ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Emjee: ooooooooh, minder prettig nieuws. Ik wil de mijne ook 2 a 3 dagen naar de kdv brengen, waarschijnlijk wordt het 3. Ik ga 1 dag minder werken en mijn vriend eigenlijk ook.
    Helaas hebben wij geen opa en oma hier wonen, dat is echt ideaal. Gelukkig heb je nog effe de tijd om een en ander te regelen, maar wat je zegt, 2 naar de kdv wordt ook duurder. Pfffffffff, baal maar meid, ik begrijp je volkomen.

Veronique: jeetje, dat is ook minder leuk nieuws, vind het altijd heel erg als kinderen geopereerd moeten worden. Vind het dan zo zielig voor hun, al is het een klein sneetje. Kan daarom ook niet in een ziekenhuis werken, zou het vreselijk vinden om zieke kinderen te zien.

Daphne: hoe gaat het met je enkel? Voorzichtig doen meid, je weet maar nooit.........:p, mischien draag je een kleine. Ik loop super voorzichtig buiten, wil echt geen gedoe hebben.

Miranda: 4 dagen examen? Pfffffffffff, ik hoef gelukkig voorlopig zeker niet te leren. Ben er eigenlijk helemaal klaar ermee.
    Rekbare doorzichtige slijm gaf bij mij een eisprong aan en dan voelde ik ook steekje in mijn onderbuik. In ieder geval, klussen meid.

Nenna: goed van je man dat hij bereid is om het te doen, de mijne was minder vrolijk toen de gyn dat opperde, hihihihihihihi. Uiteindelijk hoefde het ook niet. En hij had het zeker niet gedaan als hij vrienden op de lab had zitten, no way, zo goed ken ik mijn vriend ook wel.

Natjuh: waarom kon de HA niks voor je doen? Was bloedtest geen optie? Wel goed van de pillen die je krijgt tegen uitdroging, bij mij zou afvallen zeker geen probleem zijn, maar als je al dun bent, is dat een heel ander verhaal.

Christy: en hoe is het met you? Nog lekker misselijk? "Lekker" dient niet lullig opgevat te worden. Ik vond het geweldig, want het gaf mij een soort van zekerheid, klinkt mischien een beetje gek.

Bumba: waar ben je???

Vanmiddag heb ik pretecho..............joepie.........kan ik mijn kleine weer eens zien.......joepie :D.

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Daphne: pretecho is strakies om 5 uur, joehoe, kan eigenlijk niet wachten.
    Moet trouwens mijn kdv contract ook opsturen, jeetje, ik heb een leeghoofd, vergeet dit soort dingen constant.

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ja Daphne, dat doe ik en dat vergeet ik mijn briefje, hahahahaha
    Dus tja, de zw-dementie zit er bij mij goed ik.
    Is gewoon niet te geloven.

Ik had nooit bruinverlies voor mijn ongi, was gelijk ongi.
    En aan het einde van mijn ongi werd het dan bruinverlies. Maar als je dat normaal wel hebt, dan denk ik dat je gelijk hebt.

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Nee, mijn vriend merkt echt degelijk verschil. Ik kon weleens iets vergeten, maar zeker niet de hoeveelheden die ik nu vergeet.

Kan echt niet wachten...............pffffffffff, nog een uurtje en dan mag ik weggaan richting echo.

5. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jellybean: En? en? en? Ik ben benieuwd!

@Daphne: balen van het bruinverlies :(:(:( dat betekent dus niet veel goeds als het meestal vooraf gaat aan je ongi....
    Hebben jullie voor Estelle ook nog andere opvang dan kdv dan? Of zijn jullie maar voor 2 dagen opvang nodig?

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jellybean... en? en? en? Wat voor kleur is het geworden? Misschien wel 2 kleuren hahahaha

All... hier heel veel doorzichtige waterachtige sliertjes! Wel zo erg... Sorry hoor.. maar t loopt er gewoon uit! Dit heb ik maar zelden! Maar nu is het gewoon vreselijk erg. Heb ook al sinds n dag of 3 buikpijn... net boven schaambeen en ook veel last van bovenbenen en onderrug. Hopelijk is de eisprong in aantocht!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Jellybean: wij willen weten wat het is :D (zijn niet nieuwsgierig :p)

@Miranda: dat word dus veel klussen nu ;)

@Daphne: Gelukkig dat het beter gaat met je. Balen zeg van je ongi!
    Hier is het nog afwachtten hopelijk zie ik morgen ook nog niets! Heb nog steeds last van krampjes/steken in buik,misselijk en mijn borsten :$ Veel vreetbuien haha en oh echt veel slijmverlies niet normaal. Maar toch ga ik er maar vanuit dat ik ongi word.

Over Joshuah: ja vind het ook erg moeilijk als hij geopereerd gaat worden. Ik vind dat altijd zo zielig en mij kennende weet ik zeker dat ik dan zal gaan huilen :) Maar denk maar zo daarna is het voor hem veel beter.

@Bumba: Hoe is het met je? Wij missen je hier!

8. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Jeeeeeeeeeeeh, ik kan er weer op, hele dag getracht om hier te komen, maar website was offair volgens mij.

Gisteren hele mooie echo gehad. Het is niet normaal wat je allemaal kunt zien op zo'n echo.

En het is eennnnnnnnnnnnnnn..................JONGEN.
    Echt heel leuk om te zien en achteraf ben ik dus super super blij.
    Super super blij, dacht eigenlijk stiekem dat ik teleurgesteld zou zijn als het een jongen is, maar helemaal niet.
    Vind het geweldig.
    Denk dat het me eigenlijk weinig uitmaakt en dat ik soms gewoon gekke ideeen in mijn hoofd haal.

Strakies zal ik 1 van de foto's scannen en hier plaatsen. Ze zijn ongeloofelijk duidelijk.

Veronique: hoe is het met de misselijkheid? Weet je al wat de reden daarvan is?

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Jellybean: Aaah leuk een jongen! Nu op zoek naar stoere kleertjes :D
    Leuk he als je de echo's zo duidelijk kunt zien! Waarom ik misselijk ben weet ik nog steeds niet hopend op een goed teken ;)

@ Daphne: oh bij jou ook nog steeds spannend dus! Hier ook had gisteren uiterlijk vandaag ongesteld moet worden maar tot heden nog niets gezien, heb altijd een regelmatige cyclus (28/29) wel erg veel slijmverlies en nog altijd buikkrampen :( OOk veel steken in borsten Aaah hoop zo dat test posi geeft :D Zou super zijn als wij hier allemaal zwanger zijn :p

10. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daphne: ik zou niet weten waarvoor ik moet testen, maar denk dat je berichtje voor iemand anders bedoeld was ;)

@Jellybean: oooh, leuk leuk leuk! Een jongen! Ach het is allebei leuk natuurlijk. Het leek mij heel erg leuk een jongen en een meisje te hebben, maar de laatste tijd denk ik ook steeds vaker: 2 jongens is ook wel erg leuk hoor. Dus cliché cliché: als het maar gezond is!
    Hebben ze ook meteen nog een beetje gekeken of alles er goed uit zag, of had je alleen geslachtsbepaling gedaan?

Ik ga hier de kamer even versieren, morgen het verjaardagsfeest van de kleine man!

Ooh ja, was gister nog voor de intake bij de vk geweest, maar ze doen hartje luisteren pas vanaf 12 weken, dus dat was wel jammer. Snap ook niet waarom ze de intake dan bij 11 weken plannen, maar ja...

11. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hey dames,

Ben ik weer.
    Zo ik moest veel bijlezen.
    Maar kan niet op iedereen reageren= een beetje veel.

Wel even dit...

Jellybean gefeliciteerd !! Een zoon.
    Het is zo leuk.
    Nu lekker genieten en natuurlijk SHOPPEN !!!!

Emjee balen van het oppassen.
    Heb je al een oplossing?

Hier alles zijn gangetje.
    Mijn laptop deed niets meer dus kon niet meekletsen.
    Maar vanaf nu ben ik er weer.

Groetjes.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    VeroniQue... dat klussen lukt wel hoor! Wij hebben verschillende malen geklust en aangezien ikzelf vermoedde dat mijn eisprong afgelopen maandag was hebben wij toen zeker goed geklust en de laatste 2 dagen mogen er ook zeer zeker wezen. hahha volgens banner moet ik morgen de eisprong krijgen. Heb nu ook weer hele erge krampen (geen ongi, maar wel al de hele dag)/ chagrijnig/hoofdpijn/superkoud/misselijk/zware bovenbenen en super maar dan ook echt supermoe. Zou t dan echt nu pas eisprong zijn??????? Ik vermoed echt afgelopen maandag!
    Nouja.... weer wachten dus!

Ga even bankhangen en dan vroeg naar bed. Chris (mijn vriend) is morgen jarig en wordt 40 dus ik moet er morgen vroeg uit om t huis te versieren. Heb er echt zin in! Hopelijk blijft de sneeuw weg tot zondag heel vroeg in de morgen en dan mag t van mij met bakken uit de lucht komen vallen!

Prettige avond allemaal!

Ow Jellybean... gaaf hoor n jongen. Ik was ook heel erg blij dat mijn eerste n jongen was. Maar als ik nu zwanger raak HOOP ik echt op n meisje!

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Miranda gefeliciteerd met je man.
    40 alweer.
    Haha de mijne over twee jaar.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Feest is gisteren heel goed doorgegaan. Er is hier praktisch geen vlokje gevallen!!!
    Mijn zoontje heeft t bij hem goed ingepeperd dat ie 40 werd hahaha. Chris heeft heel de dag zn t-shirt die hij van mij had gekregen gedragen! Hij heeft allemaal van die maffe kadootjes gekregen! Heerlijk hoor. T was super... mijn ouders en peettante zijn blijven zitten tot vannacht kwart voor 2! We hebben heerlijk gekaart (spel heet: paardje rijden hahahhaha) dat is altijd superleuk! We hebben vreselijk gelachen! Ik lag vannacht om half 3 in bed en kwam er pas om half 11 uit!
    Nu is Chris alweer naar zn werk tot vanavond 22.00 uur. Maar hij heeft uit mogen slapen tot kwart voor 12 en om 13.00 uur is ie aangereden!

All... hoe is het met jullie?
    Hier geen gekke dingen zoals vermoeidheid of krampjes of misselijk of pijnlijke boobs. Niks, nada, noppes! Wel dat ik veel moet plassen overdag. En koud... maar vind t niet gek met dit weer. Mijn zoontje vroeg of ik meeging naar de schaatsbaan... had ik anders wel gedaan maar mijn dochtertje wil niet. Dus nu gaat ie dadelijk met n klasgenootje. Wel zijn wij gisteren om 17.00 uur tot 18.00 uur nog even op de schaatsbaan geweest en de jongens hebben heerlijk geschaatst. Mijn moeder en peettante gingen mee en hebben smakelijk naar de kinderen staan kijken in die ijzige koude wind. We waren na 1 uur wel verkleumd maar dat had ik er graag voor over om te zien hoe lekker hun geschaatst hebben. Mijn jongste zoontje stond voor de eerste keer op schaatsen en schaatste zo weg. Hij doet in de zomer wel altijd skeeleren... dus dat was wel n makkie voor hem, maar mijn moeder stond echt te genieten! Zo vaak ziet zij haar kleinkinders niet.
    Dus t was n zeer geslaagde dag!!!!

Dank jullie voor de felicitaties!

15. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    miranda, alsnog gefeliciteerd:D 40!!!!! 't is wat hè;)
    mooi dat je zo'n leuke dag hebt gehad.

Hé hoi Bumba, leuk dat je er weer bent:) hoestie?:p

weet je al wat Daphne???

Emjee, hopen dat je snel het hartje kunt horen. dom he dat ze dan 1 week van te voren een afspraak maken......:(:(

veroniQue, weet je al wat???

hier is net mijn ongie over, ik heb voor a.s. dinsdag een FM staan.....ben benieuwd:)
    woensdag een kwakkie wegbrengen:D
    heb trouwens gisteren veel vruchtbaar slijm gehad?????? heel rekbaar en glazig.......heeft iemand van jullie dat ook wel eens gehad, de dag na je ongie.
    mijn temp was niet in een keer laag dus heb ik geen eisprong.
    zou trouwens ook wel heel vroeg zijn.

groetjes voor iedereen

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier helaas ineens ongesteld geworden heb wat bloed gezien en dat na 3 dagen overtijd. Nog nooit overtijd geweest en nog steeds zo misselijk :( (maakt je dag alleen een baaldag als ik weer ongesteld ben geworden 8))
    Ach ja op naar de volgende ronde :)

@ Daphne: bij jou ook nog altijd spannend dus :D
    @ Miranda: Nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag! Leuke verjaardag geweest lees ik.

17. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Miranda: alsnog gefeleiciteerd met je mannetje de b-day. Het klinkt in ieder geval alsof jullie een hele leuke dag hebben gehad.

Emjee: hoe was jullie feestje

Veronique: oh dat is balen, vooral als je overtijd bent en dan toch ongi. :(

nenna: vruchtbare slijm gelijk na ongi heb ik volgens mij nooit meegemaakt, weet het eigenlijk niet meer. Oh jeeh kwakkie inleveren..........:p, goed dat hij het doet en duim dat alles goed is.

Bumba: oh pc's zijn soms drama's

Daphne: en?

Hier heel rustig weekend gehad. Ik heb zaterdag samen met mijn vent tot een uur of 3 in bed gelegen. Gewoon lekker slapen, knuffelen, kletsen. Heerlijk. S'avonds zijn we wezen gourmetten bij vrienden. Gisteren ook lekker uitgeslapen, hij heeft lekker ontbijtje voor me klaar gemaakt en we hebben de hele middag op de bank gehangen.
    Trouwens vrijdag hebben we de kinderwagen en babykamer besteld bij Baby Dump. Kinderwagen is de Mutsy Transporter geworden in het rood en de kamer is helemaal bruin, leuk model.
    Alles bij elkaar (incl meubels in elkaar zetten) € 1300. Vond het eigenlijk goed meevallen. Nu nog een hoop kleine dingen. Moet de lijstje afvinken.

Een fijne dag allemaal.

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Echt super raar Daphne, helaas zul je geduld moeten hebben. Het is afwachten wat je lichaam gaat doen. Hopelijk gewoon zwanger, zou super leuk zijn. Zoals Veronique ook al schreef: allemaal zwangere hier dan.
    Spullen worden begin maart geleverd en gemonteerd.
    Ik kan niet wachten om de kamer ingericht te hebben en de kleine te zien.

Trouwens de kleine van mijn vriend wordt bijna geboren. Ze is nu 38 weken en vandaag gaan ze naar de gyno om te kijken of er ingegrepen moet worden of dat ze het vanzelf laten komen.

19. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Daphne, blaasontsteking voelt bij mij precies zoals je omschrijft, ben geweest en nog heb ik het gevoel alsof ik weer moet.

Nee ben de rest van het weekend thuis geweest, dus niet de stad ingegaan, dus verder niks gekocht, hihihihihii, kan me goed inhouden.
    Ik wil echt de kleertjes die ik al heb doorlopen, alles wat groter dan 3 maanden is apart zetten en dan lijstje maken van alles wat ik nog nodig heb. Dan beetje bij beetje kopen.
    Dat moet zeker lukken.

Het is inderdaad spannend voor mijn vriend, hij vind het super leuk dat wij ook een jongen krijgen, kunnen ze met elkaar spelen.
    Hij is echt super blij.
    Met mij gaat het goed, ja, de ene dag beter dan de andere, maar nu ik hem zo enthousiast over de kleintjes zie, doet het me goed.

20. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooooooo, wat is er hier veel bijgeschreven. Reageer even niet op iedereen hoor als jullie het niet erg vinden.

@Daphne: Eerlijkgezegd lijkt het me wel onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Maar aangezien je bij Estelle ook wat bloedverlies had, kan het natuurlijk wel. Waarom doe je geen test meis? Dan weet je het zeker.

@Jellybean: 1300 euro voor alles?! En dat is incl. kinderwagen? Dat vind ik ook wel goedkoop ja, super!

Zal vanaf nu weer wat beter bijlezen.

Hier alles goed, misselijkheid lijkt iets minder te worden. Maar meestal gaat het in het weekend wel wat beter omdat ik dan rustiger aan kan doen. Vanochtend bloed geprikt voor de controles, bah bah wat heb ik daar toch een hekel aan. Bij mn zoontje moest ik op het laatst heel vaak prikken omdat ze bang waren voor zwangerschapsvergiftiging, dus op het laatst vond ik het niet eens meer vervelend, het werd zo gewoon. Maar er werkt 1 vrouw op de prikkamer waar ik helemaal zenuwachtig van wordt en je raadt het al...ja hoooooooor, heb ik vanochtend háár weer. Ik wilde het liefst keihard wegrennen, maar ja, dat staat zo raar hè :p. Alle anderen stellen je een beetje op je gemak, maar zij echt niet, ze heeft ook wel 3 keer naar mn geboortedatum gevraagd, dat ik denk: halloooooo, hoe vaak ga je dat nog vragen? Bovendien staat het gewoon op mn papieren die ze voor zich heeft. Nou ja, ik heb het weer gehad.

Feestje was zaterdag heel gezellig. We hadden wel veel afzeggingen, maar dat was eigenlijk wel lekker, niet zo druk voor de kleine man. De cadeaus vond ie allemaal even prachtig!

Deel Deze Pagina