ziek of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tulp21, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Daphne... help me even als je wilt, ik volg jullie verhaal niet helemaal. Jouw vriend krijgt heel snel n kindje bij n andere vrouw???? lees is dit nu goed of zit ik ernaast?(hopelijk wel)
    Als dit te persoonlijk of pijnlijk is moet je niet antwoorden!

Hier alles goed... mijn drukke week is begonnen. Ben eigenlijk net thuis en nu moet ik alweer aanrijden. Heb Chris maar n uurtje gezien vandaag dus kunnen we ook niet vechten. Merk wel dat dat gestress niet bevorderlijk is hier in mijn lichaam want ik word er goed misselijk van!
    Verders alles heel goed op de koud na!!!

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Dat wannabe gevoel is heel normal Daphne, ik denk dat als ik nu niet zwanger zou zijn dat ik nu helemaal kapot zou zijn.
    Want dan zou ik al 2 jaar bezig zijn geweest voor onze eerste wondertje. En gezien het feit dat de andere nu gaat bevallen, dan denk ik niet dat ik deze situatie zou kunnen volhouden.

Je wilt het zo graag..................je kan er nauwelijks aan iets anders denken. Heel normaal meid, heel normaal.
    Hier stuur ik je een beetje digi-geduld en een dikke knuffel.

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Miranda: niet Dapne, maar mijn vriend is dit jaar vreemdgegaan en een ander zwanger gemaakt. Toen was ik ook zwanger maar helaas liep het op een vmk.
    We hadden net voor ons nieuw huisje getekend, dus besloten we om toch ermee verder te gaan en kijken hoe het ging. Tijdens de verhuizing, raakte ik zwanger, wat niet helemaal meer in de planning zat. Maar ben er wel dolgelukkig mee.
    Intussen zit zij op week 38 en ik bijna week 21.
    En ja, sommige dagen weegt het veel zwaader dan anderen.
    Eerlijk gezegd kan ik nog niet zeggen of wij het gaan redden samen, time will tell.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Sorry... ik bedoelde jellybean hiermee! Mijn excuses!!!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Aaaaaaaaaah meis... dan is dit n zware rottijd voor jouw! Hoe staat je vriend tegenover die meid/vrouw waar dat ie dat andere kind bij krijgt? Want ook dat kind telt natuurlijk ook mee. Hoe moeilijk t ook is! Dapper van je dat je dan toch wilt proberen en doorgaat!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow wat rot voor jellybean zeg! Ik weet niet wat ik zou doen en of ik dat zou kunnen. In mijn vorige relatie was ik diegene die vreemd ging MAAR moet ik er wel bij zeggen dat dit totaal aan mijn ex lag want die was 7 avonden in de week naar vrienden. Hij kwam om 5 uur thuis eten... binnen 5 minuten had ie bord leeg... doordeweeks kwam ie om 11 uur s'avonds thuis en in de weekenden smorgens om n uur of 6 of later! Nooit tijd en aandacht voor mij of de kinders. Toen zei zijn vriend neem miranda ook ns mee. Ik kreeg aandacht van zijn vriend en was er op dat moment supergevoelig voor! Het heeft ook niet lang geduurd die "relatie met mn ex zn vriend". Mijn ex zei toen: ik wil t nog proberen! Maar hij ging steeds naar zn "vriendjes" noem ze maar junkies! En toen had ik er n streep onder gezet. In mijn toenmalige relatie schorde iets anders was ik NOOIT vreemdgegaan. In deze relatie die ik nu hebv moet ik er niet aan denken om n ander te gaan zoeken. Nee deze houdt ik voor mn eigen en hij houdt mij voor zn eigen. Vind t erg knap van je Jellybean!!!

7. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Vanaf het moment dat hij het aan mij heeft vertelt (hij moest wel heel veel moed rapen en dat heeft 3 maanden geduurd), is hij heel open geworden wat hun relatie betreft.
    Hij heeft haar tot nu toe met alles geholpen waarmee hij kon en is naar alle verloskundige en gyno afspraken geweest.
    Hij zegt gewoon een moeder/vader relatie met haar te hebben, maar ja, het is soms voor mij wel heel moeilijk om hem te vertrouwen.
    Hij doet wel zijn best thuis, vroeger ging hij vaker weg met vrienden en nu probeert hij toch te laten zien dat ie thuis is voor mij.

We willen de kleintje samen opvoeden, wel ieder in zijn eigen huis, maar dat ze minstens 1 dag in de week bij elkaar doorbrengen.
    Mijn vriend gaat daarom ook ouderschapsverlof nemen, zal niet makkelijk zijn, want dan moet hij op 2 kleintjes passen, maar hij wilt het wel proberen. Sowieso zou hij voor de onze ouderschapsverlof nemen.

Het is moeilijk voor ons allebei. Ik ben niet een van de makkelijkste personen, net zo lief als ik ben net zo bitcherig en gemeen kan ik ook zijn. Dus als ik boos ben zeg ik hele gemene dingen, die ik eigenlijk niet meen, maar wil hem dan gewoon kwetsen.
    Hij doet zijn best en ik probeer me wat kalmer te houden.

Dit is dus ons verhaal. Ieder huisje heeft zijn kruisje.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja daar heb je gelijk in... in ieder huisje zijn eigen kruisje.
    Vind t heel knap en moedig van beide moet ik zeggen. Ik heb wel de indruk dat jullie t samen gaan redden met elkaar!
    Geniet toch maar van je zwangerschap meis!

Als ik te persoonlijke dingen ga vragen moet je t gewoon zeggen he?!

Dikke knuffel voor je meis!

All... ik ga eten, sterf van de honger!

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Daphne: hoelang ga je wachtten voordat je eens gaat testen? :D

@Jellybean: Zij krijgt ook een jongen toch? Ik meen nog iets te herinneren dat jij er eens iets over gezegd hebt? Valt trouwens wel mee he 1300 euro voor de kamer en wagen :)

Hier is het nog steeds balen pff. Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat het weer een vmk is geweest alleen de vorige 2 vmk heb ik wel posi getest en nu helemaal niet getest vandaar dat ik het niet met zekerheid kan zeggen nu maar voelt wel weer hetzelfde aan als de vorige keren :) Ik ga deze maand nog 1 x proberen en dan is het weer maandjes wachtten voor ons is de maanden nov. tot maart erg druk (Lees: Extreem druk zelfs) Ik wil dat de volgende baby ook recht heeft op een leuke verjaardag die we dan ook kunnen vieren zonder alles te moeten verschuiven.

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Jellybean ik heb ook echt bewondering voor jou dat je dat kan.
    Ik ben er ook 1 met haar op dr tanden maar ik zou het niet kunnen.
    Knap hoor.
    Bedrag van je kamertje en kinderwagen valt mee zeg.
    Ik was alleen voor het kamertje al iets meer kwijt.
    Krijgen we wel een foto te zien?
    Altijd leuk.

Daphne TESTEN !!!!

Veronique balen dat je dat niet weet.
    Was je al wel overtijd?
    Sorry misschien heb ik erover heen gelezen.

Emjee gefeliciteerd met je zoontje nog.
    Was even niet geweest dus had het even gemist.
    Is hij lekker verwend?
    En heb je mensen verteld dat je zwanger bent?

Miranda fijn zo'n relatie.
    Hoe reageerde hij toen hij erachter kwam?

Hier niks bijzonders verder.
    Z'n gangetje.
    Dit maandje slaan we even over.
    Zit even meer in over mn mannetje.
    Eerst dat weer even op orde.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bumba... fijn dat je weer terug bent van weggeweest.
    Hoe mijn ex op mijn affaire reageerde?.... de eerste weken had ie t totaal niet door omdat meneer zo verslaafd aan de drugs was en mijn minnaar (hahaha wat n woord zeg... ik zal zeggen zijn "vriend") stuurde hem telkens erop uit om nog meer cocaine te halen. Zodat wij t ervan konden nemen. Wij hebben ook veel gepraat samen... zijn vriend en ik... hij was heel lief en had eerst de volle aandacht voor mij en de drugs kwam op de 2e plaats. Bij mijn ex kwam drugs 1e plaats, vrienden 2e plaats en ergens onderaan kwam zijn gezin! Toen MIJN VRIENDIN notabene mijn ex aan de telefoon had zei zij: je moet eens met je vrouw gaan praten! En zo kwam t dat ik mijn ex het hele verhaal vertelde van t vreemdgaan. Hij was zoooooo kwaad dat ie de auto van zijn vriend ( n bmw nieuwste serie toen) helemaal aan gort had geslagen met n keu. Toen kwam ie thuis (onder invloed van drugs en alcohol) en heeft ie de kast/kerstboom/raam/stoel aan gort geslagen. Toen hij weer de deur uitging heb ik mijn vader gebeld die is mij en mijn kinders op komen halen en toen ben ik vertrokken. Daarna kwam ie met zoveel duizenden verontschuldigingen en tig mooie praatjes dat deze BLONDE dame er weer intrapte en weer mee terug naar ons huis ging. Maar t hield niet op. Ik ben toen niet meer vreemdgegaan... maar hij bleef wel door gaan opdezelfde voet en erger. Hij mishandelde mij en wij hadden dagelijks ruzie. Uiteindelijk heb ik hem in november 2004 buiten de deur gezet. Hij kon toen bij niemand terecht en is toch zeker 1 jaar zwerver geweest. Hij raakte alleen maar dieper in de put en begon zelfs heroine te spuiten. Mijn kinders hebben bijna geen contact meer met hem. Opa die zien mijn kinders nog steeds want die schat van n man is n superlieve opa voor mijn kinders en de band die ik had en nog steeds heb met mijn lieve ex-schoonvader kan niet kapot!
    Ik ben altijd meer n eigen dochter geweest!

Dus... nu weet je hoe hij reageerde.
    Ik moet zeggen dat ik er niet trots op ben MAAR ik had wel alle reden toe! Het was eigenlijk onvermijdelijk. Het was gewoon n grote fout van hem om mij zo links te laten liggen anders was dit niet gebeurd. Hij was mijn eerste echte liefde... op mn 16e kregen wij n relatie en op mn 29ste zijn wij uit elkaar gegaan.
    Nu heb ik n schat van n vent.... moet er niet aandenken om vreemd te gaan. Ik zit nu alweer bijna 5 jaar bij hem!
    Ik heb n veel en veel beter leven nu!!!

12. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Miranda: Heftig verhaal, zo te lezen heb jij ook je portie ellende gehad in het verleden. Maar dat is nu gelukkig over en je hebt een goeie man die voor jou en jullie gezin zorgt.
    Te persoonlijk ben je zeker niet, vind het juist fijn dat ik jullie heb om dit af en toe van me af te schrijven.
    We kennen elkaar al 4 jaar en we zijn al 3 jaar samen, waarvan we al 1,5 jaar samenwonen. Ik kende hem heel goed toen ik een relatie met hem begon, wist eigenlijk waar ik aan begon.
    Op de een of ander manier had ik de hoop dat hij anders zou worden als hij eenmaal een relatie met mij zou hebben. Hij houdt van vrouwelijk aandacht (gezien zijn jeugd verhalen denk ik dat zijn ouders hem daarbij tekort hebben geschoten), alleen blijkbaar slaat de aandacht door op andere dingen. Het enige waar hij mij van beschuldigd is het te veel ruzie maken/niet vertrouwen, waardoor ik hem meer naar die vrouw duw.
    Trouwens hij heeft ook een probleem met waarheid spreken en zijn excuus daarvoor is dat hij ruzie wilt voorkomen.

Behalve dit soort dingen zou ik zelfs durven zeggen dat wij de perfecte relatie hebben. Wij vullen elkaar in vele aspecten aan.
    Maar ja, toch heeft ieder huisje zijn eigen kruisje.

Bumba: wij hebben echt voor de basic collectie van BabyDump gekozen en die zijn nu in prijs verlaagd. Hele slaapkamer voor 700 euro (excl eventuele plankje). Hebben dus de plankje erbij besteld en extra betaald voor montage.
    De Mutsy Transporter is nu ook in de aanbieding, lekker suppel kinderwagen met 4 wieltjes. Regenhoes en hoeslaken erbij besteld.
    Al met al een goed prijsje.

Veronique: ja ze krijgt ook een jongen, ze is uitgerekend voor 27 januari, als ze daarvoor nog niet is bevallen, dan worden de weeen op die dag opgewekt.

Daphne: hoe is het met jou vandaag?

13. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Veronique en Daphne: begrijp jullie reden om effe te stoppen, het is inderdaad niet leuk voor de kleine als je het zo druk hebt om da jarig te zijn. Heb er zelf nooit stil bij gestaan.
    Maar bij ons is het wel goed uitgekomen, kleine wordt in mei geboren, ben uitgerekend voor 25 mei, maar verwacht zelf dat het eerder gebeurd.
    Ik ben zelf op 2 juni jarig en mijn vriend 2 juli.
    Dus we hebben allemaal ons eigen maand. Toevallig zei mijn vriend laatst, jeetje de kleine wordt precies met vakantiegeld geboren, hihihihihiii.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    #1254 miranda200375, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
    Jellybean... volgens mij hebben wij dezelfde denkwijze... ik dacht ook mn ex te kunnen veranderen. helaas! Het is van kwaad tot erger geworden. Nu zelfs... na ruim 5 jaar uit elkaar te zijn... beschuldigd hij mij nog steeds van verschillende dingen. Ik hou de kinderen express bij hem weg of hij mag geen contact hebben met de kids. Zelfs vorige week was ie jarig en heb ik tegen onze oudste zoon (die andere 2 kunnen hun eigen hem niet meer herinneren als DE PAPA) gezegd dat zijn vader jarig was en dat ie via hyves met plaatjes papa kan feliciteren. Ikke uitgelegd hoe je dat doet en ben toen naar beneden gegaan... heb t hem helemaal zelf laten uitzoeken. Krijg ik daags naderhand toch n boos mailtje. Mijn zoon had onder dat gefeliciteerd-plaatje gezet: groetjes gyani p.s. nog gefeliciteerd
    Nou dacht hij dat ik dat gedaan had en vond t allemaal wat te doorzichtig van mij. Hij zei: t zelfde als met telefoneren! Toen heb ik maar even n héél boos mailtje de deur uitgedaan. Ik zeg dat heeft ie dan niet van n vreemde dat p.s- gebeuren he papa?!!!!
    En wat hij wel niet dacht over zijn zoon! Heb hem even heel duidelijk gemaakt dat hij wel de LAATSTE persoon is die ik feliciteer met zijn verjaardag.
    Daar kreeg ik weer mailtjes over terug dat t wel verkeerde denkwijze van hem was. Heel veel spijt en weet ik wat nog meer. Hij voelde zijn eigen weer even zielig! Ik denk nu kan ik wel weer reageren maar hou de eer aan mezelf en laat m lekker barsten. Ik hoef toch niks om hem te geven... heb n heel fijn gezin en daar kan ik hem absoluut niet in gebruiken!

Jellybean... ik wil je wel behoeden voor je vriend ( niet dat ik hem ergens van beschuldig ofzo) maar mijn ex deed ook zo raar. Ik dacht ook dat ik hem heel goed kon en dat ik hem kon veranderen en toen ik dat zo las van jouw dacht ik ooooow dit lijkt op hoe ik me toendertijd voelde! Pas heel goed op en blijf absoluut niet bij elkaar voor je (ongeboren) kind he? Het is goed dat jullie t opnieuw proberen maar laat je geen geestelijke pijn meer aandoen!
    Ik heb er 5 jaar over gedaan om van hem af te komen omdat ik heel bang voor mijn ex was. Ik ben nu heel hard geworden!
    Luister naar je hart en je verstand meis!
    Sterkte en n dikke knuffel voor je!

15. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hoi hoi ladies,

Miranda poehhh wat een verhaal.
    Ik kan er (gelukkig ) niet over meepraten.
    Ik heb een hele lieve vent gelukkig en ook de exen zijn o.k
    Tja het zijn exen maar die hebben nooit zoiets geflikt haha.
    Ik moet zeggen dat ik me ook niet kan voorstellen dat ik zoiets zou meemaken.
    Vreemdgaan kan altijd natuurlijk maar slaan en mishandeling ben ik denk ik een verkeerd typje voor .
    gelukkig ben je er weg.
    Voor jou maar ook voor je kindjes.

Daphne met mijn man is het goed.
    Moest wel even slikken gisteren in het ziekenhuis.
    Moesten naar de cardioloog, hij was de jongste die er zat en hoorde daar niet echt thuis maar ja.
    Hij heeft nu voor 24 uur een hartkastje om te kijken of het zijn hart is en wat zijn hart s'nachts doet.
    Dus ga ik dat even afwachten.
    Dit vind ik op dit moment belangrijker als een tweede kindje.
    Begrijp me niet verkeerd de wens is er heeeeel erg.
    Maar wil wel een tweede met hem en niet zonder snap je.

Jellybean dat is niet duur.
    Ga je er ook echt een jongenskamer van maken?
    Of hou je het neutraal?
    Ben je niet bang wanneer straks dat kindje van je vriend geboren wordt dat je daar niet tegen kunt?
    Ik bedoel dan is het ineens wel heel echt.
    En is hij ook veel daar.
    Hoop voor jullie dat het echt wel goed komt.

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    zo, ik heb weer eens geluk......not:x kom net bij de gyn weg voor een follikelmeting.
    Ik heb een follikel van 5CM.......aaaaahhhhhh en ik zit nog maar op cd 10. Ik kan nu echt wel huilen, zou deze nog bruikbaar zijn? iemand er ooit iets over gehoord?
    mijn gyn trok alleen maar haar schouders op bij deze vraag en wist het ook niet. waarschijnlijk weer een poging mislukt.......shitlijf:x
    sorry
    sorry
    ik heb trouwens nog geen buikpijn ervan, kon wel behoorlijk buikpijn krijgen als hij knapt zei de gyn. moet vrijdag terug komen om te kijken of hij niet verder groeit:(:(:(:( ik mag toch hopen van niet. straks gaat mijn eierstok er aan:(

ben helemaal depri hiervan.....jullie horen wel hoe het verder gaat. morgen eerst een kwakje inleveren.
    we kunnen dus vanavond ook niet klussen voor de zekerheid.....:(:(:(:(:(:(
    zucht

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Daphne... heb je dan last van overgewicht? Of vind je je zelf al iets of wat te dik? Ik voel mijn eigen ook te dik hoor! Ik ben 1.59m en ik weeg 57 kilo. Maar toen ik nét Chris leerde kennen woog ik 40/45 kilo. Niet dat dat nou mooi was hoor! Maar ik voelde me prettiger als nu. Als ik naar mijn bovenbenen kijk denk ik jakkes! Maar nu hebben wij de wii-fit en heb ik mijn bmi gecontroleerd en ik zit in de schaal "perfect gewicht" dus ik geef mijn eigen over dat ik gewoon n goed gewicht heb. Kost wel moeite om eraan toe te geven hoor!
    Verders wat mn ex betreft... lekker laten leven die vent. Hij had met sinterklaas tegen mijn zoon gezegd dat ie iedere week zou bellen naar hem... niet dus!!! Nu heeft mijn zoontje hyves zodat "papa" en hij meer contact kunnen houden met elkaar maar nee hoor... niks is meer waar, hij heeft zn zoon nog niet eens bedankt voor zn felicitaties!!! Dit zijn dingen waar ik als moeder zijnde heel moeilijk mee heb dat mijn zoon zo behandeld wordt door notabene zijn eigen vader! Ik kan er niks tegen doen... hoe hard t ook klinkt maar op deze manier leert ie zijn vader veel beter en sneller kennen. Het is heel hard om te moeten zien hoe t kind eraan onder door gaat maar zo leert ie wel de ware papa kennen!
    En ik?... ik kijk vanaf de zijlijn mee en als nood aan de man is dan komt mama in actie om kind op te vangen! Dieptriest!!!
    Chris (mijn vriend) heeft t ook helemaal gehad met die man... hij zegt vaak zat: dat is geen vader en die VERDIEND t ook niet om papa genoemd te worden! Zo gauw als mijn ex nog 1x zn kind zo laat zakken is t klaar met hem en krijgt ie geen kans meer om nog contact te zoeken met zn kind!
    Ik haat hem echt! Hij... hij houdt nog steeds van mij want ik was zijn eerste liefde en ik was altijd heel goed voor hem en dat hij dat allemaal niet eerder ingezien heeft... dat spijtberouw gooit ie er nu uit... nú nu dat ie aan t afkicken is en als n heilige 3x per dag in de kerk zit! Pfffffffffffff laat me niet lachen!!!!
    nou dat ik dit intik wordt ik weer heel boos en waarom???... mijn kind gaat ten onder en dat is allemaal ZIJN schuld!

Sorry dames dat ik zo loop door te kakelen. Ik ben nu uitgeblust!

ga zo ff spelletje spelen en dan lekker naar bedje toe!
    Trusten alvast

18. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miranda: Jeetje, jij hebt heel wat meegemaakt! Lijkt me moeilijk, omdat het toch de vader van je kinderen blijft. Gelukkig heb je een nieuwe liefde!

@Daphne: Bah, toch een ongi... Ik ken je gevoel maar al te goed, ik zat ook die laatste week steeds weer in de stress. En het erge is, het helpt niets... Hoop voor je dat het nog in januari raak is! Het maakte mij geen reet meer uit wanneer ik uitgerekend zou zijn. Elke maand die we voorbij zouden laten gaan, voelde voor mij als een gemiste kans en je weet niet hoeveel kansen je nog hebt. Maar dat is misschien mijn zieke geest :D Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt!

@Bumba: Kan me voorstellen dat je man nu even voorgaat, het is niet niks. Krijg je van dat hartkastje meteen uitslag morgen? Wij hebben het inmiddels aan zo'n beetje iedereen verteld, wel fijn, geen geheim meer bij je te dragen.

@Nenna: Dat klinkt niet best! Heb geen verstand van hoe groot een follikel moet zijn, maar is die van jouw nu te snel gegroeid? kan dat van de clomid komen? Het is niet leuk als je lichaam je in de steek laat, mag je best even depri over zijn. Maar niet te lang hè?! Dan zijn wij er om je op te fleuren!

Ik had vandaag een rotdag op het werk. Mijn zwangerschap komt organisatorisch heel erg slecht uit. Bepaalde mensen laten mij dat indirect steeds weten. Rationeel weet ik wel dat ik me daar niets van aan moet trekken, maar toch voel ik me er schuldig over. Hormonen helpen trouwens ook niet echt rationeel te blijven :( Ben vorige week bij mn manager al in huilen uitgebarsten. Ik moet me er echt overheen zetten en schijt hebben aan iedereen (ben ik niet zo goed in...).
    Maar goed....dit is natuurlijk een luxeprobleem, ik had mn baan er zelfs voor opgegeven als het nodig was geweest. Gelukkig heb ik wel een contract voor onbepaalde tijd.

Fijne avond allemaal! Ik hoop echt dat jullie allemaal binnenkort goed nieuws hebben!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Emjee... niet zo plezierig meer op t werk dus! Wel erg jammer hoor dat mensen je dat geluk nog niet meer gunnen. Het komt nu even ongelegen.... pffff wat is dan t juiste moment?... ach, je hebt ze er altijd tussen zitten meid en idd niks van aantrekken. Jij bent gelukkig en zo hoort dat ook! Als t te gek wordt zou ik er wel iets van zeggen als ik jouw was.
    Ikke veel meegemaakt?... ach alles bij elkaar heb ik 22 jaar ellende gekend. Met mijn liefdesleven heb ik altijd pech gehad tot 5 jaar geleden kende ik geen geluk in liefde. Daarom ben ik ook vertrokken uit mijn geboorteplaats om alles achter me te laten en lekker samen met mn nieuwe liefde en de kinders n nieuwe start maken. Mijn ex spiegelde me eerst voor als n vrouw die graag in de middelpunt van de belangstelling wil staan!
    Ellende die ik eigenlijk wil vergeten maar dat 1 grote litteken is!
    Ach... we komen er wel overheen... voor n heel groot deel heb ik dit hoofdstuk afgesloten maar als ik mn zoontje dan zo zielig zie zitten te huilen om zn vader dan rukt dat boek ineens weer open!

20. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    emjee, een follikel springt ongeveer als ze rond de 2 cm zijn. ik heb al een keer een van 3 cm gehad en die was al groot. het zou van de clomid kunnen komen maar ik heb de laagste dosis. Een follikel groeit tussen de 1 a 2 mm per dag, en springt rond dag 14. bij clomid is dag 19 ook heel gewoon.
    bij mij is hij in 10 dagen 50 mm gegroeid:$:$ dat is veel te snel en veel te groot. kan slecht zijn voor je eierstokken, die zijn ongeveer zo groot als een walnoot. en dan een ei van 5 cm erin:(

wat een lullig gedoe op je werk zeg, laat je niet kisten hoor, het is jouw wondertje in je buik. organisatorisch is het hun probleem. zoals we hier in het noorden zeggen...kop d'r veur (volhouden)wicht:p

blij dat ik hier van me af kan praten:)

Deel Deze Pagina