Miranda, komt nog wel! Dan zet je de volgende maar op de foto hahaha!! Vind het namelijk altijd zooooo leuk om positieve testen te zien Ken het wel hoor meid, die onzekerheid! Maar probeer ook een beetje te genieten
Dank je meiden! Ik ga even mn vriendin bellen die ook verloskundige is. Dus misschien kan zij mij iets meer zeggen! Kom stakkies nog even langs!
Hey Miranda, van dit hoekje ook een voorzichtige felicitatie. Alhoewel een streepje is een streepje. Dames niet zo'n goeie dag vandaag/gisteren/zaterdag/vrijdag. Denk dat de sneeuw mij niet zo'n vrolijk gevoel geeft. En thuis gaat het op dit moment ietsjes minder. Heb alles gelezen, maar reageer een ander keertje. Dikke knuffel voor iedereen.
Hey meiden, Jellyben hoop niks ernstigs. Doe maar rustig aan meid. Daphne leuk al die uitspraken. Ik kan niet wachten. Lijkt me zo grappig. En klussen met de kerst mmm...heb je later misschien wat leuks te vertellen haha. Wel mooie gedachte toch? Miranda gefeliciteerd !!!! Een streep is een streep hoe licht dan ook. En hij is over twee dagen vast donkerder. Geniet ervan. Christy binnenkort de echo. Leuk leuk. Wanneer moet je deze week?? emjee krijg je ook deze week je echo? Snap dat je er heel veel zin in hebt. Hoop dat ik niemand vergeet. Was even uit het blote hoofd. Tja en hier. Mijn man is vrijdag met ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Was ingestort op het werk.(heeft hij 2x per jaar maar niet zo erg als nu). Hij is lang weg geweest. Maar een lichtpuntje hij heeft nu eindelijk een verwijskaart gekregen. Mag ok wel nu he. Hij had op een gegeven moment een hartslag van 44. Dat is heeeeeel laag. En jullie raden het al dit was mijn vruchtbare periode. Dus deze maand sla ik over. Maar mijn vent gaat voor en toch baal ik ook. Want de vraag gaat het ooit nog gebeuren spookt vaak door mijn hoofd. Eerst de onderzoeken maar eens afwachten. Sorry voor dit lange bericht. Fijne dag.
Bumba:wat vervelend voor je....sterkte!! tuurlijk gaat je man voor, maar ik snap je teleurstelling ook hoor Miranda: van mij ook een voorzichtige felicitatie voor je hoor Jellybean: sterkte heb trouwens nog nooit ovu testen gebruikt. groetjes aan de rest
Jeetje! Ben even weg en wow, wat veel berichten erbij! Allereerst @Bumba: wat erg van je man! Hopelijk vinden ze de oorzaak en is er een oplossing. En ja, ik snap ook je teleurstelling Maar hou moed hoor! (weet hoe moeilijk het is, maar probeer positief te blijven) Moet je man nog lang in het ziekenhuis blijven? Een knuffel van mij voor jou!!! @Miranda: oeps, hebben onze berichten elkaar net gekruist denk ik. Een voorzichtige felicitatie ook van mijn kant! Je wilt toch het liefst een dikke vette streep hè? (Ik heb zelf helaas niet zulke goede ervaringen met lichte streepjes...) Hoop dat je ons snel komt melden dat de streep duidelijker is! @Jellybean: sterkte meis! Schrijf hier evt. lekker de ellende van je af! Hoop dat je je snel beter voelt.
bumba... jeetje wat verschrikkelijk voor je man! natuurlijk ook voor jou balen! Ik snap idd jou ook maar je man gaat nu veel meer voor! Ik heb ook telkens mn vruchtbare periode gemist. Maar eens komt t goed meis! Heel veel sterkte met je man. Is ie voor de kerstdagen wel weer thuis of ook dat nog niet?! Hopelijk wel want jullie hebben nog zo'n lekker klein knulletje thuis zitten toch? Ik kijk iedere keer weer naar die test en t is echt geen indrooglijntje en hij is toch niet al te licht Ik zal vanavond eens proberen foto te maken! Misschien kwam t wel door t daglicht dat ik m niet kon maken die foto!
Dames, Mijn man is vrijdag middag nog naar huis gestuurd. Dus hij was het weekend thuis maar voelde zich niet lekker omdat na zo'n "aanval" je je erg moe voeld. In het ziekenhuis was de ene keer zijn hartslag 44 en dan weer 75. Ik denk zelf dat hij hart ritme stoornissen heeft maar ja ...ik ben geen arts. Ben blij dat hij nu onderzocht gaat worden. Eindelijk na 26 jaar een dokter die ons serieus neemt. Maar het is niet leuk zo. Je gaat het dan ook erg waarderen allemaal. Daarna hebben we een leuk weekend gehad omdat je toch geschrokken bent. Ooh mijn kleine mannetje wordt wakker. Ga hem even halen. Kroelen en even naar de ah door de sneeuw. Echt gedoe nu hoor met die kinderwagen erdoor heen. Lukt haast niet. Ja als je op de weg gaat lopen.
Meiden... Ik weet niet wie er n foto wou zien van de test maar hier komt ie... Hopelijk kunnen jullie mijn onzekerheid n beetje weghalen.
Goedemorgen allemaal!!! Miranda, weg met die onzekerheid (hoe herkenbaar ook hoor ) maar dit is echt een streep! Ik kan 'm in ieder geval goed zien!!! Meteen je banner ff aanpassen, want die begint weer overnieuw met tellen Jelly, sterkte meis! Je mag hier altijd tegen ons aan komen kletsen hoor als je iets dwars zit! Hopelijk gaat het snel wat beter! Dikke knuf! Bumba, allemachtig, wat schrikken zeg!!! Pff, als ik het zo lees, heeft het VEEL te lang geduurd voordat hij eigenlijk doorgestuurd werd of niet? Kan me voorstellen dat je er flink van baalt hoor! Het is toch weer een gemiste kans! Uiteraard gaat je mannetje z'n gezondheid voor, maar het gevoel zet je niet zomaar uit toch? Hier gaat alles goed. Nog één nachtje slapen en dan morgenochtend om 9.30 uur de echo... vind het erg spannend... Sta al een aantal ochtenden op met een wat vervelend gevoel in m'n maag/dikke darm... het is hetzelfde gevoel dat ik steeds na mijn operaties had, toen ik wat bloed in de buikholte had door het gewroet in mijn eierstokken... Word dan uiteraard meteen weer ongerust of het allemaal dus wel op de juiste plek zit daaro Maar goed, kunnen we nu toch niks aan doen, afwachten maar weer.. Fijne dag allemaal!
Daphne, allememachies, wat een kerstplannen zeg! Chic hoor, haha! Lekker toch, heerlijk van genieten! Is DE KANS om lekker uit te pakken met eten toch? En inderdaad, minderen met drinken en snaaien dat komt na de feestdagen wel weer!! Wij gaan eerste kerstdag naar mijn oom en tante en dan is mijn familie er ook. Gaan we ook lekker eten! Tweede kerstdag gaan we bij mijn schoonouders gourmetten. Wordt vast ook wel gezellig Met Oud en Nieuw zijn we thuis en komen mijn ouders bij ons. Mijn schoonvader ook en schoonloeder, oooh, sorry schoonMoeder komt later, die moet tot 11 uur werken... wat jammer nou Omdat ze hier in Zwolle de behandeling van Asherman zo verprutst hebben (gyn zei dat ik schoon was, alleen bm hals verkleefd en klaar is kees na deze operatie, en 3/4 jaar later in Hoofddorp bleek dat mijn hele bm verkleefd was) en ze zich gewaagd hebben aan iets waar ze helemaal geen verstand van hebben, heb ik totaal geen vertrouwen meer in het zkh... En omdat we toch MOETEN bevallen in het zkh, zie ik het niet zitten om dat te doen in een zkh waar ik geen vertrouwen heb in de gyn... Dus heeft Dr. E. me uit Hoofddorp doorverwezen naar een arts in Meppel. Vandaar! Fijn dat je gevoel weer goed is meis!!! Dat is ook erg belangrijk! Het plezier moet wel blijven toch??? Ik duim heel hard voor je en ga voor een megavruchtbaar 2010!!! Dat van die resten ken ik... bij mij komt het zeg maar nadat ik weer een dag of 2 a 3 "schoon" lekker van die oude bruine bende Ik heb ook mijn laatste werkdag van het jaar! 4 jan. pas weer beginnen, joepie!!! Zucht, wat een heerlijk vooruitzicht!
Ik zal ook wel veel weg zijn in de kerstvakantie, maar probeer zoveel mogelijk mee te lezen en te kletsen gaat het weer een beetje met jullie Bumba? miranda: ik zie het ook hoor!!!!! gefeliciteerd Christy: ik snap heel goed dat je dan niet weer naar dat ziekenhuis wilt....wat een prutsers zeg:x wij gaan ook tijdens kerst naar ouders en schoonouders toe te eten...niet echt chick maar lekker gourmetten heb nog steeds behoorlijk pijnlijke borsten en sinds vanmorgen roze slijm verlies en nu vanavond een beetje oud bloed (sorry voor details) omdat ik niet zeker weet wanneer ik mn ei heb gehad, weet ik ook niet of het van de eisprong of een innesteling komt:x:x:x word hier wel erg zenuwachtig van.....volgens mij kan het nog geen ongi zijn want dan zou ik een cyclus van 22 dagen hebben8) had wel wat ongesteldheid gevoel, maar dan voornamelijk links onderin mijn rug iemand ervaring mee? wachten duurt lang
alweer een beetje bloedverlies vanmorgen (oud bloed) ik zou toch niet echt ongesteld worden..... zet niet echt hard door iedereen weer wakker....rustig hoor nu even een kop koffie en een chocokoekje
blehhhhh...ik hoop het toch niet!! de vorige keer dat ik ongesteld werd deden mn borsten ook gelijk niet meer zeer. nu nog wel Ik weet het....gewoon afwachten.....das zo moeoeoeoeilijk sorry voor mijn klaagzang
Nenna, zolang je bruin, dus oud, bloed verliest, is er toch nog niks aan de hand? Kan inderdaad heel goed een kleine innestelingsbloeding zijn toch? Daar gaan we gewoon van uit! Thumbs up! Hier vanochtend de eerste echo gehad... was niet wat we hadden gehoopt... we zagen helemaal niks... Nu hebben we het vermoeden dat dit komt omdat we toch korter zwanger zijn dan we dachten.. Heb met CB getest vanmiddag en die ga 2-3 aan, dus 4-5 wk zwanger en ja, dan zie je volgens mij nog niks op een echo... Toch??
Christy: volgens mij moet je toch zeker 5 a 6 weken zwanger zijn als ze wat willen zien. ik heb bij mijn zoontje een echo gehad toen hij ongeveer 6of 7 weken was en toen zag je alleen een blaasje en een pulserend bloedvatje wat het hart zou worden. dus alles kan nog hoor en als de cb aangeeft dat je echt zwanger bent zal dat echt wel kloppen. Kan een innestelingsbloeding dan een aantal dagen duren? heb net een inlegkruisje nodig....maar dan ook net!! echt èèn keer per dag wat bloed en verder wat bij het afvegen...... kan je dan ook wat ongie krampen krijgen, wat zeurend gevoel in rug en buik,......niet erg. wat maak ik mezelf toch gek hè.......maar ik kan nog niet testen
@Christy: ooh, balen meis dat er nog niets te zien was. Wat zei de gyn ervan? Hebben ze nog een bloedtest gedaan oid? Spannend hoor, nu eerst zeker weer even afwachten? Mn schoonzusje heeft ook een keer een echo bij 6 weken gehad waarop ze geen hartje konden vinden, een week later bleek het er toch wel te zitten en inmiddels loopt er een prachtig jongetje rond Ik duim voor je! @Nenna: die onzekerheid is echt vreselijk hè! Het klinkt bij jou wel als een heeeeeeeeeeele lichte ongi, hopelijk inderdaad een innestelingsbloeding. @Daphne: knap hoor dat je zo optimistisch blijft! Dat is wel prettig! Drukke planning dus voor de kerst. Wij zijn ook elke dag wel ergens om te eten. Wel gezellig, maar ik ben ook altijd wel blij dat het weer voorbij is. Je wordt toch enorm lui van dat vele eten @BUmba en Jellybean: hoe gaat het met jullie? Wij morgenmiddag de echo......eieieieieeieieieieiein-de-lijk! Het leek een eeuwigheid te duren. Vind het retespannend, ik heb 's ochtends allemaal dingetjes gepland zodat ik niet de hele ochtend op m'n nagels hoef te bijten