ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    van morgen er een kv test tegenaan gegooid (kon niet langer wachten) weer negatief :x zwaar***:x
    wachten op maandag:(

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bleh.. ik weet hoe het voelt nena:(

3. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ja echt balen, ik denk dat ik om een bloedtest ga vragen maandag. ik ben anders bang dat ik een gewone zwangerschapstest in het ziekenhuis moet gebruiken.:(
    die zijn neem ik aan net zo als de testen van het KV.

4. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    is iedereen weg?

5. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!!!

Cindy, wat ontzettend jammer zeg! Tuurlijk is het fijn om te weten waar je aan toe bent, maar een positieve test is altijd het mooiste toch ;)

Nenna, hoi! Nee, we hadden elkaar idd nog niet gesproken! Was jullie allemaal een week ofzo kwijt omdat het topic verplaatst was haha!
    Nou, weet je... ik geloof er tot bepaalde hoogte in... ligt er ook aan wie het voor me doet en hoe de overige omstandigheden zijn... Ik geloof heilig dat er meer tussen hemel en aarde is, heb dat al een paar keer zelf mogen ervaren (en dat bedoel ik niet zweverig). Bij mijn mede oktobermama die voor mij gependeld heeft weet ik dat ze echt een sterk "gevoel" heeft. Ze heeft dit gevoel gecheckt met haar pendel en kaarten en de uitkomst bleef hetzelfde... Ik had er helemaal niet om gevraagd verder hoor, ze kwam er zelf mee... Daarom denk ik ook dat ze echt heel duidelijk wat voelt en geloof ik er wel in ja... Nu is het niet zo dat ik er 100% zeker van ben dat ik zwanger ben hoor... maar ik geloof wel dat ZIJ het echt voelt ... Snap je me nog??? ;):D

Wendy.... shoot, een nega test... wat jammer... Nou ja, de aanhouder wint he!!!! Mijn duimen blijven draaien!!!

Fijne dag iedereen!!

6. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Net telefoon gehad van de gyn. Ze kon nu niks voor me doen, ze zei dat die ene bloeding smorgens waarschijnlijk wel mn ongie is geweest :x:x
    Dus had ik wel met de Clomid kunnen beginnen:x:x***....gemiste kans:(
    Nu doen ze bij ons in het ziekenhuis in december niet aan follikelmetingen enz. dus moet ik wachten tot 4jan. voor de volgende stappen.
    Wel mag ik voor mijn rust over twee weken bloed laten prikken voor een eventuele zwangerschap. ze dacht dat nu al prikken te vroeg was. Nou ja, beter over twee weken als helemaal niet....:(

Moet ik een hele maand wachten/rusten en er niet aan denken........alsof dat gaat lukken:(:( ik baal

7. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, daar was ik weer even! Heb even een pauze genomen van het forum, probeer een beetje andere afleiding te zoeken, want anders word ik gek van onzekerheid. Heb ik nog wel genoeg symptomen? Zijn dat ongikrampjes? Etc. etc. Wat zal ik blij zijn als ik door die eerste maanden heen ben. Maar goed, jullie zitten vast niet te wachten op mijn gemiep...

@Nenna: Ooh, wat ontzettend balen! Wachten tot januari is lang! Ik hoop voor je dat je over 2 weken alsnog goed nieuws hebt!

@DAphne: meid, wat maak jij het spannend!! Ben benieuwd hoor! En Jurgen dus toch zn baan kwijt, maar zo te lezen hebben jullie er wel vertrouwen in dat er snel iets nieuws komt. Dat is mooi!

@Christy: meer tussen hemel en aarde...ik geloof er ook wel een beetje in, maar volgens mij moet je echt zelf iets meegemaakt hebben waarvan je denkt: hee, dat is wel heel bijzonder. Dat heb ik dus nog nooit. Behalve dan dat je weleens aan iemand denkt die je al heel lang niet gesproken hebt, en dat juist op dat moment een sms van diegene binnenkomt. Huh? Maar ik met met mn nuchtere verstand denk dan altijd nog dat het toeval is :) Hopelijk komen je pendels wel uit!

@Wendy: al bij de ha geweest?

@Bumba: Hoe istie? Waar ben je? Wat doe je? Hup, verantwoording afleggen ;)

8. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Pfff, krijg me hier ineens een krampen.... met ook flinke steken rechts... hoogstwaarschijnlijk m'n ei. Dat betekent dan ook weer een lange cyclus... Ik geloof dat ik Rogier maar even de kelderkast in sleur straks nadat we Damiën even voor de tv hebben geparkeerd :D

9. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Als de gyn gelijk had, dan heb ik wel gisteren of vandaag een eisprong gehad:( ik had wel die klachten.....rechts steken/pijn, rekbaar slijm, ik dacht dat ik, doordat ik er zoveel mee bezig was mezelf gek maakte.
    Ik had zo'n 2 uur na mijn telefoontje met de gyn ineens éénmalig helder rood bloedverlies. Ik dacht dat ik mij het inbeeldde,die klachten, ik snapte toch niks meer van hoe ver ik was.
    Maar na deze bloeding (die volgens mij weer gestopt is)twijfel ik toch weer erg.....snel aan de klus:):):) anders mis ik mn ei.
    heeft iemand dat wel eens gehad, zo'n korte bloeding rond de eisprong?
    had ook wat kramperig gevoel in rug en buik!

10. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    nou mooi balen, ben zwaar ongesteld:x:x:x:x

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey dames,

sorry voor de late reactie, ben idd bij de Ha geweest. Kwam niks uit.. hij heeft een test gedaan, urine getest op blaasontsteking en beide was negatief, ook heeft ie aan mijn buik gevoeld en geluisterd kwam ook niks uit.. zucht.

Zijn advies: het is je eerste maand.. kan zijn dat het wat langer duurt, kan ook zijn dat je eigenlijk in je 2de cyclus al zit zonder dat je ongi bent geweest en wel een eitje hebt gehad. Dat je volgende week pas positief test... dus met andere woorden iedere week een test er tegenaan gooien ( na word om de 2 weken dus anders word het erg duur) Schiet dus niet op!

liefs

12. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Daphne, o jee wat spannend!!!! Mijn duimen draaien heel heel hard voor je! Zou echt super zijn zeg!

Nenna, wat naar! Getver zeg!!! Rustig aan hoor meis!

13. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hallo allemaal, daar ben ik dus weer.
    Heb getracht om alles door te lezen, maar wordt moeilijk om op alles te reageren.

Dus een echo bericht:
    We zijn gisteren aangekomen en ben vandaag alweer aan het werken.
    Curacao was lekker relax, eerste week had ik griep, dus weinig gedaan en de rest van de dagen was gewoon chillen, niks gedwongen. Mijn virend is ook ziek geworden, erger dan ik, met koorts en al.
    New York was geweldig. Het is hetgene wat je op tv ziet + meer. Super leuk om te shoppen en dat hebben we zeer zeker gedaan. Kleintjes hebben schoenen en kleren voor de eerste jaar. Helaas weten we nog niet wat de onze wordt, dus hebben we het neutraal gehouden. Zelf heb ik het gevoel dat het een jongetje wordt, maar pas begin januari zullen we het zien.
    Heb zelf veel nieuwe tassen, kleding en een paar nieuwe horloges gekocht. 3 paar UGG's, die zijn daar spotgoedkoop.
    Dus voorlopig hoef ik ook niks meer, hihihihihihi
    Mijn vriend heeft zich zelf ook hartelijk verwend met veel schoenen (vind hij geweldig) en kleding.
    We zijn gewoon 2 shopaholics, hihihihihi

Met kleine gaat het goed, volgende week ga ik naar de gyn, dan hoop ik hem/haar weer te kunnen zien. Mijn buik is wel veranderd, mijn vriend vind dat ik er echt zwanger uitzie. Leuk is dat.

Tot hier mijn bericht.

Van nu af aan, zal ik weer op iedereen reageren, dat lijkt me nu veel handiger.

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ nenna: balen meid en dat je nu zolang moet wachtten :(

@christy: ik geloof er ook wel in benieuwd of het uitkomt bij je!

@jellybean: aaahhh klinkt super voor NY!! willen wij ook nog heen :D
    We love shoppen!!

@ Daphne: hier een heel druk maar wel leuk weekend gehad. Kleine had ook sinterklaas druk bezig met verbouwing en met opzetten van eigen bedrijf. En bij jullie? is manlief er nog steeds zo relax onder?
    Meid je maakt het wel erg spannend nu he :p

15. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    @wendy:das balen zeg, weet je nog niks!! KV testen kopen:) zijn 2 voor 5 euro.....valt het misschien nog een beetje mee met de kosten. succes meid, ik duim voor je:)

@Daphne: ja, ik had dus wel een goed gevoel gehad. nou ja, ze bedoeld het goed hoor, het is een lieve vrouw:)
    Spannend voor je, morgen testen......duim heel hard voor je:p laat je het horen?

@Christy79: ach ja we moeten verder hè. heb al weer beter nieuws....zet ik zo onderaan mn berichtje

@Jellybean1976: Hè, jij bent 1 jaar jonger dan mij:D(als ik het goed zie aan je naam)
    O heerlijk zo shoppen, mijn mannetje heeft een hekel aan shoppen. Ik ga morgen lekker geld aan kadootjes uitgeven:D:D:D
    leuk hè dat je er dan echt zwanger uit gaat zien....veel plezier met je echo...als je die dan krijgt:)

@veroniQue86:ja, we gaan weer een maand verder, ronde 12 alweer:(:( hopen op een kerstkadootje;)

even een update: ik heb contact gehad met de gyn en van haar mag ik toch weer beginnen met clomid 50. dit dan wel zonder follikelmetingen en controle. Dit doen ze niet in december door personeel onderbezetting. Heb wel zo snel mogelijk een afspraak gemaakt op 4 januari.
    Ik geef de moed niet op......nog 10 kansen:(

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @nenna, ja ik koop idd die goedkope testen anders word het een dure hobby!

liefs

17. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Goeie morgen allemaal,

@Dapne: je zou toch vandaag testen? en en en?????

@Nenna: ja, ik ben nu 33 en kindje komt net voor mijn 34ste. Voor mezelf had ik al bedacht dat als ik 34 zou worden en nog niet zwanger was dat ik dan ermee zou kappen, weet niet of ik het echt had gedaan :(.
    En wij houden allebei van shoppen, alleen hij heeft meer energie als ik, hihihihihihihihi.
    Wel vervelend voor jou dat je het deze maand zonder controle moet doen. Aan de ene kant snap ik het wel, veel mensen willen vrij zijn, maar aan de andere kant vind ik dat ze gewoon hun bezetting goed in de gaten moeten houden.

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    En rustig blijven is het moeilijkste wat er is.
    Ik zou ook denken aan een bloedtest.

Hoeveel dagen overtijd ben je Daphne?

19. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jellybean: welkom terug in NL! En ja NY is geweldig! Ik ben er in 2001 geweest, wil altijd nog een keertje terug, maar dat zit er voorlopig niet in.

Daphne: jammer meis, het vrouwenlichaam blijkt weer eens een raadsel te zijn. Tsja, je wilt het vast niet horen maar wachten tot volgende NOD lijkt me ook het verstandigst. Kunnen je symptomen niet op je eisprong duiden?

Nenna: fijn dat je toch mag beginnen! Dan maar een keer zonder controle toch?

Waar is Bumba toch gebleven?

Met mij gaat het wel goed. Zes weken nu, 7e week gaat in. Is wel een spannende week, want deze week ging het de vorige keer mis. Ik heb wel veeeeeeeeel meer symptomen dan de vorige keer, dus heb goede hoop. Maar soms heb ik echt enorme (darm?)krampen waardoor ik weer heel onzeker wordt. Blijf voorlopig nog een onzekere muts (kan ik lekker in dit topic blijven, toch :D)

20. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Good morning (zit nog in het engels gebeuren, hihihi)

@Daphne: kan me voorstellen dat als je het met Estelle ook hebt meegemaakt dat je dan het gevoel krijgt dat het mischien weer hetzelfde is. Het enige wat ik je kan wensen is veel geduld :(. Wel raar al die symptomen, ze moeten toch van iets komen, mischien een griepje?

Emjee: ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben nu al 15 weken en nog vraag ik me af en toe af of alles goed zit. Ik denk dat je na een mk dit gevoel gewoon behoud totdat je het kindje in je armen hebt liggen. Darm krampen had ik ook heel erg, elke keer dacht ik weer, oh oh, zijn het krampen of is het iets anders. Dan ging ik gelijk naar toilet om te kijken of ik wat vreemds zag. Gelukkig waren het altijd van die borrelende darmen.
    Ben blij dat dat nu minder is. Zal helemaal gelukkig zijn als ik de kleine ga voelen.
    Probeer toch altijd van de zwangerschap te genieten.

Deel Deze Pagina