ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jellybean: Allereerst fijn dat alles wat ze nu konden zien goed is! Maar wat k.u.t. ben je behandeld zeg! Bij 19 weken kunnen ze echt wel zien wat het is hoor. Dan hadden ze evt. bij het maken van de afspraak toch ook wel kunnen zeggen, dat je wat later moest komen?

Nu maar snel de pret echo dan! Die bureaus geven volgens mij trouwens aan dat ze het vanaf 16 weken kunnen zien!

Maar ja, geniet er maar van dat alles goed is, het geslacht is uiteindelijk toch minder belangrijk dan dat!

Wij hebben ook een goed oud en nieuw gehad. Zijn bij vrienden geweest en hebben gepokerd, hahaha, was lachen. Zoonlief is door al het lawaai heen geslapen gelukkig. Toch voor ons doen een kort nachtje gehad dus vanavond vroeg naar mn bedje denk ik.

2. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    allereerst een heel gelukkig en gezond en vruchtbaar 2010.

@bumba, Ja wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Ja 2 jaar wat gaat de tijd snel zeg. Wie had dat gedacht. Ja ben echt goed ziek vanaf de kerstdagen. Misschien dat ik anders maandag ff de huisarts opbel misschien dat hij weet wat ik kan doen

3. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Hallo allemaal!! ook voor iedereen een heel gelukkig 2010:D

Jellybean: soms kun je echt heel raar door ziekenhuis personeel worden behandeld. Zo ben ik een keer bij een uroloog geweest....die zei nog net niet WAT DOE JE HIER!!!! hij praatte amper met me en gaf me niet eens een hand toen ik weg ging....een hele nare man.
    Wel heel mooi dat alles wat ze gezien hebben goed is, een keer extra je kleintje op de echo mogen zien is ook leuk, toch?;) behalve de manier waarop ze met je omgingen....lekker voorbeeld voor die stagaire:$

Emjee: heerlijk hè hoe kids door al die herrie heen kunnen slapen als ze nog klein zijn.

mijn kids moesten eerst op bed en dan zou ik ze om 22.30 van bed halen. Mijn dochter kon alle spanning niet aan;) en bleef maar rondspoken boven, ze heeft nog een uurtje geslapen ongeveer. mijn zoontje ging om 22.30 beneden zitten en zei, met zijn deken om....ik slaap nog even verder hoor:D...heerlijk!!

natjuh: wat vervelend dat je zo ziek bent!! gaat snel hè, alweer twee jaar. Wij beginnen aan ons tweede jaar, terwijl onze twee andere kids er met een knipoog waren:(:(

hier dacht ik dat ik op mijn ongesteldheid zat te wachten.....heb ik gisteren links pijn en veel slijm(eiwit)????????? dus wij maar aan de klus gisteravond:)
    Heb ik vanmorgen een mega dip in mn temp wat kan duiden op een eisprong (nog wel even wachten of het natuurlijk weer stijgt)

IK SNAP NIKS MEER VAN MN LIJF!!! zit dus nog steeds in spanning en ben er constant mee bezig...grrrrrrr.....

4. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    joehoe iedereen weg?.......'t is stil hier:)

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Heb eindelijk de rust kunnen vinden om even te komen kijken hier!

Nenna... eer dat ik zwanger raakte van mijn oudste kind ging er 1,5 jaar overheen. Bij nummer 2 waren we 1x n condoom vergeten en bij kind nummer 3 voor t zingen de kerk uit gaan. Dus zwanger geraakt van voorvocht! Nu heb ik wel is waar n andere partner maar ook die heeft 2 kinderen. Raar he dat wij nu al ruim 2 jaar bezig zijn en dat dit ook niet wil vlotten alhoewel ik al wel 4x zwanger ben geraakt van hem. Dus ik laat me even nachecken op alles bij de huisarts! Maandag ga ik even langs de ha. Ik laat mn B12/vitamines/ijzer/progresteron enz enz nakijken.
    Misschien dat daar antwoord in zit die ik dus zoek.

All... hoe is het verders met jullie?

Jellybean... wat hebben ze je rot behandeld zeg! Ze kunnen met 19 weken echt wel zeggen wat het wordt. Wat denk je zelf dat je krijgt? Ik heb nog bij iedere zwangerschap van mijn kinders gelijk gehad.

Ik kom strakkies weer even kijken...

6. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Balen......ik ben ongesteld!!:x:x:x morgen naar de gyn.
    op naar ronde 13....blehhh, hoop dat ze deze keer de clomid verhoogd of iets anders uitprobeert.....
    we zullen zien:(

groetjes

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nenna... jeetje meis... vervelend voor je. Mag ik vragen hoelang je al met clomid bezig bent? Schrale troost maar alles komt goed schatje!

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik wens jullie allemaal een gezond,liefdevol en gelukkig nieuwjaar toe! En natuurlijk iedereen een vruchtbaar 2010!

Hier is het gezellig geweest. Joshuah ging het wat beter mee eindelijk oorontsteking af heeft hij nu weer last van zijn darmen! Zo zielig :(
    Heeft 1 week zeer slecht gegeten. Op 3 dagen tijd echt heel veel (of ie aan inhalen was) en nu weer slecht. eze week maar weer terug naar de HA gaan.

@Emjee: ja hier kunnen wij dus een nieuw bedje kopen.
    Ik heb zijn matrasje nu voorlopig in het campingbedje gelegd en als we gaan verhuizen komt daar het nieuwe bedje te staan.

@Jellybean: wow meid wat erg dat ze je zo behandeld hebben! Zeer zeker weten dat ze het geslacht al kunnen zien met 19 weken! (behalve als de kleine er natuurlijk niet goed voor ligt) Ik had met 19 weken ook de 20-echo en bij mij zag je echt alles goed. Dat ze je zo behandeld hebben :$ gelukkig dat tot nu toe alles er goed uit ziet. Benieuwd naar volgende week je pretecho.

@Nenna en Natjuh: Al 2 jaar bezig tjee hoop zo dat ik dat nooit mag meemaken. Ik gun het jullie echt van harte meiden! Hopelijk mogen jullie dit jaar allebei zwanger raken!

9. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Ja dat hoop ik ook zo. Wij hadde ook nooit vewacht dat het zolang zou duren. Maarja is nie anders. Het is zo dat ik geen eisprong krijg en heb daar nu clomid voor gekregen en daarbij komt dat manlief zijn zaad ook niet al te best is. Dus opstapeling van oorzaken

10. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    @miranda:ik heb nu twee periodes clomid 50 geslikt en bij de eerste kuur controles gehad en er was geen eisprong geweest. de tweede keer geen controles gehad omdat ze dat niet doen in december. deze laatste keer heb ik getempt en daar was ook geen enkele aanwijzing voor een eisprong.
    de gyn weet dat ik maar tot september door kan gaan met proberen (mijn man wordt dan 40 en wil dan liever niet meer), dus ik hoop dat ze snel andere mogelijkheden aangrijpt.
    Ik hoop ook echt dat het goed komt hoor schatje:p maar heb de moed nu even in mn schoenen zitten.blehhh:(:(

@veroniQue:het moet echt dit jaar gebeuren, anders kan het niet meer (zie berichtje hierboven voor miranda) ik wil nog zo graag!!:(

@natjuh: ik heb nu twee periodes met clomid geen eisprong gehad....wil natuurlijk niets zeggen over jou hoor. er zijn ook genoeg die de eerste ronde clomid al zwanger zijn......ik duim voor je meis:):)

11. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nou heb al een aantal maanden clomid en heb daar gelukkig wel een eisprong op. moeten alleen opnieuw een zaadtest doen en ligt eraan wat daar uit komt dan gaan we voor iui. Hoop dat het dan lukt

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nenna... jammer dat je man dan niet meer wil. Wel heel begrijpelijk hoor. Heeft je man misschien al kinderen uit eerder huwelijk of ben jij de eerste vrouw voor hem maar schelen jullie veel qua leeftijd? Sorry als dit te persoonlijk is! Chris (mijn man) wordt zaterdag a.s. 40 jaar maar wil dus echt nog wel n kindje erbij. IK ben diegene die zegt tot maart 2011 geef ik mn eigen nog de tijd. Ik wordt dan 36 en aangezien ik al n kindje heb met chromosomenafwijking én dat je op je 36ste die kans op n kindje met downsyndroom heel hoog wordt heb ik zoiets van: sorry chris maar dat wil ik ons en ons gezin niet aandoen en natuurlijk ook niet dat kindje! Ik heb 3 kinderen van mijn eigen waarvan 1 jongetje met chromosomenafwijking (47XXY ipv 47XY) die andere 2 zijn kerngezond. Chris heeft 2 jongens waarvan de ene pdd-nos (autistisch) en de andere kern-autistisch is! Die met pdd-nos woont bij ons en die andere woont nog bij de moeder maar gaat naar n tehuis. Dus je begrijpt dat wij alle onderzoeken al hebben laten doen door klinisch genetica om te weten hoe groot onze kans is op n kindje met n autistische of chromosomenafwijking. Gelukkig viel dat reuze mee... alles bij elkaar gepakt was t nog minder dan 5%. Was t 10% geweest dan had ik er niet meer aan begonnen. Maar ik heb nu in de tussentijd al 4 mk meegemaakt dat ik morgen even naar de ha ga om mn bloed op alles na te laten checken... B12/vitamines/progesteron/ijzer en al dat soort dingen.
    Ik ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. Ik ken iemand en die mistte B12. Zij kreeg injecties en binnen 2 maanden was ze zwanger van n gezonde (inmiddels alweer 5 maanden oude) dochtertje! Dus baat het niet dan schaadt het niet!

All... ik ga lekker slapen... moet morgen om 7.00 uur alweer in de auto zitten en aangezien t glad is moet ik op tijd weg zodat ik op tijd op de scholen ben!

Slaap lekker allemaal

13. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    @miranda:Mag je best vragen hoor:)
    mijn man is bijna 5 jaar ouder. ik ben 34 (bijna 35;))
    hij denkt/vindt dat hij een te oude vader wordt zo. Onze twee andere kids zijn bijna 10 en 8. Wat is het leeftijdsverschil van de kids bij jullie dan als ik vragen mag?
    o ja, dit is ons beide eerste huwelijk en we hebben verder geen kinderen bij anderen:) (moet wel even alle vragen beantwoorden:D:D)

liefs Nenna

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nenna... jij bent net zo oud als ikke en je man is net zo oud als mijn man! Grappig zeg!
    Chris zn oudste zoon is 13 en zijn jongste zoon is 11 jaar oud. Mijn oudste zoon is 9 en mijn jongste zoon is 7 jaar oud en mijn kleine meissie is 5 jaar oud!
    Wij hebben allebei al n huwelijk achter de rug. Wij willen ook niet meer trouwen zeggen we steeds. Hoop ellende meegemaakt allebei dat we daar niet meer aan beginnen. Kindje erbij is hartstikke welkom en nog wel meer ook. Chris komt uit n gezin van 6 kinderen en ikke uit n gezin van 2 maar heb altijd geroepen dat ik n groot gezin wou... t liefst n elftal met n keeper!
    hahahaha
    Wanneer wordt jij 35? ikke in maart al!
    Chris wordt nou n zaterdag 40! Heb gisteren al versieringen gekocht via internet. Ga er n knalfeest van maken hahahaha Heb er echt zin in. Hij krijgt n t-shirt en die moet ie de hele dag dragen!... heb ook n mok en daar krijgt ie de hele dag koffie uit. Aan de gevel komt n grote vlag met 40 erop en ik heb van die opblaasletters "hoera 40 jaar". En binnen op de deur komt zo'n stopbord met 40! hahahaha hij zal erachter komen dat er nu n 4 voor komt te staan.

15. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    da's wel heel toevallig, ik wordt in februari 35 en mijn man wordt in september 40. (onze deadline, 1sept.)
    Het lijkt me zo anders om nu een kleintje erbij te krijgen....heb al van andere mama's gehoord die ook rond dezelfde leeftijd een nakomertje kregen, dat ze er veel meer van konden genieten en er veel rustiger er mee om konden gaan.....het moet de komende 8 maanden toch een keer lukken:)
    Laat je man het maar goed weten dat de 4 er voor komt, dat duurt bij ons nog heeeeel lang....;);):D:D een hele mooie dag gewenst 9 januari. Als ik dat zo lees, gaat dat helemaal goed komen.

trouwens, wat vervelend dat je al zo veel miskramen hebt gehad!
    Ik duim voor je dat je snel een goeie en mooie zwangerschap mag hebben.

Nenna

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nenna... ik laat nu door de gyn mij even helemaal doorlichten en overal mn bloed op testen. Vind t zo beroerd dat t vruchtje niet wil blijven plakken.,... had al aan chris gevraagd of dat ie 10 sec lijm wil drinken MISSCHIEN dat t vruchtje dan wil blijven zitten hahahaha Tja zo is t leven he meid?! Wat kan ik er aan doen de natuur wil t zo hebben.

17. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Ja, ik zou de boel maar eens goed laten onderzoeken. steeds weer je vruchtje verliezen is mentaal erg zwaar denk ik.
    misschien wil chris wel seconde lijm i.p.v. glijmiddel gebruiken....LOL...:D

ben net terug van de gyn en die zei dat ik gewoon weer aan de clomid50 moet en dan gaan ze d.m.v. FM de boel in de gaten houden. Als er twijfel is of het eitje gaat springen, zet ze een spuit pregnyl.
    verder laat ze ook bloed prikken om te kijken of het eitje ook echt gesprongen is.
    verder moet mijn man zijn kwakje:p (sorry) inleveren om toch zeker te zijn dat dat goed zit........dit mag ik hem straks gaan vertellen....:p
    zal mij benieuwen wat hij er van vindt
    we zullen zien

Nenna

18. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Dag lieve meiden!
    Allereerst allemaal de allerbeste wensen voor 2010! Dat het maar een heel vruchtbaar jaar vol goede gezondheid en liefde mag worden!

Sorry voor mijn radiostilte! Had een week vakantie, maar veel leuke dingen met Damiën gedaan en als hij sliep, sliep ik ook :)
    Hier heeft de zwangerschapsmisselijkheid in alle hevigheid toegeslagen. Ben echt heel beroerd. Vanochtend bijna boven de pot toen ik m'n broodje met pijn en moeite wegwerkte... Gelukkig nog niet daadwerkelijk hoeven te spugen!
    Vorige wk zondag erge pijn gekregen rechtsonderin mijn buik. Omdat de eerste echo niks kon uitsluiten, dus ook niet een bbz, via de ha post doorverwezen naar de gyn voor een spoedecho. Ik was helemaal in tranen.. zag het helemaal niet meer zitten door die pijn. Maar bij een inwendige echo zagen we meteen al een mooi boontje en bij verder kijken zelfs al een kloppend hartje! Zooooooooo mooi!!! Dus alles zit op de juiste plek en 27 dec zag het er heel goed uit! Nu hebben we 19 jan een termijnecho om precies te kijken hoe ver we zijn. Is uiteraard nog afwachten hoor, er kan nog vanalles misgaan. Maar ben van die nare onzekerheid of het niet bbz is in ieder geval af! De pijn kwam uiteindelijk van de buikgriep af...

Jelly, wat vreselijk kl*** dat het zo gelopen is met je echo zeg! Echt superbelachelijk! Gelukkig mag je wel weer komen voor een herkansing, maar ik kan me voorstellen dat je daar op dat moment even een flinke sik van had. Vind het erg stom dat ze daar vantevoren geen rekening mee hebben gehouden met het maken van je afspraak!!!

Nenna, mijn duimen draaien volop meis dat het deze 8 maanden nog gaat lukken! Een FM is wel goed toch? Het lijkt me tenminste een goed gevoel dat ze gaan kijken hoe je eitjes zich ontwikkelen gedurende de cyclus!

Miranda, heel goed van je om alles goed na te laten kijken! Ik kan me voorstellen dat het heel erg is om zonder aanwijzbare reden steeds je kleintjes te moeten verliezen! Ook hier blijven de duimen draaien!!!

Daphne, en, en, hoe is je gevoel deze maand??? Nog 6 daagjes wachten toch????

Zo, sorry, ff kort hoor! Moet ook nog werken :D Tot later!

19. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Daphne: clomid is een medicijn dat de afgifte van hormonen stimuleert die zorgen voor de rijping van het eitje en zorgen dat er een eisprong komt.:)
    Ik hoop trouwens dat mijn man er niet te moeilijk over doet. nou ja, ik moet er anders ook heel veel voor doen en hij heeft ook ja gezegd tegen een derde kindje, dus ik vind dat dit wel het minste is wat hij kan doen.....toch?:)
    Morgen mn eerste tablet......

20. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Christy: Super dat je een kloppend hartje hebt gezien! Mijn vk zei dat als er eenmaal een hartje is gezien en alles er verder normaal uitziet, de kans dat het misgaat nog maar heel klein is. Ben benieuwd hoe ver je dan bent nu! Misschien iets minder ver dan je dacht?
    Tsja die misselijkheid... ik kan er helaas over meepraten. Heb vooral de chocola maar afgezworen voorlopig, want daar word ik het heel erg van. Maar alles voor het goede doel :)

@Daphne: Welkom terug! Lijkt me idd ook fijner 4x8 werken, anders heb je wel hele lange dagen. Wanneer is je NOD? Spannend weer!

@Nenna: Oeh, leuke berichten voor manlief ;) Maar dat heeft hij er vast wel voor over toch?

@Miranda: Lijkt me een goed idee alles eens te laten onderzoeken. Misschien komt er niets uit, maar waarschijnlijk kan er wel een boel uitgesloten worden. Alhoewel ik die lijm ook wel een strak plan vond :D

Morgen is ons zoontje jarig, 3 jaar alweer! We vieren het zaterdag voor iedereen, maar om nu te gaan werken morgen vond ik ook een beetje raar idee. Dus we hebben morgen gezellig een dagje samen, gaan we lekker even lunchen in de stad denk ik. En vriendlief gaat iets later werken zodat we wel even samen kunnen ontbijten. Straks de slingers even opduikelen.

Deel Deze Pagina