Ik ben ook ongeduldig geweest *schaam* en heb gister en vandaag getest, beide heel vaag. Staat foto is mijn album, maar in het echt was hij duidelijker, manlief zag het ook, anders zou ik denken dat ik het heb ingebeeld. Morgenochtend ga ik meteen testen als ik opsta, spannend! Ik denk ook dat morgen mijn NOD is, maar dat weet ik niet zeker helaas.. Zien jullie iets op de test? @Veronique: spanned zeg! Goed dat je even een paar dagen gaat wachten, hopelijk geeft dat meer duidelijkheid! @Emjee: ik heb respect voor je geduld, is inderdaad beter, ik ga ook niet meer testen voor mijn NOD! Veel teveel onzekerheid. @Marjon: Knuffel voor jou meis, wat heftig allemaal, trek je het een beetje? Word je wel extra in de gaten gehouden door de bbz?
ik zie hem ook Wannebemama, gefeliciteerd , die van gisteren , kon ik het niet echt ontdekken,maar die van vandaag is echt goed te zien hoor !!!! Ik word beter in de gaten gehouden ivm bbz , vooral omdat mijn eileider gespaard is , waardoor ik een kans heb van 1 op 4 a 5 dat het weer gebeurd .... Wat ik bij ons dus zo gek vind en vraag me dan af of daar een rede voor te vinden is , is dat Bij onze eerste twee kindjes (Thijme en Tara) er helemaal niks aan de hand was , dat ging "gewoon " goed , waarom nu dit dan ..??? Je wordt overladen met reacties van , goooh wees blij je hebt 2 gezonde kindjes en een meisje en een jongen ....ik zeg daar niks meer op .....ik hoef me toch niet te gaan verdedigen en uit te leggen dat dat helemaal geen ene jota uitmaakt als de wens er voor een derde wondertje is .....Tuurlijk verzacht het en het feit dat je gewoon door moet en niet bij de pakken neer kunt gaan zitten ...hun hebben er ook niet om gevraagd , ze weten ook niks van de laatste zwangerschappen , alleen dat ik ook 2x in het ziekenhuis heb gelegen , maar daar lag ik gewoon omdat ik veel buikpijn had en de dokters mama moesten beter maken .....
Goedemorgen! Vandaag is de test inderdaad duidelijker gelukkig, maar nog niet echt dik (zoals bij mijn vorige zwangerschap) dus ben nog niet helemaal overtuigd. Zeker omdat ik niet precies weet wanneer mijn NOD is. Dus misschien nog 50% kans dat het misgaat? Ik ga woensdag met de digitale CB testen en als er dan ZWANGER staat gaat de vlag uit! Dank voor jullie felicitaties! @Marjon: kan me voorstellen dat die reacties pijn doen. Ik denk dat een wens voor een 2e, 3e, 4e, etc vaak minstens even groot is als voor een 1e. Na hoeveel weken is het de afgelopen keer mis gegaan? Ben je daar lichamelijk van hersteld? Sterkte meis! Hoop dat het snel raak is en dat je 9 maanden later een gezond kindje in je armen hebt.
Allebei de keren is het met ong 4,5 week mis gegaan , nu had ik al een positieve test in handen met 3 weken en 2 dagen en ging het een week later ook weer mis .....De eerste keer kreeg ik een bloeding en twee weken later had ik nog steeds een knaltest na een week of 3 op en neer naar het ziekenhuis , omdat ze dachten dat mijn bloeding een innesteling was van 1 kindje en een miskraam van 2e kindje omdat er wel iets prils te zien was in de baarmoeder , achteraf bleek de bloeding toch een miskraam te zijn en is de vruchtzak blijven zitten en gwoon doorgegroeid en heb ik met 10,5 w een curretage gehad ( eerst nog cytotec om op te wekken , maar werkte niet ).....Nu ga ik eigenlijk vanuit dat ik alles verloren heb , mijn test was 5dagen na bloeding negatief......ik hou het ff in de gaten , en als ik het niet vertrouw trek ik wel aan de bel , ben het ziekenhuis ff helemaal zat , en al helemaal om in een volle wachtkamer te gaan zitten met allemaal dikke buikjes .........
maar ik weet wel ik ga niet meer voor mijn nod testen , als de test nog niet duidelijk is wordt je zo onzeker , en er kan nog zoveel misgaan voor je nod , als ik nu niet getest had dan had ik er met mijn ongi achtergekomen want ben echt van alles verloren .................... MAar ik hoop voor jou dat het allemaal goed blijft gaan , als ik zie hoe je test met 1 dag al duidlijker is geworden , dan is in jou buik een mooi wondertje aan het groeien , kknnuufffff
Pfff wat een verhaal. Inderdaad goed in de gaten houden. Ik ga inderdaad ook niet meer voor NOD testen hoor! Als het nu misgaat (hoop echt heel erg van niet) dan ga ik volgende ronde ovutesten gebruiken zodat ik weet wanneer mijn NOD is.
Goedemorgen meiden! Ik zie weer een positieve test!!! Toppie zeg! Wannabe alvast van harte gefeliciteerd! Hier een enorm rotweekend achter de rug. Damiën kreeg donderdag hoge koorts en zaterdag allemaal vlekken. Blijkt de zesde ziekte te zijn Als klap op de vuurpijl valt hij zaterdag ook nog op z'n mondje op de tegels buiten, stuk van z'n voortanden af... En ja hoor, gisteren werd ik ongesteld. Dus game over hier. Aankomende maand geen geklus omdat ik absoluut 0% risico mag "lopen" zwanger te zijn als ik op 7 sept word geopereerd. Maarrrrrr.... ik blijf jullie vol spanning volgen hoor Zet 'm op meiden!
Wat jammer Christy! Mag je na je operatie wel weer meteen zwanger proberen te worden? Ik zie in je onderschrift dat je naar 't spaarna moet? Bedoel je het Spaarne in Hoofddorp? Daar loop ik ook bij de gyn.
Hee meiden, Hoe is het met jullie allemaal? Gefeliciteerd Wannabe mama!! Wat leuk! Spannend de komende week. Heb je verder nog klachten of niet? Ik heb meer menstruatie krampen. Ongesteldheid zit er denk ik echt aan te komen. Liefs Yvonne
Tania, klopt! Hihi, zal zo gelijk mijn onderschrift ff aanpassen Ik hoop dat we na de operatie er meteen weer voor mogen gaan. Alleen kan het zo zijn dat ze weer verklevingen in de baarmoeder zien. Als die toch aardig aanwezig zijn en ze halen die ook weg, dan zal ik wel weer een spiraal moeten voor 8 weken. En dan duurt het verder klussen nog wel even In eerste instantie ga ik voor het openmaken van mijn linker eierstok, maar loop dus het risico op teruggekomen verklevingen in de bm... Afwachten dus! Bij welke gyn loop je in Hoofddorp? Ik bij Dr. E.
Goedemorgen meiden! Wat een boel gebeurd hier! Spannend Wannabemama!!! Ik heb een keer op NOD zo'n test gehad, die helaas steeds lichter werd. Maar bij jou wordt ie dus steeds duidelijker! Ik denk dat het dan wel goed komt hoor Hopen dat woensdag de vlag uit kan! Balen Christy! Wat een rotweekend achter de rug, sterkte met alles! Hier alles nog rustig, geen bijzondere symptomen en nog geen ongesteldheid. Er kan nog steeds van alles gebeuren Wel wat darmkrampen vanochtend (die had ik in mijn 1e zwangerschap ook heel veel )
Oh hopen dat die spiraal niet nodig is dan. Acht weken lijt dan zo lang te duren. Ik loop bij Dr K. Maar ik ben er pas twee keer geweest hoor en ze hebben tot nu toe ook niks gevonden. Ik moet over twee weken weer en dan krijg ik de uitslag van het bloedprikken. Als het goed is weten ze dan of ik een goede eisprong heb gehad.
Ben ik ook even kort. Ben net ongesteld geworden!!! Bahh. En nog te vroeg ook. Het was mijn eerste maand maar toch weer een domper. Ga er weer vandoor. Krijg zo visite. Even de laatste taart opeten.(kan ik wel gebruiken nu ) Bumba
Getver Bumba, wat balen!!! Hoop dat het de volgende ronde raak is meis! Smul ze Tania, ook weer spannend hoor! Moet zeggen dat ik die onderzoeken allemaal wel een plaatsje kan geven maar dat de spanning van uitslagen toch wel wat lastiger te verwerken is hoor. Op zich is het goed dat alles "goed" lijkt toch? Ik hoop dat je een goede eisprong hebt meis! Mijn duimen draaien deze 2 weken!
Ik kon me niet inhouden en heb er net toch een testje aan gewaagd. Helaas negatief. Nod is pas woensdag, maar ik heb ook wel een beetje het gevoel dat mn ongi er aan zit te komen. Ik kan woensdag pas naar de winkel dus als ik dan nog niet ongesteld ben haal ik wel een nieuwe test voor donderdag.