De mijne 20 aug! Maar ik ga dan nog niet testen hoor! Wacht daarna nog een paar daagjes (als het lukt tenminste....) Heb namelijk al eerder heeeeel licht positief getest op m'n NOD en een paar dagen later was het niks meer en werd ik prompt ongesteld. Misschien een valse test, misschien een hele vroege miskraam, wie zal het zeggen. Maar goed, vandaar dat ik beter een paar dagen na NOD kan testen (als het dan nog nodig is natuurlijk).
He meiden, vinden jullie het goed als ik ook meeklets? Zie dat we allemaal rond dezelfde tijd testen en dat veel van jullie ook al een kindje hebben. Leuk!
De onzekere miepen-TESTlijst za 15 augustus: DaphneenEstelle zo 16 augustus: Christy ma 17 augustus: WannabeMama do 20 augustus: Tania
Ha Emje! Ik vind het knap als je kan wachten met testen.. ben bang dat ik gewoon vrijdagmorgen ( zo vroeg mogelijk ha ha ) een test ga doen!
De onzekere miepen-TESTlijst za 15 augustus: DaphneenEstelle zo 16 augustus: Christy ma 17 augustus: WannabeMama do 20 augustus: Tania do 20 augustus: Babygirl
De onzekere miepen-TESTlijst za 15 augustus: DaphneenEstelle zo 16 augustus: Christy ma 17 augustus: WannabeMama do 20 augustus: Tania do 20 augustus: Babygirl[/QUOTE] vrij 21 augustus: ecila1982
De onzekere miepen-TESTlijst za 15 augustus: DaphneenEstelle zo 16 augustus: Christy ma 17 augustus: WannabeMama do 20 augustus: Tania do 20 augustus: Babygirl do 20 augustus: Emjee vrij 21 augustus: ecila1982
Hey dames, Wil iemand mij er ook op zetten? Ik weet niet hoe dat werkt hahaha. Nod is op 19 augustus. Thanks.
Ooh had stiekum vanmiddag testje gedaan. Veel te vroeg natuurlijk en gaf ook negatief aan. Dus toch maar afwachten weer......
Goh, wat een verademing is dit forum! Wij zijn bezig met ronde zes zo'n beetje en ik denk steeds dat ik vanalles voel, of houdt mijn lichaam me voor de gek? Had mijn ei op 8 augustus en hebben geklust op en rondom die datum. Het vervelende is dat ik een super onregelmatige cyclus heb, varieert van 21 dagen tot 28 dagen, dus wanneer testen? Mijn borsten zijn opeens voller of lijken dat, ik heb gerommel onderin mijn buik en het voelt niet als een aankomende ongesteldheid. Wanneer adviseren jullie om te testen en wat voor test hebben jullie de beste ervaring mee? Ook las ik ergens iets over Etos Zwanger? Wie wil mij vertellen wat dit is? Vast bedankt en succes allemaal!
Als ik jou was zou ik 2 weken na je ei testen. Meestal heeft je lichaam dan wel genoeg hcg aangemaakt om positief te kunnen testen. Veel meiden hier vinden de kruitvat 2 voor 5 euro testen goed. Ik vind ze ook het prettigste om te gebruiken omdat ze altijd wel duidelijk zijn. Etos zwanger worden zijn vitaminepillen die je kunt nemen als je bezig bent om zwanger te worden. Ze zouden ook een positieve invloed kunnen hebben op je cyclus (dat die regelmatiger wordt) maar bij mij werkt het niet.
De onzekere miepen-TESTlijst do 13 augustus: Bumba, negatief vr 14 augustus: DaphneenEstelle getest op NOD, negatief (CB digital) zo 16 augustus: Christy ma 17 augustus: WannabeMama wo 19 augustus: DaphneenEstelle (onder voorbehoud) wo 19 augustus: Bumba wo 19 augustus: veroniQue86 do 20 augustus: Tania do 20 augustus: Babygirl do 20 augustus: Emjee vrij 21 augustus: ecila1982
Goedemorgen dames, Alles goed? Nog enkele klachten? Zo hd niet gedacht toen ik deze topic opende dat er veel belangstelling zou zijn vind het wel heel leuk Bij mij zij bijna alle kwaaltjes dit moment weg. Ze komen nu steeds in vlagen door de dag opzetten. Gisteren had ik steeds last van onderrug dacht huh hoe kan dat toch en toen ging ik eens nadenken (heb normaal nooit last op die plaats) toen ik van Joshuah in verwachting was had ik ook al heel vroeg veel last van mijn rug wist me toen geen houding te geven. Dit is de enige symptoom (en duizeligheid) die gelijk was aan de zwangerschap van mijn zoontje ohhh zou het echt zo zijn @Daphne: hopelijk test je volgende week posi. Ik had ook de datum eens berekend wanneer ik uitgeteld zou zijn blijkt het rond konningedag te zijn als ik zwanger ben nu leuke datum
Het is echt spannend zeg met zoveel meiden volgende week! Ik ben af en toe nog steeds misselijk en heb buikkrampjes. Maar ik merkte gister nog iets. Ik heb de hele tijd mn buik heel gespannen. Tot ik erover nadenk en dan ontspan ik m, maar dat gaat dan best lastig. Even later is die dan ook weer heel gespannen. Dat heb ik normaal volgens mij nooit. Ok, klinkt best vaag maar misschien dat iemand het herkent
Meiden! Zijn er bij jullie nog kwaaltjes veranderd of bijgekomen? Bij mij is er niks veranderd. Moet zeggen dat gister het zeurderige gevoel in mijn buik en lies ( rechts ) wel vervelend ging worden. Vanmorgen werd ik wakker met een vlaag misselijkheid. Verder is er bij mij niks veranderd. Ik hoop zo dat dit GEEN ontpillingsverschijnselen meer zijn en dat de pendel ( nogmaals bedankt ! ) uit gaat komen Ik zeg... OP NAAR VOLGENDE WEEK!! En hopen dat we met z'n allen een feestje kunnen bouwen!!