DaphneenEstelle, Ik kan je helemaal begrijpen hoor! Ik heb ook nog een test thuis liggen en de verleiding is zo mega groot! Moet mezelf echt iedere keer toespreken... ha ha. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook echt overal op let! Alles wat er in mijn lichaam gebeurt voel ik en ga ik opzoeken. Die misselijkheid had ik vorige maand ook, toen ben ik gewoon ongesteld geworden... het is zo moeilijk jezelf rustig te houden. Die mannen hebben het maar makkelijk ha ha!
Ha ha ook gemeen van die test... dus het is eigenlijk helemaal niet jouw schuld, maar die van de test! GEMENERIK! Mike is ook wel heel rustig hoor. Die moet iedere keer lachen wanneer ik weer een kwaaltje vertel. Gelukkig zijn hun er luchtiger onder, anders is het helemaal zo'n stress zooitje thuis.
aahhh die testen, ja ze liggen maar op je te wachtten en die verleiding hahaha wil zo graag 2e streepje zien! (wie niet he ) @Daphne: ja die wintermaanden zijn niet leuk om jarig te zijn. Ik ben 08-11 en mijn vriend op kerstavond. Altijd is er wel iets. Ben zo blij dat mijn zoontje in de zomer jarig is en als het nu raak is dan komt er zelfs een lente kindje bij. Dan hebben we in het gezin letterlijk ieder jaargetijde een verjaardag Wanneer is nou eiglk je officieele nod dag?
Ik heb al een week rugklachten, de ene keer onder en de ander keer in het midden. Laat s'ochtends veel boertjes en bij wat ik ook eet heb ik het gevoel dat ik al heel snel vol zit. Helaas geen gevoelige borsten, waardoor ik toch denk niet zwanger te zijn. Ik heb expres geen testen gekocht, want anders kan ik echt niet wachten. Als ik volgende week zaterdag de rode duivel niet heb zien verschijnen, dan pas ga ik naar de kruidvat.
Daphne bedankt. En de 19 de is goed hoor. Hier ook nog steeds hetzelfde. Misselijk en geen zin in eten en een beetje last van mijn rug (laag zeg maar) Maar ja we zullen af moeten wachten. Ik ga er weer snel vandoor. Vieren zondag de eerste verjaardag van mijn zoontje en ik moet nog zooooooooveel doen. Tot later.
Hihi, wat is iedereen heerlijk ongeduldig! Ik ook hoor! Heb wel steekjes rechts en links in mijn buik. Maar geen gespannen borsten en dat had ik de vorige keer wel, dus ben bang dat het niet raak is. Maar vind het toch zo spannend allemaal... @Bumba: heel veel plezier met de eerste verjaardag! Is zo'n bijzondere dag! @Daphne: jammer van de test, maar geen bloed geeft moed! Na hoe lang had je bij de zwangerschap van je dochtertje positief getest? En de lente is inderdaad ideaal he? Verlof met mooi weer en als het een mooie lente is verjaardagsfeestjes in de tuin
Oh spannend...dat zou inderdaad inhouden dat je nog even geduld moet hebben, pffff lastig. Als ik iets niet heb is het geduld Misschien in ieder geval van die 2 voor 5 euro testen bij de kruidvat kopen, deze zijn ook heel gevoelig en dat scheelt weer centjes als je niet zo geduldig bent! Of hier komen melden dat je gaat testen en dan zullen wij je ervan af praten (hoop ik,als ik zelf niet ook te nieuwsgierig ben, haha)
Hee meiden, Ja Veronique, inderdaad, je hebt een super topic geopend! Het is ook fijn om er met elkaar over te kunnen praten, wat er allemaal door je hoofd spookt en wat je allemaal voelt in je lichaam! Ik zou er mijn mannetje helemaal niet zoveel mee willen lastigvallen, ik weet dat hij het niet erg vindt, maar ik vind het niet leuk om hem te moeten teleurstellen. Fijn dat je dat op deze manier allemaal van je af kan schrijven. En mannen hebben het misschien wel iets makkelijker, bij hun gebeurt er niets in hun lichaam, maar mijn vriendje is er vaak toch ook heel erg mee bezig. Hoe vol van vertrouwen ik deze week nog was om wel eens zwanger te kunnen zijn, lijkt dat gevoel nu totaal verdwenen! Wie heeft dat nog meer? Mijn buikpijn is er nog wel, maar lijkt nu veel meer op menstruatie buikpijn, ook al is dat misschien nog veel te vroeg. Ik heb gewoon niet meer het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, raar he!! Liefs Yvonne
@babygirl27: hey meid, ik weet precies wat je bedoeld, begin van de week was ik overtuigd dat het raak was, maar nu niet meer had eigenlijk verwacht dat ik pijnlijke borsten zou hebben nu en dat is niet zo dus tja...............maar ja, toch geduldig wachten tot volgende week
Goede middag allemaal! Zo moest eerst even flink bij lezen, want er zijn aardig wat pagina's bijgekomen (leuk!!!) Mag ik ook op de lijst? mijn nod is donderdag 20 Babygirl, ook ik heb het gevoel niet meer zwanger te zijn. En volgens mij gaan we een beetje gelijk op dus wie weet hoort het er wel allemaal bij. @ bumba: beetje laat antwoord, maar mijn symptonen: grotere tepelringen, steken in onderbuik (leek wel baarmoeder, maar op dit moment lijken het gewoon menstruatiekrampen), pijn in onderrug en een heeeeeel licht streepje op een test afgelopen woensdag (maar test daarna gaf niks aan). Dus allemaal nogal een beetje onduidelijk. Paar dagen terug zou ik zweren dat ik zwanger was, maar nu weet ik het niet zo goed meer. @ daphneenestelle: heb ik het nou goed dat jij dan vandaag al kan testen? Spannend hoor! Iedereen heeel veeel succes de komende dagen! Liefs Esje
He zie dat er drie woendag gaan testen. Ik had dat eigenlijk als ook als NOD aangehouden, maar heel klein kanje dat maandag mijn NOD zou zijn ivm mogelijk ei. Dus als ik nog niet ongi ben dan test ik woensdag gezellig met jullie mee!
[De onzekere miepen-TESTlijst do 13 augustus: Bumba, negatief vr 14 augustus: DaphneenEstelle getest op NOD, negatief (CB digital) zo 16 augustus: Christy wo 19 augustus: DaphneenEstelle (onder voorbehoud) wo 19 augustus: Bumba wo 19 augustus: veroniQue86 wo 19 augustus: WannabeMama do 20 augustus: Tania do 20 augustus: Babygirl do 20 augustus: Emjee do 20 augustus: Esje24 vrij 21 augustus: ecila1982 Hoe bedoel je onzekere miep
Dames, Ik ben denk ik zwanger !!! Kon niet laten en ben toch maar gaan testen net (2 voor 5 kv zijn erg goed) en 2e streepje is duidelijker geworden! Je moet nog wel goed kijken is nog heel licht maar wel duidelijker en echt dik en rozig van kleur! Oh ik durf niet te hopen zit pas 5 dagen voor nod pff haha zenuwachtig. @ babygirl en jellybean: ook bij mij zijn de klachten min of meer over maar denk dat het niets wil zeggen nog altijd de moed houden! @Daphne: waarom probeer je de 2 voor 5 kv testen niet? Die zijn heel erg gevoelig en je hoort er zeer zelden iets slechts over!
De onzekere miepen-TESTlijst wo 12 augustu: veroniQue86: getest zeer lichte streep (posi?) do 13 augustus: Bumba, negatief vr 14 augustus: DaphneenEstelle getest op NOD, negatief (CB digital) vr 14 augustus: veroniQue86: getest lichte streep (posi?) zo 16 augustus: Christy wo 19 augustus: DaphneenEstelle (onder voorbehoud) wo 19 augustus: Bumba wo 19 augustus: veroniQue86 NOD dag wo 19 augustus: WannabeMama do 20 augustus: Tania do 20 augustus: Babygirl do 20 augustus: Emjee do 20 augustus: Esje24 vrij 21 augustus: ecila1982
@Bumba: alvast Gefeliciteerd met je zoontje zijn eerste verjaardag. Dat is echt leuk Had wel de tranen in mijn ogen staan die dag omdat toen echt het besef kwam dat het zo snel allemaal gaat Geniet er maar van
@Daphne: Ik zou hem gewoon vandaag dan doen. Ze zijn erg gevoelig. Ben pas 5 dagen voor NOD maar je ziet echt streepje goed staan! alleen wel licht maar hoeft hem niet in het licht te houden zeg maar Je kunt er 4/5 dagen van te voren mee testen met natuurlijk risico op vmk (heb ik in april gehad) daarom ben ik nog eventjes bang Wil een nog betere resultaat zien. En idd die 1e verjaardag wij ook sprongen gewoon de kamer op en zingen enz Joshuah vond het helemaal fantastisch. Die dag was echt leuk maar de dag dat we zijn verjaardag hielden was hij heel ziek Kiezen kwamen door. Laten weten he als je getest hebt
ik ben benieuwd Morgen ga ik die van cb halen met hoeveel weken je bent. Heb nog nooit een test gehad waar zwanger op stond wil er ook eens eentje zien en hoop dat dat er morgen al op staat
Oh Veronique wat spannend!!!! Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat! Ben benieuwd wat de test morgen zegt. Heb wel gehoord dat die van KV beter testen dan CB, dus laat de moed nog niet zakken als hij negatief aan geeft! Succes !
Zo hee. Even een dagje gewerkt en er is lekker veel bijgeschreven hier! Veronique, wat spannend zeg! Hoop echt voor je dat de streep dikker en dikker wordt!!! Ook een aantal negatieve testers las ik, dat is minder...maar jullie nod was ook nog niet toch? Stelletje ongeduldige miepen Ikzelf ben weer helemaal in verwarring hier, met recht een onzekere miep! De menstruatie-achtige zeurderige pijn houdt nog steeds aan sinds de mogelijke innesteling. Alleen verder heb ik gewoon helemaal geen symptomen... Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat irritant!!! (sorry, moest even gillen)