Christy GEFELICITEERD !!!! Ik zie toch echt een streep. Merk je het ook of niet? En vind het super voor je anders moest je toch nar het ziekenhuis? Nenna leuke prijs die boom. Hier ook 9,95 en een mooie boom. Hij was 17,95 maar die jongen rekende 9,95. Wat een rokje al niet kan doen he hahaha. Emjee fijn dat je een afspraak hebt gemaakt. Nu gaan aftellen naar je echo. Voel je je nog steeds goed? Daphne fijn dat jurgen is aangenomen. Hoe is zijn andere gesprek verlopen. Is ook goed voor het zelfvertrouwen als je gelijk je eerste sollicitatie wordt aangenomen. En zeker in deze tyd. Met jou verder ook alles goed? Hier nou de kerstboom staat sinds gisteren. En mijn kleine man kijkt er eingelijk niet naar om. Wel vind hij de lichtjes erg leuk. Gisteren naar ikea geweest om een kast te halen voor al het speelgoed. Het is al zoveel niet normaal, maar hij speeld wel overal mee. En dan moet het nog kerst worden.
Christyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Wauw! Dat ziet er toch wel aardig positief uit, maar kan me voorstellen dat je liever een meer donkere streep ziet. Binnenkort gewoon nog een testje doen? Allemaal dus een boom. Wij hebben gister ook een echte boom gescoord hoor! Voor 12,50 en hij werd ook nog gratis thuisbezorgd. Dus volgens mijn vriend verkoopt hij die bomen alsnog te duur als hij ze gratis kan bezorgen, maar ja. Het is een prachtig boompje en zoon vertelt vol trots aan iedereen dat we nu thuis ook een boom hebben (op kdv staat 'ie al een hele week) hahaha. @Daphne: geef de moed nog niet op hoor. Zoals Christy ook al zei, (en voor mijzelf geldt het ook) de maand waarin je denkt dat er echt een wonder moet gebeuren om zwanger te raken, is het raak. We gaan hier lekker naar buiten straks, het is zulk mooi weer!
Thanks meiden! Gaan er nu toch echt vanuit dat het positief is hoor. Vanochtend was de streep al een stukkie duidelijker! Heb woensdag een tel. consult met dr E. en dan gaan we het over het verloop hebben van de zws... Best spannend... Woendagochtend dus voor de zekerheid nog maar ff testen, maar dan zal 'ie een stuk duidelijker zijn denk ik... Gok op een vroeg echo, om uit te sluiten dat het vruchtje niet in mijn enige werkende eierstok zit, dus da's ook wel weer spannend! Hahaha Emjee, dus toch een echte boom! Heel goed!!! Gaan zo lekker ff wandelen en vanmiddag naar m'n paps en mams, die zijn 36 jaar getrouwd..> Pf, 54 en 55 jaar jong en dan al zo lang getrouwd.. Best knap van ze Tot later allemaal!!!
@ crissy gefeliciteeeeeeeeeerddd! Ik zie een streep hoor hier nogsteeds geen ongi maar merk wel dat ik er meer rust in heb gekregen en gewoon afwacht... al vind mijn man het nu ook erg lang duren mijn ongi ( zit op dag 64 ondertussen) Hij , ja je leest het goed , vroeg of ik morgen een test er tegenaan wil gooien haha liefs
Ik kom nooit in het weekend hierop, want meestal heb ik het te druk, of zit niet al te veel achter de pc, maar vanavond dacht ik, laat me effe checken of er nog nieuws is. En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Christy gefeliciteerd, superrrrrrrrrrrrrrrr meid, oh jeetje dit is echt heel erg leuk nieuws. Daphe ik zeg precies hetzelfde, ik ben zwanger geraakt in de maand waarin ik het juist helemaal niet had verwacht. Ik had net gehoord over de ander kindje, dus sex was echt 0,0. Die ene avond toen boosheid en verdriet iets minder was, is het gebeurd. Dus je hebt maar 1 keer nodig. Bumba, bumba, bumba, het is toch niet te geloven dat je een boompje scoort met zoveel korting, hahahaha, wel een leuk voordeel dat rokje, ik gebruik altijd mijn decolote, die heb ik in overvloed. Wendy, mischien moet je die pillen van de etos gebruiken om te helpen bij ongi worden, weet echt niet hoe die heten. Ik wens je veel geduld. Emjee, hahahaha, je vriend is echt grappig, hij moet allang blij zijn dat ze het thuis brengen en gratis. De mijne heeft bijna een hernia opgelopen met ons kerstboom, hahahaha. Wij hebben vandaag de kerstboom gehaald (uiteindelijk), super mooie boom, was 45 euro, maar hij is super mooi en groot. Als die helemaal opgetuigt is zal ik een foto maken en hier zetten. Ik heb nu alleen de lampjes erin, moet haakjes kopen voor de ballen. Ik ben gisteren ook naar de Ikea geweest, lijstjes, een computer tafeltje, een plankje voor de badkamer, een plantje en nog een paar dingen gekocht. Het is altijd druk daar. Vandaag lekker opgeruimt in huis en nu voor de tv zitten. Mijn vriend zit playstation te spelen met een ander vriend van ons. Maar ik ga zo direct naar bed, morgen begint weer een nieuwe week.
bij ons zit de kerstsfeer er al lekker in......grrrrrrr, not:x. mijn dochter zit volgens mij in een vroege pubertijd. volgende maand wordt ze 10 maar ze lijkt al middenin de pubertijd. ruzie, ruzie en nog eens ruzie:x:x vooral met mijn man, grote mond, napraten op zo'n irritant toontje en alles anders doen dan hoe wij het willen!!! Nou ja, alle kids hebben wel eens van die periodes, maar ik ben nu al bang voor haar pubertijd.....hihi. Vanavond gaan we na steeds uitstellen, eindelijk de boom opzetten gezellig.....kaarsjes aan enz. Heb trouwens ook heel veel zin in kleren kopen, maar helaas krappe maand deze keer! Wachten op de kinderbijslag Zit voor ons trouwens wel een mooie dertiende maand in.......misschien daar wat van af snoepen om toch nog even te shoppen Heb trouwens vannacht denk ik een eisprong gehad!!! alle signalen van rekbaar slijm, hoge baarmoeder, pijn in onderbuik. Werd vannacht wakker na een hele drukke rare droom en had behoorlijk buikpijn. had al twee dagen rechts een zeurend gevoel. Hebben gisteravond geklust.......duuuuuus......wie weet! Het afwachten begint. Als het goed is kan ik rond 30 dec testen.....zou een mooi oud en nieuw zijn. Zo, dat was weer een lang verhaal.......groetjes aan iedereen
hey dames, ik slik de pillen al sinds een maand... dus ik hoop dat ik de rode duivels snel krijg!! dan kan ik verder. Mijn pendel geeft januari 2010 aan een jongetje.. dus laten we hopen dat het uitkomt! liefs
Hallooooooo, Daphne maatje 86 ?????? Estelle is toch 2?? Mijn mannetje gaat al naar 86 van de shirtjes dan he. Maar wel lekker geshopt dus. Ik heb er ook zin in maar ja de decembermaand is niet zo goed gevallen hihi. Nenna fijn he dat puberen. Denk dat het nog wel even blijft. De een heeft er waarschijnlijk meer last van dan de ander. Wendy het duurt nu wel erg lang he? Hoop dat die pillen werken voor je. En dat je pendel uitkomt. Jellybean haha ik heb er niet zo gebruik van gemaakt hoor. Stond daar met mijn zoontje en mijn moeder en dan toch nog een leuke prijs geven. En uuh die decolote (hoe schrijf je dat ) die heb ik ook hoor. Ik heb echt voorraan in de rij gestaan. En van wie ik dat heb geen idee. Bij ons in de familie allemaal beschaafde maatjes wat dat betreft dan he. Christy hoe voel je je? Nog meer tests gedaan? Emjee joehoe.
Hahaha GO BUMBA, GO BUMBA, GO BUMBA!!! Ah joh, wat is er nou toch vervelender dan dat Heb gisteren ook nog getest, streepje werd al wat donkerder! Nu woensdagochtend nog een keertje testen voordat ik tel. consult heb met dr. E. Dan mag 'ie wel flink duidelijk zijn denk ik Vanochtend op de fiets ging het bijna niet goed... Ik moet altijd een beste brug/helling op fietsen en ik werd me een partij misselijk en duizelig... gelukkig fiets ik altijd met m'n tante mee richting werk, dus was ik niet alleen... De eerste tijd toch maar proberen niet teveel in te spannen... Verder wat last van krampjes en steken... nenna, spannend zeg! Mijn duimen draaien!!! Oei, pubertijd... tja, ze is een tiener he.. ook al is ze dat nog maar net... succes meid, kan me voorstellen dat dat echt ff afzien is!!! Daphne, ik blijf duimen meis! Het zou fantastisch zijn toch!!! Jemig, net uit maatje 86?? Hihi, verschil tussen jongens en meiden is wel duidelijk... Damiën begint al uit de maat 98/104 te raken van H&M, ZARA en Hema... Ach ja, hij krijgt natuurlijk ook Pokon hahaha! Jelly, whaha, lekker geshopt jij zeg!!! Heerlijk! Ben errug benieuwd naar je kerstboom! Misschien maak ik ook nog wel ff een foto! Hih, is wel leuk, allemaal ff gezellig je kerstboom spammen
Zo, er is lekker veel bijgeschreven hier! Gezellig. @Christy: dat ziet er dus goed uit met de streepjes! Joepie wat geweldig meid, ik ben blij voor je. En ja...dat wordt dus even rustig aan de komende tijd. Wat zal dokter E opkijken, hihi. @Bumba: Ahaaa, vanavond wordt er een man verleid Zet hem op! @Wendy: ik denk dat niemand zo blij zal zijn met een ongi als jij! Of niet natuurlijk, een positieve test zou nog beter zijn! Ik heb ook wel goede verhalen gehoord over maanstenen (kan je aan een kettinkje kopen) die schijnen goed te zijn voor je vruchtbaarheid en dus ook voor je cyclus. Maar misschien vind je dat wel helemaal niks hoor, wilde je het toch even melden. Bij 2 meiden die ik ken, werkte het (toeval of niet). @Nenna: en volgens mij gaat daar nog een man verleid worden vanavond! Tsja, die puberteit...daar kan ik best een beetje tegenop zien. Helemaal nu zoon met 2 jaar al strontvervelend kan zijn. Maar ja, volgens mij heeft elke leeftijd ook zijn leuke kanten? (toch?????) @Daphne: ooh, lekker een weekendje weg geweest. Ik ken Lille eerlijkgezegd alleen van erlangs rijden op weg naar het zuiden, maar het is vast een mooie stad. En vrijdag NOD!!! OMG wat spannend weer. @Jellybean: Wauw een boom van 45 euri,die moet wel heel groot zijn Benieuwd naar de foto! Wij hebben echt een miniboompje van 1,5 meter ongeveer (niet zo'n grote woonkamer nl.) Hier alles goed, bij vlagen voel ik me wel behoorlijk beroerd, maar beschouw dat als een goed teken. Vanmiddag met zoon 2e prik halen geen zin in, eigenlijk twijfel ik nog steeds of de 2e wel zin heeft. In geen enkel ander land doen ze 2 prikken hè. Maar ik zal wel weer achter de meute aanrennen Je slaat jezelf toch voor je kop als je kind in het ziekenhuis terecht komt.
Daphne BRRRRRRRR!! Dat is echt niet normaal zo koud binnen. Hebben ze geen verwarming? En ik denk dat dat voor emjee bedoeld was over lille. Ik ga altyd met het vliegtuig . Christy ben benieuwd hoe de arts reageerd. Zal hij wel niet verwachten. Even rustig aan doen de komende tijd. Hoe ver ben je eingelijk? Emjee wat is er leuker???MMM.... Nou soms alle andere dingen en soms niks leukers dan dat. Begrijp me niet verkeerd hoor ...Ik hou ervan! Maar soms is het ook wel een moetje. Als ik nou iedere maand kans had was het wel anders. Moet je ook afwachten maar dan heb je wel kans. Nenna is ze al afgekoeld? Vind het echt ijskoud buiten. Morgen laatste babyzwemmen dit jaar. Ik wil er graag heen maar het is zo koud.....
@Bumba: ze is weer wat afgekoeld hoor, ze mocht samen met haar broertje de boom optuigen......hebben ze heel mooi gedaan hoor @emjee:je hebt gelijk hoor, er zijn voor elke leeftijd weer hele leuke kanten. en die leuke kanten overheersen natuurlijk. alleen als ze dan zo'n bui heeft....
Goodmorning everyone, Bumba, mijn moeder heeft cupje B en mijn zus cupje A, maar dan kom ik met een cup E. Is toch niet te geloven. Heb weleens gehoord dat de moeder van mijn vader hele grote borsten had, kan me haar helaas niet herineren. Dus tja, als het nodig is dan maak ik er wel gebruik van, hihihihihihihi, vooral thuis. Ik begrijp precies wat je bedoeld met dat moetje, dan voelt het zo verplicht dat het niet eens meer leuk lijkt te zijn. We moeten vanavond.........pfffffffffffffffff. Maar ik ga er toch vanuit dat je wat leuks van hebt gemaakt. Nenna, helaas was ik ook geen makelijke dochter in mijn pubertijd, achteraf heb ik er spijt van, heb het mijn moeder zo moeilijk gemaakt. Maar in die tijd besef je dat niet. Gelukkig is ze nu afgekoeld, wat bij mij werkte was rustig tegen me praten als ik wat afgekoeld was, mischien helpt het bij je dochter ook. Maar ik ben bang dat je voorlopig niet veel aan kan doen. Daphne, zo idd heb je een klein poppetje, ik heb een vriendin die in september is bevallen en nog effe en dat kind draagt 82, hahahahaha, oke een beetje overdreven, maar dat kindje is dik. Wel een heel lief meisje. En wat dacht je van een klein kacheltje meenemen naar je werk? Dat had ik dus allang gedaan. Heb meestal geen last van de winter, draag nog vaak genoeg gewoon korte mouwen, maar deze dagen is wel wat anders........brrrrrrrrrrrrrrrr het is koud. Emjee, mijn kerstboom is zo'n 1,80, maar is super vol. Gisteren was ik zo moe, kon echt niet de balletjes erin plaatsen. Ik bleef er met lieve ogen ernaar kijken, maar was er niet vooruit te branden. Was gisteren na het eten ook niet al te lekker, heel af en toe wat misselijk s'avonds. Gelukkig heb ik dit niet meer al te vaak. Ben je nog met de kleine voor de 2de prik geweest? Hopelijk heeft hij geen last van gehad. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik zou doen, maar wat je zegt als de kleine ziek wordt dan slaan we onszelf zeker de hersens in omdat we het toch niet hebben gedaan. Christy, hoe voel jij je vandaag? Wat heeft de dokter gezegd? Ik ben eerlijk gezegd geen voorstander van een vroege echo. Vorige keer was ik net 5 weken zwanger bij de eerste echo, sowieso zei de gyno al dat er niet zoveel te zien zou zijn en dat was inderdaad zo. Het was een inwendige echo en die avond begon ik te bloeden, mk dus. Weet niet of het door de echo kwam, maar dit keer wilde ik dus zeker geen risico lopen en heb tot 8 weken gewacht. Wat misselijkheid betreft, het hoort er helaas bij, maar op de fiets lijkt me 10 keer niks, doe voorzichtig en heel goed dat je niet alleen fietst.
Goedemorgen meiden!!! Daphne, 11,6 kg Oh, hahaha, dit zijn de momenten waarop ik me schaam voor Damiën z'n lengte en gewicht, want hij ziet er echt uit alsof hij 3 jaar is Hij is 97 cm en bijna 16 kg Mega jumbo hollands welvaren Ach, whatever hoe groot en zwaar ze zijn... als ze maar gezond zijn. In Damiën z'n geval maak ik me er helemaal niet druk om, want ongezonde dingen krijgt hij eigenlijk niet, alleen wat chippies bij verjaardagen ofzo of af en toe een paar in het weekend en verder de "normale" dingen. Denk dat het in zijn geval echt opgaat dat goed eten en slapen goed doet groeien... Jemig, wat koud! Da;'s toch niet normaal! Arbotechnisch ook echt niet verantwoord. Volgens mij sta je dan in je recht op je spullen te pakken en weg te gaan!!! Jellybean, de reden dat ik verwacht een vroege echo te krijgen, is dat mijn linker eierstok dicht zit en mijn rechter beschadigd is. Om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap op tijd uit te sluiten, gok ik daar namelijk op, omdat het risico daarop bij mij een stukkie hoger is dan bij "een ander" zonder deze klachten. Vandaar... Ik ben me er zeer zeker van bewust hoor dat dat geen garantie op een goed verloop van de zwangerschap is! Al hopen we dat natuurlijk wel Alleen als het wel bbm is, en we wachten tot 10 weken, dan denk ik dat ik ook mijn rechter eierstok kwijt raak... en dat willen we natuurlijk niet! Bumba, koud in het zwembad bij babyzwemmen??? Nou ja, schandalig... dat moet toch niet kunnen? Agos, ik zie allemaal van die kleine ukkies met blauwe lipjes voor me... Kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten... Emjee, hoop dat de misselijkheid gauw afzakt meis!!! Tweede prik... ik weet het ook niet... moeten officieel morgen weer heen, maar krijg een beetje de kriebels van het feit dat het in andere landen afgeschaft wordt... Daarnaast hoor ik niet zulke goede verhalen over mensen die de 2e gehaald hebben... worden toch beroerd, misselijk, zeer opgezwollen armen... Het schijnt dat het 2e vaccin niet hetzelfde is, andere fabrikant... Maar ja, straks komt het wel langs je huisje inderdaad en slaan we onszelf voor het hoofd... Ik blijf er nog steeds bij, volgens mij zijn ze veel te laat begonnen met inenten... Zo, ga nog even wat doen hier op kantoor Fijne dag allemaal!!!
Nee, Christy, dat willen we zeker niet hebben. Maar ik snap nu wel waarom je een echo zou willen. Wist niet dat de kans groter was voor een bbz als 1 van je eierstokken dicht zit. Moet eerlijk zeggen dat ik niet geloof dat de inwendige echo de oorzaak is geweest van mijn mk, het zat gewoon niet goed. Maar toch wilde ik bij deze liever wachten tot de 8ste, ook omdat je dan feitelijk iets kunt zien. Weet je ongeveer hoever je bent?
Jellybean, kan me goed voorstellen dat het gevoel dat je NA de echo een mk hebt gekregen heel naar is... Je vraagt je dan toch af of... Wat zeiden de artsen er daar eigenlijk over??? Het risico voor mij is met name groter omdat ook mijn rechter eileider wat beschadigd is, waardoor het eitje misschien niet goed "getransporteerd" is richting bm... En omdat links dus eigenlijk niet veel functie meer heeft, zou het helemaal naar zijn als door een te late opmerking van een event. bbmzws ik ook mijn rechter zou kwijtraken... Maar goed, brrr, ik denk er veel te veel over na... Ik denk dat ik zo'n 4 weken en 4 dagen zwanger ben... Errug pril dus nog hahaha!
Joh Christy, dat je er veel over nadenkt is heel normaal. Het is je lichaam en je wilt zeker weten dat alles goed is. Weten ze waarom je 1 beschadigde eileider hebt en 1 dichte eileider? Ik weet niet of je gelovig bent, maar ik wel, bij jou zie ik maar hoe God te werk gaat. Geweldig. Gyneacoloog heeft toen niet veel gezegd. Het zij maar zo.
Jeetje Daphne, jammer van die ongi, zoals je zegt wel heel vroeg. Sterkte met die vrieskist van jullie daar. Gelukkig heb ik hier dat probleem niet, want anders zou ik de hele dag met pijnlijke tepels gezeten. Heb gemerkt dat als ik het koud heb dat ik super keiharde en pijnlijke tepels heb. Nooit eerder meegemaakt tijdens winter, tenminste de pijn, dus denk dat het ook met de zw te maken heeft.
Daphne, wat vreselijk naar dat je ongi bent geworden!!! Jemig, toch had ik het op één of andere manier (nog) niet verwacht... Mijn duimen blijven toch doordraaien hoor Jellybean, door het syndroom van Asherman (verklevingen in de baarmoeder door een curretage) is mijn linker eierstok compleet dicht gaan zitten en zijn we sinds maart/april vorig jaar al bezig om de boel daar "schoon" te krijgen. Hier in Zwolle hebben ze het verkloot vorig jaar april en dus ben ik overgestapt naar Hoofddorp. Hier bleek in januari dat mijn hele baarmoeder verkleefd zat. In feb. geopereerd, in april schoon, groen licht gekregen voor een zws, aug voelde niet goed, in sept weer geopereerd, het zat weer vast, ook in mijn rechter eileider en bm hals en dit hebben ze dus weer open gemaakt. Het weghalen van verklevingen is niet echt positief voor de kwaliteit van je bm slijmvlies en eierstokken... Vandaar... Sorry hoor, heel verhaal