@Daphne: wanneer is jou NOD? Hier is het donderdag of vrijdag. Durf hier ook niet te hopen. Kan niet voorstellen dat het raak zou zijn Heb wel al sinds vorige week maandag niets anders dan een ongi gevoel en borsten beginnen ineens gevoeliger te worden/steekjes (nooit last van!) ook last van misselijkheid,duizelig en erg veel slijmverlies Vind het allemaal beetje raar normaal voel ik nooit wat voor nod. Met Joshuah moet ik morgen terug naar de huisarts. Pff is me wel wat zeg. Wel fijn dat je 1 uur eerder klaar bent scheelt heel veel @nenna: ik hoop voor je dat je dan voor 1 sept. zwanger raakt. Kan me idd voorstellen als je man dat zegt. Balen dat wel. Heb je het je man al verteld? Wat zei hij? @Christy: super dat je hartje hebt gezien. Is zo mooi om te zien allemaal. @Emjee: Alvast gefeliciteerd met je zoontje zijn 3e verjaardag! Sorry voor de andere die ik vergeten ben
nou werken vandaag ging echt niet. heb iets van 3x overgeven op me werk. me leidinggevenden zei ga jij maar lekker naar huis zijn toch weinig kinderen. Ook vroeg ze of ik niet zwanger was. zei dat ik dat niet wist. Maar morgen ga ik naar de huisarts toe. Had vanmorgen gebeld maar waren gesloten. Ben inmiddels al 7 kilo afgevallen. je kan mij niet wijs maken dat dat goed is. Laat de huisarts maar kijken wat eraan de hand is want ik wordt er nu zelf gek van
all... ik had n heel verhaal getypt en nu druk ik op n verkeerde knopje en weg was alles!!! Helaas morgen maar even reageren... ga nu slapen! Trusten.
Goedemorgen... Nenna... wat was de reactie van je man toen je vroeg of ie zn kwakkie in wou leveren? Zal toch hopelijk wel positief geweest zijn?! Emjee... gefeliciteerd met je zoontje's 3e verjaardag! Wat gaat dat hard he?! Daphneenestelle... tuurlijk is en blijft die week net voor NOD superspannend! Ik heb dat ook hoor! Zo wil ik er niet mee bezig zijn en dan kom ik weer in die week voor mn ongi en dan denk ik bij mijn eigen "zou t dan deze maand raak zijn?". Wat zijn wij vrouwen toch erg eigenlijk he? Liever gisteren dan morgen toch! Maar ik deel die mening idd met jouw samen.
Goeie morgen dames, Bijgelezen, een hoop geschreven de laatste 3 dagen. Ben vandaag weer begonnen met werken, ben wel stront verkouden. Maar vorige week was ik ook al ziek, dus ik schaam me helemaal om me weer ziek te melden, dus kom hier gezellig zitten. Emjee: van harte gefeliciteerd met de kleine, zo nu al 3, kinderen groeien als paddestoeltjes. Trouwens ben afgelopen zondag naar Babydump geweest, ze hebben een hoop kortingen. Heb nu een compleet slaapkamer uitgekozen voor 700 euro. Moet het nog bestellen. Eigenlijk ben ik verliefd op 2 en moet nog tussen die 2 kiezen. Daphne: toen ze de afspaak maakten heb ik ze nog gevraagd of ze dat niet al te vroeg vonden, ze zeiden dat de eerst volgende plek die zij hadden was als ik 22 weken was en dat vonden ze minder goed. Ze zeiden dat ze met 19 weken ook al alles konden controleren. Niet dus. Ik heb zeker 30 minuten moeten wachten op mijn afspraak, dus ik denk eerder dat de spreekuren van die verloskundige op die dag uit waren gelopen en dat ze gewoon weg geen zin meer had. Want ze reageerde echt super bot. Hey Estelle zegt haar eigen naam, of tenminste ze probeert het, leuk joh. Een vriendin van me de zoon is bijna 2 en de laatste weken roept hij mij bij mijn naam. Dat vind ik super lief. Natjuh: ik ben ook 7 kilo afgevallen, eigenlijk niks mis mee als je zwanger bent. Duim voor je dat je zwanger bent. Nenna: wel vervelend dat je een stoptijd hebt, had ik voormezelf ook gesteld, maar weet niet of ik me daaraan had gehouden. Anders is wel als je partner dat stelt, weet niet hoe ik daarmee was omgegaan. Veronique: pijnlijke borsten , zo begon het bij mij. Ik had zeker 1 week voor mijn nod pijnlijke borsten. Zal voor je duimen.
Mag ook blij zijn maar geniet er ook lekker van want de kleine is geboren voordat je er erg in hebt. Als alles goed gaat dan vliegt de tijd gewoon.
Dapne... kortere cyclus deze ronde???? Die buikpijn had ik ook. was echt MEGA MEGAbuikpijn. Idd ik merk ook steeds vage klachten die zowel bij menstruatie als bij zwangerschap horen. Kan er ook geen touw meer aan vast knopen. Daarom had ik ook inlegkruisjes iedere dag in mn onderbroek zitten, zodat ik niet voor verrassingen zou komen te staan, maar door mn huidziekte (is gisteren dus geconstateerd dat ik op mn bilnaad en liezen ook psoriases heb zitten)kan is dat nu ook al niet meer vol te houden. Dat gaat schuren en broeden. Vreselijke jeuk krijg ik dan. Zou willen dat ik héél snel n symptoom krijg wat direct duidt op zwanger zonder enige poespas. Zonder testen gewoon 1 direct gevoel! Zou dat niet makkelijker zijn? Ik hoop dat wij ook snel aan de beurt zijn... alle wachtende meiden hier in dit topic!
Even heel snel van mij een knuf voor jullie allemaal meiden! Uit eigen ervaring weet ik dat onzekerheid echt vreselijk is... Daphne, ook buikpijn zegt niet altijd wat of je wel of niet ongi wordt... Ik had zowel bij Damiën als bij deze uk best wel flinke buikpijn voordat ik ongi moest worden... Dus... niet alle hoop laten varen meis! Jelly, jajajaaaaaaaaaaaaa 20 weken! Officieel op de helft! Kijk maar uit meis, deze helft gaat VEEEEEEEEEEEL sneller Dus genieten! Miranda, wat naar dat je psoriases hebt zeg. Heb ooit met een collega samengewerkt die het had. Wat een ellende... Is het "aardig" onder controle bij je?? O, ik voel me echt vreselijk but... echt niet fijn. Voel me niet alleen vreselijk misselijk, maar ook gewoon echt lamlendig. Pijn in mijn hoofd, vreselijk moe, moe, moe... blehg... sorry hoor, had even de klaagmodus aan... Verder alles goed hier hoor!
Miranda, hihi Daphne en ik hadden ook al een luikje in de buik geopperd... maar helaas, tot op heden nog niks te zien op m'n buik wat ik kan opentrekken, misschien Daphne??
Daphne meid, hoe je het ook wendt of keert, als je iets graag wilt, ben je er toch ook mee bezig... Tuurlijk is afleiding heel goed, maar als je gewoon even lekker van je af wilt praten dan kan dat hier toch heerlijk! Gelukkig lijkt de buikpijn wat te zakken! Enneh, dat flesje niet te vaak hergebruiken hoor, blijkt dat dat heeeeeeeeeeel slecht is ivm bacteriën... O jee, ik klink net als een moederkloek, maar ik bedoel het goed hoor
nou vandaag bij de arts geweest. Hij kon op dit moment nog niets voor me doen. moet eerst over een paar dagen een test doen en aan de hand van dat gaan we andere stappen ondernemen. wel heb ik spul gekregen om uitdroging te verkomen. Hij zei nou overgeven kan een heel goed teken zijn. Ik zei nou ik wordt er niet goed van. Maarja alles voor een goed doen he
@Natjuh: vervelend dat de arts niet echt iets voor je kon betekenen. Overgeven is zoooooooo beroerd, bah. Hopelijk wordt het snel beter @Daphne: ik wil je geen valse hoop geven.....maar.......ik had ook echt megaongibuikpijn in de week voor NOD, waardoor ik echt dacht, het kan niet waar zijn.... En je darmen kunnen er ook flink van van slag zijn. Okee, nu hou ik op. Ik hoop het gewoon zo voor je! @Miranda: balen van die psoriasis! Ik heb met dit weer ook erg last van mn huid. Ik ga al niet meer elke dag onder de douche, want anders word ik gék van de jeuk. De belangrijkste plekken was ik wel hoor meiden, ga niet stinkend door het leven in de winter @Christy: vervelend dat je je zo naar voelt. Het gaat bij mij met ups en downs. Vreemd genoeg lijkt het op werkdagen beter te gaan dan wanneer ik thuis ben. Misschien heb ik dan wat meer regelmaat en afleiding. Hopelijk gaat het snel beter! Wanneer heb je weer een afspraak bij de vk/gyn? @BUmba: waar ben je??????????????? @Jellybean: gefeliciteerd met de helft!!! Geniet inderdaad nog van je zwangerschap want voor je het weet is het er en is het gedaan met de rust Allemaal bedankt voor de felicitaties voor zoonlief! We hebben een leuke dag gehad, lekker relaxt. Zaterdag gaan we het echt vieren met familie, vrienden en buren. Ik moet morgen weer voor het eerst aan het werk, na bijna anderhalve week vrij. Bah, ik zie er tegenop, maar als ik er eenmaal weer ben, vind ik het wel weer leuk. Alleen die wekker hè....die gaat zo vroeg....
zo wat een reacties in eens..... nou ik heb mijn man gevraagd of hij zn kwakkie wilde laten onderzoeken......aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh......... dat was wat, hij wilde dat wel doen, maar was er niet heel blij mee. dit werd toch wel erg persoonlijk..... gelukkig kwam de vraag van de gyn, dus was het volgens hem wel belangrijk......... het grootste probleem was het zelf afleveren......dus doe ik dat. en er werken familieleden en vrienden van ons op het lab...hihi Ik ben in elk geval blij dat hij het doet. weten we ook wat voor zwemmers hij heeft
Nenna... meis wat lief dat je man t toch doet. Wat kunnen ze zooo lief zijn he?! All... ik ga zo slapen. moet morgen vroeg op en nog heel veel doen. Lag net op de bank al weg te dommelen. Kwart over 6 gaat die wekker, dan om 7.00 uur mn rit rijden, kom om +/_ 9.00 uur thuis, dan mn goulash vast maken, ondertussen leren voor theorie en praktijklessen want ik moet weer op voor mn rij examen anders krijg ik geen taxipas, dan om half 12 weer aanrijden voor mn retourrit en dan lekker verder koken en leren! Heb er wel zin in maar moet pittig zijn. Kan er ook nog wel bij he?... ben al in mn hoofd aan t spoken met t zwanger worden. Ik ga slapen... tot morgen!
Daphneenestelle... ik moet 13/16/20 en 22 januari theoriecursus doen. Wordt pittig aangezien de tijden. Of s'avonds van 18.30 tot 22.00 uur of s'morgens van 8.00 tot 12.00 uur en dat is niet erg MÁÁR t is ook nog ns n uur rijden bij mij vandaan. Dus op n zaterdagmorgen moet ik dan al om 7.00 uur in de auto zitten pffffffffffff ik zie er nu al tegenop! Maar is voor n goed doel he! Lekker hoor samen met Estelle dansen op kabouter plop. Is altijd wel erg leuke muziek. Wordt je vrolijk van... tenminste ik wel! Ik doe dat graag met mijn dochter Ebony maar dan dansen op K3 muziek. Of papa die met de kleine meid danst! Papa houdt nl ook van K3 hahahaha die kent elk liedje helemaal uit zn hoofd meezingen. Geweldig!!!! En dat voor n oude l*l hahahaha All... hoe is het met jullie? Ik dacht dat ik gisteren eisprong had maar vanmorgen weer precies dezelfde buikpijn onderin! Net boven schaambeen! En hele rekbare doorzichtige afscheiding! Ik ga er weer vantussen dames moet weer rijden.
@Daphne: Spannend word het deze week voor ons dus Wat zegt jou gevoel? Hier weet ik het niet aan ene kant gevoel zegt dat ik zwanger ben aan de ander kant weer niet Heb nog steeds last van buikpijn (als sinds vorige week maandag) misselijk en steeds meer steekjes in borsten. Ik voel normaal nooit iets als ik ongi moet worden snap het niet. Ben benieuwd morgen of vrijdag moet ik ongi worden. Heb vanochtend eens getest met de 2v5 kruidvat testten. Ik zie wel extreem licht een streepje kan alleen niet zo goed zien of nu helemaal wit is of wat rozig. Ik meen zelf wat rozig te zien. Afwachtten nu. Bij Joshuah testte ik ook pas 3 dagen na NOD licht posi. Hoe gaat het nu met je enkel? Garm kan me voorstellen dat het pijn deed. @Nenna: Lief dat je man toch meedoet. Lijkt me alleen lastig dat daar familie leden werken ze zien toch je gegevens staan of niet? @Miranda: soms kan de pijn ook een paar daagjes aanhouden van de eisprong. Hopelijk hebben jullie goed geklust (raar woord toch he ) en mag je eind van cyclus posi testen. @EmjeeL hihi hier is de wekker ook altijd een probleem bij mij sta niet zo graag vroeg op Hier gisteren met Joshuah naar de HA geweest. Moet weer terug naar ziekenhuis hij word waarschijnlijk toch geopereerd Zijn neuspoliepen moeten eruit en krijgt buisjes. Met zijn luchtwegen moet ik over 6 weekjes weer terug komen. Moet iedere dag 2 x een pompje geven (geen Ventolin) en daar is het ook mee afwachtten.
@Nenna: aaaah, fijn die meewerkende mannen! Nou ja, zij mogen ook wel wat doen toch? De vrouw heeft het meestal al zwaar genoeg met het hele zwanger worden/zwanger zijn. @Miranda: druk aan het leren dus? Kan je je een beetje concentreren? @Daphne: Je maakt het wel spannend weer! We wachten af. Lekker hè even lekker dansen op gekke muziek?! @Veronique: oei, een operatie. Is nooit leuk, maar als ie er van op knapt is het wel de moeite waard lijkt me? @Bumba: meis....ik mis je al een tijdje, hoop dat het goed gaat met je. Ik ben een beetje sjaggie vandaag. Mn schoonouders passen altijd op woensdag op en hebben vanmiddag aangegeven dat ze daar na komende zomer mee willen stoppen. Om hele goede redenen hoor en het is hun goed recht uiteraard, maar ik BAAL. Zoonlief moet dan nog een hele dag naar het kdv, ik vond de combi zoals we het nu hadden precies goed (2 dgn kdv en 1 dag opa en oma). En straks met ook nog nummer 2 erbij gaat ons dat dus ook financieel behoorlijk wat extra kosten. Maar het ergste vind ik nog dat ze dan 3 dagen naar het kdv moeten. En als zoonlief naar school gaat in 2011 moet hij 2 lange middagen naar de BSO (woe en vrijdag) Het moet nog even bezinken allemaal geloof ik, hoop dat ik er morgen wat nuchterder tegenaan kijk