@Christy: kan me voorstellen dat het bij jou wel even extra spannend is of alles goed is. Wat zei de arts vandaag? @Daphne: jeetje, vroege ongi....zou het door de kou komen? Ik zou echt met mn winterjas aan gaan zitten geloof ik, brrrrrrrr. @Jellybean: ja, die pijnlijke tepels bij kou komt echt door de zwangerschap. Ik heb het nu nog niet, maar had het bij mijn zoontje wel. Nu doen mijn hele borsten pijn, vorige week met sporten moesten we een oefening doen met veel springen, AUW. @Bumba: en? nog gaan babyzwemmen? @Nenna: volgens mij is Daphne vorige maand bezig geweest met tempen, ik kan je helaas niet helpen. We hebben gister toch maar de 2e prik gehaald. Vanochtend leek hij er iets verhoging van te hebben, maar dat zakte snel af en is de hele dag zonder problemen naar kdv geweest. Heeft daar vanmiddag wel geslapen, wat ie al maanden niet meer doet, dus was toch wel wat van slag denk ik. Er waren vandaag wel veel kindjes die niet lekker waren van de prik. Schijnt idd dat de 2e keer meer bijwerkingen geeft, maar ja liever de bijwerkingen dan de mexicaanse. Mag alleen de pleister er niet afhalen, hij zegt dan: neeeeeee, dat doet een beetje pijn!!!!! Nja, in een onbewaakt ogenblik maar eraf trekken.
Nenna sorry heb geen ervaring met tempen. Voor mn gevoel zou ik er dan nog meer mee bezig zijn (als dat al kan ). Vanwaar de vraag?? Emjee hoi ook online zie ik. Alles goed? Daphne balen dat je ongesteld bent geworden. Vroeg maar niks gekker dan een vrouwenlichaam. Temparatuurde je nog? En kon je er wat uit opmaken? Jellybean ik heb het niet gezellig gemaakt. haha Was erg moe en de ovutest gaf nog niks aan dus ik dacht ik ga lekker slapen. Hoe bedoel je een verplicht nummertje hahaha. Vanavond wel hoor. Eingelijk erg he dat je dat hier zit te "vertellen". Maar goed dat mannetje hier nooit leest.
@Bumba: ben nu een aantal dagen aan het tempen en dacht aan mijn lijf te merken dat ik een eisprong had gehad. alleen mijn temperatuur zegt volgens mij wat anders......misschien ben ik nog wat te ongeduldig...ben er ook best veel mee bezig. maar ja 12 maanden vind ik erg lang wachten....blehhhh.... nouja wachten duurt lang. Ga binnenkort even weer bijlezen en op iedereen reageren hoor, heb het alleen erg druk momenteel ik wens iedereen mooie feestdagen toe.......
Oh Daphne, dat is een geweldige mijlpaal. Dat ze het zelf aangeeft is super. Ik denk gelijk aan minder luiers, meer kleren, hihihihihihi. Maar ook super goed dat een 2 jarige meisje al zelfstandig (met een beetje hulp) op de potje wilt. Geweldig meid. Is een felicitatie waard, dus: GEFELICITEERD Nenna, kan je helaas ook niet helpen. Ik voelde mijn eisprong bijna elke maand. Bumba, ik weet precies wat je bedoeld, soms ben ik zo moe, vooral op vrijdag na een hele week werken, dan wil ik daar niet eens aan denken. Maar mannen zijn wat dat betreft heel anders als wij. En ja, ik ben ook blij dat mijn vriend ook niet hierop leest, hihihihihi. Hij weet wel dat ik hierop zit en ik heb hem ook verteld dat Emjee en Christy zwanger zijn, niet met namen, maar wel met melding dat het mijn vriendinnetjes zijn op de zwpagina. Ook vertel ik hem dingen die ik van jullie leer over de kleintje, van die handige weetjes. Christy, heel verhaal maar wel duidelijk, dit wist ik namelijk niet. Kan je hier ziekenhuizen aanklagen en voor de rechter slepen? Had ik zeker met Zwolle gedaan, namelijk. Emjee, zit je nog op de sportschool? Knap van je hoor. Mij kennende is zw een goeie smoes om onderuit te komen, als ik al ging (NOT). Ben moe deze dagen, ga vroeg naar bed, maar s'nachts wordt ik wakker met hele pijnlijke borsten, vooral de rechter borst en dan duurt het effe voor de pijn weg is. Brrrrrrrrrrrrrrr, hoop dat het snel minder koud is, kan er echt niet tegen.
Daphne nee hoor vandaag was mijn werkdag. Dinsdag is altyd voor babyzwemmen. Erg leuk mamma lekker kleppen met andere mamma's
Dames, wat een sneeuw ligt er. Woon zelf in Zoetermeer en het was helemaal wit. Moest vanochtend om 4 uur opstaan om mijn nichtje en haar vriend naar schiphol te brengen. Zij gaan lekker kerst met haar familie in Madeira vieren. Heerlijk. Zit dus nu al op mijn werk. Super rustig en heb zeker 2 uurtjes om te doen waar ik zin maar in heb, hihihihihihihi. Eigenlijk slapen, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Een hele witte fijne dag voor jullie allemaal.
Wauw! Het is hier ook wit wit wit!!! En het sneeuwt nog steeds aardig hard. Wij wonen in het noorden van NL. Net al even het pad naar de voordeur schoongeschoven, maar ik geloof dat het weinig zin had...het sneeuwt zo weer dicht. Maar ik vind het geweldig hoor en zoon ook. Ben blij dat ik vandaag vrij ben. Vriend heeft er drie kwartier langer over gedaan om op zn werk te komen vanochtend Vanmiddag nog maar even een sneeuwpop maken
Jellybean, aaaah Madeira, wat vervelend Lekker hoor! Hihi, lekker vroeg uit de veren! Heerlijk he, om bij het wakker worden dan zo'n winterwonderland te mogen zien... Ik vind het fantastisch! Hier sneeuwt het nog heerlijk door!!! Daphne, hier nog een "niet zin" persoontje... Bah... wil weekend Slim van je om Jurgen je te laten brengen! Babyzwemmen... wij hebben het niet gedaan. We zijn één keertje samen met Damiën gaan zwemmen toen hij ongeveer 7 maanden was en allemachtig, wat een gedoe Ik weet het, heel erg, maar dat zag ik echt niet zitten in mijn eentje... Hahaha, wat een ontaarde mama ben ik toch Emjee, welke prov zit je? Ik zit in Zwolle en het gaat hier lekker door met sneeuwen!
Ooh Daphne, groot gelijk! Ik was geloof ik ook niet gaan rijden. Makkelijk dat Jurgen je even kon brengen. Christy, ik wil zoveel mogelijk anoniem blijven op dit forum, maar kan je wel vertellen dat ik zo'n 25 km bij je vandaan woon Hoe gaat het trouwens met jou? Wat zei de arts?
Goedemiddag allemaal... Ik ben hier van de week mee komen lezen vanaf t begin. Nu t volgende... Ik heb 5 december smiddags duidelijk n eisprong gehad en 6 december vroeg in de morgen nog sex gehad en ook 3 december dus mn ei zou bevrucht kunnen zijn. Nu heb ik sinds vorige week donderdag al niks als misselijk gevoel en borrelende buik. het lijkt net alsof ik buikgriep te pakken heb, heb t ook mega koud en voel me zwak in mn benen. Ben savonds behoorlijk moe... wij liggen tussen 9 en half 10 in bed. Mijn haren heb ik eergisteren gewassen, doe er niks in, en nu zien ze er zo vet als spek uit. Ik heb steeds steken in mn liezen en onderbuik. Mijn ongi is nog nergens te bekennen en mn urine is heel sterk van geur. Nu heb ik al zo vaak gedacht dat ik zwanger ben dat ik deze keer mn eigen niet voor de gek wil houden maar ik ben sterk van mening dat t toch wel ns raak zou kunnen zijn nu. Ik weet t natuurlijk niet voor de volle 100% maar voor n 70 procent ben ik toch wel overtuigt. Had iemand dit ook voor dat ie wist dat ie zwanger was? Groetjes Miranda
nee maar ik ben wel aangekomen terwijl ik toch wel "ziek"ben geweest. Weeg normaal 57 kilo en nu 59.3 en ik eet niks niet meer juist minder! en snoepen doe ik ook al helemaal niet meer Gek hoor
Miranda, wat een drama hè, al die rare klachtjes! Daarom zijn we hier ook zo'n heerlijke club Ik zeg altijd: Volg je eigen gevoel! Helaas zijn er hier genoeg "slachtoffers" waarbij hun eigen gevoel hun ook voor de gek hield, maar toch blijf ik er in geloven! Hoe is je cyclus normaal gesproken??? Op 28 dagen? Je zou event. kunnen testen, dan zit je 2 dagen voor je NOD... Spannend!!! Daphna, jaajajajaaaaaaaaaaaaaaa! Wat super! Wordt het nu deze baan??? Gefeliciteerd hoor, erg goed! Jurgen ligt goed in de markt zeg! Ehm, banenmarkt bedoel ik natuurlijk, vleesmarkt weet ik uiteraard niet Emjee, ik heb een vaag vermoeden waar ik bij 25 km op uit kom... Kennen we elkaar???
@Daphne: Superrrrr! Wat een goed nieuws! Geeft vast een boel rust bij jullie. Is wel snel gegaan dan, hij zit blijkbaar in een branche waar de zaken nog aardig goed gaan. En hij is natuurlijk sowieso supergoed als ie zo snel weer wat anders heeft. @Christy: Nee, ik ken jou niet, dus jij mij ook niet denk ik . Maar er is een lekker dik pak sneeuw gevallen, nu gaat het nog heel zachtjes dus het zal zo wel stoppen. Jammer dat ik morgen moet werken, want vandaag was het niet zo heel lekker om buiten te zijn in die buien. Maar misschien ligt het er zaterdag ook nog? @Miranda: ja, lastig al die kwaaltjes hè. Maar 2 kilo aankomen kan volgens mij niet zo vroeg door de zwangerschap komen hoor. Er zit niks anders op dan afwachten....helaas...
Christy79... mijn cyclus verspringt iedere maand weer. De ene maand is de cyclus 23 dagen, de maand daarop 25 dagen, die maand daarop 29 dagen, maand daarop weer terug naar 23 dagen. Ik kan er geen touw aan vast knopen. Vorige maand was ie 29 dagen dus daar ga ik nu vanuit. Mijn langste cyclusmaanden waren de ontpilmaanden en dat was n cyclus van 31 en 33 dagen. De rest was tussen de 23 en 27 dagen in. Nu zelfs tussen de 23 en 29 dagen in. Heb wel erg vet haar heel snel en veel last onderin mn buik, liezen en laag in mn rug. Geen ongigevoel. Ach... ik zit weer op t wachtbankje! hahaha Daphneenestelle... proficiat met Jurgen's baan! Is wel zo prettig als je vastigheid hebt in t leven. En ook wel erg lekker in deze dure maand!
Hey ladies, Daar was ik weer. Wat een mooie dag he met die sneeuw. Mijn kleine mannetje wilde niet meer naar binnen. Hij vond het helemaal super. Miranda welkom hier. En aan de ene kant kan ik je zeggen JA ik wist dat ik zwanger was al voor mijn nod. Aan de andere kant wacht op een pos test. Dan heb je zekerheid. Succes met wachten. Daphne super dat jurgen een baan heeft aangeboden gekregen die hij leuk vind. Welke gaat hij nu nemen? In welke branche zit hij eingelijk (als je dat zeggen wil hoor) En het babyzwemmen ja mijn zoon vind het geweldig en mamma ook. In begin ben je steeds met hem bezig en nu in het tweede groepje merk je dat er vriendschappen gaan ontstaan. Iedereen praat hier wel met elkaar hoor. Dus ik blijf het nog wel even doen. Zou het met een tweede ook graag doen maar weet niet of dat dat lukt. Emjee lezen er bekende mee op dit forum? Hoe voel je je verder? Al met de kleine wezen sleeen ( schrijf je dat zo ). Ik ga morgen moest even een slee regelen waar ik hem vast kan zetten anders wordt het niks hihi. Jellybean iemand wegbrengen met dit weer. Ik vind het nooit zo geweldig om te rijden met dit weer. Heb 1 keer een glijertje gemaakt van een metertje of 20. En dat is niet fijn. Je was wel vroeg op je werk en hoop ik voor jou ook weer vroeg thuis. Krijg je al een buikje of kan je het nog verstoppen?? Knap hoor dat je dat zo lang kan. Heel verhaal geworden. Hier lekker buiten geweest vandaag. En we hebben weer wat nieuws als iets niet mag gaan we op de grond liggen (net de tv reklame). Ik negeer het gewoon want daar zit ik natuurlijk niet op te wachten . Maar ik hoor dat het een fase is dus dat hoop ik dan maar. Fijne avond.
Miranda hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden. Zat even naar je onderschrift op je banner te kijken maar poehh hey jij hebt het ook niet makkelijk gehad. Welkom in onze club en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn. Alle andere ook natuurlijk.
Bumba... mijn huidige partner en ik zijn al ruim 2 jaar bezig voor n kleintje. Het kleintje dat ik verloren heb in 2002 is n deel van mijn levent zoontje. Hij was dus van oorsprong 2ling. En dat was nog bij mijn ex. Dat van 2006 is al van mijn huidige partner. Ik heb met mn ex 3 kinders en mijn huidige partner met zijn ex 2 kinders. Wij hebben standaard 4 kinders in huis die dus 24/7 bij ons wonen. Mijn kinders zien hun vader BIJNA NOOIT. wat ik dus heel relaxt vind! Sorry hoor maar zo denk ik er nu eenmaal over. Ik heb al vele cyclussen gehad dat ik ze niet eens meer in mn onderschrift erbij zet want ik vind t er treurig uitzien zo'n hele rij met allemaal cyclusmaanden. Niet dat t niet mooi staat maar vind t dieptriest dat t niet lukt... zo bedoel ik t dan he?!