ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee wilde je even heel veel plezier wensen met je echo.
    Geniet ervan meid.

Christy blen dat je niets gezien hebt.
    En als clear blue zegt zwanger zal het ook wel goed zitten toch?
    En nu?
    Mag je nu nog een keer?
    En hoelang moet je dan wachten?

Nena ben je ongesteld geworden??

Jellybean hoes is het met jou?
    Spannend.
    Nog een paar daagjes en je gaat het iedereen vertellen.
    Ben benieuwd.

Daphne fijne vakantie.
    Geniet lekker van je meisje en natuurlijk het mannetje.
    Ennuhh.....klusse!!

Meiden allemaal fijne dagen!!!
    Kom tussendoor nog wel even kijken hoor!

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dag dames, Hier ben ik weer :p

@ Christy: ik zag ergens je banner met zwanger staan meteen hier gezocht super meid Gefeliciteerd!! Geniet er maar van.

@ Miranda: Welkom hier. Ook bij jou zie ik een streepje Gefeliciteerd!!
    Ik had je pb ontvangen ik heb op dit moment superdruk om te pendelen. Zodra ik tijd heb wil ik wel het geslacht pendelen voor je ;)

@Bumba: tjee, dat is schrikken zeg! Hopelijk vinden ze de oorzaken bij je man.

@Daphne: Gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan! Balen dat je ongi bent geworden. Ik zag dat Estelle ook de kerstal van Fisher Price heeft. Leuk is dat he :D Joshuah heeft hem ook hij doet steeds de koe of schaap bovenop de stal zetten ipv de engel haha en bij de schaap zegt ie steeds Méeeehhhh :D haha

@Emjee: spannend morgen je eerste echo (toch?) benieuwd hoe het is gegaan.

@Nenna: klinkt idd als een innetselingsbloeding. Heb ik afgelopen maart/april ook gehad (helaas vmk geworden maar dat komt niet vaak voor) spannend hoop het voor je!

Aaaahhh ik wil ook weer zwanger worden :D volgens aantal mediums en aantal pendels en 1 iemand die fotolezen heeft gedaan zou ik deze maand zwanger worden van een meisje. Het zou zo leuk zijn als het uitkomt. Ik heb morgenavond de eisprong (jaja op kerstavond :p) en op mijn vriend zijn verjaardag (is morgen jarig) het zou echt leuk zijn als het raak is. Dan ga ik waarschijnlijk op de dag dat mijn *broertje jarig zou zijn testen of op 3 koningen. Bij Joshuah testte ik op mijn verjaardag posi. Alleen kan ik mij niet voorstellen dat het raak is. Vriendlief is ziek hebben het alleen gisteren gedaan of dat genoeg is ik weet niet ;) Wat ik ook beetje rot vinden is dat ik ergens tussen kerst en nieuwjaar uitgeteld zou zijn als ik geen vmk had gehad afgelopen april. Steeds denken wat zou het zijn geweest? enz..

Met Joshuah gaat ook nog steeds niet zo goed hij heeft diaree nu en wilt al paar dagen niets eten en bijna niets drinken. Hangt steeds als een blok aan mijn been en steeds mama (overigens heel schattig) zijn luchtwegen zijn ook nog steeds niet in orde :( pff zo zielig als die kleintjes iets hebben.

Ik wil alvast iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen!!!

3. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    even kort voor het naar bed gaan......morgen reageer ik meer!!

Emjee......heel veel succes morgen, zal aan je denken....spannend

trusten allemaal:)

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Dames, daar ben ik weer.
    Heb het super druk gehad op werk.
    Heb wel meegelezen.

Christy, echt super jammer, maar konden ze wel verrifieren dat het in ieder geval geen BBM is? Of dat ook niet. Volgens mij kunnen ze dat ook zien aan de hoogte van HCG in je lijf, dus met bloedprikken.

Emjee, heel veel kijkplezier straks bij de echo.

Dames hele fijne kerstdagen...............enjoy it.
    Ik zal proberen van het weekend op iedereen te reageren.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal...

Ik heb weer n narige mededeling... kreeg gisteren MEGAbuikpijn en wat blijkt nou... juist ongesteld geworden!
    Ik neem even tijd voor mezelf en als ik er weer klaar voor ben kom ik weer terug!
    Ik vind t steeds moeilijker worden zo!

6. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Dat meen je niet miranda!!, wat erg voor je meid:(:(
    neem maar even tijd voor jezelf, sterkte de komende tijd.

liefs Nenna

7. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miranda: ooh nee, wat jammer voor je!!!! Neem inderdaad even de tijd om het te verwerken allemaal.

Beetje raar om dit in hetzelfde bericht te vermelden, maar onze echo was goed. Termijn klopte precies op de dag af. Hartje klopte en het kindje bewoog zelfs al veel. Zag er allemaal prima uit.

Nu op naar de Kerstdagen! Veel plezier allemaal!

8. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Emjee: mooi nieuws voor je...hoe ver was je nu dan?? geniet van de kerstdagen.

ook voor de anderen, mooie kerstdagen gewenst!!

hier is het beetje bloeden gestopt:(:(:( heb nog wel wat ongesteldheid kramp en rug pijn. voornamelijk als ik druk bezig ben geweest. Hoop dat het een innesteling is geweest:)

liefs Nenna

9. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Erg rustig hier, iedereen nog aan het nagenieten van de Kerstdagen?

Hier is iedereen kapot van al het vele eten en drinken, lekker vroeg naar bed vanavond, morgen nog lekker vrij.

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee wat een goed nieuws.
    En nu gaan genieten he?

Miranda dat is klote zeg.
    Heeft het door gezet?
    Neem de tijd voor je zelf.

Het is erg rustig hier.
    Iedereen lekker kerst gevierd.
    Zeker lekker om na die dagen nog een extra dagje te hebben.

Hier een fijne kerst gehad.
    Heerlijk 1 dag thuis met zn drietjes.
    En 1 dag met de hele familie uit eten.
    En nu de hele dag lekker niks.
    Nou ja niks visite gehad en gesopt en gestreken.
    Gaat allemaal door toch?

fijne avond.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedenavond allemaal...

Het bloeden heeft idd doorgezet en ben er ook weer zowat vanaf. Helaas heeft t zo moeten zijn. Chris (mijn vriend/man) baalt er gigantisch van, ik gaf m nl n kado... gereedschapstrolley vol met gereedschap. Weet je wat ie zei?.... Hij had liever iets anders gehad dan gereedschap! Zo lief van m! Maar ik denk dat ik volgende week even langs de ha ga om ns te vragen wat ik hiermee aan moet. Moet voordat ik naar de gyn ga toch n verwijskaart halen bij de ha. Ik baal hier ook erg van. Had immers n leuke afsluiting van t jaar willen hebben maar helaas!

Mijn kerst was wel erg gezellig en super leuk ondanks die vmk. Heb van mijn schatje n laptop en n digitale fotocamera gekregen. Ik zit nu lekker bij hem op de bank op mn lappie! De kinders zijn alle 4 weg en dus hebben wij tot a.s. donderdag de tijd aan ons eigen. Heel gezellig altijd! Wij vermaken ons samen prima! Doen dan altijd leuke dingen samen. Misschien morgen stadten of naar mijn werk met mijn bus of samen naar Belgie voor vuurwerk. Heerlijk keuvelen samen.

Met mij gaat t ondanks dat wel goed! Ik kom er wel bovenop hoor. Als ik bij de ha ben geweest kom ik t wel even melden.

Iedereen wens ik n fijne jaarwisseling toe.

En uhhhhh... Emjee.... doordat t bij mij niet wil blijven zitten wil niet zeggen dat jij je leuke dingen over je zwangerschap niet hoeft te vertellen. Ik kan er wel tegen en vind t ook prettig om te lezen dat t met de zwangere onder ons wel goed gaat! Wij hebben al kinderen MAAR van ons samen wil gewoon niet lukken. Kunnen jullie niks aan doen. Praat lekker over je zwangerschap meiden!!! Ik wil ook graag foto's zien he?!!

Groetjes allemaal.

12. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Hallo dames, allemaal weer online;)

wij hebben drukke maar leuke kerstdagen gehad. heb het geluk dat we allebei in het onderwijs zitten.....lekker vrij tot 4 jan.
    we hebben de kinderen verrast met een reisje naar Disneyland Parijs in februari!! heb er nu al zin in. we zijn er 6 jaar geleden ook al zonder kids geweest, maar toen had ik voorhoofdsholte ontsteking:x:x liep daar rond met 39 koorts en 1000 mg zetpillen:( (lekker romantisch met z'n tweeën:p)
    Dan is er niks aan hoor.....we doen het in februari nog een keer over... hoop dan dat ik de attracties niet in kan om een andere reden!!!;););)
    Dat vind ik dan niet erg, dan geniet ik wel van de kids.

@miranda: ben blij dat je toch een leuke kerst hebt gehad. Dat is trouwens een hele lieve opmerking van je hubbie..... ik zou spontaan in janken uitbarsten denk ik;)
    misschien geen leuk uiteinde van het jaar voor jou, maar ik duim voor een mooie start voor je:)

@Bumba: lekker dagje gehad samen? hoe is het nu met je man! en natuurlijk.....hoe is het met jou:D:D

@VeroniQue en jellybean: hoe is het bij jullie......lekker genoten de kerstdagen?;)

@Emjee: lekker genieten hoor van je vrije dag vandaag......hoe voel je je verder, gaat alles nog goed?:)

Hier wil mijn temp nog steeds niet stijgen.......tja, alleen als ik de avond ervoor flink aan de smirnoff ben geweest;););) hihi, maar dat telt niet:( zit inmiddel op cd28.
    ik heb al weer twee dagen oud bloed verlies en denk dat ik wel weer ongie ga worden, kan ik gelijk weer aan de clomid. maar ik moet wel wachten tot het echt doorbreekt voor ik met clomid mag beginnen.....laat maar komen dan, zal toch wel gebeuren denk ik.
    heb er weinig vertrouwen in deze keer.
    Volgens mij gaat de gyn deze keer een spuit zetten zodat de eisprong zeker doorgaat....ik hoop het maar!! dan keren mijn kansen denk ik, want we klussen er op los....om de dag;);) moet het toch ergens goed gaan....

Sorry voor mn mega berichtje.....moest veel kwijt na deze dagen:p
    voor iedereen een mooi oud en nieuw!!!!!!

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hoi dames,

Hier ook een leuke en drukke kerst gehad. Alleen met Joshuah weer naar ziekenhuis kunnen gaan :( Hij heeft een behoorlijke oorontsteking zo zielig :(

@ Miranda: Meid vind het zo erg voor jullie * digi knuf* van hieruit Je hebt wel een hele lieve man als hij zo'n lieve dingen zegt en cadeau geeft :)

@Emjee: super! Benieuwd naar de foto's :D is zo leuk om je kleintje te zien

@Nenna: Leuk Disneyland! ben ik 2,5 jaar geleden met vriendlief naar toe gegaan was echt leuk (en romantisch met zijn 2-en) Alvast veel plezier en wie weet mag je nog nergens in ;)

Hoe hebben de andere dames hun kerst gehad?

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Ooh leuk euro disney.
    Ik heb er mijn vrijgezellendag gevierd.
    Was super.
    En ik ga als de klein iets ouder is zeker terug.

Weet niet meer wie het vroeg maar hier is alles weer goed hoor.
    Wel geschrokken maar we zijn positief ingesteld.
    Wat ik wel raar vind is dat ik nu al ongesteld ga worden.
    Is wel erg vroeg.

15. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Allemaal een goede kerst gehad dus!

@Bumba: fijn dat het weer goed gaat. En misschien wel beter toch? een vroege ongi? Heb je het maar weer gehad.

@Veronique: ooh zielig voor Joshua! Oorontsteking is zo verschrikkelijk pijnlijk!

@Nenna: leuk een weekendje disney! Wij willen met zn tweetjes nog een weekendje Parijs doen in het voorjaar, maar ik kan nog niet echt iets vinden wat me aanstaat. We willen graag met de trein, maar dat is nog best prijzig vind ik. Iemand nog tips voor een leuk hotel in het centrum van Parijs?

@Miranda: wat een schat van een man heb je ook! En zo is het ook, een kindje is het allermooiste cadeau wat je je kan wensen hè. Het is jullie (en alle anderen die het graag willen) van harte gegund!

Hier alles okee, heb sinds de echo gelukkig wat meer rust gevonden en kan er meer van genieten. Misselijkheid blijft nog wel steeds met vlagen komen en volgens de VK is 16 wkn de grens waarna het meestal over gaat (ik heb dit bij zwangerschap van mn zoontje nooit zo gehad, dus denk stiekem dat dit een meisje is :D) ben nu lekker vrij tot 6 januari! Op naar een oud en nieuw met Jip en Janneke champagne!

16. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hallo meiden,

Wij hebben hier een hele drukke kerst gehad.
    Ik heb me niet meer kunnen inhouden en mijn vriend moest het aan de rest vertelen dat ik in verwachting ben. Jeeeehhhhhhhhh
    Helaas vanaf zondag avond voel ik me bleh, diaree en heel moe, denk een griepje.
    Morgen heb ik de zogenaamde 20 weken echo. Kan niet wachten.
    Voel me zwaarder, maar nog zie je niet dat ik zwanger ben.

Veronique: heel vervelend van Joshua

Miranda: ik leef zeker mee met je, wel fijn dat het alsnog een leuke kerst is geweest

Nenna: hoe is het vandaag? temp gestegen?

Emjee: heerlijk als je de kleine eenmaal hebt gezien, moet wel eerlijk toegeven dat ik me nu wel weer zorgen maak, maar dat komt door de echo van morgen, wordt een hele uitgebreide om na te gaan of wel alles aan het kindje goed is ontwikkeld. Pfffffffffffff, nog een paar uurtjes wachten.

Hoop dat ik niemand ben vergeten. Ben moe dames.
    Ga weer een tukje doen.

17. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    @jellybean: kijk zelf maar even ...... snap er niks van
    de verhoging op 27 dec is na een avond een paar glaasjes smirnoff;);)

het bloeden is weer zo goed als gestopt en een negatieve test vanmorgen:(:(:(:(

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0

volgens mij moet je het zo kunnen zien

18. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jellybean: ooh, morgen de 20 weken al! Dat is ook heel spannend natuurlijk! Maar als je straks hoort dat alles goed is, kun je des te meer genieten van de 2e helft! Voel je het al veel bewegen?

@Nenna: sorry, geen kaas gegeten van tempen... maar volgens mij werkt het linkje ook niet. Ik kom in een inlogscherm terecht.

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hey dames,

Jellybean 20 weken alweer.
    Wil je veel plezier wensen morgen bij de echo.
    Geniet ervan het is zo mooi.
    En deze tijd vond ik het langs duren want na deze echo moet je wachten tot je je kindje in je armen hebt.
    Wil je weten wat het wordt??

Nenna sorry ik weet ook niets van tempen.

Daphne joehoeeeeee!!!!!
    Melden of ben je nog aan het feesten?

Miranda hoe is het met je meid?

Emjee wie weet een jongen en een meisje =koningswens toch?
    Zou leuk zijn.
    Fijn dat je wat geruster bent.
    Tja en wat de ongie bij mij betreft ik zit er nooit zo op te wachten hoor.
    Voor mijn bevalling was ik met 3 dagen klaar maar na de bevalling pffff soms 8 dagen. (sorry dames die moeten bevallen, verder viel het mij alles mee hoor hihi)

Veronique hoe is het met je mannetje?
    Gaat het al iets beter met hem?
    Hoe is het met jou met zwanger worden?
    Was jij dat die even met andere dingen bezig was.

Wendy hoe is het bij jou.
    Je bent al even niet meer geweest?

Fijne avond.

20. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hallo hallo,

Waar is iedereen??

Kwam even kijken hoe het met jellybean was?
    Hoe was je echo meid?
    Mooi om te zien he.
    En weet je het geslacht of lag hij/zij er niet gunstig voor.

Deel Deze Pagina