VeroniQue Gefeliciteerd! Wat fantastisch! Mooie beloning voor de topic starter Houd je vast kleintje! Heb je samen met je vent getest? En zo nee hoe heb je het verteld? Ben benieuwd! Echt leuk voor jullie! Emjee: wat moeten we toch een geduld hebben he? Voor we het weten is het volgende week en mogen we testen..om komen de duivels...we'll see!
@Veronique Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ben mega blij voor je... dat is alvast 1 die positief heeft getest... dat er maar vele mogen volgen! Je pendel is dan trouwens weer uitgekomen toch? xxx
Veronique en estelle ik ga zeker genieten van zijn verjaardag. Hij is dinsdag jarig maar we vieren het zondag. Ik hoop dat hij dan koorts vrij is.Hij heeft al drie dagen koorts ( 2 de tandje). En dat het mooi weer is natuurlijk. Wel balen want het is ook wel stressen met tijd zeg maar. Moet morgen werken van 8 tot 18.30 en dan nog versieren enzo. Maar komt goed . Veronique ik ga voor je duimen. Maar wat is een 2 voor 5 test? Ik heb ook met kv getest maar dat was een gewone. Emjee ik had dat bij mijn zoontje ook hoor die menstruatie achtige pijn. Ook na het testen nog wel aan blijven houden. Dus wie weet???? Esje 24 kv testen zijn erg goed. En niet duur. En daphne al getest?? Je maakt ons nieuwschierig...........
@ Veronique, Yeah! Een streep is een streep. Super leuk meid, zijn we samen zwanger! Die test van Cb is echt leuk. Die maakt het nog echter. Dus ik zou zeggen tot gauw bij de April mama's. Groetjes Jewe
Hoi! Hahaha, wat hebben jullie weer lekker bijgekletst zeg!!! Kom hier even bekennen dat ik het vandaag ook niet kon laten... Helaas, negatief Maar dat had ik bij Damiën 2 dagen voor NOD ook. Ga het nu maandagmorgen ng eens proberen... Wil iemand mij dan even verschuiven op de lijst?? Sorry, ff korte reactie, kom morgen weer bijbeppen. Batterij van de laptop is bijna leeg Doei!
Ik vroeg gister voor de grap aan mn man van en zijn mn borsten al gegroeid? Zegt ie nou eigenlijk viel dat me wel op toen ik thuis kwam. Dus ik zo Echt??? Hij ja echt. Nou ben benieuwd, ik heb sinds vannacht ook spierpijn in mn billen en een beetje in mn benen maar volgens mij is dat geen symptoom van zwanger zijn toch. *Probeert niet testen vol te houden tot donderdag*
@ jewe: ik weet het niet meid, vanochtend weer getest en streep is extreem licht, gisteren was het echt heel duidelijk snap het niet meer die van cb ga ik ook nog proberen maar ga er vanuit dat er niet zwanger zal staan @bumba: dat zijn die testen van kruidvat 2 voor 5 euro @ecila: als het goed blijft gaan (denk van niet) dan is pendel idd weer uitgekomen ja Pff, ik maak me helemaal gek dames klachten zijn erger geworden maar streep veel lichter dan gisteren
Streep is streep toch?! Het is natuurlijk ook nog wel vroeg de 19e zou je NOD zijn toch?... pfff wat een onzekere situaties zeg, om gek van te worden hi hi. Ik blijf voor je duimen!!!
Veronique, meid wat een onzekerheid! Zou je er niet beter een paar dagen tussen kunnen laten? Dan zie je misschien beter of de streep duidelijker is geworden. Maar daarom ga ik dus pas na mn NOD testen hè, ik zou er helemaal gek van worden joh. Bovendien, scheelt ook weer een test als ik dan inmiddels ongesteld ben. En voor dat geld kan je mooi weer een paar repen chocola kopen, en chocola maakt een boel goed Succes allemaal, ik ga lekker naar buiten. Even wat afleiding zoeken 8)
@emjee: Ja heb er al weer spijt van zo vroeg testen volgende keer doe ik het niet meer (al is het erg moeilijk ) net nog 1x getest zag je niets Denk dat de urine van gisteren gewoon erg geconcentreerd was. Ik wacht af tot woensdag en als ik dan niet ongi ben geworden test ik pas nog een keer. is idd nog vroeg 4 dagen voor nod .
Hee meiden, Ik heb net ook getest. Veel te vroeg natuurlijk en de test is negatief. Ik heb mezelf ook helemaal gek zitten denken. Echt erg. Je maakt het voor jezelf zo moeilijk op deze manier. Heb ook nog wel de krampjes in mijn buik maar zijn echt menstruatie krampen. Heb verder nergens anders meer last van. Nou t is heerlijk weer, ik ga lekker naar het strand!! Liefs Yvonne
yvonne als je zwanger bent kun je ook ongie krampen hebben hoor. Dus nog niet opgeven. Veronique dat streepje kwam er niet voor niets. Je hebt hcg in je urine anders komt die streep niet te voorschijn. Misschien te veel gedronken?? Of heb je een andere test gebruikt? Daphne weet jij al iets meer? Hier lange dag gehad vandaag. Alles is versierd (bumbaversiering), dus wij zijn er klaar voor. Als het goed is en ik het weerbericht mag geloven krijgen we zelfs mooi weer. Das mooi want ik kan geen 30 man kwijt.Hahaha. Dus waarschijnlijk ben ik morgen niet op zp. Weltrusten dames.
De onzekere miepen-TESTlijst wo 12 augustu: veroniQue86: getest zeer lichte streep (posi?) do 13 augustus: Bumba, negatief vr 14 augustus: DaphneenEstelle getest op NOD, negatief (CB digital) za 15 augustus: babygirl, negatief vr 14 augustus: veroniQue86: getest lichte streep (posi?) ma 17 augustus: Christy wo 19 augustus: DaphneenEstelle (onder voorbehoud) wo 19 augustus: Bumba wo 19 augustus: veroniQue86 NOD dag wo 19 augustus: WannabeMama do 20 augustus: Tania do 20 augustus: Babygirl do 20 augustus: Emjee do 20 augustus: Esje24 vrij 21 augustus: ecila1982
o wat herken ik die onzekerheid zeg ...Ik had zelf twee weken terug een lichte test in handen , hij werd alleen niet donkerder , had zelfs het idee dat het mider werd , dat was dus ook zo , 7 dagen na mijn "test " heb ik een vmk gehad ....voor de derde keer achter elkaar mis , hoop nu dat het de volgende keer eindelijk goed mag gaan ,want hiet wordt je steeds onzekerder van ........ Zwanger worden is het probleem, niet in jaar tijd 3 x , maar zwanger blijven is voor ons op dit moment een stuk moeilijker ... liefs
@babygirl: geef de moed nog niet op hè. Het kan nog. @marjon2: poeh, lijkt me wel heftig 3 miskramen in 3 jaar. Hopelijk binnenkort meer geluk. Hoe gaat het verder met iedereen hier? Het is wat stilletjes... Mijn borsten beginnen nu wat zwaarder te voelen, maar dat kan ook komen door de naderende ongesteldheid. Het kan nog alle kanten op zeg maar. M'n moeder is vrijdag jarig, het zou wel een origineel cadeautje zijn natuurlijk
@Bumba: Klopt idd streep is streep alleen zag ik gisteren niets meer. Maybe idd teveel gedronken avond tevoren ? Urine niet genoeg geconcentreerd? Ik weet het niet het waren allemaal de 2 voor 5 euro van kruidvat testen. Ook 1 x met de conceptie test van cb gedaan maar gaf niet zwanger aan (deed wel gistermiddag) Ik ga er vanuit dat het weer een vmk word. Kan alleen maar afwachten en als ik niet ongi word nog eens testen er is nog een kans. Ik wens je een hele leuke dag vandaag! @Marjon: balen meid al 3 x dit jaar Ik heb het waarschijnlijk nu voor de 2e keer. Is zo balen dat je weet dat je gemakkelijk zwanger raakt maar zich niet goed innesteld @babygirl: geef moed niet op meid alles kan nog! de krampen voelen hetzelfde aan als bij een ongi. @emjee: zou een leuk cadeautje zijn he Mijn vader is week erop jarig en houd het zaterdag ook leuke verassing bij mijn zoontje deed ik testen op mijn verjaardag
Ha Emjee, Het is inderdaad wat rustiger het weekend. Bij mij zijn de kwaaltjes nog steeds hetzelfde. Nog steeds soort spierpijn in mijn liezen. Alleen die ik wat duidelijkere aders op mijn borsten. Mijn zusje is zaterdag jarig, zou een leuk verjaardagscadeautje zijn! hi hi. We blijven hopen!
Goeie middag allemaal, @bumba: een hele fijne dag vandaag! Geweldig die eerste verjaardag. @marjon2: Jeetje, wat heftig voor de 3e keer. Waren het steeds testen voor de NOD? Of was je soms al langer zwanger? hoe dan ook blijft het ontzettend naar. Hoop dat het de volgende keer goed blijft zitten. Sterkte! @ emjee en ecila: zouden inderdaad hele leuke verjaardagskado's zijn! Laten we hopen op een vetten duidelijke streep (of digitaal ZWANGER natuurlijk!) @ babygirl: balen he dat het steeds meer op ongipijnen lijkt. Bij mij dus ook zo. Nog een paar dagen en dan weten we meer! Sterkte! Ik heb vanacht heel sterk gedroomd. werd in mijn droom ongesteld en was helemaal van slag, omdat ik wist dat ik (in mijn droom dan) zwanger was. Ik denk dat ik er (in tegenstelling van mijn eerste zwangerschap) veel te veel mee bezig ben. Meer dan afwachten kan ik toch niet en mocht het niet zo zijn (wat natuurlijk een enorme teleurstelling is dan) dan ga ik gewoon weer voor de volgende ronde en probeer me dan wat minder aan te trekken van al die misleidingen van mijn lichaam. (haha en terwijl ik dit tik ben ik me er wel weer een beetje bewust van dat het volgende maand waarschijnlijk precies hetzelfde wordt). Nog wel even een vraagje: Normaal gesproken had ik altijd een cyclus van 28-30 dagen. Nu ben ik vorige maand 4 dagen overtijd geweest en volgens de berekening hier is mijn eerste NOD dag donderdag 20 aug. Maar als ik vorige maand wel op tijd mijn menstruatie had zou ik dus vandaag mijn NOD moeten hebben. Moet ik dan eigenlijk vandaag aanhouden of toch donderdag? Liefs Esje
@ Esje: volgens mij ga je altijd weer uit van de eerste dag van je laatste menstruatie (ongeacht of je toen overtijd was) want vanaf dat moment gaat je baarmoeder bezig met "de schoonmaak" voor een nieuw ei. Dus dan blijft het voor jou donderdag, maar dat is nooit helemaal zeker natuurlijk met die rare onbetrouwbare vrouwenlichamen Ik heb het idee dat ik deze cyclus wel aardig in de peiling had, qua slijm enzo, dus hoop dat mijn cyclus weer 28 dagen is en dus ook donderdag nod. Mijn vriendlief begon trouwens vandaag: "maar met die clearblue kan je toch ook eerder testen???" Neeeeeeeeeeeeeeeeee, dat wil ik nou juist niet horen, hahahaha. Kunnen ze die reclame ook van tv halen???
Dit keer waren het testen voor mijn nod , de vorige keer na mijn nod en daarvoor had ik een bbz en ben met ong 7 weken geopereerd ............. @Esje , ik zou donderdag aanhouden ...