeilijk. Maar mijn gyn weet dus ook niet hoe lang mijn cyclus nu zal zijn. Waarschijnlijk door de clomid niet zo lang(hoop ik)
Nanna wat een verhaal. Zijn je andere twee kindjes ook met hulp gekomen? Of is je cyclus na je bevalling veranderd? Hoop voor je dat je snel zwanger mag worden. Als ik de verhalen hier op het forum mag geloven wordt je van clomid ook niet blij. Aan de ene kant natuurlijk blij dat het er is maar ja die bijwerkingen he? Of heb je daar geen last van. All@ weet jullie omgeving dat jullie bezig zijn zwanger te worden??
@bumba, alleen mijn moeder en zus weten het (v erder een vage kennis die nu toevallig ook zwanger is zucht) ik ben vannacht flink ziek geweest weer, het gevoel van een blaasonsteking.. maar dan in de buurt van mijn Bm ( herken het gevoel van vroeger...)en diarree, ook was ik misselijk vannochtend. Ben nu 12 dagen overtijd, de HA zegt dat ik moet afwachten zucht.... ik word dr beetje gek van! Morgen maar nog een testje er tegenaan gooien denk ik! De schoonmaakster bij 1 van mijn oppasadresjes was in haar land ( afghanistan) verloskundige geweest en die zei dat ik over een maand weer moest testen, dat het kan zijn dat ik nu negatief test maar wel zwanger ben omdat ik veeeeeeeeeel kwaaltjes heb. Ze vermoed dat ik zwanger ben. ( heb ook sinds 2 dagen hier en daar een pukkel haha vooral rond me neus ( zo herkenbaar tijdens pubertijd) en pukkels heb ik echt niet meer nu! liefs
@ Bumba:dit zou voor ons een nakomertje zijn. we hebben een dochter van 9 en een zoon van 8 jaar. mijn man wilde eerst niet voor een derde gaan maar na veel praten hebben we besloten om voor een derde kindje te gaan. Mijn vorige zwangerschappen gingen heel snel (hij hoefde mij maar aan te kijken) toen ik op aanraden van een vriendin aan de prikpil ging bleek na een poos vet necrose te krijgen van de injecties. er vielen grote kuilen in mijn bil. het vet verdween daar. Ook werd mijn BMSV erg dun en werd het gebruik van de prikpil mij weer afgeraden. toen we uiteindelijk kozen voor een derde kindje bleek mijn baarmoeder niet meer op normale medicatie te reageren en werden zwaardere middelen ingezet om de opbouw weer in gang te zetten. er werd uiteindelijk voor clomid gekozen toen de boel weer wat op gang leek te komen. Ik ben inmiddels 34 en mijn man 39, hij wil nog doorproberen tot hij 40 is (sept.2010) hij wil niet een te oude vader zijn. Dus het moet gewoon lukken voor die tijd...... Op de clomid reageer ik heel goed, voel me daar lekker bij als ik het slik.....ik heb ook al gelezen op internet dat dit vaak niet zo is. Mijn zus en schoonzus weten dat we bezig zijn, verder niemand. moet het toch af en toe van me afpraten. Ben blij dat ik dit forum heb gevonden Zo wat een verhaal, ik schrijf net zo als ik praat......veel.....hihi
Beste meiden, Jullie zijn inmiddels een heuse club aan het worden met meer dan 1000 berichten . Daarom ga ik morgen jullie topic doorschuiven naar de Clubs onder Zwanger Worden. Ik zet het hier nu vast even neer, zodat jullie elkaar morgen niet kwijt zijn . Groetjes, Josien (moderator)
Jeej, we zijn een club! Haha, geweldig. Fijn dat je het even meld Josien! Zijn we elkaar idd niet kwijt morgen. @Daphne: ja, het zijn wel een beetje tegenstrijdige kwaaltjes bij jou deze keer hè? Spannend hoor. @ Nenna: wat een gedoe allemaal. Wel spannend dan of het gaat lukken voor je mans 40e, maar sept 2010 duurt nog lang gelukkig. @Bumba: alleen mijn ouders weten het en mijn leidinggevende op het werk (die inmiddels zelf zwanger is trouwens!) vind het wel heel fijn dat zij het weet, want dan komt het hopelijk straks niet als complte verrassing (we zitten met zn tweeën op 1 afdeling) Ooh ik ga later even verder, moet nu eten......
Nenna wat een verhaal. Kan je nagaan wat voor zooi wij vrouwen binnenkrijgen. Of het nou een prikpil of een gewone pil is het is allemaal zooi. Daarom slik ik ook nooit iets hihi. Wel lekker dat je je goed voeld met de clomid. Daphne ik zou er nog 1 bovenop gooien. Lijkt meer op taart dan. En moet je dan iedereen eens zien kijken haha. Ben benieuwd hoor je maakt het erg spannend. Ik zou zeggen TESTEN !!!!! Emjee al uitgegeten? Hoe is het met je? Al getest? Hier is de uitnodiging op de mat gevallen. En ik twijfel nog steeds. Bahh !!! Net op het nieuws dat het vaccin veilig is.En vlak daarna zegt ie dat er 6 mensen overleden zijn na een vaccinatie. Maar dat lag niet aan het vaccin maar aan een hartstilstand. Ja hoor bij alle 6??? Vind het echt een moeilijke beslissing. Ga effe koffie zetten en vanavond die man van mij maar eens verleiden hihi.
das leuk, nou welkom allemaal bij de club Ik ben nog niet zo lang op deze forums, dus ik hoop dat ik jullie weer kan vinden......vast wel @daphne: ik duim voor je....moeilijk hè al die seintjes van je lichaam @ emjee: wanneer ga je testen? ik begrijp dat je overtijd bent......oeoeoeo spannend @bumba: hoe gaat het met jou? bij mij is nog steeds geen bloeding meer gekomen......goed/slecht? ik weet het niet. Nog wel gekneusde borsten en zere tepels. ik hoop dat het tekenen van een zwangerschap zijn. de andere zwangerschappen zijn zo lang geleden en toen was ik er niet zo mee bezig. vind het zo moeilijk wanneer ik moet testen sorry dat ik zo klaag hoor wachten is zo moeilijk
Heeeej, was ik weer. Site lag eruit dus mn vorige bericht met mn reacties op jullie is kwijt.... Nu even een egoberichtje, morgen meer. Nog niet getest....morgen ga ik het doen, als ik durf... Ik heb aardig wat kwaaltjes (steekjes, druk op mn schaambot, gezwollen borsten),maar ik durf echt nergens meer op te hopen. Brrrrrr, ik ben heel erg bang weer teleurgesteld te worden morgen. Maar dan kom ik hier weer uithuilen okee? Een dag overtijd zegt nog niks zoals je aan mn banner kan zien, maar ja je moet ergens mee beginnen Ik ga zo slapen, vanochtend was het 5 uur.... Tot morgen in de club!
Meiden, ik geloof het zelf nog nauwelijks, maar.... IK BEN ZWANGER! Heb net staan huilen van blijdschap maar ook een beetje van angst (als het deze keer maar goed gaat). Een hele duidelijke streep, geen vage streep zoals de laatste keer, dus dat geeft me hele goede hoop! Hoop dat jullie mij snel mogen volgen!!!!!
Gefeliciteerd meissie!! ben blij voor je! wat waren je precieze kwaaltjes? Ik hoop dat wij je snel mogen volgen ( hier nogsteeds 12 dagen overtijd.)
Emjee gefeliciteerd!!!!!!!! sorry kon het niet laten hihi. Ben super blij voor je. Geniet ervan meid.