tuurlijk mag je vragen!! Ik heb al twee kinderen, èèn van 8 en eèn van 9, dus het wordt een lekkere nakomer. bij beide hoefde mijn man me maar aan te kijken en ik was zwanger , dus daarbij geen clomid gebruikt. ben nu natuurlijk al wat jaren verder en ben aan de prikpil geweest. die prikpil heeft bij mij een vervelende reactie opgeleverd, ik kreeg vet necrose....ik kreeg diepe kuilen in mijn bovenbeen na de prikken (niet onmiddelijk natuurlijk, geleidelijk aan) Waarschijnlijk heeft de prikpil ook mijn baarmoederslijmvlies een opdonder gegeven en werd ik meer dan een jaar lang niet meer ongesteld. daarna de MMM in en nu zijn we aanbeland bij ronde 12 Maar we blijven hopen
@Bumba: En? Staat de boom al? Wij gaan er vrijdag eentje scoren, altijd wel gezellig om op te tuigen. @Jellybean: Poeh, het lijkt me best een lastige situatie waar je in zit. Weet niet of ik dat zou aankunnen. Niet leuk dat hij alles nog een keer meemaakt zonder jou. Gaat hij ook voor dat andere kindje zorgen of blijft die altijd bij haar? @Nenna: misselijkheid komt bij mij als ik een lege maag heb, dus ik eet idd wat vaker wat, maar absoluut geen kleine beetjes . Maar ik klaag niet, het is voor een goed doel. Het zal voor jullie dan wel schrikken zijn geweest, als je de eerste keren zo makkelijk zwanger raakte. Hopelijk mogen jullie snel een 3e wonder krijgen. Nooit geweten trouwens dat die prikpil dat soort bijwerkingen kon hebben! Het leek mij altijd wel ideaal. Ik heb nog steeds geen afspraak gemaakt voor een echo . Heb ma, di en vandaag gewerkt en geen gelegenheid gehad om tijdens het spreekuur van de vk te bellen. Morgen dus maar.
Haai Bumba en Daphne!!!!!!!!!!!!!!!! Ben nogal traag, begin aan een reactie en doe dan weer allerlei andere dingen tussendoor, koffie leuten, tv kijken, opruimen. En dan zie ik niet dat jullie tussendoor ook nog berichtjes hadden geplaatst. Haha. Een ooh ja, Jellybean hoe was de echo?
Oh die laptop van mij is zo traag. Je bent al ofline hihi. Wel bellen morgen he? Vind ik altijd het leukste van alles de voorpret en het uitkijken naar. Daphne ook twee katten leuk. Ja hier hetzelfde hoor. De katten beginnen met snuffelen als de boom binnen komt en daarna effe de tarzan uithangen . En netjes van esstelle om er niet aan te komen. Zal hier nog niet werken denk ik is net te jong. En we zijn lekker alles aan het testen en uitvinden. Jellybean meldplicht! Hoe was je echo meid? Mooi om te zien he dat er een klein mensje in je groeit. En heb je gezien of het een jongen of een meisje is? Nenna dat is balen zeg van die prikpil. Ik heb daar ook nog even aan gedacht maar heb toen de beslissing genomen om nooit meer aan de hormonen (pil) te gaan. Hier staat de kerstboom nog steeds fijn tegen de schuur aan buiten. Er moet nog een kruis onder. En ik hoef jullie niet te vertellen dat als je op een man moet wachten......dat het dan wel even duurd. Heb mijn banner ook maar eens aangepast.
hey meiden ben er weer eens Afgelopen vrijdag met spoed naar huisarts met Joshuah kunnen gaan Hij had 40 koorts, al anderhalve week aan hoesten en loopneus en hij kreeg steeds een slechtere ademhaling (vorig jaar met kerst zelfs 3 dagen astma aanval gehad zaten wij met 1e kerst hele dag in ziekenhuis) heeft hij 2 virussen opgelopen en vanwege zijn luchtwegen een zwaardere medicatie gekregen. Normaal mogen wij gewoon ventolin gebruiken maar helaas werkt dit nu niet meer optimaal voor hem en moeten verder voor controle. Garm Verder vond hij het geloof ik wel een leuk weekend met al die cadeautjes!! en papa ook haha die was om 23.00 uur s'avonds de cadeau's in elkaar aan zetten haha meneer speelt er ook graag mee Verder hier beetje ziekjes en nog altijd druk druk (oa.bezig met eigen bedrijf opzetten en de verbouwing nieuwe woning) @Emjee: benieuwd wanneer je een afspraak bij de vk hebt. Een eerste echo is altijd zo leuk! @Jellybean: ik snap iets niet, hoe zit het tussen jou en je vriend als ik vragen mag? ik zie namelijk als ik goed lees dat hij en in jan. vader word maar van iemand anders en dan nog eens vader word van jou kindje? Verder reuze benieuwd of het geslacht van je kleintje al bekend is? Aaah ik lees dat jullie allemaal de kerstbomen hebben opstaan zo leuk! voor ons kan dat pas volgend jaar vanwege verhuizing. Het is zo gezellig
@ emjee: de huisarts zei ook dat dit wel kon gebeuren maar dan heeeeel soms.......1 op de...... heb ik weer:x Het stomme is dat ik als docent ook voorlichting geef over voorbehoedsmiddelen en dit ook nooit geweten heb. het leek mij ook wel handig Als kleine beetjes eten niet lukt, dan maar gewoon kleine beetjes meeeer.....LOL.....toch? lekker genieten hoe weten jullie trouwens wie er online is??? of mis ik nou iets @daphne: ja ik had ook wel af en toe wat creme afscheiding, maar steeds ook weer rekbaar........ nog steeds trouwens. ik zit op dag 9, zou ik dan een vroege eisprong krijgen? had jij ook een vroege eisprong? of weet je dat niet raar hoor zo'n lichaam en al dat slijm....hihi laten we hopen dat we er nog achter komen. @bumba: wij hebben dit jaar voor het eerst drie katten, dat kan nog leuk gaan worden. er zit èèn kitten bij oppassen met de kestboom dus maar.... over de prikpil, ik ga dus nooit meer positieve voorlichting geven over het gebruik van de prikpil. DUS NIET AAN BEGINNEN als we een derde krijgen, gaat daarna mijn hubbie maar naar de dokter.....de knip er op ik neem geen hormonen meer dan. @veroniQue: das schrikken zeg!! alles weer goed met Joshuah? spannend zeg een eigen bedrijf opstarten, en dan ook nog verbouwen?? drukdrukdruk. succes hoor
Daar ben ik dus. Gisteren echo gehad, kleine was druk bezig daarbinnen, echt leuk en lief om te zien. Helaas weten we nog niet wat het wordt, maar 30 december heb ik de 20weken echo en dan zal ik ze zeker smeken om het te vertellen . Nenna, dat van de prikpil wist ik ook niet. 1 op de zovelen en dan ben jij de gelukkige, dat is pas pech. Heel irritant. Weten je andere 2 kinderen dat jullie proberen zwanger te worden? Zo ja, wat vinden ze ervan? Veronique, jeetje, super vervelend voor je kleine. Gelukkig hebben jullie de rest van het weekend nog kunnen redden en dat hij nog van de cadeautjes heeft kunnen genieten (ook je man ). Mag ik vragen wat voor bedrijf je aan het opstarten bent? Achtergrond verhaal voor Veronique en Nenna: Mijn vriend is begin dit jaar vreemd gegaan en haar zwanger gemaakt. Uiteindelijk hebben we besloten om toch verder met elkaar te gaan, we hadden net een huis gekocht en het zou ons klauwen met geld kosten als we die zouden afblazen. Verder dan dit hebben wij op zich een hele leuke relatie. Dus was toen de vraag of ik hem kon vergeven of niet. Meisje is dus zwanger en moet eind januari bevallen van een jongetje. Mijn vriend gaat er ongeveer 2 keer per week ernaar toe. Kijken hoe het met haar gaat en dingen doen in haar huis (verven, meubels in elkaar zetten). Hij gaat naar alle vk afspraken en sinds kort zit zij ook bij de gyneacoloog omdat ze te hoge bloedsuiker heeft. Jaaaa, ik heb het moelijk, maar het is vooral als hij daar naar toe moet. Hij zegt dat zij niemand heeft die haar kan helpen en dat zal ik maar moeten geloven. Als hij bij mij is, dan denk ik niet eens aan dat wijf, maar zodra hij ernaar toe moet, hebben wij ruzie, ik kan er gewoon niks aan doen. Ik snap dat het zijn kind is en dat hij ervoor moet zorgen, maar af en toe is het heel moeilijk.
Daphne, super goed dat je man al 2 sollicitaties heeft lopen, vooral in deze slechte tijden is dat super goed. Ik zal voor hem duimen. Oh en Estelle, ik hoor haar helemaal. Ik vind kinderen van die leeftijd geweldig. Zelf heb ik een vriendin met een bijna 2 jaar oud jongetje. Hij praat nu heel veel, geen zinnen maar wel heel veel woorden. Hele leuke jongetje. En ik heb nog steeds geen kerstboom. :x Vanavond gaan we naar de makro en daar moet ik zeker scoren. Kan ik het dat vrijdag optuigen. Wij hebben gelukkig geen katten, ik ben zelf niet zo dol op die beesten, dus jullie probleem zal ik zeker niet hebben . Mijn versiering zullen netjes blijven hangen.
Goedemorgen allemaal! Jelly, alles goed gegaan bij de echo??? En, weten jullie het geslacht al??? Zijn jullie alweer een beetje gesetteld of moet je nog even wennen in NL? Veronique, jemig zeg! Hoe is het nu met Joshua??? Pff, vind het al erg dat er al zoveel kindjes zo erg moeten hoesten, maar als je kind er al gevoelig voor is lijkt het me helemaal eng... Bumba, wat? Mannen traag als het op dat soort dingen aankomt? Hoe kom je er bij Wij hebben gisteravond de boom opgehaald en Rogier zei doodleuk: Zal ik 'm ff achter het huis neerzetten? Dus ik heel verbaasd: Hoezo??? Hij trok bijna bleek weg ... Of wilde je hem nu nog opzetten?? Jaaaaaaa duuuuuuuuuuh!!!! Heb die boom niet gekocht om hem vrijdag ofzo pas op te tuigen... Knurftje.. Maar goed, mama's wil is wet, HIJ STAAT gnagna! Daphe, wat vreselijk vervelend dat je je zo misselijk voelt! Heb je niet iets onder de leden ofzo??? En als je twijfelt, toch maar testen??? Wat zegt je huisarts????? Knuf meis! Nenna, jeetje zeg... wat een bijwerkingen van de prikpil!!!! Wordt je baarmoederslijmvlies wel steeds gecontroleerd nog???? Hier zijn we beland op dag 30.... Vind het best spannend... Toch gaan we niet testen... Zondag is dag 33, m'n langste cycluslengte en ik denk dat als ik dan nog niet ongi ben, ik Rogier ga vragen om maandag een test mee te nemen van de KV... Dan ga ik dinsdagmorgen wel testen...
Even kort berichtje voordat jullie ongerust worden Ik heb de afspraak gemaakt hoor! Termijn echo op 24 dec. en intake op 7 jan. Hopelijk gaan wij superblij de kerstdagen in
@Bumba: en? heeft je man al actie ondernomen met de kerstboom? Heel herkenbaar hoor, zo staat hier al 3 weken een rolgordijn te wachten naast het raam tot 'ie opgehangen wordt En 2 schilderijtjes staan al meer dan een jaar te wachten..... Ach ja.... @Veronique: jeetje heftig zeg met Joshua, het is altijd zo superzielig als die kleintjes ziek zijn. @Jellybean: ooh, dus nog even wachten tot je weet wat het is. Spannend hè. Het lijkt mij ook wel een keer leuk om het niet te weten, maar dat gaan we toch nooit volhouden, hahahaha. Het gaat wel snel zeg, dan al 20 weken! @Christy: Woei! Spannend! Knap van je dat je kan wachten met testen! Je houdt ons wel op de hoogte hè! @Daphne: Vind het ook wel heel makkelijk dat zoonlief zich duidelijk kan maken. Al kletst hij soms ook de oren van ons hoofd Dat spanning zich lichamelijk uit, herken ik ook wel. Van spanning kan je ook behoorlijk misselijk zijn. Hopelijk heeft Jurgen snel iets nieuws! Wij zouden morgenmiddag op pad voor de boom. Maar nu vertelde vriendlief dat hij waarschijnlijk morgen later is dan eerst was gepland. En mijn buuf komt misschien nog langs, dus nou ja, we zien het wel. Ooh en ik had vandaag voor 19,45 bij de C1000 gekocht, kreeg ik net geen gratis kerstbal (is vanaf 20 euri), vond het zooooo flauw. Niet dat die dingen zo mooi zijn, maar gewoon het principe. Daar kan ik me dan heel erg over opwinden . Moet ik zeker niet doen hè. Nee. Ik weet het.
Daphne, dat is super geweldig, ik zou ook ja zeggen bij zo'n aanbod.......wie niet denk ik, maar wel goed dat hij rond blijft kijken, vooral omdat ze nog geen startdatum hebben. Je weet maar nooit, je kunt deze toch altijd gebruiken als onderhandelingstechniek, hihihihii, sorry dat is de zakenvrouw in mij. Maar heb je geen slokje genomen van de dure wijn. Trouwens ik heb een vriendin met een jongetje van bijna 2 en hij is goed bijdehand en eigenwijs. Dus volgens mij heeft het niks met jongetje of meisje, ze worden nu allemaal zo geboren Emjee, gelijk heb je, het is puur een principe kwestie. Weet je wat ik dan erg vind, als ze aan het einde van de seizoen die dingen zomaar gaan weggeven, omdat ze nog teveel op voorraad hebben, terwijl ze aan het begin moeilijk hebben gedaan over een paar centjes. Heb ik weleens bij de HA meegemaakt. Heel irritant. :x:x:x Gisteren zeer boos en teleurgesteld. Gaan we vrolijk naar de Makro boodschappen doen en kerstboom kopen en Neeeeeeeeeeeeeeeeee ze hebben geen kerstbomen. Verschrikkelijk. Het is mijn schoonzus de schuld, die had tegen ons gezegd dat ze daar ook kerstbomen hadden en uiteindelijk heb ik dus nog GEEN kerstboom. Toen we naar huis reden heb ik een terrein bij mij om de hoek gezien waar ze boompjes verkopen en dus heeft me vriend mij belooft dat we morgen ochtend eentje halen. Hij zag hoe teleurgesteld ik was van die MAKRO. :x:x:x Wel kalkoen gekocht voor kerst en garnalen en inktvisringen, lekker.
@Daphne: Dat is goed nieuws voor Jurgen! Maar ja, kan me voorstellen dat je wel even zekerheid wil hebben, voordat je stopt met zoeken. Wel gek dat ze de startdatum niet weten, hebben ze wel aangegeven hoe lang het ongeveer gaat duren dan? Weken, maanden? Ooh, en jongens kunnen net zo lastig zijn als meisjes, geloof me..... Zoon is echt een draak vandaag. Moest even wat telefoontjes doen vanochtend, nou dat was bijna onmogelijk, want meneer schreeuwde er keihard doorheen, gooide met spullen of zat aan mij te trekken en te duwen. Net lag de hele kamer vol met speelgoed en meneer weigerde ook maar iets op te ruimen. En ik voel me vandaag helemaal niet fit, dus dan lijkt het ook allemaal nog een keer erger. @Jellybean: Balen dat je gister je boom niet had! Vanochtend één gehaald? Maar dus wel je kerstdiner binnen. Wij zullen binnenkort ook eens een lijstje gaan maken. Eerste kerstdag nemen we allemaal een gerecht mee, tweede kerstdag bij mijn ouders en dan nemen we ook altijd wel effe wat mee (hoewel mn moeder dat niet wil, maar ja). Ben bang dat de boom hier niet gaat lukken hoor vanmiddag Maar morgen hebben we wel tijd, dus dan moet het dan maar. Misschien is zo'n kunstboom toch wel makkelijk
Emjee, kunstboom is wel makkelijk maar geeft geen lekkere geur. We moesten vandaag allebei werken, dus kerstboom wordt morgen opgehaald en gelijk ga ik die optuigen. Voor kerst hebben wij geld verzameld (ik ben de kassa), dan doe ik de meeste boodschappen, maar ga zelf niet alles koken. De kalkoen wordt bijvoorbeeld door een vriendin gedaan. Ik moet zelf kip bereiden (gestoofd) en tiramisu (toetje). Moet nog overwegen of ik eentje zonder amareto ga maken, of dat ik gewoon minder amareto erin ga stoppen en gewoon een beetje neem.
Haaaaaaaaaaaaaaai!!! Jemig, als sinds gisteren geen activiteit meer hier... Volgens mij zijn we allemaal errug druk met andere dingen Jellybean, nou ja zeg, geen bomen bij de Makro? Wat is dat voor iets raars??? Vind dat erg typisch voor zo'n zaak... Dus vandaag op pad?? En, staat 'ie al??? Daphne, meis, je weet maar nooit... Bij mijn mede oktobermama's had er eentje haar "vruchtbare dagen" tijdens de vak. en sliep de jongste bij hun op de kamer... Niks kunnen uitrichten, maar toch zwanger! Dusssssssssssssssss.... zeg nooit, nooit... Enneh, even een geheimpje... wonderen bestaan
Emjee, schaam je!!! Een kunstboom!!!! Wij hebben een Nordman zonder kluit gekocht bij de Praxis... 175 hoog, prachtige boom.. was 2 tientjes... En hier staat 'ie dan, helemaal mooi te zijn in de kamer... En als je hier binnenkomt ruikt het helemaal naar dennenlucht!!! Heerlijk!!! Daphne, wat super nieuws trouwens van Jurgen! Ook de sec. voorwaarden klinken goed... Ben erg benieuwd wanneer de startdatum dan is...
Oké, komt 'ie dan... rampapapaaaa.... Ben nog erg onzeker, maar toe maar... Kon het toch niet laten...
Christy: zie ik daar een streepje???? ja toch?....dat wordt een mooie kerst!! mag ik je al een beetje feliciteren.... wij hebben inmiddels een mooie boom voor 12,50 op de kop kunnen tikken.......morgen gaan we hem optuigen, kijken wat de poezen doen. hij staat nu achter het huis...gaat de hond er tegenaan plassen:x:x:x zo van....die is van mij!!! gelukkig tegen de kluit. ben nu druk aan het temperaturen cd7 36.92 cd8 36.79 cd9 36.73 cd10 36.95 cd11 36.88 cd12 36.82 dit alles om 6.40 smorgens alleen cd 12 was vandaag om 7.30. er zit nog best wel wat schommeling in volgens mij.