ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @daphne van harte met de baan van je man!

@jelly, hoe lang ben je nu al zwanger/

Ik zit op dag 71 :)O alweer:O) van mijn "cÿclus" om moe van te worden!nogsteeds geen teken van een ongesteldheid...

liefs

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Goeie morgen dames,

Daphne, gefeliciteerd, jullie gaan een leuke nieuwjaar in. Ik weet wat je waarschijnlijk denkt, een kleine wonder zou het volmaakt maken en ik weet zeker dat je binnenkort ons ook dat geweldige nieuws gaat geven.

Bumba, rijden vond ik ook niet al te prettig, maar was gelukkig rustig onderweg, dus dat scheelt.
    Ik wil ook heel graag met de kleine gaan zwemmen als het zover is. Ik vind zwemmen ook zelf heel erg lekker en aangezien we vaak genoeg met de kleine naar Curacao willen gaan, is het handig als hij/zij al een beetje eraan went.

Emjee en Christy, jullie hebben zeker super veel sneeuw gehad. In Zoetermeer viel het allemaal mee, we kunnen op de balkon wel een sneeuwpop maken, maar heb het niet gedaan, ben niet zo dol op koude handjes en heb geen handschoenen. Ben van plan om een paar te gaan halen dit weekend.

Miranda, welkom bij ons clubje. Ik heb het gelijk gemerkt, omdat ik dat soort symptomen nooit eerder heb gehad. Ik had nooit voor mijn ongi pijn aan mijn borsten, terwijl ik het nu zeker anderhalve week voor mijn NOD ging voelen.
    Als je geduld hebt dan zou ik wachten tot je NOD (de gemiddelde die jij hebt berekend) en anders gewoon een testje eraan gooien.
    Succes.

Wendy, ik ben nu 17 weken en een paar dagen. Voel me gelukkig goed, alleen een beetje moe. Vind het heel vervelend voor je dat je zolang moet wachten op je eerste ongi. Was er maar iets wat ik je kon toesturen, waarvan ik zeker wist dat zou helpen, maar helaas.
    Hier stuur ik je wat virtuele geduld en een dikke knuffel. Hopelijk helpt het.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jellybean dank je :) hoop ook dat het helpt! heb de HA weer gebeld.. kon toch niet wachten.. met de vraag of ik doorgestuurd kan worden.. wil gewoon zeker weten dat ik goed in elkaar zit ( vroeger als baby 2 wkn in t ziekenhuis gelegen voor blaasontstkeing en rare onderzoeken gehad.) ik wil zeker weten dat er niks mis is gegaan toen.

Geniet maar lekker van je zwangerschap meissie!
    liefs

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Met mij gaat het goed. Ben wel super moe deze week, denk dat het gewoon erbij hoort. Verder voel ik me prima. Geen last van mijn suiker, geen last van mijn darmen, geen misselijkheid.
    Al heb ik me gisteravond tijdens een film volgepropt met popcorn, toch geen misselijkheid, hihiihihii.

Krijg net een rollade en een fles wijn van 1 van onze klanten. En van mijn baas krijg ik net mijn salarisstrook. Ben een zeer tevreden mens, hihihihihihihi.
    Creditcard mag weer betaald worden. Want dat shoppen in NY heeft niet weinig gekost.

5. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Oke, krijg je een doorverwijzing? Soms vinden ze dat te vroeg, dan willen ze eerst dat je een poostje wacht. Maar jij kent je lichaam en jij weet wat je nodig hebt, dus gewoon doen.
    Ik was al zeker 16 maanden gestopt met de pil toen ik voor het eerst naar de gyno ging, maar dat was eigen keuze. Bij mij heeft ontpillen heel lang geduurd. Ik kreeg elke maand mijn ongi precies om de 28 dagen, pas dit jaar in maart ging dat schommelen, toen wist ik ook dat het zou kunnen gaan gebeuren, dus ben bij de gyno geweest en alles bleek in orde te zijn. Ze konden toen zelfs een eitje ontdekken.
    Al met al, heeft het zeker 18 maanden geduurd voor ik voor het eerst zwanger raakte, helaas ging die mis. En 2 maanden later was het gelukkig weer raak.
    Geduld meid, dat heb ik heel veel gehad.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik zt in mijn eerste "maand" en ik weet dat het ontregeld kan zijn.. ga ik ook vanuit maar wil gewoon ff een apk keuring haha dat ik zeker weet dat er niks mis is. Geduld is niet mijn sterkste kant hahaha. Ik hou ook maar afscheiding ( soms heel waterig heel mijn string nat en soms melkkleurig) wat ik niet kan verklaren...ik ben het gewoon ff zat.

Mijn zus moet ook naar de gyn omdat ze na 1,5 jaar ook niet zwanger is.. maar ze heeft wel al een dochtertje dus zwangerworden kan ze ze is ook heel regelmatig.. (30 jaar oud) en niet te oud...

Mijn schoonzus heeft een kindje verloren en heeft al heel veel ivf behandelingen gehad en tot heden nog niet zwanger geraakt...

dan ga je je toch zorgen maken...

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hey dames,

Ik zwaai alleen even naar jullie.
    Niet zon leuke dag gehad en ik ben moe.

Miranda ik ben ruim twee jaar bezig geweest dus ik weet hoe je je voeld.
    Sterkte meis.

8. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: bah, ik kan me voorstellen dat je het wachten beu bent. Soms is geduld de enige oplossing :( Maar je kan idd maar beter even laten checken of alles okee is. Heb je inmiddels een afspraak?

@Jellybean: leuk, zo'n laatste salarisstrook! Wij zitten vast in een CAO waar weinig extraatjes mogelijk zijn, wel een mooi kerstpakket gekregen gister! En ook een fles wijn, hmmmm lekker, maar nu even niet. Ga ik iemand anders wel blij mee maken.

@Daphne: hoe gaat het met Estelle? Is het bij die lichte verhoging gebleven? Jullie dus lekker vakantie? Ik moet volgende week nog 2 dagen en dan ben ik tot en met 5 januari vrij, heerlijk.

@BUmba: *ik zwaai even terug* gaat het weer wat beter? Hopelijk niets ernstigs?

Ik zou vanavond naar een kerstborrel met vrienden, maar ik geloof dat ik af ga zeggen. Voel me de laatste paar dagen 's avonds echt niet fijn. Bovendien zal ik me de hele avond moeten verantwoorden waarom ik geen drankje neem ;) Ook niet zo'n zin in. Kijk echt uit naar de echo volgende week, waarna we hopelijk het goede nieuws openbaar kunnen maken.

Allemaal in de sneeuw spelen vandaag? Wij gaan nog proberen een slee te kopen vandaag, wilde dat al eerder doen deze week, maar het kwam er steeds niet van. Hoop dat ze nog niet zijn uitverkocht :(

9. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    wat is het stil hier.

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Bumba... t is hier zo stil dat ik jullie op bladzijde 2 moest zoeken!! hahahaha

All... hier nog geen ongi te bekennen WEL n verschrikkelijke humeurwisselingen bah! Het ene moment ben ik rustig en is alles goed en t andere moment ben ik bloedchagrijnig en mega kwaad!
    Wordt gewoon sikkeneurig van mn eigen.

Jellybean1976... ik heb gewoon de cycluslengte van vorige maand aangehouden maar weet je wat er vandaag door mijn kop speelde?... ik heb mn eisprong gevoeld op dag 13/14 van deze cyclus. 2 dagen vóór die eisprong hebben we nog sex gehad maar ook binnen de 24 uur ná mn eisprong. Nu zit ik op dag 28 van mn cyclus dus ik zou vandaag volgens mijn berekeningen toch echt ongi moeten worden toch?!
    Maar ik wil nog niet testen... ik wil dat pas donderdagavond doen MITS ik niet eerder ongi wordt en MITS ik me goed kan bedwingen hahahaa

Iedereen lekker genoten van de sneeuw? Wij wel hoor!

11. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Hallo allemaal, ben er ook even weer!!
    heb het erg druk gehad en ik hoop dat ik nu weer wat meer tijd heb om met jullie te kletsen:p

volgens mij zie ik dat miranda nieuw is?.....welkom:D

tis hier een puinhoop met de sneeuw, echt heel glad:) hebben net vanmiddag lekker gegourmet (schrijf je dat zo?):(:( met een jeugdgroep. Natuurlijk veel gegeten...te veel;) maar het was erg gezellig.

@miranda: spannend dat je donderdag kunt testen....duim voor je:)

Ik heb nog wel wat terug gelezen maar het is wat veel om op te reageren. probeer nu weer wat mee te lezen....

ik ben nog steeds aan het tempen en denk dat mijn temp nu echt weer gaat stijgen....dus een eisprong(denk ik) Heb ook behoorlijk zere borsten en zere tepels:(:(
    hier een overzichtje van mn templijst

groeten aan iedereen:):)

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Nenna... mijn borsten zijn zo gigantisch gevoelig sinds gisteren dat ik óf ongi ga worden vandaag óf ben zwanger! hahahaha is logisch natuurlijk. Meteen nadat ik t intikte moest ik er aan denken... stom stom stom van me.
    Heb nu ook lichtelijke hoofdpijn en ben misselijk dus kan idd van n aankomende ongi zijn.

Ik ga dadelijk kerstkadootje halen voor Chris en meteen even n testje kopen denk ik dan ben ik van die onzekerheid af, maar daar wacht ik nog wel mee tot of vanavond of morgenvroeg!

All... hoe is het met jullie?

Ik wens iedereen n fijne dag toe!

13. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!!!

Toch nog een beetje van de sneeuwpret kunnen genieten ondanks de gladheid?
    Hier errug gezellig gehad, heerlijk gesleed eh of gesleet, whatever :D (en ik ben dan secretaresse hahahaha) met Damiën, gisteren was Rogier jarig dus een hele drukke dag. We waren blij dat we in bed lagen!
    Damiën moest vrijdag eerst echt heel erg wennen aan de sneeuw... Onze held bleef als bevroren :)P) in de sneeuw staan... Geloof dat 'ie er aan begint te wennen...

Nenna, whoei, spannend hoor!!! Dus je mag weer naar de wachtbank? Meid, m'n duimen draaien hoor!!

Miranda, spannend!!!!! Ben errug benieuw, je komt ons toch uiteraard wel meteen vertellen hoe of wat he als je getest hebt??

Bumba, hoe gaat het met je?

Wendy, ik kan me goed voorstellen dat je je wat zorgen maakt als je zus ook "het traject" in gaat... Hou goede moed meid, al lijkt het soms heel moeilijk...

Jelly, begin je aan je fitte periode nu??? Da's wel heeeeeeeeeel erg lekker hoor... Weet van mijn zws van Damiën nog dat ik een week of 23 echt beroerd ben geweest en o o o wat voelde ik me toen ineens goed... Ik kon de hele wereld aan :D

Emjee, zo leuk dat je v.d. week je echo hebt! Kan me goed voorstellen dat je er naar uit kijkt! En, niet wezen borrelen???
    Gaat het inmiddels alweer iets beter of zijn het ups en downs??

Daphne, hahaha die Estelle!!! Bijdehandje, heerlijk!
    Super dat ze het sleeën zo leuk vindt! En fijn dat ze weer opgeknapt is zeg! Ja, kan best door de combi van alles komen! Zo zie je maar weer dat ze ook nog wel "erg klein" zijn he met hun 2 jaar!

Hier alles goed. Woensdag hebben we de eerste echo. Ik ben dan max. 6 weken zwanger. Een hartje zien, dat wordt 'm waarschijnlijk dus niet, maar deze echo is eigenlijk alleen maar bedoeld om te kijken of onze uk dus op de juiste plek zit en niet in bijv. mijn eileider... Vind het wel heel erg spannend hoor! Toch blijft met gevoel goed... Ik praat ook graag mijn ongeruste momenten weg moet ik zeggen... dan denk ik dat ik toch wel ergens aan had moeten merken dat het een bbz zou zijn, door bijv. bloedverlies of erge pijn.... ;) We gaan gewoon van het beste uit!!!

Iedereen een heeeeeeeeeeeeele fijne dag vandaag!

14. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Ja het wachtbankje is weer voor mij...:):) kan denk ik pas begin 2010 testen, is niet anders. mijn temp is wel aan het schommelen, ging van 36.75 weer naar 36.64 ?????? is nog wel hoger dan de dip van 36.58..... wie weet:)

spannend christy, zo'n eerste echo.....geniet ervan meid.

dat wordt kerstklussen Daphne....;) leuk. wat kunnen kinderen grappig uit de hoek komen hè......hihi

hoe is het met je, Bumba:)

Miranda: als je het volhoudt, moet je eigenlijk tot morgen wachten, dan is de concentratie hcg het hoogst in je urine.........spannend.......duimen draaien voor je hoor;)

emjee: nog naar de borrel geweest?

kerstknuffel voor iedereen:D

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Ik kon t niet laten en had straks idd getest en t resultaat....

n héél licht rose streepje!
    Ze zeggen altijd n streepje is n streepje maakt niet uit hoe licht ie is!
    Hopelijk is ie donderdag sterker!

16. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Heerlijk hè die sneeuw! We hebben alleen nog steeds geen slee! Was werkelijk nergens meer te krijgen. Nu eentje besteld die kunnen we morgenochtend ophalen en gelukkig blijft de sneeuw nog wel even liggen. En anders hebben we er eentje voor de volgende keer sneeuw :)

@Christy: Ooeh, spannend hoor woensdag een echo! Soms kunnen ze al wel een hartje zien bij 6 wkn, was bij mijn collega namelijk wel zo. Maar ja, het hoeft nog niet natuurlijk. Gelukkig heb je er een goed gevoel over!

@Daphne: die uitspraak van Estelle :D geweldig! Hier zei zoon toen hij een rendier zag: heeeee, een kerstmanhert! Vond hem wel goed gevonden :)

@Miranda: toch maar een testje wagen? Je laat het ons weten hè?

@Nenna: weer op de wachtbank dus..... Heb je trouwens al wel eens ovutesten gebruikt?

@BUmba: hoe is het met jou meid?

Ik ben zaterdag niet naar de borrel gegaan. Vrienden verteld dat ik niet fit was. Nou, ik denk dat ze hun vermoedens wel hebben... Vandaag kwam ik een vriendin tegen in de supermarkt, ze vroeg hoe het ging en ik maar een beetje vaag, mwah nog niet zo goed. Ze vroeg helemaal niet door (wat ze anders wel altijd doet) dus ik denk dat we straks horen: Dat dacht ik al!!! Ach, maakt ook allemaal niet uit. Het gaat nog niet super, maar ik wil niet klagen, want ik ben hartstikke blij dat ik dit weer mag meemaken.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    emjee... had net al n test gedaan en volgens mij is ie positief. Ik zie n heel licht rose streepje! Zelfs de buurvrouw zag m!

18. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Miranda, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
    FOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOFOTOOOOO!!!
    :D:D:D:D:D:D:D:D

19. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hihi, wat grappig trouwens... toen ik m'n eerste test had gedaan en ik 'm ff weer oppakte na 3 minuten en een licht lijntje zag verchijnen, heb ik meteen Damiën opgepakt en ben ook linea directa naar de buuf gerend hahahaha!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Christy79... boehoe, snik ik krijg m niet op foto! snik snotter! Het lukt me niet! Maar hij staat er echt!

Deel Deze Pagina