ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne, het is een rare tijd voor jullie nu. Kan natuurlijk heel goed dat je daardoor wat uit balans bent. En tsja, we denken allemaal van te voren, ik laat me echt niet zo gek maken, maar toch gebeurt het hè. Je doet er niks an. Nu weer met beide beentjes op de grond op naar de volgende kans en hopelijk eind 2009 alleen nog maar goed nieuws voor jullie!!!!!!!!!!

2. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    hoihoi, allemaal

ben weer mooi aan de clomid en we gaan er weer voor!!:)

vraag me toch af waar Bumba is:( en hoe het met haar gaat

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Halloooooooooo, wat is het toch stil hier, lijkt wel alsof het rustiger is geworden sinds we een clubje zijn.

Vraag aan de ervaren mama's of aan degenen die hiermee ervaring hebben:
    Wat duwt prettiger een 3 of een 4 wielig kinderwagen?
    Welke merken adviseren jullie?
    Waar kan ik het beste naar toe voor een leuke en van goeie kwaliteit babykamer?

4. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hé Jellybean!!!
    Ik vond het ook al een stuk rustiger hier, sinds we een clubje zijn... Vreemd..
    Persoonlijk vind ik een vierwieler prettiger rijden dan een driewieler. Wij hebben zelf een Mutsaert (zijmerk van Mutsy) maar de Mutsy zelf is ook een topwagen! Mijn vriendinnetje heeft een Easywalker en da's ook een mooie en goede wagen! Lastig he, de keuze is ook zo groot :D
    V.w.b.t. de kinderkamer... weet niet hoe handig jullie zijn, maar kijken op marktplaats is ook niet verkeerd. Onze buurtjes hebben daar een grenen houten kamer weggehaald en deze overgeschilderd in gebroken wit... Je weet niet wat je ziet, het kamertje kon zo uit een woonblad komen haha! Maar goed, als je gewoon graag iets nieuws wilt, zou ik als ik jou was gewoon ff lekker neuzen op internet!! Succes meis! Dit is zooooooooooooooo leuk allemaal!

Daphne, getver meis, wat een onzekerheid toch allemaal! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en voel je je weer een beetje de oude...

Pff, heb vreselijke pijn in mijn dak... Kan rond 14 december ook pas maar een zinnig woord zeggen over wel of niet overtijd zijn.. Dus ondertussen hier wat dat betreft lekker saai... Nog niks om zenuwachtig over te zijn....

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Daphne: balen zeg is zo irritant wat je lichaam allemaal niet met je kan doen!

@Jellybean: ikzelf heb en een driewieler (2x) gehad en nu een vierwieler waarbij 2 voorste wielen kleiner zijn dan de achterste. Ik vind er niet zo direct een verschil inzitten. Het licht er maar gewoon aan waar je er veel mee zult rijden. Sommige plekken vind ik de driewieler weer handiger en een andere keer de vierwieler. Lastig kiezen he? Je hebt ook zoveel leuks :D

6. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, inderdaad, wat een rust...
    Bumba mis ik al een heel tijdje...zou ze de computer stuk hebben :(

@Jellybean: ik zou zeker voor een 4 wieler gaan! Persoonlijk vind ik ze een stuk stabieler dan 3 wielers, maar dat verschilt misschien ook per merk. Wij hebben zelf een Mutsy en zijn daar dik tevreden over. Twee zwenkwielen voor die je evt. ook vast kan zetten. Stuurt heel licht, je kan hem met één hand sturen. Bugaboo vond ik ook erg leuk, maar veel te laag voor ons (zijn allebei redelijk lang). Bij de Mutsy kan de duwstang lekker hoog.

Kamertje hebben wij net zoals Christy beschrijft van Marktplaats gekocht. Een commode, ledikant en een kledingkast samen voor €75,- wit geschilderd en klaar is kees! Je moet natuurlijk wel net tegen iets aanlopen wat qua vormgeving jouw stijl is. Ik vond het in elk geval echt zonde van ons geld om meer dan 1000 euri aan een kamertje te besteden, terwijl je met wat opknappen echt iets leuks kan maken. Maar als je toch liever iets nieuws wil.....misschien even wat internetwinkels afstruinen?

Jullie nog Sinterklaas vieren dit weekend? Wij houden het klein, mn ouders komen morgen gezellig eten en voor zoonlief doen we wat kleine cadeautjes.

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    HIER BEN IK WEER!!

Wat lief emjee dat je me mist.
    Heb jullie ook gemist hoor hihi.
    Ik ga nu even pannekoeken bakken en kom vanavond even een berichtje plaatsen.

Tot straks.

8. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Zo daar ben ik weer.
    Idd mijn computer was vast gelopen en deed echt niks meer.
    Nou ik kan nu echt zeggen ....IK BEN VERSLAAFD!!!
    Haha maar dat wist ik al hoor.

Dus vanaf nu lees en schrijf ik weer mee.
    Het is een beetje teveel om op te reageren.

Jellybean ik heb de maxi cosie mura 4 wieler.
    Ik wilde persee een 4 wieler.
    Dus vandaar.

Even ego:

Heb vandaag sinterklaas feest gevierd met sinterklaas en zwarte piet en natuurlijk de familie.
    Ieder kind had 10 cadeaus dus dat word even naar ikea van de week voor een kast ook voor boven anders kan ik mijn woonkamer niet meer in.
    En dan de kerst nog.
    Maar het was super en daar gaat het om toch?

Hoe is het met iedereen hier?

9. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumbaaaaaaaaaa, gelukkig je bent er weer! Shit is dat, als je computer kapot is.

Zo, lekker veel cadeaus dus! Wij proberen er wel een beetje op te letten, maar ik heb ongemerkt ook alweer van alles verzameld voor Sinterklaas/Kerst/verjaardag.
    Ik schrok wel toen ik hoorde van iemand die een nintendo DS in zijn schoen gekregen had :$ waar gaat dat heen?!

Jellybean: ben je er al uit welke wagen je wilt? Er is ook zoveel keus.

Vanochtend kon ik lekker blijven liggen omdat vriend met zoon alvast naar beneden ging. Mmmmm, heerlijk zeg. Maar ben het niet meer gewend hè uitslapen, word bijna brakker wakker dan wanneer ik er vroeg uitga. Lekker rustig dagje hier, eind van de middag komen mn ouders.

10. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enneuh....Bumba, 1 dag overtijd?????
    Of was er deze maand geen kans (sorry weet het even niet meer)

11. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Haha emjee nee hoor ongesteld geworden.
    Vind het altyd zo'n gedoe om te veranderen.
    En ik zit nu even op een reserve laptop maar die doet het niet super .

Met jou alles goed meid?
    Heb je het al iemand verteld?

Bah voel me echt klote vandaag.
    Ben helemaal niet lekker.

12. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Héééé, Bumba, leuk om gemist te zijn hè. welkom terug! mooi dat je computer het weer doet:)

trouwens over de kinderwagens, ik heb altijd een Mutsy gehad (vierwieler) die waren super goed. zelf zou ik nu wel een driewieler willen, maar echt verschil heb ik niet. Ik zou nooit één met kleine voorwieltjes nemen want daar rij je in het bos vast niet lekker mee. wonen namelijk vlak bij een bos.....lekker wandelen:)

Ik zou voor een kamertje ook zeker op marktplaats kijken, zijn vaak nog heel mooi en het scheelt veel geld! als je er niks vindt kun je altijd nog voor nieuw gaan!!:p

wij hebben ook lekker sinterklaas gevierd en de kinderen zijn weer overladen met kadoos....opa en oma hadden ook goed uitgepakt:) en zelf koop ik ook altijd teveel:D:D
    Maar kids wel weer blij;)

morgen mn laatste clomid, voel me er weer goed bij......iets knorrig, maar verder niks......hopen dat deze gewerkt hebben. (jammer dat ik geen controles krijg)
    nu weer aan de klus:D, en het afwachten begint weer.

13. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hallllooooooooooo allemaal,

Bedankt aan iedereen voor de adviezen. Van het weekend hebben we op internet zitten kijken en we hebben besloten dat we begin van het jaar naar een aantal winkels gaan om een paar testritjes te doen en info te vragen.
    Zelf heb ik deze al gevonden die mijns inziens leuk is :
    X-Adventure Fuzion Khaki + Reiswieg + Autostoel (X-Adventure Fuzion) - Baby & Tiener Superstore - Dé winkel voor hippe baby en tiener artikelen!
    Maar dan nog gaan checken wat voor kwaliteit het is.

Emjee: vind de Bugaboo ook super leuk, maar heel duur als je zo'n hele setje wilt hebben, meer dan 1000 euri.
    Hoe voel jij je?

Bumba: ongi is altijd jammer, maar oke, nieuwe ronde voor je. Wel k... van die pc. Ik weet precies wat je bedoeld, maandag het eerste wat ik openzet is deze pagina. Niet normaal.
    Meestal heb ik het te druk in het weekend, waardoor ik soms alleen maar kom lezen, maar niks schrijf.

Daphne: Leuke sinterklaas viering gehad?

Nenna: jammer van het geen controle, maar wel heerlijk als je je lekker voelt, vooral met feestdagen enz. Nu gewoon goed aan de klus.

Marktplaats is niet zo'n optie voor ons. Als het van mensen zijn die ik ken, dan vind ik het niet erg, maar van onbekenden niet. Ja, sorry ben een beetje raar wat dat betreft.
    Ik wil het ook niet al te duur maken, zeker geen kamer van meer dan 1000 euro, moet leuk blijven. Maar heb al een paar online gezien rond 600 a 700 euro, daar kan ik meeleven. Dan moet je nog een aantal dingen kopen, dus je komt toch snel boven de 1000.
    Maar begin januari gaan we rondstruinen.

Aanstaande woensdag moet ik naar de gyno, waarschijnlijk krijg ik dan een echo. Volgens een vriendin is de kans groot (als het een inwendige echo is) dat we al kunnen zien wat het gaat worden.
    Joepie, kan niet wachten en anders moeten we in januari voor de 20 weken echo.

De meerderheid van onze vrienden hier weten het nog steeds niet. We gaan het met kerst vertellen. Wordt wel met de dag moeilijker om geheim te houden, maar we vinden het wel grappig zo.

Nou meiden, take care.

14. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

@Daphne: lekkere twijfelkont ;) hoop dat je twijfel terecht is natuurlijk! En de kerstboom al staan, wauw! Wij gaan van het weekend denk ik eens kijken

@Jellybean: Wij hebben het matrasje enzo allemaal wel nieuw gekocht hoor, die konden we er ook wel bijkrijgen, maar... ieieieks ik moet er niet aan denken. Jeetje dat jullie het voor zoveel nog geheim kunnen houden! Denk dat ik het na de eerste echo van de daken schreeuw :$

@Nenna:hoop voor je dat de clomid zn werk heeft gedaan!

@Bumba: ooh, weer ongesteld geworden.....balen dat je je zo klote voelt, hopelijk trekt het snel weer bij.

Met mij gaat het op zich goed, alleen slaat de misselijkheid soms flink toe. Met name op een lege maag, 's ochtends en eind van de middag. Morgen of woensdag maar eens bellen voor een afspraak bij de vk. Pfffff, kan me nu al zenuwachtig maken voor die echo.

15. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Daphne, hahahahaha, moest wel lachen over het feit dat je blijkbaar niet meer wist hoe jou kinderwagen eruit ziet. Ik denk dat je het effe uit de schuur/zolder moet halen, mischien brengt het heel veel geluk voor het einde van het jaar.
    Lijkt me inderdaad super schattig dat Estelle nu precies hetzelfde doet als jullie voor haar doen. Jullie doen het dus super goed in haar ogen en zijn daarom haar grote voorbeeld voor haar pop.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo eens ben met dat hele speelgoed gebeuren op sinterklaas. Voor je het weet hebben kinderen zoveel speelgoed, dat je gewoon niet weet wat je ermee moet en hun ook niet.
    Ach ja gelukkig zijn mijn en zijn ouders op Curacao, dus de speelgoed zal bij ons in mindere mate binnenstromen.

Emjee, ja wij houden het echt goed geheim, het is zelfs grappig. Mijn vriend heeft zich al versproken bij een stel vrienden van ons, maar die hadden het helemaal niet door, dus wij kletsten vrolijk verder.
    De 25ste hebben we dan kerstdiner en dan zullen we het aan iedereen vertellen.
    Misselijkheid had ik ook vooral na het avondeten, enige wat ze me hebben geadviseerd was minder vet eten.
    Nu heb ik er helemaal geen last meer van. Wel van mijn darmen.....pffffffffffffff, verschrikkelijk, heb al aan mijn vriend gevraagd of hij dadeltjes en pruimen voor me wilt ophalen. Dat zou met mijn probleem moeten helpen.

Bumba, waar blijf je, pc weer gejammed?

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Ben ik weer.
    Mijn laptop is nog niet terug maar zit even op een reserve (is ook niet alles).

Jellybean ik zie dat je naar burgerhout wil.
    Mijn tip :Bestel ruim op tijd bij die winkel.
    Ik was ruim 38 weken zwanger en toen was mijn kamertje nog niet compleet.
    Daar krijg je spontaan weeen van dan hoor hahaha.

Daphne de kerstboom al staan.
    Gezellig he.
    Ik heb er dit jaar ook meer zin in dan anders.
    Dus heb mijn boom vandaag ook gekocht.
    Nu nog even kijken waar ik hem veilig kan neerzetten voor mijn kleine man en twee katten.
    Wat leuk dat esstelle jullie nadoet.
    Tja goed voorbeeld he?
    Het is wel een hele leuke leeftijd of niet.

Nenna balen dat je geen controlles krijgt.
    Of misschien ook wel goed...
    Je weet het niet toch?
    Klusse!!

Emjee ik zou het ook van de daken schreeuwen.
    Ik kan over dat soort dingen mijn mond slecht houden.
    Bij mij wisten mensen het vanaf 11 weken en mijn ouders en zus al gelijk toen ik het wist.
    En tja misselijkheid hoort erbij.
    Ik zou graag misselijk willen zijn met een zwangerschap als doel.
    Ik ben ook misselijk maar dan van het ziek zijn.Blegh!
    Wanneer mag je voor je echo??

17. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Halloooooooooooooooooooooooooooooo, wat is het toch rustig hier.

Bumba: Ja dat heb ik van andere mensen ook al gehoord. Ik heb zelfs een vriendin die een tijdelijke bed heeft gehad. Ik zou helemaal gek worden.
    We zijn van plan om begin januari te gaan kijken, dus hoop eigenlijk dat het vroeg genoeg is.

Vandaag heb ik afspraak bij de gyneacoloog, ik hoop eigenlijk dat we gelijk kunnen zien wat de kleine is Jongen of Meisje????
    Ik denk zelf dat het een jongetje wordt.
    Maar hoop stiekem op een meisje, durf dit alleen hier te vertellen.
    Mijn vriend wordt in januari al vader van een jongetje, ik wil gewoon iets anders hebben..............
    Begrijp me niet verkeerd, als het een jongen is zal ik ook heel blij zijn, maar ik heb nu het gevoel dat ik niks unieks meer heb met mijn vriend, wat dit betreft.
    Hij heeft al alles met haar gedaan, echo, pretecho, kamer uitgekozen, wagen uitgekozen, bla bla bla.
    Pfffffffffffffff, mischien maak ik me voor niks gek, maar ik zou toch zo graag iets unieks willen hebben, iets wat wij alleen hebben.

En toch heb ik het gevoel dat het een jongetje is. Toen ik in NY in de winkels liep werd ik meer door de jongens kleren en spullen aangetrokken dan door de meisjes spullen.

Oke, genoeg van mijn geklach (plotseling weet ik niet meer hoe ik dit woord moet schrijven, heeft zeker met zw te maken :D)

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Trouwens we gaan vanmiddag na de echo ook een kerstboom uitkiezen. Joepieeeeeeeeeeeeee
    Heb een hele mooie ster en balletjes in NY gekocht, ben helemaal klaar om het te versieren, JOEPIEEEEEEEEEE

19. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    HOIHOI, was ik ook even weer!!

@jellybean: ik wil ook gaag een kerstboom, maar manlief:x wil pas zo laat mogelijk en zo snel mogelijk er weer uit:(:(
    Ik vind het zo gezellie:) zo'n boom. Ik hou er ook van om lekker veel lichtjes op te hangen....lekker kitcherig(schrijf je dat zo, en ben niet eens zwanger...LOL) met veel extra dingetjes. maarja je moet er samen uitkomen hè!
    wij wilden bij de tweede ook graag weten wat het werd, deze keer(als het lukt ) zou ik het ook graag weten denk ik. Hopen op een meisje of jongetje is heel normaal denk ik, als het eenmaal geboren is ben je zowiezo blij.....toch? spannend, succes met je echo vandaag:)

@Bumba: lijkt me ook erg stressen als je vlak voor je bevalling je spullen door de schuld van een ander niet hebt gekregen...... dan zouden bij mij denk ik alle zwangerschapshormonen op tilt slaan:p en dan liet ik het wel merken aan de desbetreffende winkel.....:D:D:D
    Ben je nog ziek? beterschap hoor meid:)

@emjee: zelf ben ik nooit misselijk geweest tijdens zwangerschappen, maar ze zeggen dat je dan vaker kleine beetjes moet eten en zo weinig mogelijk vet......heb ik ook maar gehoord, maar wie weet helpt het. sterkte er mee meid:)

hier is alles rustig, al heb ik wel al vanaf de eerste dag na mijn ongesteldheid last van rekbaar slijm:(:( het is niet overdreven veel maar toch is het helder en rekbaar........iemand ervaring/ idee?
    we zitten nu op dag 9, dus mijn kansen komen er weer aan.
    Ben ook begonnen met tempen...we zullen zien:):):)

voor iedereen een dikke knuf en veel vruchtbaarheid gewenst...(voor de niet zwangeren) :D

20. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey Nenna, ik had meestal tijdens mijn vruchtbare dagen helder rekbaar slijm. Dat duurde mischien 3 dagjes of zo en ook niet extreem veel.
    Heb nooit getempt, maar sommigen hebben goeien ervaring daarmee.
    Hoeveel kindjes heb jij?
    Heb je bij de anderen ook Clomid moeten gebruiken? (als ik vragen mag)

Deel Deze Pagina