ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    nou....balen.....geen positieve test......boehoehoe:(:(:( de ongesteldheid is ook nog niet doorgebroken....I feel sad:(
    Wachten op maandag, telefoontje van de gyn....jullie horen wel weer, ga me even op mn werk storten

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Nenna zolang er geen bloed is is het nog positief niet?!
    Hier denk ik maar steeds dat ik ongi wordt....ik hoop het niet!!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hmm we zitten allemaal met hetzelfde probleem geloof ik... ik zit nu op 48 dagen en nog geen ongi... denk dat ik er morgen maar even een test tegenaan gooi

liefs

4. Alita

Alita Niet meer actief

He wendyenrichard!!! Nog altijd geen ongi of positieve test? Jeetje meid wat *** voor je!!!
    Inderdaad mischien een laat ei gehad, morgen nog eens testen!!!
    Ik ga zaterdag testen als ik niet ongi ben!! Succes!!!

5. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, wat is er weer lekker veel bijgekletst hier.

Leuk Veronique dat je nog even komt buurten!

@Daphne: oeh, spannende dag dus vandaag! En een rare ongi? Jeetje, wat irritant zeg...maar dan zou je nu wel zo'n beetje positief moeten testen toch (testje wagen? ;)) En je mag hier de vk pas bellen met 7 wkn, de eerste afspraak plannen ze dan pas rond 8 a 9 weken voor een termijn echo :$ Maar ik denk dat ik even ga aankaarten dat ik vanwege die miskraam echt geen rust heb, misschien mag ik dan eerder???

@Wendy: poeh....48 dagen...dat is wel erg lang ja. Hoop dat je test positief is!

@Nenna: BALEN! Inderdaad even lekker even je zinnen verzetten in je werk dan maar.

@Bumba: okee, prima hoor dat je het niet vertelt hier. Ik probeer ook niet teveel herkenbare dingen op het internet te gooien. Je weet inderdaad maar nooit. Is komende maand een niet-oversla-maand?

OOh ja, en over de mexicaanse prik. Zoon heeft er echt helemaal geen last van gehad. Bij het prikken was het wel even brullen maar net wat Daphne zegt, hij was het ook allemaal zo weer vergeten. Wij hoefden gelukkig ook niet lang te wachten. En pepernoten doen wonderen :D

6. Alita

Alita Niet meer actief

wannneer is je nod? Ligt eraan hoever je eventueel overtijd bent volgens mij!!!
    Bij mijn dochter teste ik op mijn nod licht posi dus voor mij is het handigst om s`morgens te testen denk ik!!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ Daphne: ja is idd grappig door mijn eerste berichtje is het idd nu een clubje geworden maar wel een gezellig clubje ;)
    en al getest? jammer dat je man ontslagen is maar je krijgt wel een leuke premie ;) hopelijk geeft de sollicitatiegesprek van volgende week een positieve wending!

@nenna: geef de moed niet op meid er zijn zat meiden die pas later posi testen! geen bloed geeft moed!

@Wendy: is dat niet een beetje erg lang 48 dagen?

8. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    @daphne: ik zou echt smorgens testen, dan is de urine het meest geconcentreerd. hoe meer je hebt gedronken des te meer het verdund is en de testen minder snel reageren. succes meid...laat maar snel weten:)

wat een gedoe hè die Mexicaanse griep:(

wat een drukte met de berichtjes in een keer hier:D....leuk!
    hier is het denk ik een beetje begonnen met bloeden.....het gekke is alleen dat ik het met bijna één inlegkruisje afkan(gebruik alleen voor de hygiëne meer)het is voornamelijk roze iets donkerdere afscheiding/slijm:p

@veroniQue: ik hoop dat, als het zo blijft ze maandag of dinsdag in het ziekenhuis voor mij nog even willen testen. ik durf niet zomaar weer aan de clomid te gaan. en dan ook nog 100mg:(

@emjee: heb het wel druk gehad vandaag, maar je gedachten gaan toch elke keer er weer naartoe....steeds even naar de wc om te controleren enz....

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @cindy, ja ik hoop het ook.. vind het wel erg lang duren nu...

@ emjee.. ja veels te lang! Morgen maar eens proberen weer

@ veronique.. is mijn "eerste cyclus" dus geen idee! ik ben dus nu 20 dagen overtijd...als ik al van overtijd kan spreken... zucht wel veel verschijnselen..

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne spannend.
    Maar hoelang ben je ongesteld geweest dan?
    Balen van jurgens baan.
    Nu hopen dat hij snel iets anders vind,lijkt me niks om daar nog te moeten werken terwijl je weet dat je eruit ligt.

Veronique iedere maand is er bij mij ook 1 teveel hoor.
    Maar als iedereen op het forum hier de eerste maand zwanger zou zijn...
    Ik ga er weer voor volgende maand.
    Hoe is het verder met jou?

Nenna ooh ooh nu maar hopen dat het niet doorzet.

Wendy zou je niet even naar de huisarts gaan.
    Duurd nu wel erg lang he?

11. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Lieve meiden!!!!!

Ik heb jullie gemist :)
    Ben echt dagen bezig geweest om jullie te zoeken maar was het topic helemaal kwijt :( En nu zie ik wat ik allemaal gemist heb!

Ejee, VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS! Wat super! Zit hier helemaal stuiterend achter m'n pc hahah!!!! Lekker genieten!!!!!!!!!

Daphne, hmm... vreemd zeg... Ik vind dat moeder natuur best wrede trekjes heeft. Al die rare klachten die er op wijzen dat je zwanger bent en dan test je negatief :( Mijn duimen draaien voor je meis!

Bumba, hoe is het met jou???

Wendy, hmm... duurt wel errug lang he! Kun je niet iets krijgen om een ongi op te wekken ofzo? Of anders toch kijken of je je ei kan opsporen???

Hier ben ik afgelopen keer toch ongesteld geworden! Heel jammer, ik was 6 dagen overtijd... Dus Hoofddorp afgezegd voor Jan met de korte achternaam... We hebben nu 1 cyclus "cadeau" gekregen en moeten 22 dec weer heen voor controle...
    Ik zit trouwens met "mijn oktobermama's" op een ander eigen forum en een van mijn mede mama's (die aan kaartlezen en pendelen doet) stuurde mij toen ik nog niet ongi was een berichtje dat ze een gevoel had en of ik het wilde weten, dus heb ik ff op gereageerd... Dus gaf ze aan dat ze het gevoel had dat ik niet zwanger was en binnen een week ongi zou worden en dat ze dit checkte met haar pendel en kaarten... Gaven hetzelfde aan. Daarna meldde ze dat ik wel dit jaar nog zwanger zou raken... Dus in december... Nou, uiteindelijk kreeg ze dus nog gelijk en werd ik 4 dagen later ongi... Hoofdorp gebeld in de veronderstelling dat ik pas in jan. terecht kon, ,maar kon dus al 22 dec. Ik ben erg nieuwsgierig of we die afspraak dan ook kunnen afzeggen omdat ik dan wel zwanger ben ;) Ik hoop het!!!!!!!

Sorry, was ff een lange update van deze kan, ga nu weer gezellig meekletsen hoor!!!

Chris

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @bumba, de huisarts vind dat ik moet afwachten :( ik weet het ook ff niet...

@chrisy, ik had met ovutesten op 22-11 mijn ei... dus dat is het irritante ervan!

13. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hmm Wendy... Raar hoor... Misschien dan toch je cyclus die op gang moest komen? En dan de 22e je eisprong? Goed geklust rond die tijd? :D Dus dat wordt dan over een dag of 10 toch weer testen???
    Succes meis, ik duim!

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    22-10 sorry :p ik heb toen wel geklust, deze maand moest hett 16-11 ongeveer zijn en deze maand hebben we sowieso al veel geklust.

Heb net de dokter gebeld en eindelijk een afspraaak.. hehe! Werd tijd zeg! Maandag krijg ik 20 min de tijd om met de dokter te praten, ik ga mijn ochtendurine inleveren en proberen er een zwangerschapsbloedtest uit te halen!

15. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Wendy ik zou gewoon zeggen ik ga niet eerder weg voordat u getest heeft.
    Maar dat ben ik haha.
    En zou dan ook echt blijven zitten.

Daphne inderdaad knap dat jurgen dat kan.
    Ik zou het niet kunnen hoor.

Christy je hebt ons gevonden.
    Ik miste je al een tijdje.
    Wie weet komt de pendel uit.

Dit was het weer even ik ga mezelf eens een schop onder mijn kont geven om wat te gaan doen.
    Morgen weer werken dus zal toch nu moeten.

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Daphne: balen zeg wat de natuur wel allemaal niet met je lichaam doet dan heb je gewoon liever zekerheid als je ongi word maar niet zo.

@wendy: succes maandag hopelijk komt er wat uit is echt een lange cyclus!

@christy: leuk dat je terug bent :) hopelijk komt de pendel voor je uit meid! Bij mij werd ook door 2 mediums gezegd eind 2009 raak ik zwanger, aantal pendels zeggen dec. zwanger van een meisje en iemand heeft fotolezen gedaan kwam ook uit dec. zwanger van meisje Reuze benieuwd of dit natuurlijk uitkomt maar ga er niet vanuit ;)

17. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    wauw, lees ik even niet mee, komen er mega veel berichtjes bij.....is niet bij te houden op mijn leeftijd......:D:D:DLOL

Christy79: volgens mij hebben wij elkaar nog niet gesproken /geschreven, :), las je berichtje even.
    geloof jij echt in dat pendelen:(....dit is niet beledigend bedoeld hoor, maar ik ken het helemaal niet:).
    Jammer dat je ongesteld werd, hopen dat de volgende ronde raak is:). Ik duim voor je!!

@Daphne: weet je al meer na die vijf dagen lichte bloeding?

@Bumba: hoe gaat het met je...:)

@ wendy:als jij een test vraagt bij je huisarts, kan hij toch niet weigeren?......nou ja, je hebt er rare snuiters bij:( ik zou echt die man eens goed onder druk zetten;)

@VeroniQue86: hoe is het met jou meis?

bij mij is het afgelopen met de rood/roze afscheiding. weer helemaal gestopt:(:( had vandaag erg veel dikke plakkerige/rekbare afscheiding (een soort prop???:)) sorry voor de gore details, ik snap er nu helemaal niks meer van.
    Ik ga maandag aan mn gyn vragen of ik in het ziekenhuis nog een test kan doen. (als ik intussen niet ongie wordt)
    Weet iemand of de testen in het ziekenhuis gevoeliger zijn:(:(

knuffel voor iedereen van mij:)

18. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Ik ben vanmorgen helaas ongi geworden....BALEN:x
    Maar ik vindt het wel weer positief dat mijn cyclus gelijk goed gaat!! Ook hebben we eigenlijk ook niet zoveel kunnen vrijen rond eisprong want mijn viend was precies die dagen ziek...
    Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!!
    Fijn weekend!!!!:D

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @cindy, jammer maar gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent! Op naar ronde 2!!!:)

ik heb die man idd onder druk gezet:p afgelopen 2 weken wel 5 keer gebeld haha. Vannochtend getest was negatief...

20. Alita

Alita Niet meer actief

ah jammer wendy!! Maar ja ik ben tenminste nu ongi jij weet helemaal niks....hoop voor je dat de dokter iets voor je gaat betekenen!!

Deel Deze Pagina